Napraattopic 68

28-09-2016 17:51 3145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Een soort van Madame Bovary, maar dan andersom. Echt iets voor de herfstvakantie.
quote:barbaracartland schreef op 10 oktober 2016 @ 18:59:

Een soort van Madame Bovary, maar dan andersom. Echt iets voor de herfstvakantie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nu hier niks gemist zie ik. Gelukkig.
quote:Skaep schreef op 10 oktober 2016 @ 18:19:

[...]

Tuthola is 22 jaar geleden getrouwd met een Franse notaris nadat ze hem erin heeft geluisd met een zwangerschap. Tuthola heeft kinderen van 8, 17 en 22 en is 'fulltime moeder' (werkloos) en de hele dag druk met haar uiterlijk en de roddels in het dorp.

Een paar weken geleden ging tuthola met de Franse notaris naar een feestje in het dorp waar ene P ook was. En die was heel mooi. En man keek naar P (net als alle andere aanwezigen volgens tuthola). In die paar weken sinds dat feestje is de Franse notaris bij zijn moeder gaan wonen en praat hij niet meer met tuthola. Gingen ze eindelijk weer samen lunchen, viel nét zoonlief van acht een gat in zijn kop. En toen ging de Franse notaris een weekend zeilen, maar kwam tothola er via de vrouw van zo'n zeilvrind achter dat de Franse notaris helemaal niet mee was gegaan. Laatste aflevering: tuthola staat bij de man van de bloedmooie P op de stoep en - heel toevallig - de Franse notaris en P blijken precies tegelijk een weekend weg...Dank dank
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ow dan ga ik toch maar eens bijlezen dan. Of is het al ontmaskerd als trol topic...snel kijken.
quote:Goede-Fee schreef op 10 oktober 2016 @ 20:30:

Ow dan ga ik toch maar eens bijlezen dan. Of is het al ontmaskerd als trol topic...snel kijken. Tuthola houdt het lang vol, maar ik geloof dat ze zo langzamerhand zelfs bij de goedgelovigen haar hand heeft overspeeld...
quote:Goede-Fee schreef op 10 oktober 2016 @ 20:30:

Ow dan ga ik toch maar eens bijlezen dan. Of is het al ontmaskerd als trol topic...snel kijken. Who cares.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Knorr en Honig gaan e-nummervrij en dat komt door moslims. Niet door alle foodies en bewuste voedingsmensen die ook op dit forum aanwezig zijn, maar door moslims.
@barbaracartland, knap gedaan van die moslims!
quote:barbaracartland schreef op 10 oktober 2016 @ 20:45:

Knorr en Honig gaan e-nummervrij en dat komt door moslims. Niet door alle foodies en bewuste voedingsmensen die ook op dit forum aanwezig zijn, maar door moslims.Ik kan niet zonder e-nummers, hoe moet dat nu?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 10 oktober 2016 @ 20:50:

[...]

Ik kan niet zonder e-nummers, hoe moet dat nu?+1
Met of zonder enummers, hoe kan "KNOR" nu aantrekkelijk zijn voor mensen die halal eten?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Skaep schreef op 10 oktober 2016 @ 20:48:

@barbaracartland, knap gedaan van die moslims!

Ja, laat die moslims maar schuiven!

Ik heb geen idee, Solo. Maar ik wil, als patriottistische Nederlander uiteraard graag een daad van verzet plegen tegen de islamisering van ons mooie land. Illegale verkoop van E621! Gewapende overvallen op het sauzenschap van de Boni in Emmer Compascuum! Een luchtbrug naar Groot-Brittanie, waar in alles E-nummer zitten.
E nummers zijn niet perse slecht. Zuurstof is ook een E nummer
quote:barbaracartland schreef op 10 oktober 2016 @ 20:53:

[...]

Ja, laat die moslims maar schuiven!

Ik heb geen idee, Solo. Maar ik wil, als patriottistische Nederlander uiteraard graag een daad van verzet plegen tegen de islamisering van ons mooie land. Illegale verkoop van E621! Gewapende overvallen op het sauzenschap van de Boni in Emmer Compascuum! Een luchtbrug naar Groot-Brittanie, waar in alles E-nummer zitten.Die luchtbrug is niet zo'n goed plan, vliegtuigmaaltijden zijn al jaren halal.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 10 oktober 2016 @ 20:56:

[...]

Die luchtbrug is niet zo'n goed plan, vliegtuigmaaltijden zijn al jaren halal.Dank! Dit soort alerte burgers gaan ons land redden. Ozo!
quote:Philae schreef op 10 oktober 2016 @ 20:53:

E nummers zijn niet perse slecht. Zuurstof is ook een E nummer Daarom is het ook onzin wat Knorr en Honig gaan doen.
quote:feow schreef op 10 oktober 2016 @ 20:56:

[...]

Die luchtbrug is niet zo'n goed plan, vliegtuigmaaltijden zijn al jaren halal.
quote:Solomio schreef op 10 oktober 2016 @ 21:02:

[...]

Daarom is het ook onzin wat Knorr en Honig gaan doen.Precies. Ze veranderen waarschijnlijk gewoon de namen op de verpakking en vermelden ipv E.... De naam van de stof
Ik mis een reactie van mij op solo.

Dat je niet zonder enummers kan.

D1o2o3r4 E5t6E7n8, schreef ik.

Ben bang dat het een stafje in plaats van een reactie geworden is

Arme mods, of zouden ze wel van een puzzeltje houden?

Solo, als je een paflovbannetje krijgt is het mijn schuld. Sorry.
quote:feow schreef op 10 oktober 2016 @ 21:11:

Ik mis een reactie van mij op solo.

Dat je niet zonder enummers kan.

D1o2o3r4 E5t6E7n8, schreef ik.

Ben bang dat het een stafje in plaats van een reactie geworden is

Arme mods, of zouden ze wel van een puzzeltje houden?

Solo, als je een paflovbannetje krijgt is het mijn schuld. Sorry.Ik ben zo braaf, ik krijg eerst een waarschuwing.
Dit vind ik echt een gaaf motto:

Wij hebben een klusjesman, een tuinman en iedere dag een werkster, wat moet ik anders doen dan moeder zijn, shoppen met vriendinnen en 's avonds mooi op mijn man zitten wachten?!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 10 oktober 2016 @ 21:23:

Dit vind ik echt een gaaf motto:

Wij hebben een klusjesman, een tuinman en iedere dag een werkster, wat moet ik anders doen dan moeder zijn, shoppen met vriendinnen en 's avonds mooi op mijn man zitten wachten?!
Ik krijg weer enorme jeuk aanvallen van zichzelf op de borst kloppende moeders, "je begrijpt pas iets als je een moeder bent dan ga je het voelen"

Moeder zijn is het mooiste wat er is.
Jaha, de Franse streekroman nadert zijn climax!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven