Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:-Kia-Ora- schreef op 03 oktober 2016 @ 23:47:

[...]

Waarom volgende week pas? Dit speelt al sinds half september.We zijn inmiddels weer anderhalve week verder: is er al naar de notificatie-storing gekeken?
quote:Luina schreef op 14 oktober 2016 @ 00:47:

[...]

We zijn inmiddels weer anderhalve week verder: is er al naar de notificatie-storing gekeken?Daarom kwam ik ook even kijken. Ik ontvang ook nog steeds geen notificaties en vind het jammer dat het zo lang duurt.
quote:Luina schreef op 14 oktober 2016 @ 00:47:

[...]

We zijn inmiddels weer anderhalve week verder: is er al naar de notificatie-storing gekeken?

Wij hebben helaas nog geen bericht hierover ontvangen. Zodra er nieuws is laten we het weten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
He mods, ik krijg te horen dat tenminste twee mensen mij geen prive berichten kunnen sturen. Het staat wel aan en van iemand anders ontving ik wél gewoon een pb..
Fijn zeg, dat nieuwe lettertype, van mij mag ie blijven!
Er loopt weer een reclame door posts heen

Ipad/safari

Je bent zelf een theepot
Ik weet niet of het al eerder is genoemd; wanneer ik een conversatie uit mijn inbox verwijder en ook de prullenbak leegmaak, en degene waar die conversatie mee liep reageert daarna nog op die conversatie, verschijnt er een '1' bij de inbox maar is er geen enkel ongelezen bericht te vinden. Ik heb het getest met iemand omdat ik het al vermoedde.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 oktober 2016 @ 12:24:

Er loopt weer een reclame door posts heen

Ipad/safari

[afbeelding]

We pakken 'm meteen op! Excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA
Ik krijg ineens weer notificaties binnen. Dus dat lijkt - bij mij althans - opgelost te zijn. Hoop dat het voor de anderen die hier last van hadden, ook is opgelost.

Bedankt!
quote:Zij-van-boven schreef op 20 oktober 2016 @ 10:34:

Ik krijg ineens weer notificaties binnen. Dus dat lijkt - bij mij althans - opgelost te zijn. Hoop dat het voor de anderen die hier last van hadden, ook is opgelost.

Bedankt!

Ik wilde hier net de vraag stellen of het bij jullie ook weer werkt. De TD heeft inderdaad zojuist het probleem opgelost. Dank voor het doorgeven!

Groet,

CM VIVA
Er is een advertentie hier op viva die geluid gebruikt? Daardoor gaat mijn muziek die ik op mijn telefoon beluister uit. Heel irritant.

Ik denk die van de bijenkorf maar ik weet het niet zeker.
quote:CommunityManagerViva schreef op 20 oktober 2016 @ 10:41:

[...]

Ik wilde hier net de vraag stellen of het bij jullie ook weer werkt. De TD heeft inderdaad zojuist het probleem opgelost. Dank voor het doorgeven!

Groet,

CM VIVAIk krijg alleen notificaties binnen voor dit topic, niet voor de andere drie waar ik notificaties voor heb ingesteld...
wordt er nog wat aan de bijenkorf advertentie gedaan? Ik word een beetje kriegel van iedere keer weer opnieuw mijn muziek moeten aanzetten omdat deze advertentie iets doet met de muziek ( via mobiel ).
quote:Luina schreef op 20 oktober 2016 @ 20:05:

[...]

Ik krijg alleen notificaties binnen voor dit topic, niet voor de andere drie waar ik notificaties voor heb ingesteld...Ik heb gisteren één enkele notificatie gekregen. Van een topic waar al dagen niets in gepost is. En krijg van andere topics ook niets. En zelfs niet van deze zoals Luina.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik kan sinds een paar dagen niet naar 'alle berichten van Nouschi' als ik op mijn profielpagina ben.

Er komt een blauw krulletje voor 'verbinden'. Laptop FF
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kun je die pagina ook bij je favorieten zetten trouwens? ( Alle berichten van Nouschi)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2016 @ 10:08:

Ik kan sinds een paar dagen niet naar 'alle berichten van Nouschi' als ik op mijn profielpagina ben.

Er komt een blauw krulletje voor 'verbinden'. Laptop FFhier ook niet. Van mezelf niet en van anderen

Herstarten hielp

Ipad/safari
Je bent zelf een theepot
Hier niet.
En bij een andere webbrowser?

Op de pc hier met W10 en FF laadt de pagina traag maar uiteindelijk wel. Deze pagina's laden vaker erg traag vind ik
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 23 oktober 2016 @ 16:36:

En bij een andere webbrowser?

Op de pc hier met W10 en FF laadt de pagina traag maar uiteindelijk wel. Deze pagina's laden vaker erg traag vind ikIk zit altijd met vf op FF en dat is altijd goed gegaan. Juist zo handig dat ik hier de geschiedenis onder de knop heb en 'alle berichten' als bladwijzer.
Ik weet niet hoor, maar ik kan al jaren bij iemands profiel niet selecteren op alleen de berichten of alleen de reacties. Terwijl dat ooit toch wel kon. Ligt dat nou aan mij of...?
O, hetzelfde als Nouschi maar dan met iedereens profiel En dan al jaren. Zou het aan FF liggen??
quote:MarindaH schreef op 25 oktober 2016 @ 22:05:

O, hetzelfde als Nouschi maar dan met iedereens profiel En dan al jaren. Zou het aan FF liggen??Met Safari op mijn telefoon, of Chrome op de laptop geen probleem om dat te zien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2016 @ 16:40:

[...]

Ik zit altijd met vf op FF en dat is altijd goed gegaan. Juist zo handig dat ik hier de geschiedenis onder de knop heb en 'alle berichten' als bladwijzer.

Hrt was meer om evt verschil tussen browsers te kunnen zien

Bij mij laadt deze pagina altijd heel traag
Je bent zelf een theepot
Mods,

De lidl-scrollreclame zit over posts heen

Ik zie op de overzichtspagina dat Paulaner heeft gepost in Napraat als laatste maar dat zie ik agv de reclame niet

Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven