Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Fijn Bosbes dat alles goed was.

Dus jullie weten nu wat het is?? Ga je dta met ons delen....of blijft het jullie geheimpje?

De gyn kon gister bij ons nog niks zien van het geslacht, ja dan moest hij een ander echo apparaat hebben dan wel. Ach we horen het wel eind januari.

Er zijn idd enorm veel verschillen in kinderwagens, en dan heb ik het niet alleen over de kleur, prijs, modellen, merk, comfort etc etc.

Wij kopen het bewust 2dehands, omdat het allemaal maar tijdelijk is. Alleen met de maxi-cosi zou ik oppassen, als die ooit perongelijk gevallen is ofzo dan is hij officieel niet meer veilig. En 2de handse zien er vaak ook nog als nieuw uit, en het wasmachine doet ook wonderen. hihi

Ikol, fijn toch dat de dagen opschieten. Klintk erg gezellig jullie kerstdagen. Fijn dat alles goed was bij de VK.

Dat hebben onze oders en schoonouders ook al geprobeerd. Ik heb zelf erg veel moeite om zonder zoon te zijn. Hij heeft nu nog maar zo'n 5 of 6 keer gelogeerd denk ik, en dat was dan hoofdzakelijk als ik te ziek was om voor hem te kunnen zorgen. Nog nooit omdat wij ergens naar toe wilde ofzo. En trouwens ook alleen maar bij mijn oduers geslapen, bij schoonouders hebben zowel man als ik moeite. Schoonouders weten ook niet dat hij al een aantal keer gelogeerd heeft. Ja 1x weten ze, maar verder niet.

Ja wij kopen hem 2de hands. We hebben zelf nog 1 van het merk maxi-cosi en als het vrijdag doorgaat dan hebben we een bugaboo frog (ofzoiets)

Ik ben zo ie zo wel van het 2de hands met veel dingen. Heel veel is maar tijdelijk, daarnaast heb je het veel goedkoper en is het overbodig geworden dan verkopen we het weer of geven het weg, zonder dat we al te veel "verloren" hebben.

Klinkt misschien zeikerig, maarja.
Goedemorgen allemaal!

Alleen even een snel berichtje om jullie een gelukkig Nieuwjaar te wensen. We hebben de afgelopen weken lekker veel bezoek gehad, en nog steeds, dus het forum schiet er een beetje bij in...

In ieder geval was het fijn om te horen dat alle afspraken bij de verloskundige/gynaecoloog goed waren en dat iedereen zich wat beter begint te voelen.

Kinderwagen, nog geen idee . Manlief vindt het nog veel te vroeg om aan dat soort dingen te denken...
Even ego tussendoor... AARGH! Hadden we voor vanavond kaartjes voor een uitgebreid diner met feestje geboekt om oudejaarsavond te vieren, zijn alle festiviteiten afgelast vanwege het gedoe in Israël. http://www.gulfnews.com/nation/Government/10271419.html. Af en toe zijn ze behoorlijk extreem hier...
Oh dat is balen Vibeke. Zal eens op je link kijken.

We hebben ook nog weken genoeg om te kijken en te kopen.

Wel een tip voor diegene die voor het eerst een kinderwagen aanschaffen, soms zit er levertijd op van een aantal weken!

Is wel makkelijk als je de wagen ook in huis hebt als de kleine geboren wordt.

Ja allemaal een hele fijne jaarwisseling.

Bleh moet vanavond en morgenvroeg werken, heb er nog helemaal geen puf voor. Maarja, komt wel goed, doe lekker rustig aan. Heb er maar 3, 1 is naar huis. En heb extra kortere diensten gekregen omdat ik nog steeds erg snel moe ben.

Gaat al wel steeds beter, kan nu stofzuigen in 1 keer en soms zelfs nog wat dweilen zonder erbij "neer te vallen".
Indian, de frog bugaboo heeft geen verstelbare duwstang volgens mij! Dat moet je misschien nog maar even vragen! Mijn zus heeft ook toendertijd een bugaboo frog gekocht (circa 4 jaar geleden) en die heeft geen verstelbare duwstang.
Dankje Til, ja we gaan ook even kijken, en is het niks dan laten we hem staan. Als de hoogte maar goed is, dan maakt het neit uit of hij versteld kan worden. Man is niet extreem groot, dacht 1.80m ofzo. Maar hij zit met zijn rug, als de "houding" goed is met wandelen, dat is het belangrijkste.

Is dat veel ¤175,- voor een frog van 4jr oud? Zit alles bij behalve maxi-cosi met adapters maar wel plankje voor zoon.
Vind ik niet veel! Vind dat wel een goede prijs. Adapters voor de maxi cosi zijn wel erg handig. Kun je waarschijnlijk ook wel via internet kopen. Wij hebben zelf ook zo'n meerijdplankje gekocht voor zoon + een zitje daarop. Kan ie ook nog af en toe zitten. Dat is niet van het merk bugaboo, maar wel speciaal voor bugaboo meerijdplankje gemaakt. Nieuwprijs is iets van 65 euro.

Nogmaals wij zijn er erg blij mee, ik zou geen andere willen. Je kunt zelfs met 1 hand de wagen sturen, en hij is niet heel zwaar, makkelijk in te klappen en hij past zelfs in mijn Twingo autootje. Dat vond zelf wel een plus punt. En ja, alle celebs hebben een bugaboo, hihi.

Succes vrijdag met het aanschaffen, hoop dat ie er wat goed uit ziet en dat de rij hoogte goed zit.
Degenen die al een kindje hebben, hebben jullie de eerste al in een groot bed/junior bed? En vanaf welke leeftijd gaan ze daar in? We zijn nu al wat om ons heen aan het kijken voor een leuk bed voor Björn. LIFE TIME heeft wel hele leuke en goede bedden, maar de prijs is er ook naar. Moet nog maar even goed om ons heen aan het kijken!

Björn en ik gaan straks weer even de schaatsjes onder binden, nou ja alleen Björn dan. Ik vind het dood eng nu allemaal met het gladde ijs. Gister heeft ie voor het eerst op het ijs gestaan, vond het geweldig! Wie weet krijgen we volgend jaar een Elfstedentocht, ben benieuwd!

Goede jaarwisseling allemaal en hopen op een mooi 2009!!!

Liefs Mathilde
Goedemiddag,

Even snel nog een berichtje.

Indian, jij koopt dus veel 2e hands? (autostoeltje idd NIET doen, dat wisten we al;))

Wij zitten beetje tussenin. Zoals ik al zei, krijgen we van mijn ouders iets nieuws (zelf uit te kiezen tot bepaald bedrag, maar moet wel echt iets nieuws zijn). Wordt dus kinderwagen of babykamer. Mara wat ik me dan afvraag. Nu kopen we kinderwagen voor de 1e. Wat als er een 2e komt en evt snel achter de 1e? (van beide kanten vd familie zit er nog geen 1,5 jaar tussen de 1e en 2e). Dan heb je dus 2 kinderwagen nodig. In je eentje niet echt handig. Dus zou je dan zo'n dubbele wagen moeten kopen. Maw in hoeverre koop je nu dus een kinderwagen tot leeftijd van 3 ofzo (tot dan kunnen ze er geloof ik wel in of verkeerd begrepen in de winkel?). Dus moet dat echt amerk zijn, of heb je dan ook genoeg aan b of c merk zeg maar. Pfff...... lastig hoor;-)

Ik ga lekker appelflapjes maken!

Groetjes
Ik lees dat iedereen een fijne kerst heeft gehad, mooi zo! Wij hebben het rustig aan gedaan, de eerste kerstdag bij mijn schoonouders en de tweede bij mijn eigen ouders.

Nu alleen vanavond nog en dan hebben we het weer gehad met de feestdagen! Ook wel fijn hoor, want ik vind het af en toe wel erg druk.

We hadden voor vandaag nog vanalles op de planning staan, boodschappen doen voor vanavond, vuurwerk halen, oliebollen bakken enz. Is er vannacht ingebroken in onze auto! Dus dat komt er ook nog eens bij, bah!

Mathilde, mijn zoontje slaapt in een juniorbedje vanaf zijn 3e verjaardag. Wij hebben gewoon een bedje bij ikea gekocht, 60x170. Het bevalt erg goed.

Verder heb ik echt al een flinke buik, niemand gelooft me als ik zeg dat ik pas 17 weken ben haha! Dat belooft nog wat voor de komende maanden..

Straks even op MP kijken voor een wiegje. Ik heb ook al wat leuke positiekleding daar gekocht van Noppies. Als het goed is wordt het vandaag bezorgd, ben benieuwd.

Iedereen een fijne jaarwisseling!
@Indian, iedereen mag het weten hoor, wat het geslacht is. Tis een meisje!!! Heb meteen al laten weten aan mijn ouders vriendinnen etc. Is toch wel erg leuk om te weten vind ik zelf. Zijn er dames die het perse niet willen weten en/of niet willen vertellen aan de buitenwereld?

Indian, ik hou ook erg van tweedehands dingetjes kopen, ben een echte marktplaatsfreak en haal er vaak de leukste dingen vandaan. Dus hier ook veel marktplaatsen voor de baby, en uiteraard ook een aantal nieuwe dingen. Goede tip trouwens van dat autostoeltje, wist ik niet dat je die nooit 2e hands moest kopen. Nog meer belangrijke tips??

Verder ben ik helemaal blij nog steeds van die leuke echo gisteren, echt nagenieten. Had ik al verteld dat ik ook geen eiwit meer in urine had? Dat was vorige keer wel zo, maakte me toen klein beetje ongerust, maar nu was alles prima (heb duidelijke plasinstructies meegekregen deze keer hahaha)...

Wij gaan vanavond naar een feest, begint pas om 23.30 uur. Heb er best veel zin in, is tenslotte toch de laatste keer voor ons dat we oud en nieuw met z'n tweetjes vieren. Maar vraag me wel af hoe lang ik het volhou! Normaal gesproken ben ik best in voor een feestje met de nodige alcoholische drankjes, maar nu voor het eerst broodje nuchter op een feestje zijn, is toch wel even wennen voor mij. Drink trouwens geen druppel meer sinds ik zwanger ben. Huisarts zei dat dat best af en toe kan op een feestje, een wijntje, maar doe het toch maar liever helemaal niet.

Vibekeeeeeee, wat shit dat je feest niet door gaat!! Dubai was het he? Ik heb voor vanavond een mooi feestjurkje, maar denk niet dat ik hem aan durf te doen vanwege de kou hier, kom stijf bevroren aan denk ik. Maar ja, bij jou is het lekker weer, maar zit je ineens zonder feest?!!

Indian, balen dat je moet werken vanavond zeg...

Iedereen een heeeele fijne jaarwisseling. En tot in 2009!
Bosbes... wat leuk dat je een meisje krijgt!! OOk al een naam bedacht of nog druk mee bezig??

Wij willen het dus absoluut NIET weten, haha. We laten als verrassen in juni;-) Betekend wel dat we dus zowel een jongens naam als een meisjes naam moeten bedenken. Gelukkig zijn we al jaren bezig hiermee, hihi. Nee, steeds als we een mooie naam tegenkwamen schreven we het op. Alhoewel, lijstje zit meer in mijn hoofd dan op papier moet ik eerlijk zeggen. Lijstje ooit kwijt geraakt;-)

Jongens naam hebben we al gekozen, nu dus nog de meisjes naam.

En dan kiezen welke achternaam het wordt, haha. Mijn vriend heeft een hele simpele makkelijke achternaam en die vind ik niet bij elke achternaam passen. Als wij ooit gaan trouwen weet ik ook niet zeker of ik zijn achternaam wil. Voor 99% zeker weet ik zeker van niet, maar ja, misschien is dat over paar maanden wel anders, haha.

Bosbes, veel plezier op je feestje! Leuk trouwens dat je nog een echo hebt laten maken. Wat zijn bij jullei de kosten daar ongeveer van? Vind het zo jammer dat er in principe hier maar 2 echo's gemaakt worden.

Vibeke: Jammer dat die van jullie niet doorgaat! Wat zijn nu de plannen??

(wij gaan met vrienden eten en er een gezellige avond van maken)

Phillipa: balen van je auto!! Veel schade?

Mathilde: Hoe ging het schaatsen? :-)

Indian: werkse vanavond en morgen!

Iedereen gezellige jaarwisseling en een goed 2009!
Ha Ikol, wij zijn er ook super blij mee, te weten dat het een meisje wordt. Had niet gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden om het geslacht te weten, maar ik heb dan het gevoel nog dichter bij de baby te zijn, nog ietsie meer van haar (in dit geval) te weten. Kan niet zo goed uitleggen... Ik vond die 2 echo's ook zo weinig. Het kost hier 29 euro om tussendoor een echo te laten maken. Vind het wel meevallen, en daar heb ik weer een paar hele mooie foto's voor (je ziet echt de hersenhelften zitten, ruggengraat, neusgaten!!!)...Leuk dat jullie ook al een lijstje met namen hebben Ikol. Wij hadden juist heel veel meisjesnamen, en maar 2 jongensnamen (die ook nog eens niet goed pasten bij mijn vriends achternaam). Dus komt wat dat betreft ook wel goed uit dat het een klein meiske wordt :-) Hoewel, iemand die ik ken dacht ook een meisje te krijgen, totdat ze eerder moest bevallen in het ziekenhuis en de gyn doodleuk vertelde dat het een jongetje was....dus wat dat betreft, toch nog klein slagje om de arm houden misschien...
OOh Bosbes wat LEUK een meisje!!

Ik ben natuurlijk helemaal gewend aan een meisje en vind mezelf ook echt zo'n meisjesmama, zat vanmorgen toevallig te bedenken dat ik wel even zou moeten wennen als het een jochie wordt..

Maargoed uiteraard is ook een jochie meer dan welkom, maar kan me niet zo goed voorstellen hoe het is om een jochie te krijgen...om een jochie-mama te zijn.... haha

Maar Philippa heeft ws het omgekeerde..

Mathilde: WIj hebben dus besloten dat Yara in feb/maart gaat verhuizen naar haar nieuwe kamertje, maar dat ze tot in ieder geval jul/aug in haar ledikantje blijft en dat de babbie in een wiegje gaat.

Ik wilde niet een tweede ledikantje kopen, omdat ik nu echt zeg dat het bij 2 blijft, omdat ik niet nogmaals 10 weken zooo ziek wil zijn...dus dan zou het voor een half jaartje zijn en ik wil de nieuwe babbie wel graag op onze kamer hebben, dus is wiegje wel praktisch.

Philippa: Is het gelukt een wiegje te scoren op MP?

Vibeke: Balen zeg van het feest!

Bosbes: Geniet van de laatste O & N met z'n tweetjes!

WIj gaan naar vrienden en daar zijn meerdere stellen en meerdere kinderen.

We leggen Yara gewoon in bed rond half 8 en als we naar huis gaan maken we haar 5 min van tevoren wakker en hopen heeeel hard dat ze thuis weer doorslaapt..

NIjnvriend was net met Yara even naar buiten om te kijken bij het vuurwerk en Yara vindt het echt helemaal geweldig! BOEM BOEM zegt ze en wijst dan in de lucht...echt erg schattig! :-)

Veel plezier vanavond en tot in 2009!!
Hey dames!

Ook ik ben druk met vakantie vieren, sorry hoor dat ik er niet zo vaak ben...

De VK maandag was geweldig! Ze vond mijn baarmoeder verrassend groot (weet niet precies wat dat betekent, maar ja...) en ik kan nu ook zelf mijn baarmoeder voelen (erg leuk!).

Het hartje klopte heel mooi, en het had de hik! Echt zo schattig... Hebben jullie de Angelsound in huis? Dat je zelf naar het hartje kan luisteren? Die wil ik eigenlijk wel hebben

Wij willen ook de Bugaboo Kameleon, die vind ik het mooiste en het meest praktisch. Ook omdat er onder de wagen een grote opbergruimte zit. Maar ik ga nog een keer echt alle wagens testen en van dichtbij bekijken. De kinderwagen wil ik wel tweedehands, maar het autozitje en de maxicosi niet. Eigenlijk mag verder alles wel tweedehands.

Iedereen een fijne jaarwisseling!!
Iedereen een fijne jaarwisseling, hier blijven we thuis, veel kinderloze vrienden, die toch iets anders feesten. Vind het wel prima, ben zelf een beetje gaar.

Bosbes, gefeliciteerd een meid!!! Wij willen het ook weer van te voren weten. Hier zijn jongens namen ook een probleem, vorige keer hoefde we ons er uiteindelijk niet druk over te maken want toen kregen we een meid. Over 5 weekjes weten we hopelijk wat het deze keer wordt.

Tja we zijn ook nog aan het dubben wanneer Merel naar haar nieuwe kamer gaat. Zal ws er meer vanaf hangen wanneer wij er klaar mee zijn. Nijntje, ben je aan het einde van je vorige zwangerschap zo ziek geweest? Heeft dat nog gevolgen voor deze zwangerschap (sorry als je het al verteld heb en ik eroverheen gelezen hen)

Vibeke echt balen zeg.

philippa stoer hoor dat je je buik al goed ziet, hier zie je nog weinig, maar voel hem wel al een beetje.

Hier beetje baaldag, stuk van m´n kies af dus kon naar de spoedtandarts, gelukkig wel een lief mens en ik ben weer van m´n pijn af.

Oh hoe staat het met goede voornemens?
Wij zitten het ook gezellig uit met z'n 2-tjes. Nou ja..., ik zit nu alleen beneden en manlief is bij zoontje boven, omdat ie steeds wakker word van al het geknal. Heel sneu. Het gaat al 3 avonden zo, het is een lichte slaper net als z'n papa.

Vanmiddag super gehad op het ijs, hij heeft zelfs even alleen "geschaatst". Zo leuk om te zien. Het gaat 'm beter af als je 'm los laat, dan als je z'n hand vast houdt. En zulke leuke foto's gemaakt. Zo leuk...

Fijne avond allemaal...
Hey, gezellig druk geweest hier.

Pfff ben weer thuis en helemaal op. Morgen nog een half dagje en dan vrij tot dinsdag.

Vervelend Til, dat hij steeds wakker wordt. Hopelijk lukt het dadelijk toch dat hij doorslaapt.

Wij hebben ook schaatjes geregeld, krijgen we 1 dezer dagen. Van die 2 ijzers langs elkaar om onder je schoen te binden. Ben benieuwd wat hij ervan vind. Denk niet zo geweldig.

Ik hoop het ook Til, heb al helemaal zin in die wandelwagen. ook goede kleur, hij is blauw. (vind blauw, grijs en zwart atijd het mooiste bij wandelwagens.)

Had al gekeken op MP, en er staan genoeg adapters op, dus als we de wagen kopen ga ik vrijdag meteen even adapters scoren. Maar at te denken, die reiswieg wordt er toch ook op geklikt. Is dat niet met adapters?? Of past die dan weer niet op de maxi-cosi.

Gefeliciteerd Bosbes met je meisje. Leuk!!

Als je de maxi-cosi van bekenden overneemt weet je wat er mee gebeurd is, bij vreemden moet je maar geloven wat ze zeggen. (oke bij je vrienden/bekenden ook, maar ik ga ervan uit dat die eerlijk zijn) er hoeft niks aan de hand te zijn met een maxi-cosi die gevallen is, maar veiligheidtechnisch worden ze dan standaard afgekeurd.

Wij hebben hem van hele goede vrienden, dus weet wat ermee gebeurd is, en durf die daarom ook gewoon te gebruiken.

Ik kies bewust om te werken emt oud&nieuw en neit met kerst. Wij moeten altijd 1 van beide werken. en ik ben kerst liever bij mijn gezin, is voor zoon ook leuker. Oud&nieuw maakt hij niet eens mee als hij niet wakker wordt van een knal. Ik ben wel de enige (gek) die laat-vroeg werkt met oud en nieuw. de afspraak is eigenlijk dat je alleen met oud en nieuw vroeg-vroeg of laat-laat werkt.

Fijn dat je kiespijn over is Girafje. Is echt niet fijn.

Wij willen het wel weten. Wisten het bij zoon ook. Man wil het perse weten, en mij maakt het niet zo heel veel uit. Vind het wel erg leuk om te weten. Namen zijn wij ook allang uit. We hebben 1 jongens en 1 meisjes naam.

Ik ben ook een echte jongensmama. Zie mijzelf ook niet zo tutten enzo met een meisje. Maar wie weet welke kant je van jezelf nog ontdekt als je wel krijgt wat je niet verwacht.

Wij hebben bij zoon nooit verteld wat het werd. Alhoewel 1 vriendin het raadde, toen wisten we het net een paar uurtjes. En ons mam stond erbij. Ik kreeg een enorm rood hoofd en zodoende wist vriendin en ik ga ervan uit ons mam ook.

Nou ga nu lekker op de bank zitten bij mijn kerel. Hele fijne avond allemaal en tot 2009!!

Nog iets minder als een uurtje!
Gelukkig nieuwjaar!!! EN dat we maar allemaal heel gezond mogen blijven en allemaal super easy bevallingen mogen hebben.

Hier is alles redelijk rustig verlopen. Dochterlief kon om half 8 niet slapen van het vuurwerk. Toen beneden lekker getut bij ons en om half 10 in slaap gevallen en door het vuurwerk om twaalf uur heen geslapen.

Oh reiswieg bij ons had zelf onderaan een soort van beugels om hem op het onderstel te klikken
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

Ons zoontje heeft de hele nacht gelukkig doorgeslapen, werd niet wakker om 12 uur. Zeker gewend aan de knallen van de afgelopen dagen. En werd heerlijk vanmorgen om 9 uur wakker, heerlijk zo op nieuwjaarsdag!

Indian, de adapters heb je alleen nodig voor de maxi cosi! De reiswieg klikt zelf op het onderstel, daar heb je niets voor nodig! Heel gemakkelijk!

Wij hebben de oude schaatsjes met dubbele ijzers van mijn man ondergebonden, ze zagen er nog heel goed en scherp uit. Ben benieuwd wat jullie zoontje er van vindt!

Mijn man wil het absoluut niet weten wat het wordt, vorige keer ook niet. Dan wil ik het ook niet weten, als ik het wel weet en hij niet. Nee dat lijkt me een raar idee. Had vorige keer wel een sterk voor gevoel wat het zou worden, en dat was ook zo! We konden er toen ook niet uitkomen met een meisjesnaam, was blij dat het een jongetje werd, anders hadden we een naamloos meisje gehad, hihi.

Fijne dag allemaal...

Liefs Mathilde
ALLERBESTE WENSEN VOOR 2009!!!

Hoop dat iedereen een gezond, positief jaar mag hebben met een mooi en vooral gezond kindje in juni!

Til bij ons is het juist andersom.

Man wil het perse weten.

Oh, dus heb die adapters dan zo ie zo nodig. Nou eerst maar eens kijken of we hem kopen.

Fijn dat je zoontje doorsliep. Onze zoon is heel even wakker geweest, wat gedronken en sliep toen weer lekker verder. Toen ik vanmorgen opstond om 6:45u sliep hij nog.

M'n zus komt op het idee om van 2 to 9 mei een huisje te huren in Denemarken, (ze heeft een deense man en wonen hier in nederland met 2 kindjes) en vroeg of wij mee wilden gaan. Wat zouden jullie doen??, ik zou op dat moment 34 wk en 2 dg zijn. Als er iets zou zijn (met zwangerschap) dan heb ik m'n zus dicht bij me, die als tolk het voor me kan vertalen. Ik heb er wel heel veel zin! Je zal het net treffen, ik bevallen in denemarken. Een deens kindje, haha. Vorige bevalling was met 38 weken. Mijn moeder en zus zijn ook bij alle vroeger bevallen dan de uitgerekende datum. Zus met 11 dgn en 4 dgn eerder. Moeder weet ik zo niet. Ben benieuwd wat jullie zouden gaan doen.
tja moeilijk, volgens mij is de gezondheidszorg in denemarken wel prima. Enne ik denk dat ik zelf er vanuit zou gaan dat de bevalling niet voor de 37ste week is, kan altijd natuurlijk, maar dan kun je vanaf week 26 wel thuis gaan zitten (even extreem gezegt) Bij mijn vorige zwangerschap ging alles rond 34 weken nog wel aardig zolang ik maar niet te lang moest lopen en er veel wc waren, dus als de faciliteiten ok zijn en je relax er heen kan reizen zou ik het denk ik wel doen.
Allemaal de beste wensen voor 2009! Ik hoop dat we allemaal een gezond kindje zullen krijgen rond/in juni 2009!

liefs,

herfst
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!! Op naar juni 2009!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven