Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Goed gedaan, Jempo!

Ik heb vanmorgen gewogen en ik zit nu op 59, 1. Bijna op mijn streefgewicht van 58 kilo
Ik heb vanmorgen ook even op de weegschaal gestaan! Ben voor het eerst in langggeeee tijd weer onder de 73. (72.9)

Maar vanavond ga ik uit eten.... Dus hoop dat het maandag ook nog goed is
Wat goed Riboho! Dat soort mijlpalen zijn altijd fijn. En een goede motivatie om niet helemaal los te gaan vanavond
Over mijlpalen gesproken: ik heb even de 64 zien langs flitsen deze week. Dat is er ook zo eentje! Dus bij mij ook hopen dat ie morgen ook te zien is.

Ik heb deze week weer 2 dagen gevast, woensdag en vrijdag. Op werkdagen gaat het wel prima, dan doe ik klein ontbijt en klein diner. Op vrijdag was ik vrij, dat gaat echt veel moeizamer. Dan eet ik alleen een diner van ong 400kcal. Ik eet ook altijd nog een klein snackje voor het slapen gaan (een mandarijn of rijstwafel ofzo) want met veel honger kan ik niet inslapen. Komende week ga ik weer 2 dagen vasten maar dan beide op werkdagen. Vorige week lukte dat niet i.v.m. congressen enzo. Het voordeel vind ik dat ik me op 'niet-vast'dagen iets minder schuldig voel als ik wat extra's neem. Ik ben me hierdoor bewust geworden dat ik me eigenlijk altijd (!) schuldig voel als ik iets eet wat ik beschouw als 'niet-gezond, te calorierijk etc'. Zonde eigenlijk.

Qua sporten ook weer een soort van routine gevonden: zondag hardlopen, ergens door de week 1x shredden voor de tv of een keertje squashen, en op vrijdag dansen.

Ik hoop voor iedereen op mooie cijfers voor morgen! Of anders in ieder geval een goed gevoel! En als het allemaal wat tegenvalt: iedereen is afgevallen t.o.v. augustus, dus sowieso goed gedaan! Als we niks hadden gedaan was er helemaal niks gebeurd, of misschien wat aangekomen.
Jammer Jempo dat je gaat stoppen maar de reden is wel erg fijn! Gefeliciteerd.

En Riboho gata ook goed zo te zien.

Hoe is het nu ciccietta?

Eefje ik heb dit weekend een soort vasten, maar niet zo streng als jij denk ik. Mijn vasten bestaat meer uit dit weekend alleen maar fruit eten, maar wel om de 2 uur.

Ben benieuwd morgen, ik denk wel dat er iets af is maar geen idee hoeveel....
Ik weet nog niet of ik morgen ga wegen.. Afgelopen dagen weekend weg geweest met vriendinnen en veel ongezond gegeten en gesnoept. Vanaf morgen weer goed opletten maar afgevallen ben ik dus sowieso niet morgenochtend.
Dames, ik ben niet echt actief geweest afgelopen weken na mijn vakantie. Op vakantie besloten dat we actief aan de slag gaan met onze kinderwens.. Heb het de afgelopen weken onder een andere boeg gegooid; 3 keer per week naar de sportschool en gezond eten. Op de weegschaal zit een laagje stof, over 4 weken word ik weer in de sportschool gemeten en gaan we kijken naar verschil in vetpercentage ipv gewicht.

Zal me uit de tabel halen morgen. Wens jullie allemaal nog veel succes met jullie afvalwensen!!
Wat goed Riboho, Jempo en Eefje!

Wie weet valt het mee Ri88....

Wat leuk en spannend, theeleut! Zet 'm op

Hamaika, knap hoor dat vasten. Zeker in het weekend.

Hier weinig verandering. Ik laat het maar een beetje los denk. Wellicht dat dat psychisch handiger is. Dan pak ik het wel weer op.

Streef met kerst alsnog een paar kilo eraf zou mooi doel zijn. Morgen wel weer wegen.
Theeleut wat leuk! Succes!

Hier jammerjammer geen 64 in beeld vamorgen. 65.5kg zelfs, dus -0.3kg. Toch wat eraf, maar ik had op wat meer gehoopt. Volgende week beter misschien.
Goedemorgen

Ik woog vanmorgen 59,3. Dus 1,1 kilo eraf ten opzichte van vorige week. Mijn streefgewicht van 58 kilo is bijna in zicht
Wauw, Cherokee! Wat heerlijk.

Jammer Eefje, maar toch nog steeds een dalende lijn.

Hier gaf de weegschaal vanmorgen 71 aan. Slappe hap Dus ik check even uit hier. Ik hoop de positieve vibe snel weer op te pakken en blijf hier wel meelezen hoe het met jullie gaat.
Toch even op de weegschaal gestaan. 78.0. +1 sinds vorige week dus en weer terug bij het begin van de maand dus.
Vanochtend 70,4

Bijna de 69 in zicht Morgen een vastendag dus dat zou moeten lukken volgende week.
Bij mij was het vanochtend 73.2. Helaas niet onder de 73... Toch dat weekend weer.. Volgende maand moeten we op vrijdag weegdag doen

Wil iemand voor mij in de tabel zetten: 73.2kg, 0.4kg afgevallen in oktober, 2.9kg in totaal afgevallen

Ik moet trouwens woensdag ongesteld worden. Weet iemand hoeveel dagen voor je menstruatie je zwaarder gaat wegen?
Ik heb t tijdens mijn menstruatie dat ik zwaarder ben. Ook voel ik me een week van tevoren al meer opgeblazen/zwaarder.

Misschien anders dag voor de 1e dag en dag na de laatste dag van je menstruatie wegen om te kijken of er veel verschil tussen zit?
Hier vanochtend 66,4, dus 0,1 eraf. Ook hier het weekend met feestjes waardoor ik ook niet zoveel had verwacht. Eens met Riboho om op vrijdag weegdag te doen

Cherokee, wow wat goed bezig.

Theeleutje, veel plezier.
Dank aan degene die de tabel heeft bijgewerkt
Zo ik heb de tabel even bijgewerkt voor iedereen. Hopelijk alles goed gedaan.

Hier ook goed nieuws wel, 82,9 nu. Dus 0.6 er af en in totaal 3.1. Had deze week de smaak weer te pakken. Mijn grote doel is nu eerst onder de 81 komen want dan ga ik terug naar overgewicht waar dat nu bij mijn lengte nog net obesitas is. Ik voel mezelf niet zo maar BMI technish is het wel zo.

ciaociaochiao en flea ik hoop echt ook te kunnen bereiken wat jullie hebben bereikt, al heb ik nog wel een lange weg tot mijn einddoel van 70 kilo.

De meesten wel wat afgevallen dus, balen voor Ri88 maar hou vol he! Ik heb 3 weken zowat stil gestaan en nu heb ik wel weer de spirit al weet ik nooit precies wat maakt dat het de ene keer wel en de andere keer niet lukt.

Qua eten ga ik nu een of 2 keer per week bij de keuslager eten halen, ik haat koken maar wil ook gezond eten. Ze hebben daar wel veel keuze aan verse maaltijden dus dat helpt wel. En na de vakantie hoop ik nu dus ook weer elke week 1 x te gaan zwemmen, Moet echt weer opbouwen na een zweepslag en diverse vakanties, maar ik wil toch wel graag voor het eind van het jaar in elk geval 75 wegen.

Weegdag op vrijdag vind ik prima trouwens! Succes allemaal weer deze week!
Ik stem voor weegdag op maandag houden als goede stok achter de deur in het weekend, maar als de meesten het anders willen dan pas ik me aan
Hallo allemaal

Erg drukke en hectische weken achter de rug, vandaar een tijdje niet meer geschreven. Wat gaan de meeste nog goed! Ik sta echt ontzettend stil :( terwijl ik wel netjes eet en dagelijks sport. Volgende week hopelijk een beter resultaat.

@schorpioen, nog bedankt voor de schop ik heb m'n sportritme nu wel weer teruggevonden. Is het jou nog gelukt om te sporten?

@eefje, ben jij ook weer van plan om te shredden? Ik vind het op de een of andere manier nu lastiger dan de vorige keer, had een beetje gedacht dat level 1 appeltje eitje zou zijn na level 3 gehad te hebben, maar niets is minder waar

@theeleut, wat leuk nieuws! Veel succes!

Ik ben dus niet de enige die na oktober nog even doorgaat om het streefgewicht te bereiken. Mijn streefgewicht is 55 kilo en ik geef mezelf daar tot kerst voor. Ik dacht mezelf dan ruim de tijd te geven, maar die vliegt voorbij! Over iets meer dan 2 maanden is het gewoon alweer zover..
Afgelopen week zat ik op 71.4 kilo! Helaas zaterdag sushi wezen eten en er kwam gewoon 1.6 kilo bij.

Nu vanochtend op de weegschaal gaan staan en weeg nu 72 kilo.

Vergeleken met vorige week maandag toch 0.4 eraf maar was zo blij dat ik onder de 72 zat.

Nou deze week maar goed mijn best doen.

Zou iemand mijn tabel aan willen passen in 72.0 kilo.

Totaal van -0.4 totaal afgevallen 8 kilo
Wat balen Ciaciaciao, is het geen vocht oid? 1,6 kilo is wel veel na een avondje sushi, sushi is vrij mager dacht ik?
Sneeuwvlokje: Ben zowaar gaan sporten vandaag voor het eerst weer. Nu doorzetten. Vrijdag weer.

Eten gaat prut. Overdag prima hoor maar de avonden. As we speak ligt er bon bon.bloc naast me en vandaag ook oliebollen gegeten. Vandaag even mezelf laten gaan en dan morgen weer er tegenaan. En blijven sporten. En zin maken gezonde maaltijden te maken.

Goed dat het hier iig bij de meeste goed gaat.
Bij mij zit er ook altijd veel aan na sushi. Komt denk ik door het vele drinken erbij en de sojasaus (vocht vasthouden).

Heb me al 2 weken niet kunnen wegen. Dus tot maandag goed mn best doen voordat ik schrik haha.
@schorpioen, wat goed! De eerste drie keer zijn altijd lastig, daarna gaat het wel weer vanzelf (tenminste dat is bij mij zo).

Ik ben me deze avond ook te buiten gegaan aan chocolade. Bij de AH hadden ze Magnum chocolade, die is nu dus op…

@keukenkast, inderdaad een goede motivatie om deze week nog even door te pakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven