Augustus afvallen
donderdag 4 augustus 2016 om 10:44
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
Succes allemaal!
We gaan er weer voor!
NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4
Inloggegevens:
Gebruikersnaam: 31dagen
Wachtwoord: Afvallen
De start van dit topic vind je hier
donderdag 20 oktober 2016 om 05:31
Hey ladies,
Sorry ik had een super drukke week, en met eten en sporten gaat het daardoor ook helemaal niet goed.. afgelopen maandag 74.4 dus aangekomen, en voor deze maandag ben ik ook bang maar we gaan het zien.. nog 2 drukke dagen en dan het weekend echt weer extra sporten!
Sorry ik had een super drukke week, en met eten en sporten gaat het daardoor ook helemaal niet goed.. afgelopen maandag 74.4 dus aangekomen, en voor deze maandag ben ik ook bang maar we gaan het zien.. nog 2 drukke dagen en dan het weekend echt weer extra sporten!
Geluk groeit door te delen!
donderdag 20 oktober 2016 om 10:30

vrijdag 21 oktober 2016 om 14:57
Leuk Sneeuwvlokje, dat je ook weer actief mee doet! Het shredden wil ik wel weer gaan oppakken, maar eigenlijk nog niet nu. Ik zag weinig resultaat en dat komt volgens mij omdat er nog een te dikke laag vet over de spieren heen zit. Daarnaast had ik het idee dat het het gewichtsverlies remde (als dat door spieropbouw is dat is natuurlijk eigenlijk helemaal prima, maar ik vond het weinig motiverend). Ik doe het nu dus af en toe, gewoon als workout thuis. Als ik nog wat kilo's kwijt ben wil ik weer het hele programma gaan doen. Level 1 valt mij ook weer wat tegen, alhoewel ik wel vind dat het iets makkelijk gaat dan de eerste keer.
Ciaociaociao, gaat het deze week weer wat beter? 8 kg eraf is toch supermooi?!
Lukt het een beetje met sporten en gezond eten Schorpioen?
Caribgirl, zet m op dit weekend!!
Hoe gaat het met de rest?
Ik ga vanmiddag squashen, woensdagavond een hele avond gedanst en afgelopen zondag hard gelopen. Aankomende zondag weer. Ivm mijn bekkenblessure gaat hardlopen niet zo goed, zou het graag vaker per week doen, maar 1x gaat net dus daar houd ik het maar even bij. Gisteren weer een vastendag gehad, die dagen zijn wel een beetje afzien vind ik. Maar ik heb de 65 niet meer gezien deze week, dus ik hoop maandag een mooi cijfer te kunnen noteren!
Ciaociaociao, gaat het deze week weer wat beter? 8 kg eraf is toch supermooi?!
Lukt het een beetje met sporten en gezond eten Schorpioen?
Caribgirl, zet m op dit weekend!!
Hoe gaat het met de rest?
Ik ga vanmiddag squashen, woensdagavond een hele avond gedanst en afgelopen zondag hard gelopen. Aankomende zondag weer. Ivm mijn bekkenblessure gaat hardlopen niet zo goed, zou het graag vaker per week doen, maar 1x gaat net dus daar houd ik het maar even bij. Gisteren weer een vastendag gehad, die dagen zijn wel een beetje afzien vind ik. Maar ik heb de 65 niet meer gezien deze week, dus ik hoop maandag een mooi cijfer te kunnen noteren!

zaterdag 22 oktober 2016 om 13:49
Hey meiden, deze week is geen beste helaas.... Ik maak me wel zorgen over maandag, ben bang dat er niets tot niet veel af is. Week begon keurig, maar gisteren had ik een onbeheersbare snaaiavond en ik was helaas niet sterk genoeg..... Ben dus bang dat het maandag gaat tegenvallen.
Qua maandag of vrijdag wegen maakt mij niet uit, maandag is mooie stok achter de deur voor het weekend, maar vrijdag betekent dat een eventuele uitspatting in het weekend niet gelijk funest is op maandag. November eindigt wel op een woensdag dus wellicht de maandag handhaven toch beter?
Sneeuwvlokje balen dat je zo stil staat. En zeker ga ik ook voorlopig nog wel door ja. Er moet nog zeker wel 10-15 kilo af.
Schorpion36 hoe gaat het sporten?
Eefje goed bezig met sporten. Ik moet daar echt weer de discipline voor terugvinden. Heb erg drukke weken gehad qua werk, dus de energie ontbrak een beetje. Maar ik wil echt 75 of minder wegen aan het eind van dit jaar dus moet wel echt weer aan de bak.
Spannend maandag!
Qua maandag of vrijdag wegen maakt mij niet uit, maandag is mooie stok achter de deur voor het weekend, maar vrijdag betekent dat een eventuele uitspatting in het weekend niet gelijk funest is op maandag. November eindigt wel op een woensdag dus wellicht de maandag handhaven toch beter?
Sneeuwvlokje balen dat je zo stil staat. En zeker ga ik ook voorlopig nog wel door ja. Er moet nog zeker wel 10-15 kilo af.
Schorpion36 hoe gaat het sporten?
Eefje goed bezig met sporten. Ik moet daar echt weer de discipline voor terugvinden. Heb erg drukke weken gehad qua werk, dus de energie ontbrak een beetje. Maar ik wil echt 75 of minder wegen aan het eind van dit jaar dus moet wel echt weer aan de bak.
Spannend maandag!

zondag 23 oktober 2016 om 17:55
Ik lees nog mee! Wat goed dat jullie doorgaan in november! Ik heb net al mijn kleding uitgezocht, de doos met kleding die te klein was is nu leeg (heerlijk gevoel, was een flinke doos!) en ook weer wat broeken en jurken de deur uit.
Er zaten twee jurkjes bij die ik nu wel echt pas (onwijs blij mee, van het zomer kreeg ik die jurkjes niet eens over m'n billen heen ) maar eigenlijk staan ze me net nog niet helemaal mooi door de kipfiletjes onder m'n armen en nog iets teveel vet op m'n buik. Nu zit ik te denken om misschien toch weer mee te gaan doen vanaf november, totdat ik de jurkjes echt helemaal pas. Dat zou super zijn! Dan kijk ik deze oktober even aan of ik dit gewicht zonder veel moeite kan behouden
Er zaten twee jurkjes bij die ik nu wel echt pas (onwijs blij mee, van het zomer kreeg ik die jurkjes niet eens over m'n billen heen ) maar eigenlijk staan ze me net nog niet helemaal mooi door de kipfiletjes onder m'n armen en nog iets teveel vet op m'n buik. Nu zit ik te denken om misschien toch weer mee te gaan doen vanaf november, totdat ik de jurkjes echt helemaal pas. Dat zou super zijn! Dan kijk ik deze oktober even aan of ik dit gewicht zonder veel moeite kan behouden

zondag 23 oktober 2016 om 21:46
Ik ben ook heel benieuwd naar morgen. Heb t wel goed gedaan behalve de 2 chocolade marsepein repen die ik deze week heb gehad
Kleding uitzoeken heb ik vorig weekend gedaan. Behoorlijk wat (te grote) kleding weggegooid. Nu langzaamaan bezig garderobe aan te vullen. Altijd goed, een excuses om te winkelen
En ook een goede motivatie om in ieder geval op gewicht te blijven anders pas ik straks niks meer
Net nog even gehoepeld. Moet bekennen dat ik dat al een tijdje niet meer had gedaan... Maar ging goed!
Kleding uitzoeken heb ik vorig weekend gedaan. Behoorlijk wat (te grote) kleding weggegooid. Nu langzaamaan bezig garderobe aan te vullen. Altijd goed, een excuses om te winkelen
En ook een goede motivatie om in ieder geval op gewicht te blijven anders pas ik straks niks meer
Net nog even gehoepeld. Moet bekennen dat ik dat al een tijdje niet meer had gedaan... Maar ging goed!
maandag 24 oktober 2016 om 06:27
Het is weer maandag en nu net even op het verkeerde moment... Ik zat vrijdag net mooi onder de 70 (69,6) en toen kreeg ik de vraag of ik zaterdag een Essentrics-les wilde overnemen. Tuurlijk, maar dan wilde ik een nieuwe les oppakken en moest ik wel nog even oefenen. De laatste tijd vooral gefietst en hardgelopen dus andere spiergroepen en vooral op een andere manier getraind (excentrisch ipv concentrisch). Vrijdag en zaterdag dus heel veel Essentrics gedaan en dus gisteren gigantische spierpijn. En dus ondanks een vastendag zaterdag meer dan een kilo erbij gisteren!!! Dat is water vasthouden door de spierpijn... En de spierpijn (plus dat water) is nog niet helemaal weg Dus nu staat mijn tellertje nog steeds op 70,4.
Voordeel is dat ik weet hoe het komt en ik me er dus niet heel veel zorgen over maak. Volgende week dus waarschijnlijk een grotere sprong naar beneden, mijn eindspurtje voor oktober
Wel nu Essentrics weer bijhouden, naast het fietsen en hardlopen
Voordeel is dat ik weet hoe het komt en ik me er dus niet heel veel zorgen over maak. Volgende week dus waarschijnlijk een grotere sprong naar beneden, mijn eindspurtje voor oktober
Wel nu Essentrics weer bijhouden, naast het fietsen en hardlopen

maandag 24 oktober 2016 om 16:10
Hier wel ietsje eraf, maar in totaal was oktober nog niet heel best. Dus ook ik ga voor de eindsprint!
Ik had ook echt een moeilijke week met veel gebakjes/uit eten etc, dus ik weet waardoor het komt en ik heb er wel van genoten. Deze week dus nog echt even streng: veel sporten en weinig eten. Gaat ons lukken!
Ik had ook echt een moeilijke week met veel gebakjes/uit eten etc, dus ik weet waardoor het komt en ik heb er wel van genoten. Deze week dus nog echt even streng: veel sporten en weinig eten. Gaat ons lukken!
Geluk groeit door te delen!

maandag 24 oktober 2016 om 23:12
De maand oktober is weer verloren qua gewicht verlies. Krijg het eten niet onder controle en dan vooral in de avond. Vorige week woensdag wel gaan sporten en vrijdag een half uurtje thuis. En een spierpijn. Niet normaal. Vooral in benen terwijl ik voornamelijk met boksen armen beweeg. Woensdag ga ik weer en dan vrijdag ook. Hopelijk gaat dat helpen.
Ik zit te denken om woensdag voor mezelf voor donderdag en vrijdag te koken en dat in tupperware te doen. Dan kan man voor hem en kind koken. Die aardappels en vetter vlees werkt niet. En dan alleen nog met mijn handen van de lekkere dingen afblijven.
Ik zit te denken om woensdag voor mezelf voor donderdag en vrijdag te koken en dat in tupperware te doen. Dan kan man voor hem en kind koken. Die aardappels en vetter vlees werkt niet. En dan alleen nog met mijn handen van de lekkere dingen afblijven.

zaterdag 29 oktober 2016 om 12:19
Hoe gaat het met iedereen meiden???
Ik had een lastig begin van de week maar nu ben ik wel weer zeker dat er maandag in ieder geval wel iets af zal zijn. Wekenedje weg dit weekend ging niet door, flink balen maar ook beter voor de lijn.
schorpioen voor zover ik weet is de weegdag nog steeds maandag. Ik weeg in elk geval nog wel steeds op de maandag. Fijn dat je toch aan het afvallen bent! Ik doe ook soms eten in tupperware voor meerdere dagen, dan kom ik ook niet in de verleiding om iets anders te eten want weggooien vind ik zonde.
ciaociaociao goed bezig hoor!!
Hoe gaat het verder met iedereen?
Ik had een lastig begin van de week maar nu ben ik wel weer zeker dat er maandag in ieder geval wel iets af zal zijn. Wekenedje weg dit weekend ging niet door, flink balen maar ook beter voor de lijn.
schorpioen voor zover ik weet is de weegdag nog steeds maandag. Ik weeg in elk geval nog wel steeds op de maandag. Fijn dat je toch aan het afvallen bent! Ik doe ook soms eten in tupperware voor meerdere dagen, dan kom ik ook niet in de verleiding om iets anders te eten want weggooien vind ik zonde.
ciaociaociao goed bezig hoor!!
Hoe gaat het verder met iedereen?

zondag 30 oktober 2016 om 18:54
Hier met teveel lekker avondeten. Dit overdag geprobeerd te compenseren.
Vandaag niet. Guacemole met chips gemaakt omdat ik gister teveel heb gegeten en vandaag toch lekker ging avond eten. Mooie hiervan is dat het niet klaar ligt en ik het moet maken en ja dat kost ook teveel moeite
Gister boswandeling gemaakt. Is een beetje lopen maar iig wel beweging.
Morgen weer een werkweek en hopelijk heb ik woensdag het puf om mezelf naar de sportschool te sleuren.
Hamaika: Die bakjes is niet gelukt. Al ik alleen zou zijn zou makkelijker zijn denk ik. Nu heb je toch ook gezin en is makkelijker om aan te schuiven als er voor.je.gekookt word.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
Vandaag niet. Guacemole met chips gemaakt omdat ik gister teveel heb gegeten en vandaag toch lekker ging avond eten. Mooie hiervan is dat het niet klaar ligt en ik het moet maken en ja dat kost ook teveel moeite
Gister boswandeling gemaakt. Is een beetje lopen maar iig wel beweging.
Morgen weer een werkweek en hopelijk heb ik woensdag het puf om mezelf naar de sportschool te sleuren.
Hamaika: Die bakjes is niet gelukt. Al ik alleen zou zijn zou makkelijker zijn denk ik. Nu heb je toch ook gezin en is makkelijker om aan te schuiven als er voor.je.gekookt word.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.