Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Bosbes, ik ben inderdaad ook vroeg wakker, meestal al rond 6 uur. Ik had gehoopt dat ik nu wat langer zou slapen nu ik vrij ben, maar nee, tot nu toe nog niet. Hoewel... als ik moet werken ben ik soms al vanaf 5 uur wakker...

Jij bent lekker 2 weken vrij, heerlijk. Ik zat vandaag (op maandag dus!) al te bedenken dat m'n vakantie er al weer bijna op zit: morgen nog, woensdag is manlief ook vrij, donderdag 1e kerstdag gaan we naar m'n schoonmoeder, 2e kerstdag naar mijn ouders en heb ik dienst en de zaterdag erna ook. Dan is het alweer zondag en dus zo weer maandag.

Maar goed, dat was misschien wel weer iets te pessimistisch gedacht...

Ilta, jammer dat je niet zwanger bent. Wel leuk dat je zus gaat trouwen, zou inderdaad jammer zijn als je dat zou moeten missen.

Ik heb het idee dat ik na vannacht "opeens" meer buik heb gekregen, vanochtend voelde ik echt meer buik zeg maar. Terwijl ik gisteren nog tegen een vriendin aan de telefoon vertelde dat ik bijna geen buikje heb. Vanochtend keek ik in de spiegel en dacht: wow, waar komt die buik opeens vandaan!

Vanochtend in bed had ik echt een "harde buik". Opeens voelde ik hem hard worden zeg maar. Dat komt dus door het groeien?

groetjes!

Ka, wat leuk dat je je baby al zo voelt. Ik heb heel af en toe, vaag, het idee dat ik wat voel. Maar geloof dat het er nog een beetje te vroeg voor is. Weet het ook niet zeker, maar ik kende het gevoel in elk geval niet.

Ilta, jammer dat je ongesteld geworden bent zeg...Ik duim voor je dat je snel weer zwanger bent.

Girafje, ben helaas niet geslaagd voor platte schoenen. Het enige paar mooie lekker lopende schoenen wat ik zag was 339 euro!!!! Dus die heb ik maar mooi laten staan.

Peetje, gaat snel he? zo'n vakantie. Ik had ook gehoopt iets langer te kunnen slapen in mijn vakantie, maar is tot nu toe nog niet echt gelukt helaas. Grappig dat je buik dan zo ineens gegroeid lijkt te zijn he? Bij mij is ie vooral 's avonds op z'n grootst, 's ochtends is ie weer behoorlijk geslonken (haha, klinkt alsof ik gewoon teveel eet, of ben ik nou gek?)
Ja Peetje dat komt door het groeien. (vertelde de vk/gyn mij in het ZH.) Je mag een paracetamol als het echt pijn doet, maar wat ook kan verzachten is er zachtjes tegenddruk op geven of een warme kruik/zak erop. Kan geen kwaad zei ze. Heb er ook nog steeds af en toe last van, vooral bij veel bewegen zoals traplopen, tillen (zoon)

Leuk dat je nu ook een buikje krijgt.

Ik voel de kleine soms ook, maar meer, uh hoe leg ik dat uit, hij maakt een klein bollinkje in mijn buik, hij duwt dam even omhoog. Mmm moeilijk uit te leggen, snappen jullie het??

Heb al best een buikje, maar ook hier verschilt van dag tot dag, of dagdeel tot dagdeel hoe bol hij is.

Oh ben nog steeds helemaal in de wolken van de echo zaterdag. Zo leuk en lieffff.

30dec moet ik weer naar de gyn, controle en krijg ik weer een echo.

Verder gaat het hier vandaag redelijk, ben enrom moe door dat ik zondag en gister een mindere dag had denk ik.

Zoon is even bij de gastoduer, manlief is sporten dus lag lekker op de bank, nu even de laptop op schoot. hopelijk is onze eigen pc snel gemaakt.
Hallo allemaal,

Heb een paar dagen niet kunnen kijken en zie dat het een actief forum is. Zal gauw de tijd nemen om het eens door te lezen, zodat ik weet wie iedereen een beetje is!

Inderdaad eerste kindje! We zijn er zo blij mee en alles gaat goed. Mijn buikje begint nu ook te groeien en de zwangerschapskleding heb ik aan...Ik heb zitten werk en als je de hele dag een strakke broek aan hebt is dat niet prettig.

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen toe!!

Liefs,

Petra
Voor ik het vergeet: de 20 weken echo staat gepland voor 20 januari a.s.
Fijn Vlinder/petra, dat alles goed is.
De laatste klant is net de deur uit, iedereen is weer mooi voor de feestdagen! Ik heb me zelf maar even 2 weken vrij gegeven, vond ook wel dat ik dat verdiend heb, na alle drukte! hihi

Hier gaat alles goed, voel me echt super goed! Af en toe komt nog wel de blaasontsteking om het hoekje kijken, maar ja. Sinds een weekje voel ik onze kleine spruit, zo gezellig. Mijn buik "groeit" ook naar mate het later op de dag wordt. Vorige keer bij de vk, zei ze dat mijn baarmoeder 2 weken verder is dan de uitgerekende datum. Maar dat kan ook de ligging van de baarmoeder zijn, waarschijnlijk ligt het vrij vooraan.

Het Structureel Echoscopisch Onderzoek heb ik 15 januari.

En afspraak bij vk is 14 januari.

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Hele fijne feestdagen alvast!

Liefs Mathilde
Gelijk heb je Til, je hebt hard gewerkt de laatste weken. Zal altijd wel topdrukte zijn voor de feestdagen of niet??

Vanmiddag collega aan de telefoon gehad, leidinggevende is ziek. Ga nu na de kerst beginnen voor 50%. werk wel met oud&nieuw maar kortere diensten anders ga ik dat nog niet redden.

De thuishulp niet meer gezien dus morgen maar even bellen en klagen. Ook niks gehoord van het bureau waar ze van komt. Die zouden nog iets laten weten. Niet netjes!!
hello ladies!

Ben even niet geweest, maar voel ik me niet meer zo ziek door zs, heeft Yara-lief me aangestoken en ben ik dus echt niet fit!

Baal er echt stevig van eigenlijk, want had zulke leuke plannen deze vakantie, vooral ook omdat Nijnvriend me eigenlijk ook al heel lang heeft moeten missen als in leuke vriendin...

Nouja hij is druk in de badkamer en Yara is ook niet fit, dus ja op zich kunnen we ook niet veel, maar toch..

Ik had het wel fijn gevonden om weer eens zin te hebben om echt te poetsen enz. Maargoed nergens puf voor eigenlijk....bah..

MOrgen gaat Yara dagje naar KDV en wij gaan dan lekker even de stad in en ik hoop dus dat ik me iets beter voel en ook gezellig kan struinen!

Til: Lekker hoor een welverdiende 2 weekjes rust

Indian: Belachelijk dat je niets meer hebt gehoord

Bosbes: Jeetje 339 euri...dat geef ik dus echt niet uit aan schoenen.....Ik ga morgen even kijken, ik heb juist hele gave schoenen met hoge hakken gezien....39 euro,,dus maar eens kijken of ik daar een beeeetje op kan lopen..

Ik had de kleding niet online geshopt, maar ik bedoelde meer de eerste zs kleding heb ik gekocht...

Girafje: Grappig he dat je je buik nu ineens mag laten zien en dat ik er dan ook trots op ben...wat dat betreft wil ik wel altijd zwanger zijn, maar wat de rest betreft niet....dus tja... haha

Ga GTST kijken! (slecht he, volg he nog steeds)
GM, kom straks weer even buurten.

Vanmiddag naar de KA (kinderarts) met zoon.
Indian: dat is zeker niet netjes! Heb je al gebeld waar je thuishulp bleef?

Het is zeker altijd topdrukte voor de kerstdagen, ook heel gezellig. Iedereen wil mooi de kerstdagen vieren, heb me gisteravond zelf ook even onder handen genomen, in bad gezeten, met een scrubje hier en een maskertje daar, heerlijk!!!

Nijntje: Hoop dat je je wat fitter voelt dan gister, lekker ff shoppen/ struinen! Ik ben vanmorgen wezen shoppen met zoontje, man moet helaas werken, heb hele super leuke laarsen voor me zelf gekocht van Bronx, en het was een hele leuke aanbieding. Altijd leuk. Voor zoonlief nog een leuk blouse/ sweatshirt gekocht van Vingino, zo'n leuk merk. Maar best aan de prijs. En voor mijn husband niet kunnen slagen, helaas.

Ga nu lekker op de bank liggen/ hangen, ben kapot. Björn ligt op bed, hopelijk slaapt ie 2 uurtjes, kan ik ff bijtanken
Wij zijn ook net even gaan shoppen, of eigenlijk, gaan kijken alleen. Bij ons zowat om de hoek ligt een meubelboulevard en daar hebben we even gekeken voor een kinderkamer voor Femke. Het is de bedoeling dat zij een andere kamer krijgt en dat de baby haar kamer krijgt.

Verder hebben we nog een boekenkast nodig en een lamp boven de eettafel. We hebben nog steeds een peertje hangen. Ach ja, we wonen er ook "pas" bijna 2,5 jaar.....

Ik heb de indruk dat ik nu meer trek krijg en meer aan het eten (of soms snoepen ben). 's Avonds na het avondeten probeer ik niets meer te eten, maar net heb ik na het middageten aardig wat koekjes op. Ik had beter nog een boterham kunnen nemen.....
Goedemiddag allemaal,

Even snel een berichtje. Nog geen kans gehad om alles bij te lezen sinds mijn vorige reactie, komt na de kerstdagen wel. Afgelopem dagen bezig geweest met wat opruimdingetjes, tussne lezen en tvkijken door, want hele dag bezig zijn, lukt niet.

Maandag wel erg slechte dag gehad. 'sOchtends 2x overgegeven en 's avonds weer. Hmmm... qua overgeven ging het eigenlijk net zo goed, nog wel steeds last van het misselijkheids gevoel (en natuurlijk de buikpijn, maar dat lijkt wel vaste prik bij mij te zijn, mn 's avonds). Maar ondags de slechte dag maandag, toch even met vriendin naar winkelcentrum. Was gezellig, even wat afleiding en ik MOEST gewoon een nieuwe broek hebben. Uiteindelijk een broek gekocht dat een maatje groter is, en bij prenatal een positiebroek gekochte en een trui en 2 leuke shirtjes.

Wel raar, ondanks de misselijkheid had ik maandag ontzettend veel zin in kipnuggets, dus tussendoor maar even naar de mac.

Ik hoop dat het verder met iedereen goed gaat?!

Iedereen fijne kerstdagen!!

Liefs Ikol
Ja de thuishulp had terug gebeld (nadat ik nog gebeld had) Blijkt dat het prive ineens erg slecht gaat met haar. (plotseling scheiden) daarom hadden zowel zij als ik niks gehoord. Nu hoor ik ma of di of er nog iemand komt.

Shoppen, oh heerlijk wil dat ook wel weer. Zit al zo lang binnen.

Op de uitstapjes van het ZH na, hihi.

Ikol, ik hoop dat het snel over is met je misselijkheid.

Peetje, hihi, wij hebben boven op onze slaapkamer ook nog steeds een peertje hangen. Onze slaapkamer moeten we ook nog steeds opknappen, en nu de babykamer ook.

Qua eten ben ik denk ik echt een inhaalslag aan het doen. Ik eet echt de hele dag!!! Heb ook echt de hele dag honger!
Zoals beloofd even een update over mijn echo van vandaag... Alles zag er gelukkig goed uit! Volgens de metingen ben ik nu 13w3d zwanger, drie dagen korter dan verwacht dus. Weet nog niet of ze de datum nu geen bijstellen, dat hoor ik 30 december (controle en bespreken van echo e.d.). Nu durf ik er pas echt in te geloven . Prettige kerstavond!
Fijn Vibeke dat alles goed was. En verschil in uitgerekende datum zie je heel vaak, is ook afhankelijk van hoe hard het kindje gegroeid is.

Hele fijne kerstavond allemaal!!

14weken en 4dgn
GM allemaal,

Hele fijne eerste kerstdag gewenst!!!!
fijne feestdagen!! Lees later bij. Ga zo eten maken voor de familie.
Goedemorgen, Fijne kerstdag gehad gister??

Ook vandaag allemaal een hele fijne kerstdag gewenst!!

Hele fijne dagen voor iedereen! dat de buikjes maar mooi bol mogen worden van alle lekker dingen

(het lijkt mij een mooi kadootje om het kindje te mogen voelen)

groetjes!
Kosmic, ik hoop dat je snel je kindje zult voelen. Dat is echt genieten.

Alhoewel ik nu niet veel voel schoppen, als dat de kleine mijn buik wat omhoog duuwt. er komt dan zo'n klein bolletje op mijn buik, erg lieffff. Echt stampen enzo zijn ze nog te klein voor. (en nog geen kracht voor)

Is het je eerste?? Meestal voel je het dan op zijn vroegst pas rond de 20 weken. Soms nog een week of 3 later.
Ik heb het heel erg druk, ben nu in Nederland namelijk...

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen.

Ik wil iedereen even een hele fijne kerst wensen en het allerbeste voor het nieuwe jaar. Voor ons allemaal een bijzonder jaar met een nieuw kindje op komst.

Ik lees snel bij..
Veel plezier in Nederland Anoniem. Ben je bij je ouders/schoonouders?

Joehoe, zoon heeft net voor het eerst op de wc/potje gepoept. Hij is al 3 dagen dag en nacht droog. Gaat echt goed met hem!!

hij is nu 2 jaar en 9mnd, dus best vlot denk ik.
hai hai

Kerst zit er weer op en eigenlijk ben ik er wel blij om.

Hebben heerlijke dagen gehad hoor en op zich vind ik het ook altijd wel gezellig, maar het zijn toch van die dagen waar ik altijd een beeeetje moe van word..

Gewoon om de verplichtingen..

Maargoed het was leuk, lekker gegeten, gezellig samenzijn enz.

Heb lekker luchtje gekregen van de kerstman: Apparition van Emaluel Ungaro en dan meteen 90 ml, want luchtje gaat eruit....

En een fietstas bijpassend bij de bekleding van kindrezitje en windscherm.

Yara heeft zich perfect gedragen...heeft het lang volgehouden 's middags en heeft gezellig meegegeten enz.

Vandaag weer even boodschappen doen, ik ga lekker een quiche maken voor vanavond en NIjnvriend is alweer aan het klussen in de badkamer.

Ik voel me nog steeds goed en de griep heeft gelukkig ook niet doorgezet, heb ik ook weinig last meer van dus.

Dus eigenlijk gaat het best goed, ben ik zooo blij om!

Denk nu ook dat ik het wel ga opbouwen het werken, maar dat ik al snel weer volledig aan het werk zal zijn, voel me zo goed.

Ik wil wel proberen die 4e dag die ik normaal thuis werk, verspreid over 7 dagen, dat ik die nog wel ziek gemeld wil blijven. Want ik zie het niet zitten om 'savonds ook nog te gaan werken.....Maargoed dat zal ik wel bespreken met de arbo arts!

Ik ga zo even aankleden en dan gaat de dag beginnen!

Liefs Nijn
Feestdagen waren hier ook ok. Ik was gisteren zelf wel erg moe, maar gelukkig hebben manlief en schoonmoeder lekker gezorgt.

Lekker Nijntje dat je je weer beter voelt en dat je kan gaan opbouwen. Ik ga me ook weer beter melden in het nieuwe jaar (stond voor 1 uur perdag ziek om de ochtenden een beetje te overleven). Hier gaan we zo ook even boodschapjes doen, zal wel druk zijn.

Indian, volgens mij is dat idd behoorlijk vlot dat zoonlief al een paar dagen zindelijk is, Knappe vent.

Anoniem veel plezier in Nl

Kosmic, hier ook nog niet heel veel gevoel, heel af en toe als ik op mijn zij lig, was bij mijn dochter ook vrij laat omdat de placenta toen voor lag, was uitiendelijk wel fijn want het dempte ook het harde schoppen toen ze wat ouder was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven