... of wereldvrede
donderdag 6 oktober 2016 om 10:23
De resultaten van de poll zijn duidelijk. (Duidelijker in elk geval dan de titel 'Zeven gaten in je hoofd'.) Met een overweldigende meerderheid kozen de stemmers voor 'Eten zonder dik worden'. Wij houden van eten. (Nou ja, jullie dan, ik koos voor drinken.)
Kijk hier de poll van gisteren terug: Zeven gaten in je hoofd of... (Als je echt helemaal niks meer te doen hebt.)
Vandaag de tweede in de reeks Zinloze Meerkeuzevragen.
Stel, je hebt een bijzonder talent. En je doet er nog wat mee ook en je bent er enorm goed in. Dat niet alleen: je krijgt er erkenning voor en een hele smak geld. Je bent wereldberoemd in Nederland. Welk talent zou je kiezen?
Kijk hier de poll van gisteren terug: Zeven gaten in je hoofd of... (Als je echt helemaal niks meer te doen hebt.)
Vandaag de tweede in de reeks Zinloze Meerkeuzevragen.
Stel, je hebt een bijzonder talent. En je doet er nog wat mee ook en je bent er enorm goed in. Dat niet alleen: je krijgt er erkenning voor en een hele smak geld. Je bent wereldberoemd in Nederland. Welk talent zou je kiezen?
donderdag 6 oktober 2016 om 11:57
donderdag 6 oktober 2016 om 12:15
donderdag 6 oktober 2016 om 12:39
quote:Gooloib schreef op 06 oktober 2016 @ 12:15:
Jesus to je maakt het wel heel makkelijk! Hier top ik er ook al op 2.
Kom eens met dingen die je niet zelf in de hand hebt.
Zoals:
Altijd gezond zijn en blijven
Een dierbare pas verliezen als hij 85+ is (of bij ondragelijk lijden natuurlijk)
Kunnen vliegen
Dat soort dingen
Staat genoteerd.
Overigens, ik ken verschillende in het rijtje genoemde beroepen van zeer dichtbij, en ik kan je verzekeren dat je hierbij veel niet in de hand hebt.
Jesus to je maakt het wel heel makkelijk! Hier top ik er ook al op 2.
Kom eens met dingen die je niet zelf in de hand hebt.
Zoals:
Altijd gezond zijn en blijven
Een dierbare pas verliezen als hij 85+ is (of bij ondragelijk lijden natuurlijk)
Kunnen vliegen
Dat soort dingen
Staat genoteerd.
Overigens, ik ken verschillende in het rijtje genoemde beroepen van zeer dichtbij, en ik kan je verzekeren dat je hierbij veel niet in de hand hebt.
donderdag 6 oktober 2016 om 12:40
quote:RegalPrinces schreef op 06 oktober 2016 @ 12:32:
En wederom begrijp ik geen snars wat wereldvrede hiermee te maken heeft.https://www.youtube.com/watch?v=B1ZOWwW2agQ
En wederom begrijp ik geen snars wat wereldvrede hiermee te maken heeft.https://www.youtube.com/watch?v=B1ZOWwW2agQ
donderdag 6 oktober 2016 om 12:41
Ik heb gekozen voor beeldend kunstenaar, maar zal daarnaast ook af en toe een boek schrijven. Heb toch geld genoeg.
Dit is toch niet in plaats van alles kunnen eten zonder dik te worden? Daar gaat nog steeds mijn voorkeur naar uit
En als anderen voor wereldvrede kiezen (als dat ooit een optie wordt), hoef ik daar niet voor te kiezen. 1x wereldvrede is genoeg voor de hele wereld. En ik blijf dan lekker slank
Dit is toch niet in plaats van alles kunnen eten zonder dik te worden? Daar gaat nog steeds mijn voorkeur naar uit
En als anderen voor wereldvrede kiezen (als dat ooit een optie wordt), hoef ik daar niet voor te kiezen. 1x wereldvrede is genoeg voor de hele wereld. En ik blijf dan lekker slank
verdwaald op het nieuwe forum
donderdag 6 oktober 2016 om 12:47
quote:floflo schreef op 06 oktober 2016 @ 12:41:
Volgens mij wil Gooilob dat ik ze moeilijker maak...
Dus dan wordt het Beeldend kunstenaar Maar 20 Kilo Erbij
Wereldvrede Maar Minder Seks
donderdag 6 oktober 2016 om 12:53
quote:orkenflow schreef op 06 oktober 2016 @ 12:47:
[...]
Hmmm, niet leuk. Nog twintig kilo erbij?
En minder seks is ook niet leuk.
Ik kan niet kiezen tussen die twee stellingen ik weet niet of ik me nog steeds verheug op de poll van morgen.
[...]
Hmmm, niet leuk. Nog twintig kilo erbij?
En minder seks is ook niet leuk.
Ik kan niet kiezen tussen die twee stellingen ik weet niet of ik me nog steeds verheug op de poll van morgen.
donderdag 6 oktober 2016 om 12:55
quote:orkenflow schreef op 06 oktober 2016 @ 12:51:
[...]
Nee dat was de poll voor gevorderden.
Morgen 3 polls. Een laag niveau (voor mij), een medium niveau (voor mij als de vragen me aan staan), en een poll op hoog niveau voor wie daar behoefte aan heeft.
Drie polls of wereldvrede?
[...]
Nee dat was de poll voor gevorderden.
Morgen 3 polls. Een laag niveau (voor mij), een medium niveau (voor mij als de vragen me aan staan), en een poll op hoog niveau voor wie daar behoefte aan heeft.
Drie polls of wereldvrede?
donderdag 6 oktober 2016 om 12:55
donderdag 6 oktober 2016 om 12:56
donderdag 6 oktober 2016 om 12:58