Michelle for President

14-10-2016 18:29 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net dit filmpje en vind het het delen meer dan waard. Wat een sterke vrouw. Al heeft ze misschien deze tekst niet zelf geschreven, hoe ze dit brengt.. geweldig.

als het aan mij lag werd zij president :-)

Ik hoop dat de link werkt.

Share ladies!

Wat vinden jullie ervan?

http://www.npr.org/2016/1 ... lleged-treatment-of-women
"When it rains, look for rainbows. When it's dark, look for stars.."
quote:Eindeloos schreef op 14 oktober 2016 @ 19:52:

https://www.youtube.com/watch?v=81ftFn39BIQ

Mooie uitspraak Michelle.

Huichelachtig.Dat is nou politiek.
quote:Sugarbaby schreef op 14 oktober 2016 @ 20:09:

[...]

Dat is nou politiek.Kan zo wezen, maar voor mij hebben de uitspraken van Michelle O. totaal geen waarde.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:pejeka schreef op 14 oktober 2016 @ 19:22:

Wat ik nou écht helemáál niet snap, is dat de mensen in Amerika zelf niet aangeven dat ze beide kandidaten niet zien zitten. Gewoon zo van: zoeken jullie het maar uit met jullie miljoenen verslindende reizende circus, maar ik ga daar in elk geval niet aan meedoen. Waarom heeft men daar het idee dat ze wel móeten stemmen op één van de twee, en is er geen mens die op het idee komt dat ze helemáál niet gaan stemmen of anderszins meedoen zolang er geen betere kandidaten zijn?

Omdat je heel veel fanatieke mensen hebt die denken dat als de andere partij aan de macht komt, het hele land naar de knoppen gaat.

Voor de democraten die ik ken is het nu natuurlijk een gemakkelijke keuze, maar voor de republikeinen is het moeilijk. Ik ken er een paar die een write-in gaan doen (ze schrijven de naam op van een politicus die ze respecteren), ze stemmen op een derde partij of ze stemmen toch maar op Clinton omdat ze Trump écht niet zien zitten. Ze weten (Behalve die laatste groep dan) ook wel dat dat zinloos is, maar vinden geen van beide kandidaten geschikt.

Er is wel een groeiende beweging richting derde/vierde partijen. Met het Amerikaanse kiessysteem is dat op landelijk niveau moeilijk te realiseren (het is een beetje een alles/of-systeem) maar op lokaal niveau zie je steeds meer 'independents' die het goed doen. Daar gaan in de toekomst nog meer green party/constitution party/libertarians bijkomen. Voor je dat bij de presidentsverkiezingen gaat merken gaan er nog wel een decennium of wat voorbij maar toch. Ik ben benieuwd hoe het er over twintig jaar aan toe gaat.

Als President Trump dan de wereld nog niet opgeblazen heeft.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:Eindeloos schreef op 14 oktober 2016 @ 19:33:

Michelle Obama is zo hypocriet als de neten.........

Nu neemt ze het zgn op voor Hilary, maar toen zij met haar man in de race was, heeft ze Hilary afgebrand tot op haar enkels.

BAH!!!!!!Dit. Ik haat hypocrisie.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:pejeka schreef op 14 oktober 2016 @ 19:31:

[...]

Ik zou bijna willen dat Trump wint, dan krijgen die Amerikanen wat ze verdienen. Kijken of ze er over 2 jaar dan nog zo blij mee zijn.Belachelijke opmerking..
Ik ben afgehaakt toen ze ging campagnen voor Hillary, dat vond ik minder interessant.

Maar alles wat ze daarvoor zei..... kippenvel. Zo waar. Lang geleden dat ik zo'n sterk statement heb gehoord over de positie van vrouwen in de moderne maatschappij.
quote:Kokoro schreef op 14 oktober 2016 @ 18:38:

Deze link werkt sowieso

Ik krijg kippenvel van deze vrouw. Michelle Obama for president. Acht jaar lang alstjeblieft!!!+1.000.000.000 !
Love is the meaning of life
Het gaat mij helemaal niet om wie er president wordt. Dat wordt toch alleen maar de hoogste muppet in de grote poppenkast. Wat zij zegt op national tv, over respect voor vrouwen, en over low-lifes zoals trump, dat vind ik gewoon mooi.
quote:patchouli_ schreef op 14 oktober 2016 @ 20:59:

Ik ben afgehaakt toen ze ging campagnen voor Hillary, dat vond ik minder interessant.

Maar alles wat ze daarvoor zei..... kippenvel. Zo waar. Lang geleden dat ik zo'n sterk statement heb gehoord over de positie van vrouwen in de moderne maatschappij.Precies.
quote:patchouli_ schreef op 14 oktober 2016 @ 20:59:

Maar alles wat ze daarvoor zei..... kippenvel. Zo waar. Lang geleden dat ik zo'n sterk statement heb gehoord over de positie van vrouwen in de moderne maatschappij.

Precies!

Maar ook over mannen. Dat ze het een belediging voor de man noemde vond ik erg sterk.
Wat een fenomenale vrouw en speech.

Kippenvel.

Zij zou een erg goede president zijn.
"strong men, men who are truly role models, don't need to put down women to make themselves feel powerful. People who are truly strong lift others up. "

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En dat zij Hillary kiest boeit me dan weer voor geen meter. Wat een trieste bedoening daar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als je, na een intensieve training door communicatiedeskundigen, een speech kunt houden met een constante snik die achter in je keel hangt (alsof je elke minuut in huilen uit kunt barsten), .....

maakt je dat dan geschikt als de volgende president van de USA? Serieus?
quote:Het-groepje schreef op 14 oktober 2016 @ 21:30:

[...]

Precies!

Maar ook over mannen. Dat ze het een belediging voor de man noemde vond ik erg sterk.Ik ook, dat vond ik de beste uitspraak uit haar toch al geweldige speech. Was Michelle maar presidentskandidaat. Zij is zo slim, welbespraakt en oprecht. En ze heeft nog humor ook. Hillary vind ik helemaal niks, al moet zij natuurlijk wel winnen.
't Is al met al een heel gedoe
Ja, erg goed.

Bijzondere vrouw.
quote:Gebruna schreef op 14 oktober 2016 @ 22:17:

Als je, na een intensieve training door communicatiedeskundigen, een speech kunt houden met een constante snik die achter in je keel hangt (alsof je elke minuut in huilen uit kunt barsten), .....

maakt je dat dan geschikt als de volgende president van de USA? Serieus?

Weet jij serieus niet wat voor capaciteiten die vrouw heeft?

Tip: zoek dat eerst eens uit.
quote:Enn schreef op 14 oktober 2016 @ 22:06:

"strong men, men who are truly role models, don't need to put down women to make themselves feel powerful. People who are truly strong lift others up. "

"Maybe because we think that admitting how much it hurts, maken us women look weak."

Laat het feit dat ze daarna campagne voert voor Hillary, niet afdoen aan de boodschap in die eerste 15 minuten en de kracht waarmee die wordt gebracht.
3 a 4 maanden geleden gaf ze ook een speech, die was pas écht goed. Kan hem alleen niet zo snel meer terug vinden op youtube.
quote:juffiej24 schreef op 14 oktober 2016 @ 19:52:

[...]

Ik geloof niet dat je begrijpt wat er gaat gebeuren als Trump president zou worden... WOIII staat dan inderdaad op het programma. Een herhaling vd koude oorlog met Rusland en kernwapens gericht op Korea. Ja, dan hebben inderdaad alleen de Amerikanen er last van... *zuchtDat zal ook wel meevallen, hij is een opportunist, maar het gaat niet spelen, Trump verdwijnt via de achterdeur
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Zijn fervent aanhangers hebben de oplossing bedacht om de schade van Michelles speech te beperken!

Neem vrouwen het stemrecht af. #repealthe19th
quote:Gebruna schreef op 14 oktober 2016 @ 22:17:

maakt je dat dan geschikt als de volgende president van de USA? Serieus?Ik heb er nu op gelet, die snik is inderdaad irritant
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 14 oktober 2016 @ 23:17:

[...]

Ik heb er nu op gelet, die snik is inderdaad irritant as we speak nu bij Pauw of later.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Enn schreef op 14 oktober 2016 @ 22:10:

En dat zij Hillary kiest boeit me dan weer voor geen meter. Wat een trieste bedoening daar.

Wat moet ze anders doen in dit stadium van de aanloop naar de verkiezingen?

HC is de democratische kandidate, en die steunt ze nu dus, ook al was ze eerder niet positief over haar in de verkiezingsstrijd van haar man.

Zo werkt dat in de politiek, net als dat de verliezer straks een speech houdt en dan de winnaar feliciteert en veren in de winnende ass schuift, terwijl men elkaar tijdens de campagnes met de grond gelijk heeft gemaakt.

Zo wordt het spel altijd gespeeld en iedereen die daar bij betrokken is weet dat.
quote:yoshe schreef op 14 oktober 2016 @ 22:52:

3 a 4 maanden geleden gaf ze ook een speech, die was pas écht goed. Kan hem alleen niet zo snel meer terug vinden op youtube.De speech met de zin "i wake up every morning in a house build by slaves"? Dat was haar speech tijdens de DNC in juli.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven