Zwanger van een 3e

07-10-2016 18:40 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gezellige club mama's die zwanger willen worden of zwanger zijn van een 3e kindje.

Wil je ook meeschrijven en in de tabel?

Zou je dan dik gedrukt of in HOOFDLETTERS willen plaatsen? En voor de toekomst dit graag ook voor wijzigingen in het tabel.

Gegeven voor in de tabel:

Leeftijd:

NOD/UD:

Geboortejaar en zoon(s) en/of dochter(s)(blauw roze):

Bijzonderheden:

Ik werk de tabel 1x per week bij.

Wij willen graag zwanger worden:

NaamLftdNODKndrnBijzonderheden_Lady_2902-11-16'14 + '15start miss. volgende mnd herstel zat tegenLely8927?3j + 1,5jJan+Sept MK

Wij zijn zwanger :

NaamLftdUitgerekendKndrnBijzonderhedenChabelitha3114-06-17'08 + '10 Zoon met verstandelijke beperkingDaan3e2929-04-17'13 + '14 20-10 echo Medjouldadel3324-05-17'10 + '12buitenland afbr vorige zw 15w. nu 25-10 afspr HR gynMusketi3317-06-17'13 + '14 MK aug '17 2-11 intake VK 4-11 vroege echoWondertje33030-05-178j + 2j21-10 1e echo

= Kloppen hartje gehoord = een meisje = een jongen
Hoi Musketi

Ik schrijf ook al mee met uitgerekend 21/31 mei topic maar dit lijkt me ook leuk ik werk momenteel niet dus zat tijd om te schrijven :-)

Kort mijn verhaal:

Ik ben 30 jaar.

Ben nu 6 weken zwanger van een 3e kindje niet gepland geheel onverwachts maar wel gewenst.

Ik heb 2 kindjes dochter 7 zoontje 2 het was voor ons even schrikken maar zoals ik al schreef is het zeer gewenst.

Ik heb 21-10 mijn eerste echo.

Was het bij jullie gepland?
Wat hoor je dat toch veel, een derde kindje dat niet in de planning zat. Ik vraag me af hoe dat komt?
32 weken zwanger van nr 3. Volledig gepland en gewenst! Nr 1 is net 3. Nr 2 is 15 maand. Is hier een gezellige drukte. Na de derde komt er geen meer bij ;)
quote:valerievaldera schreef op 07 oktober 2016 @ 19:16:

Wat hoor je dat toch veel, een derde kindje dat niet in de planning zat. Ik vraag me af hoe dat komt?Kun je niet lezen waar dit topic over gaat? Ga ergens anders je weggestopte gevoelens uiten.
Grammofoontje: leuk! Kan niet wachten tot ik zover ben:-) geniet van je laatste weken want het zal straks lekker druk worden.
quote:wondertje3 schreef op 07 oktober 2016 @ 19:24:

[...]

Kun je niet lezen waar dit topic over gaat? Ga ergens anders je weggestopte gevoelens uiten.Zooo, last van je hormonen?
Haha, die reactie

Anyway, ja hier is de 3e gepland. Ik heb 2 maanden geleden helaas een miskraam gehad en nu heel pril. Morgen is nl pas mijn NOD. Maar wel een super duidelijke positieve test. Dus ik ben ook positief over deze zwangerschap. Al moet ik zeggen dat ik na de MK wel om het minste of geringste aan het broekloeren ben :p

Ik schrijf ook mee in het juni topic. Maar het lijkt mij gewoon leuk om met moeder te schrijven die net als ik dit al 2 keer eerder meegemaakt hebben. Samen brainstormen over obstakels en maar ook extra handigheden die je tegen komt bij een 3e. Evt angsten die je hebt. Zo kan ik nog steeds mijn hoofd breken over hoe ik lekker chip op de bank of op bed kan liggen en geen kind het idee te geven minder geknuffeld te worden. Nu lig ik regelmatig met een op mijn linker en een op mijn rechter arm. Maar hoe moet dat met 3

Leuk dat jullie mee willen schrijven. Gezellig!
Oh mijn jongens zijn 2 en 3 jaar oud en ik ben zelf komende maand 33
quote:lilalinda schreef op 07 oktober 2016 @ 19:37:

[...]

Zooo, last van je hormonen?Nee hoor. Kun jij ook niet lezen dan? Zon directe vraag op mijn intrede van een topic ben ik gewoon niet zo van gediend.
Wat leuk dit topic! Hier gaan we voor een derde. Heb in januari en vorige week een vroege mk gehad dus wel spannend allemaal! Hoop dat er snel een gezonde zwangerschap komt
Ik ben trouwens zelf 27. Oudste is 3 jongste 1.5
quote:wondertje3 schreef op 07 oktober 2016 @ 19:49:

[...]

Nee hoor. Kun jij ook niet lezen dan? Zon directe vraag op mijn intrede van een topic ben ik gewoon niet zo van gediend.Dan moet je wegblijven van een openbaar forum
Ik twijfel al jaaaaren...Kan nog steeds niet de babyspullen wegdoen. Ik lees graag met jullie mee.

En van harte gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn!
tja die reactie was sarcastisch net zo sarcastisch als de reactie die binnen kwam wandelen:-)

Musketi: ja lijkt me ook super leuk om aankomende 8 maanden lekker te kletsen over van alles en nog wat.
Wat leuk allemaal 3e kindjes!

Wij wachten nog een maand waarschijnlijk met proberen. Oudste is 2, jongste 10 maanden. Hadden wel eerder weer willen beginnen maar mijn lichamelijk herstel zat tegen
quote:wondertje3 schreef op 07 oktober 2016 @ 19:54:

tja die reactie was sarcastisch net zo sarcastisch als de reactie die binnen kwam wandelen:-)

Musketi: ja lijkt me ook super leuk omaankomende 8 maanden lekker te kletsen over van alles en nog wat.Jouw reactie was totaal niet sarcastisch en wat mij betreft ook onder de gordel. Het was een oprechte vraag. Aan jou om gewoon antwoord te geven of te negeren. Zo sneren is nergens voor nodig. In zo'n leuk topic...
Wie weet meld ik me maandag na een goede echo ook Ben nu ruim 7 weken zwanger maar vind het keispannend nadat ik veel leed in mijn omgeving heb gezien. Kan zeg maar nog niet helemaal vertrouwen op de statistieken dat het vaker goed gaat dan fout en zo. Maar goed, maandag de eerste echo en dan hoop ik gewoon een knippertje te zien. Onze kids zijn 4 & 2 en de jongste is een vreselijk jaloers ding, menig baby is al van mijn schoot verdreven dus dat wordt nog wat
quote:wondertje3 schreef op 07 oktober 2016 @ 19:54:

.Ik lees er geen sarcasme in
quote:lilalinda schreef op 07 oktober 2016 @ 19:54:

[...]

Dan moet je wegblijven van een openbaar forum

Ja of jij het juiste topic zoeken.

Fijne avond
Lady: leuk zo allemaal op elkaar. Jammer van je herstel maar dat komt vast wel goed en hopelijk schrijf je binnenkort gezellig zwanger mee.

Zeepaardje: oh spannend maandag geniet ervan ik moet nog 2 weken wachten, mochten volgende week ook komen maar met 7 weken durfde ik net niet aan dan liever 8 weken dan is er zeker wat te zien denk ik.

Betreft jaloezie gaan wij ook last krijgen denk ik met de jongste van 2 mijn dochter van 7 zou het helemaal geweldig vinden dat vond ze al met kleine broertje (5 jaar was ze toen) en nu maakt ze het nog bewuster mee kan dan ook niet wachten met vertellen.

Wanneer en hoe vertelllen jullie het jullie kinderen? Zit ook met de leeftijd natuurlijk maar wij hebben 2 shirtjes van ik word grote zus en ik word grote broer en die krijgen ze als de 2e echo (termijnecho) goed is dan ben ik rond de 12 weken vind ik zelf een mooie aantal weken voor de kindjes.

Ook heb ik dan een boek van "wat zit er in mama's buik?" Die kan de oudste dan aan de jongste voorlezen.
Het was een oprechte vraag. Ik hoor het echt ontzettend vaak en het gaat bij die verhalen opvallend vaak om het derde kind. Ik vraag me dan toch af hoe dat komt, maar als je geen zin hebt om antwoord te geven, dan hoeft dat natuurlijk niet. Misschien wel goed om je bewust te zijn van het feit dat dit een openbaar forum is en dus niet altijd alles zo zal gaan als jij wilt, aangezien er ook andere mensen meelezen en posten. Als je geen reacties wil, dan is het misschien een beter idee om een dagboek bij te houden.

Veel succes verder met je zwangerschap.
Lely zag je over het hoofd sorry..

Hopelijk schrijf je snel gezellig mee! Mag nu al hoor zo leren we elkaar allemaal beter kennen gezellig!
quote:valerievaldera schreef op 07 oktober 2016 @ 20:27:

Het was een oprechte vraag. Ik hoor het echt ontzettend vaak en het gaat bij die verhalen opvallend vaak om het derde kind. Ik vraag me dan toch af hoe dat komt, maar als je geen zin hebt om antwoord te geven, dan hoeft dat natuurlijk niet. Misschien wel goed om je bewust te zijn van het feit dat dit een openbaar forum is en dus niet altijd alles zo zal gaan als jij wilt, aangezien er ook andere mensen meelezen en posten. Als je geen reacties wil, dan is het misschien een beter idee om een dagboek bij te houden.

Veel succes verder met je zwangerschap.OK duidelijk.
quote:wondertje3 schreef op 07 oktober 2016 @ 20:20:

[...]

Ja of jij het juiste topic zoeken.

Fijne avondDoe niet zo dramatisch zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven