Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 16 oktober 2016 om 13:13
zondag 16 oktober 2016 om 13:18
Nou de mods zijn weer lekker bezig met het verwijderen van "off topic" berichten in het Mod topic. Iemand heeft vandaag haar gummetje gevonden en waarschijnlijk niks anders te doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 oktober 2016 om 13:22
zondag 16 oktober 2016 om 13:23
quote:charlottew88 schreef op 16 oktober 2016 @ 13:18:
Nou de mods zijn weer lekker bezig met het verwijderen van "off topic" berichten in het Mod topic. Iemand heeft vandaag haar gummetje gevonden en waarschijnlijk niks anders te doen.Misschien krijgen ze op zondag nieuwe gummetjes. En nieuwe dingen wil je gelijk uitproberen natuurlijk .
Nou de mods zijn weer lekker bezig met het verwijderen van "off topic" berichten in het Mod topic. Iemand heeft vandaag haar gummetje gevonden en waarschijnlijk niks anders te doen.Misschien krijgen ze op zondag nieuwe gummetjes. En nieuwe dingen wil je gelijk uitproberen natuurlijk .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 16 oktober 2016 om 13:24
zondag 16 oktober 2016 om 13:26
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 oktober 2016 @ 13:23:
[...]
Misschien krijgen ze op zondag nieuwe gummetjes. En nieuwe dingen wil je gelijk uitproberen natuurlijk . ja dat zal het zijn. Ik leer hier elke keer weer wat op het viva forum
[...]
Misschien krijgen ze op zondag nieuwe gummetjes. En nieuwe dingen wil je gelijk uitproberen natuurlijk . ja dat zal het zijn. Ik leer hier elke keer weer wat op het viva forum
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 16 oktober 2016 om 13:29
zondag 16 oktober 2016 om 13:39
quote:charlottew88 schreef op 16 oktober 2016 @ 13:29:
Nou Kia jouw laatste reactie in het modtopic is alweer gegumd . Kinderachtig gedoe daar.
Het is toch een doodnormale vraag. Maar blijkbaar niet volgens de Mod. Ik vraag me dat echt af, mag je dan wel iemand aanspreken vanwege storend gedrag? Dat is ook offtopic en als er door iemand aan te spreken een stafje minder verstuurd hoeft te worden is dat in mijn ogen alleen maar beter. We kunnen elkaar best een beetje aansturen.
Maar ik zwaai alvast want ik zal wel een ban krijgen zo.
Tot over 48 uur .
Nou Kia jouw laatste reactie in het modtopic is alweer gegumd . Kinderachtig gedoe daar.
Het is toch een doodnormale vraag. Maar blijkbaar niet volgens de Mod. Ik vraag me dat echt af, mag je dan wel iemand aanspreken vanwege storend gedrag? Dat is ook offtopic en als er door iemand aan te spreken een stafje minder verstuurd hoeft te worden is dat in mijn ogen alleen maar beter. We kunnen elkaar best een beetje aansturen.
Maar ik zwaai alvast want ik zal wel een ban krijgen zo.
Tot over 48 uur .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.