F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Lasse heeft nog geen tand hoor...hij zit alleen de hele tijd te kwijlen en met zijn vingers in zijn mond, maar heb verder nog niets kunnen ontdekken.

Man gelukkig weer opgeknapt, die is vandaag en morgen ook werken. Kinderen op kdv dus heb lekker even rijk voor mezelf alleen. Straks eerst even naar de sligro en de ah om boodschappen te halen, gelijk voor de hele week, dus zit nu lijstje te maken.

TIeg, bij twijfel over huis niet doen hoor, je moet er wel echt zeker van zijn!

Nic, fijn dat je even met R hebt kunnen praten, en volgens mij heb jij inderdaad de lat erg hoog liggen voor jezelf. Rustig aan doen hoor, het hoeft niet allemaal perfect. Toch?

Cees, lekker vrij?

Dok, Maartje aan het stunten dus. Straks wordt het net zo'n brokkenpiloot als Daan.

Nou, ik ga even boodschappenlijstje maken...
Meld met beeb in buik!! Zal proberen me er aan te houden... Kan mijn tribune natuurlijk niet in de steek laten. Mocht er wat zijn, dan sms ik Lau..

Moet zo naar VK voor controle dus kom later nog terug!!
Heui!

Ik schrok al toen ik las dat Lasse een tand zou hebben, dat kan ie Nina niet aan doen! Volgens mij was het Tessel toch?

Spannend hoor Marlee, hoe lang het nog kan duren.. Ik sta "standby" voor een moeder van gastkindje, die net zo ver als jou is. Ze mocht me bellen als het begon, zodat dochter hier naar toe kon.

Echt genieten als je na veel werken ineens vrij hebt! Maar toch een beetje onrustig gevoel, want ik wil aan de ene kant heel veel nuttige dingen doen (en dat komt dus niet uit de vingers) en de andere kant bewust genieten (maar dan lopen de jongens weer te vervelen en voelt t nog als werken). Zal even moeten wennen denk ik! Morgen iig kinderloos, mss een verfdagje met de muziek keihard aan! En geen kinderliedjes!

Vriend is nu eindelijk met hond naar dierenarts, want dat gezwel is mega. Ben erg benieuwd.... Hij is 14 jaar, ik vraag me af of het nut heeft hem onder t mes te laten gaan..

Iemand nog ideeen voor een simpel kerstdiner? Voor kids van 2 jaar en jonger? Gourmetten is denk ik niet zo handig, al zou Jesse mini pannekoekjes vast lekker vinden! En Sil eet alles wel, maar die zal graag even aan gourmetstel willen zitten.

Heerlijke dag trouwens zo met zonnetje.
Cees, ik zou gewoon voor patatjes gaan, lekker vlees erbij voor jullie en knakworst voor de jongens ofzo. Gourmet wilde ik met sinterklaas maar ook niet gedaan, denk dat Nina overal aan wil zitten en het ook gewoon veel te lang duurt voor haar.

Oja, die speculoos had ik ook gehaald maar wat een gore zooi zeg! Ik neem wel weer gewoon speculaasjes op brood.

Marlee, ik verlies mijn mobiel niet meer uit het oog hoor
Je brengt me op ideeen lau, thanx!

volgende week echo voor hond, tis de vraag of het lukt, anders spuitje...
Oh jeemig, staat de tribune hier al voor marlee. Echt ongelofelijk hoe hard alles gaat.

Ik leg mijn kussentje neer en joel met jullie meer hoor!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hee, dat kussentje wil ik ook!!

Thanks voor de kaart Vis!
En ik ben benieuwd naar de naam!
Hallo, wat een drukte hier. Zit iedereen met spanning te wachten op Marlee. Volgens mij komt die al later dan Marius aan de meld te zien . Alles goed bij de vk?

Lau, lekker even huis voor je alleen. Heb vanmorgen ook de boodschappen gedaan. Heerlijk om dat zonder kids te doen. Heb ook schandalig geshopt maar allemaal nuttig.

Ik heb inderdaad de lat hoog liggen (en ik heb nog wel een hekel aan hoogspringen ). Ik probeer het ook los te laten dat niet alles perfect hoeft maar is nog moeilijk.

Cees, lekker vakantie. Geniet ervan hoor. Zal voor de jongens ook wel even gek zijn om geen andere kindjes in huis te hebben. Hopelijk valt het mee met de hond, duurt wel lang voor hij de echo krijgt. Hoe is het met je andere hond, die was weer terug toch?

Oke, ga even pastasaus maken. Heb zo'n lastige vent die er nooit groente in wil (en dan bedoel ik die grote vent). Dus roerbak wel apart de groente zodat ik die op het bord erbij in kan doen.

Dan lekker de kindjes halen en straks nog sporten. Is hard nodig want mijn buik lijkt wel steeds meer te gaan blubberen.

Had ook nog voor een nieuwe bh gekeken maar dat is pas drama na 2 kids. Alles is voorgevormd op een stuk of 3 vreselijke modelletjes na. Mijn theezakjes vallen zo uit die voorgevormde dingen als ik buk dus dat lijkt me niets. Nog maar eens verder kijken want na 1 lingeriezaak was ik het even zat. Er zijn toch wel meer mensen die theezakjes hebben
quote:lau72 schreef op 22 december 2008 @ 16:13:

Hee, dat kussentje wil ik ook!!

Thanks voor de kaart Vis!Oh bij jou dus wel iets IN de kaart geschreven woehahahaaa
quote:Vishnu schreef op 22 december 2008 @ 16:25:

[...]

Oh bij jou dus wel iets IN de kaart geschreven woehahahaaaHaha Vish, was je dat vergeten dan bij sommige kaartjes?

Heb er hier ook een ontvangen van je met tekst , thanx.
Goodmorning,

Vish, bij mij ook tekst erin hoor! en bedankt, wat lief van je!!

Ik doe niet aan kerstkaarten (alleen voor mn opa) maar wil jullie natuurlijk wel allemaal het allerbeste wensen!

Marlee, hoe was t bij de vk?

Casey, geniet van je 'vrije'dag!

Verder niet veel tijd om te reageren, laatste werkdag en een todo lijst van 3 a4'tjes... aahhh! Dus hard aan de slag.
Ah Nitro, succes met je todo lijst. Dat wordt flink doorpezen om die af te krijgen.
morguh

Nou kids zijn weg, wat een gek gevoel toch weer.. Gelukkig had Jesse superveel zin en wordt er goed op ze gelet.

En dan gelijk ook aan de slag met de to-do list hier, maar bleeeh geen zin in. Al weet ik dat ik me fijner voel als ik het afgewerkt heb! ff een megaschop nodig, dus als iemand moet afreageren ofzo?

De echo vd hond is volgende week omdat ze direct daarna gaan snijden. Als het nog zin heeft iig... Omdat de bult en het vel erom heen zo groot is, is het de vraag of dat weer normaal te krijgen is. Lukt het niet, dan laten ze hem dus inslapen. Wel dubbel, want voor izjn leeftijd is ie nog aardig fit. (wel staar en hardhorend) We hebben nog wat dagen bedenktijd....

Ik ga eerst maar eens afwassen want heb blackout voor boodschappen lijstje....
Ik geloof dat ik ook een paar kaartjes ben vergeten te schrijven

Ik ga voor de herkansing met 'gelukkig nieuwjaar' kaarten.....
quote:Nicolette80 schreef op 22 december 2008 @ 21:37:

[...]

Haha Vish, was je dat vergeten dan bij sommige kaartjes?

Heb er hier ook een ontvangen van je met tekst , thanx. Neeeeee hoor, tuurlijk niet, dat zou wel heeeel dom zijn.
Nu Cees nog even een schop onder hol geven:

Hallo,

Casey, is t een beetje gelukt met je to-do lijstjes? En was t lekker een dagje zonder kids.

Wel spannend zeg van de hond, hoop dat ze er wat aan kunnen doen!

Marlee, waar ben je??!

Heb me de hele dag over de kop gewerkt, en nu net kerstboodschappen gedaan, en aan t zooi bij elkaar zoeken want we gaan morgenochtend al naar mn ouders.

Dus iedereen hele fijne kerstdagen!!!

(en als marlee bevalt, wel even sms-en!)

Liefs, nitro
Hier ook nog even een meld voor de tribune... Neem er wel pas plaats op na de feestdagen, dus nog niet bevallen hoor Marlee!

Cees, lekker rustig dagje gehad? Sneu van hond... En 14 is al best oud hoor.

Nic, goed dat je even met R hebt kunnen praten. Hier geen theezakjes, maar hangt alles ergens halverwege m'n buik of zo. Vooral erg flauw met trainen, als we zo hoog mogelijk het water uit moeten komen en dan de opmerking gemaakt wordt dat die borsten boven water moeten komen

Dok, leuk huis, leuk dorp ook. Tenminste, 15 jaar geleden of zo :-D Heb nog wel tips voor middelbare school die 15 jaar geleden best goed was

NItro, hoe gaat het nu met je moeder, gaat het kuren nu met de feestdagen ook gewoon door?

Lau, Lasse nog geen tand? Hij gaat Nina zeker achterna Hier heeft Tessel al een half gebit, snijtanden zijn er al een poosje, eerste kies is nu ook net door, 2e lijkt eraan te komen.

Huizenjacht ligt een beetje stil. Zijn nog wel actief aan het rondkijken op funda, maar er verschijnt weinig nieuws...

Met de kinderen gaat het wel aardig. Daan komt regelmatig met de mededeling dat hij iets niet meer of juist wel gaat doen, maar doet het vervolgens niet. Zoals vnmiddag, ik kwam thuis, hij komt met de mededeling dat hij niet meer met een speen hoeft te slapen. Voor het slapengaan nog een keer. Meneer voelt de matras, is het meteen "waar is mijn speen?". Uiteindelijk is hij bijna 2 uur aan het kletsen en roepen geweest, heeft hij toch nog zijn speen gekregen. Vind het erg lastig. Ik weet dat het beter is om zonder speen te slapen, ik weet dat hij het vast niet meer zal doen als hij 18 is, maar ik zit eigenlijk ook niet te wachten op doorwaakte nachten, tenminste niet nu.

Of dat we hebben afgesproken dat hij zelf aan gaat geven als hij gepoept of geplast heeft, maar dat doet hij ook nog niet. Alhoewel hij niet meer zo hard tegensputtert als hij een schone luier moet hebben...

Iemand nog tips hiervoor? Toch de harde aanpak?

Gisteren bij het ophalen vertelde de leidster van het kinderdagverblijf dat Daan zijn luier uitgedaan had... Hij had met een onderbroek aan in bed gelegen, zelf dus alles uitgetrokken en zijn poepluier dus uit bed gegooid. Gelukkig niet alleen een ander meisje had het ook gedaan, dus er waren twee schuldigen. Nog maar wel even duidelijk gemaakt dat dit dus niet de bedoeling was, en dat dit erg vies is. HOpelijk gaat hij dit niet vaker doen...

Nu maar gauw naar bed, morgen nog een half dagje werken, en dan lekker vrij!

Groetjes!
Iedereen hele fijne kerstdagen!!! Geen kaarten verstuurd, maar jullie staan wel op de lijst van geboortekaarten.. Die nog even op zich laten wachten want beeb zit nog prima in mijn buik!! VK gaf aan dat het dit keer wel een stevige jongen gaat worden, maar dat hij ook nog genoeg vruchtwater heeft dus het kan allemaal nog wel even duren.. Hoop niet te lang want ben het zat aan het worden. Ook nog de griep erbij... ..
Geen speculoos geprobeerd hier, maar klinkt niet echt als een aanrader.

Cees, geniet van je vrije dagen en veel sterkte met de hond.

Vanavond bij ons een makkelijk kerstdiner (Leve de AH!!).. Alles zo de oven in, een en ander bakken en aanschuiven.. Het heeft toch wel wat zwanger zijn met kerst.. lekker nergens naar toe en heerlijk in joggingbroek achter de pc

Ga even in AK kijken voor linkje van Dok..

Tieg, het zal wel een fase zijn. Bij Marius is luisteren ook niet echt zijn sterkste punt deze dagen..

Dames, smakelijk eten voor vanavond en morgen en.. Ik hou jullie op de hoogte
Marlee, had toch gedacht dat je al bevallen zou zijn. Hopelijk niet te lang meer dan. Fijn een rustig en makkelijke kerst. Hier weer racen naar de volgende bestemming. Met 2 kids is het een hele volksverhuizing.

Ik ga snel onder de douche en dan spullen pakken voor een logeerpartij.
Fijne kerst allemaal!

Marlee, nog niet bevallen? Doe rustig aan hoor! WEet wel dat ik het vorig jaar heerlijk vond, helemaal niks, lekker blijven zitten. Geen lange trip naar mijn ouders, wel nog bij schoonmoeder geweest.

Hier de eerste helft al gehad met reizen etc. Nu alleen nog druk voor het eten van vanavond, wij moeten het toetje namelijk maken. Kwam er net wel achter dat schoonzusje geen noten mag, had ik niet echt rekening mee gehouden... Gelukkig hebben we een grand dessert, en waren het notencakejes. En had ik nog appelkaneelcakemix in de kast staan, dus die maar even gemaakt. Daan heeft net geproeft, en die vond ze lekker

Lau en Marlee, waar kun je bij jullie in de buurt leuk wonen voor relatief weinig geld, en heb je nog een aardige treinverbinding hierheen? Man mag begin januari op gesprek in U., dus wieweet, gaan we op termijn wel Lau's kant op verhuizen.

Nu nog gauw de keuken weer in!
hohoho...merry christmas!!

Lekker rustig hier, dat betekend dat iedereen druk aan het kerst vieren is. Wij hebben 24 en 25 gedaan en vandaag lekker thuis, kan ook geen eten of kadootjes meer zien.

Tieg, Misschien is een nieuwbouwhuis een goed idee? Financieel heel aantrekkelijk. Wij wonen hier nog geen 10 minuten lopen naar station, directe verbinding jullie kant op. En anders hier in de buurt huizen die nog niet zo lang staan. Ik weet niet hoe de trein bij Marlee is...is daar een station?

Marlee, kom op met dat kind!!
Hee ladiez

Tis nogal koud op de tribune, hopelijk duurt t niet al te lang meer.. of me moeten ff wat heaters aan zetten!

Hier de kerst wat minder leuk ingegaan... Woensdag kwam ik terug van boodsch doen en zei vriend dat hij het maar vreemd vond dat de overbuuv (alleenstaand, 79 jaar) de container zo lang buiten had staan en er steeds mensen voor niks aan de deur stonden. En dat is idd raar, want ze is vrij snel met binnenhalen container en post. Mijn idee was te wachten tot t donker werd, want dan doet ze de kerstverlichting ed wel aan. En anders was ze mss wel op visite.

Maar er waren meer buren die het vreemd vonden en die zijn ook ff achter gaan kijken, of ze mss bij het paard was (die zet ze voor t donker meestal binnen) Komt ineens een buurvrouw hier naartoe, of we de dokter wilden bellen, want buuv was gevallen. Maar omdat ik niet wist of de dokter of 112 moest worden gebeld ben ik erheen gegaan. Je kunt t al raden; overleden. Ze is 's ochtends rond 8 uur het paard gaan voeren (pap stond nog op theelichtje) en waarsch gevallen. Het trieste is dat ze dus pas om 16 uur gevonden is. En volgens de GGD arts is ze 15:00 overleden. Verschrikkelijk, heeft ze daar dus waarsch 7 uur levend gelegen.... Ik heb niet haar hele lichaam gezien, maar dat beeld is vastgebrand op het netvlies.

Heel onwerkelijk allemaal, ook al heb ik haar zien liggen, het besef is er niet echt. Heb ook nog steeds de neiging om te zwaaien als ik langsloop...

Heel verhaal, maar ik moest t ff kwijt, heeft nogal indruk gemaakt...

Spannend Tieg, voor je man en jullie! Mss in 2009 een nieuw huisje in ander plekje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven