Het theehuis
woensdag 24 december 2008 om 15:15
Hmmm ik had geen internet, maar heb nu vakkundig een 'harde reset' van de modem gedaan (Xan: 'jij hebt helemaal geen tijd om te internetten, jij moest toch allerlei dingen doen?') en tatarataaa... nu ben ik er weer!
En nu weer níet, want nu moet ik stofzuigen. En dat is nou nét het klusje waar ik de meest grote takkehekel aan heb
En nu weer níet, want nu moet ik stofzuigen. En dat is nou nét het klusje waar ik de meest grote takkehekel aan heb
Peas on earth!
woensdag 24 december 2008 om 19:51
quote:Star schreef op 24 december 2008 @ 13:26:
Her&der
Goed, ik ga zo mijn moeders keuken in bruikleen nemen. Nu thuis want het kdv heeft mijn kind stuk gemaakt.
Belden om 11.00 dat ze met haar naar de dokter waren geweest want gevallen, twee voortanden door onderlip, kan er zo piercings inhangen. Heeft nu gezicht vol zwaluwstaartjes. Niet zo erg, gaat wel over. Tandje daarentegen kan ik wel om janken. Een van de voortandjes is amper zichtbaar, want voor de helft terug in kaak geklapt. Wat zlieg voor haar en jou, snap dat je kan huilen. Heeft ze nog last?
Her&der
Goed, ik ga zo mijn moeders keuken in bruikleen nemen. Nu thuis want het kdv heeft mijn kind stuk gemaakt.
Belden om 11.00 dat ze met haar naar de dokter waren geweest want gevallen, twee voortanden door onderlip, kan er zo piercings inhangen. Heeft nu gezicht vol zwaluwstaartjes. Niet zo erg, gaat wel over. Tandje daarentegen kan ik wel om janken. Een van de voortandjes is amper zichtbaar, want voor de helft terug in kaak geklapt. Wat zlieg voor haar en jou, snap dat je kan huilen. Heeft ze nog last?
donderdag 25 december 2008 om 13:34
Eerst mijn lijst afwerken en dan hier ook glas + ijs plieezz
Slapen? Mijn kind? You must be mistaken.
2 1 wassen draaien
Planten water geven
Ramen lappen achter
Kasboek bijwerken
Bedden verschonen
Tapas maken voor morgen
Plee boenen
Kast opruimen
Stofzuigen
Afwassen
Slapen? Mijn kind? You must be mistaken.
2 1 wassen draaien
Planten water geven
Ramen lappen achter
Kasboek bijwerken
Bedden verschonen
Tapas maken voor morgen
Plee boenen
Kast opruimen
Stofzuigen
Afwassen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 25 december 2008 om 13:36
donderdag 25 december 2008 om 14:59
donderdag 25 december 2008 om 15:41
quote:Vishnu schreef op 25 december 2008 @ 13:36:
Mama! Ik ben kindje Jezus en ik ben geboren.
- Heb je nog een boodschap voor de menschen?
Ja, die ga ik zo halen.
................
Maham, ik heb de boodschap!!
- En wat is het?
Yoki, melk en bananen.
Dus.
Zó hoort Kerstmis te zijn!
Familie van Don net de deur uitgewerkt en nu klaarmaken voor deel II: mijn familie. Nog even half uurtje relaxen en dan op pad. Morgen lekker borrelen en gourmetten met de overbuufjes. Vind ik ook leuker dan deze 'verplichte' dag, alhoewel het wel gewoon gezellig was. Tis meer het idee, denk ik!
Mama! Ik ben kindje Jezus en ik ben geboren.
- Heb je nog een boodschap voor de menschen?
Ja, die ga ik zo halen.
................
Maham, ik heb de boodschap!!
- En wat is het?
Yoki, melk en bananen.
Dus.
Zó hoort Kerstmis te zijn!
Familie van Don net de deur uitgewerkt en nu klaarmaken voor deel II: mijn familie. Nog even half uurtje relaxen en dan op pad. Morgen lekker borrelen en gourmetten met de overbuufjes. Vind ik ook leuker dan deze 'verplichte' dag, alhoewel het wel gewoon gezellig was. Tis meer het idee, denk ik!
Loretta is De Mol. Punt.