Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:51
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 23:44:
Oh, als ik jullie zo zie schrijven over jullie kinders, dan kan ik echt niet wachten totdat ik mag smijten.Met kinderen?
Oh, als ik jullie zo zie schrijven over jullie kinders, dan kan ik echt niet wachten totdat ik mag smijten.Met kinderen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:54
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:55
Ouders, zijn vaak net grote kinderen. Dat is niet erg. Mits je ze maar het juiste bijbrengt. Ik denk dat sommigen hier denken, die Cassidy die spoort niet. Maar ik weet wel degelijk waar ik mee bezig ben.
Kinderen goed opvoeden is een taak. Dingen bijbrengen maar op de goede manier. Wat acht je belangrijk, etcetc. En dan worden ze puber. Je hebt niet alles in de hand
Kinderen goed opvoeden is een taak. Dingen bijbrengen maar op de goede manier. Wat acht je belangrijk, etcetc. En dan worden ze puber. Je hebt niet alles in de hand
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:56
quote:Cookielyon schreef op 07 oktober 2016 @ 23:53:
[...]
Hoeveel maanden moet je nog?
Oh god, dat gebruik ik dus niet, 'zoveel maanden zwanger...' bedoel ik dan. Volgens mij zit ik nu over de 5 maanden. Dus nog 4 maanden / 16 weken.
Enniewee, eind januari ergens hoop ik een kindje te mogen vast houden.
[...]
Hoeveel maanden moet je nog?
Oh god, dat gebruik ik dus niet, 'zoveel maanden zwanger...' bedoel ik dan. Volgens mij zit ik nu over de 5 maanden. Dus nog 4 maanden / 16 weken.
Enniewee, eind januari ergens hoop ik een kindje te mogen vast houden.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:56
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:55:
Ouders, zijn vaak net grote kinderen. Dat is niet erg. Mits je ze maar het juiste bijbrengt. Ik denk dat sommigen hier denken, die Cassidy die spoort niet. Maar ik weet wel degelijk waar ik mee bezig ben.
Dan is je kind ineens bezeten.
https://www.youtube.com/watch?v=Hc16Y9fiCvQ
https://www.youtube.com/watch?v=Hc16Y9fiCvQ
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:57
Ja maar weet je? Wat is 'goed' hè? Eerlijk? Met momenten deed/ doe ik maar wat in dat opvoeden. Dat dit tot nu toe redelijk voor hen en mij uitpakt is mooi meegenomen maar heel vaak bestaat opvoeden niet uit erg lang nadenken en wel 'gewoon maar' wat doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:57
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:58
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:57:
Ja maar weet je? Wat is 'goed' he? Eerlijk? Met momenten deed/ doe ik maar wat. Dat dit tot nu toe redelijk voor hen en mij uitpakt is mooi meegenomen maar heel vaak bestaat opvoeden niet uit erg lang nadenken en wel wat doen.Dit. En dan heb je een keer ergens lang over nagedacht, gaat het totaal anders dan je had bedacht.
Ja maar weet je? Wat is 'goed' he? Eerlijk? Met momenten deed/ doe ik maar wat. Dat dit tot nu toe redelijk voor hen en mij uitpakt is mooi meegenomen maar heel vaak bestaat opvoeden niet uit erg lang nadenken en wel wat doen.Dit. En dan heb je een keer ergens lang over nagedacht, gaat het totaal anders dan je had bedacht.
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:58
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:56:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=Hc16Y9fiCvQDe mijne niet, die is veel te nuchter. Ik dacht bij spaceman trouwens aan dit nummer:
https://www.youtube.com/watch?v=GeUx5sdp3qM
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=Hc16Y9fiCvQDe mijne niet, die is veel te nuchter. Ik dacht bij spaceman trouwens aan dit nummer:
https://www.youtube.com/watch?v=GeUx5sdp3qM
vrijdag 7 oktober 2016 om 23:59
quote:IrishCassidy schreef op 07 oktober 2016 @ 23:55:
Ik beeld me steeds in dat jij in een pub zit tot je Bono ziet.
Geen idee waarom
Ik beeld me steeds in dat jij in een pub zit tot je Bono ziet.
Geen idee waarom
zaterdag 8 oktober 2016 om 00:00
quote:Phaedra_ schreef op 07 oktober 2016 @ 23:58:
[...]
Dit. En dan heb je een keer ergens lang over nagedacht, gaat het totaal anders dan je had bedacht.Sjeez nou, dat is echt zo verbijsterend. Ben ik een keer echt lekker peeee-daaaaaaaaaagooooooogies bezig, helpen die kinderen de pedagogiek erachter wel weer om zeep. Daarom houd ik ook van ze, ze hebben me afgeleerd om 'juist' te handelen want ze willen gewoon 'mij'.
[...]
Dit. En dan heb je een keer ergens lang over nagedacht, gaat het totaal anders dan je had bedacht.Sjeez nou, dat is echt zo verbijsterend. Ben ik een keer echt lekker peeee-daaaaaaaaaagooooooogies bezig, helpen die kinderen de pedagogiek erachter wel weer om zeep. Daarom houd ik ook van ze, ze hebben me afgeleerd om 'juist' te handelen want ze willen gewoon 'mij'.
zaterdag 8 oktober 2016 om 00:01
quote:ZombieQueen schreef op 07 oktober 2016 @ 23:56:
[...]
Enniewee, eind januari ergens hoop ik een kindje te mogen vast houden. Succes met je zwangerschap.
[...]
Enniewee, eind januari ergens hoop ik een kindje te mogen vast houden. Succes met je zwangerschap.
zaterdag 8 oktober 2016 om 00:01
quote:Enn schreef op 08 oktober 2016 @ 00:00:
[...]
Sjeez nou, dat is echt zo verbijsterend. Ben ik een keer echt lekker peeee-daaaaaaaaaagooooooogies bezig, helpen die kinderen de pedagogiek erachter wel weer om zeep. Daarom houd ik ook van ze, ze hebben me afgeleerd om 'juist' te handelen want ze willen gewoon 'mij'.
Mooi!
Die ga ik onthouden.
[...]
Sjeez nou, dat is echt zo verbijsterend. Ben ik een keer echt lekker peeee-daaaaaaaaaagooooooogies bezig, helpen die kinderen de pedagogiek erachter wel weer om zeep. Daarom houd ik ook van ze, ze hebben me afgeleerd om 'juist' te handelen want ze willen gewoon 'mij'.
Mooi!
Die ga ik onthouden.
zaterdag 8 oktober 2016 om 00:03
quote:Enn schreef op 08 oktober 2016 @ 00:00:
[...]
Sjeez nou, dat is echt zo verbijsterend. Ben ik een keer echt lekker peeee-daaaaaaaaaagooooooogies bezig, helpen die kinderen de pedagogiek erachter wel weer om zeep. Daarom houd ik ook van ze, ze hebben me afgeleerd om 'juist' te handelen want ze willen gewoon 'mij'.Ps: Dit kan in de leeftijdsfase waarin in ze nu zitten wel fluctueren.
[...]
Sjeez nou, dat is echt zo verbijsterend. Ben ik een keer echt lekker peeee-daaaaaaaaaagooooooogies bezig, helpen die kinderen de pedagogiek erachter wel weer om zeep. Daarom houd ik ook van ze, ze hebben me afgeleerd om 'juist' te handelen want ze willen gewoon 'mij'.Ps: Dit kan in de leeftijdsfase waarin in ze nu zitten wel fluctueren.
zaterdag 8 oktober 2016 om 00:03
quote:Enn schreef op 07 oktober 2016 @ 23:57:
Ja maar weet je? Wat is 'goed' hè? Eerlijk? Met momenten deed/ doe ik maar wat in dat opvoeden. Dat dit tot nu toe redelijk voor hen en mij uitpakt is mooi meegenomen maar heel vaak bestaat opvoeden niet uit erg lang nadenken en wel 'gewoon maar' wat doen.Dus het stelt niks voor?? Goh in mijn kringen wordt er gedaan alsof je een saint bent.
Ja maar weet je? Wat is 'goed' hè? Eerlijk? Met momenten deed/ doe ik maar wat in dat opvoeden. Dat dit tot nu toe redelijk voor hen en mij uitpakt is mooi meegenomen maar heel vaak bestaat opvoeden niet uit erg lang nadenken en wel 'gewoon maar' wat doen.Dus het stelt niks voor?? Goh in mijn kringen wordt er gedaan alsof je een saint bent.