Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Hey Dames!! Hoop dat jullie allemaal een heeeele fijne kerst hebben gehad!!

Ik ben er weer, terug uit Londen. We hebben ons helemaal sufgeshopt, vooral aan baby-kleertjes. Echt geweldig! De pond staat nu 1 op 1, en alles was ook nog in de aanbieding. Daarnaast nog een mooie broek gekocht, en een mooie damestas en R. ook even in het nieuw gestoken. Qua energie en eten ging het aardig in Londen, 's middags wel middagdutjes gedaan, en dan kon ik gewoon 's avonds mee en volhouden. Eten lust ik opeens geen witvis meer, vind ik normaal heel lekker. Maar 1e kerstdag ook al niet.. mm.. hoop niet dat dat doorzet. Ik eet namelijk geen vlees, alleen vis, maar met zwaardvis en tonijn moet je ook al oppassen.

Nadat we terug zijn gekomen had ik even nodig om bij te tanken. Soms heb ik van die dagen dat ik gewoon genoeg heb aan mezelf, hebben jullie dat ook? Moest natuurlijk wel boodschappen halen enzo.

Kerst was echt supergezellig. Voel me ook echt heel goed, overgeven neemt enorm af, woensdag was de laatste keer, energie neemt toe. En ik word ook wat later wakker, was ook elke keer om 6 uur wakker, gek werd ik ervan. Maar nu al lekker tot 9 uur geslapen... heerlijk!

Zwangerschapskleding hoeft nog niet, heb wel mijn broeken een maatje groter gekocht, dan past het nog prima. Als ik ergens zs-broeken in de aanbieding zie, sla ik toe. Panties en leggings lijken me wel al lekker, dan kan ik mijn rokjes nog lekker even dragen. En ik heb ook een paar laarzen met platte hakken gekocht, een maat groter dan normaal. Als ik vocht vast ga houden, pas ik ze nog steeds.

1e kerstdag is er nog iets leuks gebeurd! Ik liet mijn zusje aan mijn buik voelen, oh ja, een beetje hard. Precies wat ik zelf ook voel. En mijn moeder voelt, en die zegt: "oh ja, hier zit je baarmoeder..." en voelt een paar keer en weet precies aan te wijzen waar die zit!!! Echt gaaf! Ik denk dat de VK dat as maandag ook gaat doen, maar je eigen moeder, ik vond het erg leuk.

Veel liefs en gezellig hoor, al die lange postings!
Klinkt gezellig al die kerstdagen.

maar idd wat zijn ze vermoeiend.

Fijn dat je geslaagd bent met shoppen Roro.

En dat vlees wat geen vlees is, lust je dat wel? Jammer dat je zin in witvis weg is, is idd erg lekker. Wat leuk van je moeder en je zus!!

Nijn, fijn dat het steeds beter met je gaat.

Hier een "ramp" nacht gehad. Zoon veel gehuild en geklaagd over buik en hoofd pijn. Daarnaast werd man ziek vannacht, braken en diarree. Nou gezellig daar lig je dan met je zieke mannen in je bed.

Dus vanmorgen was ik ook helemaal brak, heb oma gebeld en die zijn zoon en hond komen halen. Heb wat geslapen en net wat gegeten en voel me al weer wat beter.

Hopelijk is man ook snel beter

Zo duik weer op de bank. Fijne dag allemaal

GM allemaal!!!

Ben alweer een klein beetje opgeknapt!!
Fijn dat je weer een beetje opgeknapt ben, mannetjes lief ook weer wat beter? Hier ook een gaar meisje hoewel ze de nachten aardig door slaapt (op een moppertje na).

Ben benieuwd hoe alles gaat bij de VK roro. Ik moet zelf pas weer over 2 weken, vorige keren waren de controles vroeger, maar ja denk maar zo als ik bij VK geweest ben hoef ik nog maar 3 weekjes tot de 20 weken echo.

Fijne zondag, iemand nog leuke plannen, hier een beetje hangen en opruimen oh en reorganisatieplannen voor het huis aangezien we nu een kamer moeten gaan leegmaken voor de nieuwe beeb
Hihi Girafje, ja dat hoort er ook allemaal bij. Wel een kamertje vrij dus, dat is wel fijn.

Wij hebben ook nog een kamertje vrij. Is niet zo heel groot, maar ja. Over een paar jaar, als de kids wat meer op hun kamer spelen, dan gaan wij beneden slapen in de speelkamer en krijgt deze baby onze slaapkamer en gebruiken we de kleine slaapkamer voor de pc en de zonnenhemel. Maar voorlopig kan hij makkelijk vooruit in een kleiner kamertje. Ik heb trouwens altijd een klein kamertje gehad, veel meer als een bed kon daar niet staan.

Hopelijk knapt je meisje ook snel op. Yuma was weer behoorlijk ondeugend zei oma. Dan zal hij vanavond zich wel uitkuren als hij thuis is. Gelukkig is de oppas/loge ook beter, dus die komt ook. Gezellig en makkelijk.

Ik mag dinsdag weer naar de gyn. En 5 weken later heb ik de 20weken echo (met uitgebreide screening) Weet niet of ik tussendoor nog naar de gyn moet. Denk er na, dan kan hij de echo bespreken.

Hoe is het met de andere zwangere??

Heeft iedereen zijn energie weer een beetje terug??

En de meiden die nog wat misselijk waren....gaat dat nu beter?
Jeetje, wat wordt er veel geschreven! Weer bijgelezen en gelukkig dat de meesten zich beter zijn gaan voelen. Op Ikol na dan, voel je je al weer wat beter Ikol?

Grappig, Roro, dat je in Londen bent geweest. Daar was ik ook samen met m'n man op hetzelfde moment. Leuke stad he?Kids waren bij schoonzus en vonden dat prachtig, dus iedereen blij.

Iedereen fijne feestdagen gehad? Eerste Kerstdag zaten we in Limburg en de Tweede in Friesland. We wonen gelukkig in een klein landje maar dan zijn de afstanden toch wel wat lang. Wel heel gezellig om iedereen van de familie weer te zien!

Vlindertje: een beetje later dan de rest, maar welkom bij de club. Leuk en voor jou de eerste keer, spannend!

Nijntje; is je dochter al weer wat beter? Wat is er met haar aan de hand?

Indian: al weer wat uitgerust en hersteld na die rampnacht. Slopend zoiets, maar ook zo zielig.

Trouwens, ik heb nu al gewerkt aan m'n goede voornemens; vanaf januari ga ik iedere week zwangerschapsfitnessen met max. 8 dames onder begeleiding van een fysiotherapeut. Tot aan de dag van de bevalling, bij wijze van spreken, kan ik doorsporten en na de bevalling na 5 weken nog 13 weken. 't Is niet goedkoop, maar ach, dat is de gewone sportschool ook niet. Pufklasje, is me niet zo goed bevallen. Bij dit ben je lekker actief aan de slag! Wat doen jullie aan sport nu op dit moment. Ook gericht op zwangerschap of bedrijf je sowieso een sport die nu nog kan?

Ik verheug me erg op de baby en ben op dit moment erg blij en extreem knuffelig. Gelukkig vinden de kids en manlief dat helemaal niet erg. Ik voel me echt zo'n moederkloek die het liefst iedereen in haar bed om haar heen verzameld. Echt heerlijk!
nog even voor de statistieken: 5 februari 20 weken echo en nr. 2 is in juni 2006 geboren.

Alvast bedankt voor het bijwerken, Angela!
Hallo,

Was ik ook weer eens. Gisteren en eergisteren dienst gehad. 't Was best druk, maar gelukkig niemand die 's nachts belde of buiten de spreekuren hoefde te komen.

Vandaag een lekker rustig dagje, morgen, overmorgen en woensdag wel weer werken.

Morgen komen m'n ouders oppassen (normaal ben ik nl op maandag vrij dus geen creche dan) en ze gaan dan ook een beetje het huis poetsen tot mijn grote vreugde. Scheelt me weer een hoop. En het eten staat klaar als we thuiskomen.

Vanochtend heb ik gesport. Ik sport nog "gewoon" in de sportschool berntsje2. Vanochtend heb ik body-attack gedaan, is een soort van (heftige) aerobics. Ik doe alleen niet heel erg fanatiek mee, dwz ik doe de lichtere opties die ze aangeven. Verder doe ik body-step alleen heb ik dat de laatste weken niet meer gedaan. Ik kan het 's avonds niet meer opbrengen om na een dag werken nog te gaan sporten. Misschien dat het nu langzamerhand beter wordt, tot nu toe nog niet echt. 's Avonds ben ik niets meer waard. Hopelijk houd ik het woensdag vol, maar we krijgen 2 bevriende stellen op bezoek, dus afleiding genoeg.

Vibeke, fijn dat je echo goed was. Bij mij corrigeren ze niets op de tijdsduur. Bij de laatste echo was ik opeens weer 3 dagen verder dan eerder. Eigenlijk had ik dat zelf ook berekend en denk ik dat dat klopt, maar ze houden gewoon 20 juni aan als bevallingsdatum. Volgens mij hechten ze er niet heel erg veel waarde aan de precieze datum, een paar dagen meer of minder maakt niet uit. Als er een week verschil in zou zitten zouden ze het wel corrigeren. Hebben ze de vorige keer gezegd toen ik zwanger was van de eerste.
GM allemaal,

Weinig bijzonders te melden, wij voelen ons weer wat beter, maar het eten valt nog niet altijd goed. Maar da komt wel. Man heeft nu hoofdzakelijk nog hoofdpijn.

Morgen naar de gyn. Leuk!!

15weken en 2 dagen
heerlijk he die mama´s die af en toe bij springen.

Hier ook weinig bijzonderheden. Ben lekker vrij en dat komt goed uit omdat dochterlief weer eens gezellig ons vermaakt heeft vanacht. Ik kan niet wachten tot het virus seizoen over is.

Peet, knap dat je nog zo sport, ik kom nergens aan toe, heb me wel opgegeven voor zwangerschapsyoga. Ben benieuwd.
Even een kort berichtje: Vandaag bij de VK geweest en het hartje luid en duidelijk horen kloppen, heerlijk!! Mijn bloeddruk was ook goed 110/70.

Heb haar ook gevraagd of het kindje goed genoeg groeide omdat ik nog maar 1 kg ben aangekomen (en de boekjes het hebben over 5 a 6 kg in week 17) maar dit stond helemaal los van elkaar, dus daar ben ik wel blij om, hoop dat ik ook niet heel veel kilo's aankom, dus probeer zo gezond mogelijk te eten.

Ik sport normaal ook nooit maar heb me nu wel opgegeven voor zwangerschapsgym.

Voor het schema: mijn nieuwe afspraak is 20 januari (20 wk echo)
Fijn Ka dat alles goed was.

En kilo's zegt echt helemaal niks. Ik ben bij de vorige zwangerschap 6kilo aangekomen, en dan vooral de laatste 2 weken dek ik 3 kilo van de 6. (veel vocht) En de kleine spruit was groter en zwaarder als verwacht.

Toen ik bevallen was zat ik een paar kilo onder mijn oude gewicht. Maar ook dat zit er zo weer aan hoor.

Waar ik nu wel voor zorg, is dat ik floradix in huis heb. Heb dat toen vanaf dag 5 ofzo gebruikt en knapte aanzienlijk sterker op. Had ook wel veel bloed verloren.

Peetje, ook hulp gehad van je ouders, altijd fijn idd. Hoe gaat het met je meisje? Weer opgeknapt?

Oppas/loge blijft nog 1 dagje, heerlijk.

Morgen vroeg naar de gyn. Vriendin gaat mee, die ook peettante wordt. Daarna gaan we even naar ikea. Hopelijk ga ik dat allemaal trekken.

Heb vandaag de achterbouw kast opgeruimd en bedacht dat wbe daarin wel eens de wasmachine en afwasmachine kunnen plaatsen. Dus man en ik gemeten, moet passen. Dus instalateur gebeld om kraan en afvoer te maken. Volgende week even terug bellen voor een afspraak, hij zat nu in oostenrijk

Is weinig werk, want er zit al water in die kast en ook een afvoer, hangt namelijk ook de ketel in. Man durft dat neit zo goed en heeft er ook het gereedschap niet voor. Voordeel dat ik de inatalateur mag laten komen is dat het ook binnenkort gepiept is.

Iemand hier bekend met een Quiny Buzz?? Ze vraagt er 280,00 voor. Vond dat eigenlijk veel, of valt dat mee?

Hij heeft achter 2 grote wielen en voor 2 kleine zwenkwielen tegenelkaar aan.

Dit schrijft ze:

ZEER MOOIE QUINNY BUZZ

KINDER/WANDEL WAGEN

KLEUR ZWART/BRUIN

MANDJE+TAS

WINTERZAK VOOR DE BUGGY

MUSKIETENNET

PARASOLTJE MET ADAPTOR

DEKENTJE

ENZ ENZ ENZ

Is dus wel compleet op de maxi-cosi na, maar die hebben we zelf nog. En ze heeft wel de adapters erbij. Weet alleen niet of dat dit altijd past.

Heb ook een mailtje gestuurd naar iemand met een bugaboo (ofzoiets) nog niks van gehoord. Ze schijrven bieden en het hoogste bod is nu 180,00.

Die schreef het volgende:

Bugaboo in blauw met wieg, wandelwagen, zonnekap, en regenkap

Gebruikt, maar goede staat.

We gaan binnenkort wel een keer naar zo'n babywinkel om verschillende merken/types uit te proberen en dan vooral qua rij hoogte, ivm rug van man.

Morgen haalt hij onze wandelwagen even van zolder om even goed te kijken of hij echt niks meer is.

Vind het wel moeilijk, want de wandelwagenbak is erg fijn en groot, maar de wandelwagen zelf is gewoon niet praktisch. Zo ie zo om te gebruiken als wandelwagen niet, kind kan er niet fatsoenlijk in zitten. Dus nooit gebruikt als wandelwagen, alleen met maxi-cosi en reiswieg.

Nou genoeg gezeur.

Morgen naar de gyn, met vriendin, die ook peettante wordt. Daarna even naar Ikea. Hopelijk hou ik dat vol.

Tot straks.
Roro, hoe was het bij jou vandaagg bij de VK?

Herfst jij ook veel plezier morgen bij de VK.
Hoi Indian,

Wij hebben zelf de Bugaboo, zijn er heel blij mee. We zaten toen tussen Quinny Buzz en de Bugaboo Cameleon te twijfelen. Hebben voor Bugaboo gekozen omdat daar een grotere reiswieg op zit (dan Buzz), de duwstang van Bugaboo kan in hoogte versteld worden, heel handig mijn man is ook zeer lang. Je kan de kinderwagen in 3 standen (+- 6 mnd) zetten, lig, half lig en zit stand. De duwstang kun je ook nog aan de andere kant zetten, als bijv de wind in de wagen waait. Makkelijk op het strand en bos te rijden, als je de grote wielen voor hebt. Wij zijn er heel blij mee. Nadeel, voor mijn man dan, was dat de reiswieg lager zit dan andere kinderwagens.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Je kunt ook op de site kijken van bugaboo, kun je zien wat ie allemaal kan. Je moet wel even vragen welke bugaboo ze te koop heeft staan. Eerdere bugaboos hebben nml geen verstelbare duwstang. En Camaleon is weer ietsje groter dan de Gecko. En Quinny heeft natuurlijk ook een site waar je op kunt kijken.

Liefs Mathilde
Dankje Til, ja had al wel wat op de sites gekeken ook van winkels. Heb in iedergeval al veel aan je info!! Dankje
Heb foto's aan haar gevraagd van haar wagen, omdat ze een standaard plaatje van een bugaboo erop heeft gezet. Aan het plaatje te zien kan hij daarop wel versteld worden. Hopelijk reageerd ze. Wat zou zo iets 2de hands mogen kosten??
hai!

Hoe is het??

HIer gaat het de avonden weer ietsjes minder, maar vergeleken met 8 weken geleden mag ik niet klagen hoor,,,

Maar ik heb nu erg last van slijm en daardoor vieze smaak in de mond..BAH..dus misselijkheidsgevoel..

's ochtends met opstaan ook wat last van en 's middags na het eten en dan 's avonds weer.

Alsof alles wat je eet smaak geeft aan het slijm en dus proef je alles nog heeel lang.

Had ik vorige zs ook hoor, dus het is bekend probleem, maar leuk is anders..

We hebben gisteren via MP een wieg gekocht.

We hadden er zelf stoelen opgezet (hadden 2 weken geleden ook stoelen via MP gekocht en hadden dus stoelen over) en we hadden echt niet verwacht dat die zouden worden verkocht. We hadden er 20 euro als prijs opgezet, maar hadden zoiets van mss denken mensen wel per stuk, maargoed voor 20 euro mogen ze ook alle 4 weg, dan zijn wij ze iig kwijt.

Binnen een uur belden er al mensen of we ze nog hadden en hebben er 20 euro per stuk voor gegeven en ik had ondertussen geboden op een wieg en die reageerde binnen 10 min dat het bod akkoord was en wanneer we m kwamen halen.

Nu hebben we voor 10 euro exra een wieg incl matrasje, hemeltje, dekentjes, lakentjes en 'stootranden'.

ZIet er echt perfect uit, Had één meisje 6 maanden in gelegen en wieg was in feb dit jaar gekocht.

Ik love MP!!

WIj hoeven geen nieuwe kinderwagen. Hebben een Mutsy en die bevalt echt zooo goed.

Kunnen het zitje ook omkeren en dat was voor ons wel voorwaarde. Rijdt ook super en is in hoogte verstelbaar.

Wel handig als man 30 cm langer is dan ik.

Tja en verder is NIjnvriend vanmorgen wezen schaatsen en gaat morgen weer.

Verder druk in de badkamer, dus ik heb weinig aan hem en 's avonds heeft hij weer weinig aan mij....Tis niet zo gezellig,..maar dat komt vast weer goed,

Fijn KA dat het goed was en op de rest reageer ik snel weer.

Ik moet morgen weer naar vk...Ik geloof dat mijn buik nu wel heel hard gaat! Ben benieuwd of ik ook ben aangekomen.

Liefs
Haaa iedereen,

Even een tijdje niet online geweest, te druk met vakantie vieren

Hier verder alles goed trouwens. Morgen weer naar de verloskundige en de derde echo...Spannend...

Ik ga even bijlezen...tot later
Mss een domme vraag, maar heb geen zin om terug te lezen; bosbes, waarom een derde echo?

Hier zitten we ook in de ziekenboeg, maar lees dat dat bij velen nu voorkomt. Volgens mij is daarom de kerstvakantie ook uitgevonden... om uit te zieken.

We waren vandaag graag op babyvisite gegaan (baby is op tweede kerstdag geboren) maar i.v.m. ziekenboeg en mogelijk overdragen hiervan maar niet gedaan. Jammer, had beeb graag willen zien.

Wij hebben sinds onze oudste een Koelstra met verstelbare duwstang. Bevalt goed al is de bak niet erg groot. Maar de nieuwe kinderwagens hebben over het algemeen toch een kleine bak?

In ieder geval: succes met uitzoeken Indian! Hopelijk maak je een keuze naar tevredenheid.
Hallo allemaal,

ook ik was even afwezig, en wegens verbouwing huis zal ik ook weinig aanwezig zijn in januari op dit forum. Maar ik wilde jullie wel even laten weten dat het vandaag goed was gegaan bij de verloskundige. Bloeddruk en bloedwaarden goed. En hartslag van kindje gehoord! Wat fijn om toch weer een teken van leven te hebben. We zijn weer helemaal blij.

Indian, hoe was het bij jou vandaag?

Berntsje, beterschap

Bosbes, hoe ging je 3e echo?

Roro, hoe was het bij jou?

Leuk dat mensen al met wiegen/kinderwagens bezig zijn. Gaan we in februari ook maar doen. Maar wel verwarrend hoor, al die keus. Ik denk dat we ons eerst maar eens laten informeren in een winkel over alle verschillen.

groetjes,

Herfst

Voor schema: 4 feb VK, 9 feb 20 weken echo
Alles goed in het ZH. De kleine was goed van grootte. Hij was nu wel erg rustig, hij sliep nog denk ik. Hihi. Ook bij de gyn, krijg je tegenwoordig naast/tijdens de echo ook meteen het hartje te horen. Was bij de vorige zw nog neit. Erg leuk om dat te horen.

voor schema: 27jan GYN, 30jan screening echo

Fijn dat bij jou ook alles goed was Herfst.

Bosbes, veel plezier morgen.

Bernstje, klopt idd dat de bakken tegenwoordig kleiner zijn. In onze oude lag zoon nog met 8,5mnd in, terwijl velen maar tot 6mnd komen. Oude is ook echt van maxi-cosi. die bakken waren toendertijd nog groot, maar die wandelwagen hebben wij van een vriendin en haar oudste is nu 6 dacht ik.

De bugaboo een mailtje terug gehad, die is 4jaar oud, En ze vragen 175,- . de quiny vraagt 280,00 vind ik eigenlijk te veel. En vriendin van ander topic heeft nog ene complete quiny met echt alles erbij. Nadeel van die vind ik dat het 3 wielen zijn. En een vriendin van mijn vriendin (snap je hem nog) heeft ook een quiny, wel met 4 wielen, maar daar weet ik nog niks van. Dus we hebben keus genoeg.
hoi!

Herfst en Indian wat fijndat alles goed was!

Berntsje: Beterschap

Bosbes: Ik ben ook erg benieuwd waarom een derde echo...Normaal krijg je toch maar 1 echo en evt de 20 wk echo,,?

KOm ik vanmiddag bij vk, hangt er een briefje op de deur dat ivm 2 bevalling op zelfde tijdstip er geen spreekuur was...

Snap ik wel hoor, maar ik had het fijn gevonden als ze bijv even gebeld hadden....maargoed kan gebeuren. Vond het zelf vooral erg jammer...had de babbie graag even willen horen.

Nijnvriend is vuurwerk kopen en gaat dan vanavond al afsteken...Mannen zijn echt net kleuters als het gaat om vuur(werk) haha

Verder geen nieuws
Balen Nijn, moet je nu een nieuwe afspraak maken? Vast wel, domme vraag.

Vanavond al vuurwerk afsteken, hopelijk betrappen ze hem niet.
Ha allemaal,

Derde echo was alleen voor de lol. Omdat ik zo graag nog even een kijkje naar binnen wilde nemen en ook benieuwd was naar het geslacht, dus vandaar. Geslacht heeft ze voor 99 procent zekerheid kunnen geven. Leuk!!!! Is hier gewoon bij de echoboer Kun je ook allerlei pretecho's laten maken. Wat een verschil met de vorige echo. Tis nu echt een babymens, met ruggengraat, botjes, zag de hersenhelftjes ook, en heeeele lange beentjes. Baby had de hik, zag em steeds schokken. Echt leuk om te zien...

Fijn dat alles zo langzamerhand beter gaat met iedereen en dat de verloskundige-afspraakjes goed waren. Hier ook alles goed bij verloskundige vandaag. Hartje gehoord, urine was nu wel goed, geen eiwit, en oh ja, ook uitslag bloedtest gehad, geen soa's...Joehoeeee...

Leuk dat jullie al met kinderwagens bezig zijn, zal me er binnenkort ook eens even in gaan verdiepen. Volgens mij gaat er dan een wereld voor me open, net zoiets als een nieuwe auto uitzoeken

Truste allemaal!
Wow... weer veel geschreven... ik weet het, elke keer wil ik het bijhouden, maar de dagen vliegen momenteel voorbij.

Iedereen een goede kerst gehad? Wij zijn 1e kerstdag naar beide families geweest en 2e kerstdag lekker saampjes doorgebracht.

Mijn moeder kwam met de mededeling dat de kleine spruit zometeen 'verplicht' elke maand een weekend moet komen logeren, haha. Hebben wij dus lekker elke maand een weekend samen;-) Na ja, eerst zien dan geloven, denk niet dat dat er echt van gaat komen. Maar als ik iedereen moet geloven, kan iedereen zometeen nummertjes trekken om op te kunnen passen haha. Of wij zien ons eigen kindje nooit meer;-)

Vandaag naar VK geweest en hartje gehoord! wow wat gaat dat snel;-) We hoorden hem/haar ook flink bewegen...lekker druktemakertje. Voel er trouwens nog niets van, jammer genoeg.

Krijg nu wel een echt zwangerschapsbuikje. Ik had van mezelf altijd een vetrolletje daar, maar nu is de buik wat harder en zit ook wat lager.... VK zei ook dat het echt een zw.buikje is...joepie!! :-)

Las net even snel de laatste pagina.... en las iets over kinderwagens...

Wij zijn zaterdag wezen rondneuzen, maar wat een keuze! Willen liefst iets nieuws (krijgen gedeelte van mijn ouders en die willen wel dat we van dat geld iets nieuws kopen), maar sommige prijzen!

Wel grappig... iedereen heeft zo'n zijn eigen voorkeur. Las iets over de qvinny en mutsy. Die vinden wij tot nu toe niets, omdat inklappen niet zo soepeltjes gaat. Tot nu toe staat maxi-cosi wel hoog op lijstje, maar ja, die prijzen he. Kopen bij webshops scheelt wel weer een hoop, maar dan nog.

Indian, jij koopt hem 2e hands?

En de rest?

Iedereen een goede jaarwisseling! Weinig tijd komende dagen ivm appelflappen maken en oud&nieuw en van t weekend verjaardag vriend (altijd leuk zo vlak na oud&nieuw).

Ik ga nu lekker op de bank liggen met een warme kruik.

Groetjes!

(oja, dank je wel bosbes voor de uitleg van t gezag!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven