Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Hier 73.3kg In oktober 0.3kg eraf, in totaal 2.8kg. Gaat niet echt hard... Wil iemand dat voor mij in de tabel zetten?
Jaa hier is het ook goed gegaan! 73.6 vanmorgen.

Ik baalde ook echt vorige week dat ik wat was aangekomen, dus ben extra streng voor mezelf geweest deze week.

Dit betekent ruim 5 kilo eraf in totaal: ik mag mn m&m's eten die ik mezelf had beloofd haha!

En dan weer volop doorzetten de rest van de week.

Succes voor iedereen weer!
Geluk groeit door te delen!
Ik ben maar niet op de weegschaal gaan staan want dat zou denk demotiverend zijn. Gezellig weekend gehad dus teveel gegeten. Vandaag wel netje met bak sla weer naar werk. Ga proberen pas maandag weer op weegschaal te staan en deze week heel netjes doen. Zondag heb ik alleen weer een high tea achtig iets. Dus dat word inhouden.
Hoi dames, hier gaat het niet zo lekker.. Vanochtend 79,6. Ben er een beetje klaar mee merk ik.. Heb afgelopen week wel 2 keer gesport. Maar mijn relatie met chocola is echt te hardnekkig..

Deze week er weer vol tegenaan: 3 keer sporten en niet snoepen. (Net nog een gebakje op.. ) Misschien dat ik ook eens een dagje probeer te vasten. Aanstaande woensdag zou een goede dag zijn. Ga me er eens over inlezen vanavond.
Heb de tabel voor de meeste aangepast. Wat een mooie resultaten!

Flea we zijn ongeveer op hetzelfde gewicht begonnen en als ik zie wat jij nu kwijt bent dan kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan! Ik wil dat ooooook!
Hey meiden, gisteravond laat terug gekomen van vakantie en vanochtend gewogen.

83.5

Helaas 0.3 erbij maar valt nog mee na een week van bier, wijn en tapas. Ik ga alles nog bijlezen!
Over het algemeen goede resultaten dames!! Fijn! En Hamaika heel knap dat je maar zo weinig aan bent gekomen in de vakantie! Vanaf nu gewoon weer knallen en dan komt t afvallen wel weer!

Goede dag gehad vandaag.

Ontbijt: havermout met melk

Tussendoor 1 appel

Lunch: Magere yoghurt met muesli, een plakje bananenbrood en wat cherrytomaatjes

Tussendoor 1 appel en een handje smarties die ik niet helemaal kon weerstaan

Avondeten wordt spaghetti

Drinken: water en thee.

We gaan er weer tegenaan deze week! Ga komend weekend met vriendinnen een weekendje weg dus gok dat het da moeilijk wordt om streng te zijn. Dus daarom doordeweeks maar even extra goed opletten.
Hi!

Goed gedaan hoor!

Ik zit in een dip. Ben ff flink de weg kwijt qua eten. Beetje zoals bij Fresiaatje. Het lijkt wel averechts te werken Voel me niet goed in mijn vel en ben moe, maar kan niet de spirit vinden om dit om te draaien. Zowel qua eten als sporten.

En als ik dan zie wat er van mijn goede voornemens is terecht gekomen sinds augustus. Dan voel ik me een loser. Mijn gewicht is deze week 70.7 Iets aangekomen dus. Wil iemand dit voor me aanpassen? Ik geef mezelf nog een kans vanaf deze week/volgende weegmoment. Gaat het niet goed, dan stop ik met meeschrijven. Dan is het niet geloofwaardig meer.
voor bij wie het deze week niet gelukt is.

Ik maak taarten en cupcakes op bestelling. Van de smurries die ik daar tussen smeer maak ik altijd iets extra's. Vaak ook wat extra cupcakes. Dan kan ik de 'mislukte' achterhouden. Maar dat is zo lastig. Dan heb je dus heel vaak lekkere dingen in huis. Ik moet bij bijvoorbeeld chocolade ganache ook echt moeite doen om nadien de bak niet uit te likken.... En vandaag toch de bak uitgelikt...

Pfff.. Gelukkig eet mijn heeeeel veel van mijn baksels al zie je dat aan hem weer absoluut niet.
Mooi eetlistje Ri88 ! En succes komend weekend! En ja het viel mij ook mee haha!

ciccietta probeer toch vol te houden meis, hoe kut het nu ook gaat, ook op de langere termijn alles wat er niet aan komt hoeft er ook niet af. Makkelijk gezegd ik weet het, ik schiet ook niet erg op. Maar ondanks dat ik niet veel afval probeer ik er zo goed mogelijk op te letten. Knuffel voor jou

Riboho oh ik kan me dat zo voorstellen ja.... Hou op hoor!!! Hahaha. En vreselijk ja, mijn broer is ook zo. Hij eet maar door en je ziet er niks van. Bij mij zie je elke hamburger of brownie zitten....

Mijn eetlijstje vandaag

O: fruit en koffie

L: 2 pistoletjes met kipfilet

T: stroopwafel (omdat ik getrakteerd heb op t werk vanwege mijn verjaardag afgelopen zaterdag)

D: hutspot stamppot.

Beetje zo-zo maar toch wel netjes gevoel bij...
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Hamaika! En af en toe iets lekkers tussendoor moet kunnen hoor :-)

Ciccietta, balen dat je in een dip zit! Soms is het erg lastig om er uit te komen, ik herken het helemaal.. Wat dan de reden is kan ik dan ook lang niet altijd aanwijzen. Soms lukt het gewoon even niet. Mijn 'even' was heel september. Was gewoon niet mijn maand. Te veel tussendoortjes gehad en het lukte me niet om nee te zeggen. Maar op de 1 of andere manier lukt t nu wel weer. Er is eigenlijk niks veranderd maar heb t nu ineens weer te pakken. Dus houd moed! Ga niet eten 'omdat het toch al verpest is', want alle beetjes helpen. En wie weet lukt het over een paar weken ineens wel weer zomaar. Je hoeft voor ons niet uit de tabel omdat het zogenaamd niet geloofwaardig is. Zolang jij wil afvallen en het kan helpen om mee te schrijven en in de tabel te staan moet je dat lekker doen! Zet m op! 't komt goed!
Thanks Hamaika en Ri88! Jullie woorden doen me erg goed Vandaag de draad weer opgepakt. Had wel een etentje en uitje staan. Toetje gedeeld met vriendin. Morgenochtend een verjaardagsvisite, maar probeer alles er omheen weer binnen de perken te houden. Dat er privé en ook op werk een aantal dingen niet goed zitten, vertaalt zich in slecht eetgedrag (en dus eetbuien). Op lange termijn wordt het er inderdaad niet beter op als ik zo doorga. Koppie op dus!

Hamaika nog van harte!
Ik heb de draad weer te pakken! Gisteren en vandaag heel gezond gegeten. Denk niet dat ik al iets ben afgevallen, maar toch.
quote:ciccietta schreef op 11 oktober 2016 @ 23:21:

Thanks Hamaika en Ri88! Jullie woorden doen me erg goed Vandaag de draad weer opgepakt. Had wel een etentje en uitje staan. Toetje gedeeld met vriendin. Morgenochtend een verjaardagsvisite, maar probeer alles er omheen weer binnen de perken te houden. Dat er privé en ook op werk een aantal dingen niet goed zitten, vertaalt zich in slecht eetgedrag (en dus eetbuien). Op lange termijn wordt het er inderdaad niet beter op als ik zo doorga. Koppie op dus!

Hamaika nog van harte!Is dit dan wel het goede moment om te lijnen? Als ik voor mezelf spreek, vorig jaar heb ik ook proberen te lijnen, maar dat zorgde alleen maar voor frustraties ipv afvallen. Pas toen het qua werk en privé beter ging met me viel ik (spontaan!) af. Nu denk ik jeetje waarom heb ik me toen zo druk gemaakt om dat lijnen...
Ja het blijft toch iets geks he, waarom het soms zoveel makkelijker vol te houden is dan anders.

Heb bij mezelf ook wel echt gewacht tot ik dacht: nu ben ik er klaar mee! En dan lukt het me beter. Destijds ook met stoppen met roken, of het huis netjes houden etc haha. Dus inderdaad als er op werk en prive veel speelt kan dat lastig zijn, aan de andere kant kan ik dingen toch weer beter aan als ik lekker in mm vel zit, en afvallen helpt daar bij! Maar dat is wel voor iedereen anders
Geluk groeit door te delen!
Dat is waar caribgirl! Heeft allemaal invloed op elkaar natuurlijk ook.

Net toch stiekem op de weegschaal gestaan en die gaf een kilo lichter aan!
Shit.. vergeten te wegen al een aantal dagen. Morgenvroeg maar doen.
Dank Jempo, je hebt zeker een punt. Maar het is ook wel een beetje wat Caribgirl zegt. Laat me dan tenminste met mijn sores in een fijn lijf zitten Fijn dat jij weer lekker gaat!

Ik moet echt (weer eens) met mezelf aan de slag om me mentaal beter te voelen. Privé speelt er iets wat al jarenlang zo is en wat waarschijnlijk niet zal veranderen. Nu zien hoe daarmee te dealen. Klinkt cryptisch, maar kan er verder niets over kwijt. Zou het topic vervuilen en bovendien tot herkenning kunnen leiden.

Geen stress Keukenkast! Juist fijn toch als je er niet teveel mee bezig bent?
Sterkte ciccietta.

Ik ga deze maand maar om de week wegen. Ben er teveel mee bezig en die laatste anderhalve kilo gaat mij veel te langzaam. Deze week dus niet gewogen, maandag doe ik weer mee met wegen.
Ciccietta, wees lief voor jezelf hoor Gezond eten is ook lief zijn voor jezelf, maar als dat een keertje niet lukt, wees dan ook lief voor jezelf. Heeft mij erg geholpen met afvallen.
Thanks ladies!
Ik heb even besloten dat ik ga stoppen met meeschrijven hier. Zit nu eigenlijk op het gewicht wat ik als streef had. Ik wil nu even niet meer bezig gaan met lijnen, kijken of ik dit zo vol kan houden. Als ik vanzelf nog iets afval is dat mooi meegenomen, anders ben ik ook tevreden.

Succes iedereen!
ps. Ik haal mezelf even uit de tabel.
Jammer Jempo, maar begrijpelijk! En super dat je op je streef zit! Succes met het behouden daarvan!
Jempo, wat goed dat je op je streefgewicht zit. Succes met volhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven