Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Jbm MvM is moeders voor moeders. Zij verzamelen urine van zwangere vrouwen voor het zwangerschapshormoon. Van het hormoon wordt medicatie voor vrouwen die zwanger willen worden.
@aardbeitje8, wat leuk! Volgens onze eigen berekeningen zullen we op dezelfde dag uitgerekend zijn:)

Wij hebben het vrijwel meteen aan mijn ouders en zijn ouders verteld! We MOESTEN het aan iemand kwijt, Hihi.. Ze reageerden zo lief en blij dat ik heel de avond heb zitten huilen, Van blijdschap natuurlijk ( en hier en daar wat hormonen).

Vanmiddag wilde ik de verloskundige bellen. Zij waren alleen bereikbaar tussen 13:00 en 14:00. Ik had op dat moment net een lunch afspraak.. Balen!! Nu morgen maar proberen te bellen. Ik ben zo benieuwd wanneer ik terecht kan.

MvM lijkt mij ook wel wat! Mooi om iemand te kunnen helpen. Ik ga eens wat informatie opzoeken!
musketi grappig ik had ook dat shirt! alleen stond de test dan op de voorkant haha echt geweldig sommige moesten echt goed nadenken wat er nou stond
Wat fijn, 7 november is de intake bij de verloskundige! Op de verjaardag van mijn man, dan had hij toch al vrijgenomen dus ideaal

Vanmorgen had ik nog even een test van de kruidvat gekocht, die extra bevestiging blijft toch fijn... was wel de laatste die ik heb gekocht hoor, anders wordt het een duur grapje :p

Andere zwangeren: ook gefeliciteerd!
Bij ons stond de tekst ook op de voorkant eendje op de achterkant ;)

Bij ons snapte echt niemamd het in eerste instantie
Bahbahbah vandaag echt een *#;#^× dag ..hele dag al beroerd en neus op standje speurneus, hele tijd het idee dat ik ongesteld ben (zo'n zeurende opblaas gevoel) elke keer tijdens het naar de wc gaan toch kijken en met afvegen (tot nu toe gelukkig hele dag niks te zien) .. Het zakt nu een beetje af maar jeetje wat een baaldag! Voelde me echt niet top!
Stay Positive!
musketi ja ik bedoelde de tekst en de eend op de voorkant haha zo geweldig die reacties als ze het eindelijk door hebben.

balen dat je zo'n rotdag had ladiinurd. lekker vroeg maar bed misschien?
Dank voor de berichtjes! Fijn zo`n forum waar een heleboel vragen beantwoord worden! Ook bijzonder dat er zoveel dames in hetzelfde 'schuitje' zitten. Grappig om te lezen dat meer dames het 'onwerkelijke' gevoel herkennen. We weten het sinds gisteren en voel me zo apart! Wel fijn, maar ook onzeker en onwerkelijk!

Nog even voor de volledigheid: ik ben 29 jaar (volgende week 30!! ;)), uitgerekend op 27 juni. Nu al een bijzondere datum
Ik hou het even niet meer bij met alle nieuwe mensen sorry.. het wordt erg druk zo voor mij (vooral omdat ik ook zo ziek ben) ik zal wel meelezen en af en toe wat achter laten.

Geniet er allemaal van!
Wondertje je bent niet de enige. Ik volg het ook niet meer hoor. Als je 1 dag geen tijd heb mis je al veel te veel.

Hebben jullie al na gedacht over de combinatie test?
Loveisdancing kwam n shirtje tegen met de tekst ik heb de ooievaar gebeld en n broertje of zusje besteld.

En psssst ik heb een geheimpje..... ( op de voor kant)

Nee niet op m'n rug....

in mama's buik ( op de achterkant )

Op pinterest staan nog wel wat ideeën.

ladiinurd good luck! Wat n zwangerschap al niet met je doet. En we hebben nog n lange weg te gaan wie weet welke beren er nog op die weg zijn?!
Ik ben te forum junkie haha

@ladiinurd

Balen mop, veel knuffels en ik hoop dat je je snel beter voelt!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Normaal reageer ik op iedereen persoonlijk nu meer in het algemeen omdat het zo druk is. Vind het opzich wel fijn juist!

Heb nu een shirtje gezien met only Child net een keus erdoor en dan big sister eronder die vind ik wel erg leuk!

Ik ga dit weekend beslissen voor Mvm als het nu opgehaald wordt is de keuze al makkelijker!

Pistache geen bloed meer?
Bedankt voor alle ideeën iig!
Wow wat veel geschreven!

Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren.

Hier ook nog steeds niet heel veel kwaaltjes. Soms een klein beetje misselijk, veel plassen en het rommelt af en toe in mijn buik.

Maak me daar dan weer druk om, omdat ze in het ziekenhuis meteen vroeg of ik niet onwijs misselijk was. Alle kwaaltjes schijnen ook twee keer zo erg te zijn.

Waarschijnlijk gaan wij het zaterdag aan mijn ouders vertellen. Mijn dochter logeert daar nu en die gaan we dan ophalen. Ik wil haar dan een boekje laten geven om de volgende keer voor te laten lezen. Het boekje heet: ik ben je grote zus.

Twijfel soms nog wel een beetje of we niet nog een week moeten wachten. Woensdag heb ik weer een echo namelijk.
Dank jullie wel met de felicitaties

@wondertje3: Zolang ik geen bloedverlies heb, schijnt het met "frummeltje" nog prima te gaan... is meer vanuit mijn omgeving aan ervaringen mij verteld.

Hoop dat je je snel beter voelt meis, beterschapjes van deze zuster

Maar om eerlijk te zijn, het gaat me steeds meer tegen staan dat ik zoveel pijn heb van die krampen. Denk er toch over mijn huisarts, hij is ook mijn verloskundige....lucky me ????

Helaas op het werk ook een slechte dag gehad. Heb meer de wc gezien dan dat ik wat uitgevoerd heb. Ook volgeschoten toen een collega vroeg of ik er allemaal wel van geniet.

Toen maar verteld dat het me erg zwaar valt allemaal en ik totaal het "genieten" nog niet ondervonden heb.

Ben ook erg moe, maar de toenemende zenuwpijn door de MS zal daar ook wel een aandeel in hebben.

Hopend op een betere dag betreft morgen.

Greetzzzz
anoniem_313547 wijzigde dit bericht op 21-10-2016 00:01
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Jeetje, Jopie wat naar dat je er zoveel pijn door hebt. Verder vind ik genieten van een zwangerschap de grootste onzin die er is. Een zwangerschap hangt samen van een heleboel kwaaltjes en ongemakken. Iedereen mag opeens zeggen dat je dik bent, mag commentaar geven over wat je wel en niet moet doen wanneer je moet rusten enz enz. Je lijf rekt naar zn maximale kunnen of net iets meer. Bij onderzoeken wordt er met je lijf omgegaan of je een karkas bent niet te zwijgen van de onzekerheid of alles wel goed gaat daar binnen. En dan, tussen al die ellende door... Dan heb je die momentjes dat de baby op je hand reageert. Je bewegingen volgt. Je baby in de buik naar 1 kant kruipt omdat aan de buitenkant zijn broertje tegen de buik ligt. Als je de kleine op een echo ziet zwaaien, als je uit de douche stapt en in de spiegel kijkt en denkt. Wauw! Wat een prachtig zwanger lijf! Dat zijn de geniet momentjes. En die zijn maar sporadisch, maar zo magisch, dat je alle kwaaltjes en toestanden voor lief neemt.

@Pixeltje: Al een beetje gewend aan het idee van 2?

@Druk: Ik vind het wel prettig juist dat ik na een dag wat meer te lezen heb dan 1-3 extra berichtjes.
Loceisdancing inderdaad op iedereen persoonlijk reageren wordt lastig met zoveel mensen, maar lijkt me ook niet nodig.. En des te meer verhalen en ervaringen van iedereen kunnen hier gedeeld worden!!

Vandaag heeft sukayan de 1e echo.. Ben benieuwd! Laat je ons weten hoe het ging?

Ga dit weekend op zakenreis met mijn baas, hoop zo dat ik me goed voel en hij niets merkt! Wil het nog niet vertellen ..

En musket wat mooi omschreven een zwangerschap! Kreeg bij het einde kippenvel, t lijkt me zo iets bijzonders en moois.. Kan niet wachten op die momenten!
En complimenten voor prettymama die de tabel zo goed bijhoud!!
musketi echt jou verhaal is het gewoon precies! jeetje ik ben een emotioneel wrak de tranen staan in me ogen haha

hier is de misselijkheid snachts en sochtends steeds erger aanwezig pff ik wil snachts gewoon slapen maar nu ben ik steeds wakker omdat ik of moet plassen of misselijk ben. overdag heb ik me kleine om voor te zorgen dus kan dan niet even slapen. dus tis best wel pittig hopelijk zijn de weken met het misselijk zijn snel voorbij.
Slaapt je mini s middafs niet meer prettymama? Hier slapen ze allebei nog in de middag. Ik ga dan ook even lekker out. En s avonds ben ik ook out voordat ik er erg in heb. Gelukkig maar dat mijn telefoon vanzelf uit en weer aan gaat :p

Ik heb door al die slaap volgens mij wel het minimale aan kwaaltjes als ik mijn week-week blog van de jongens terug lees had ik bij hun veel meer last.
jawel ze slaapt nog 3 keer per dag 1 uurtje. maar als ze dan slaapt heb ik eindelijk tijd om wat in het huishouden te doen ik kan niet tegen rommel
Misschien weten jullie dit

Is een echo met 6+2 niet wat aan de vroege kant om het hartje te kunnen zien? Ik moet een echo plannen "tussen 6 en 7 weken" en nu zie ik dat het voor mij en mijn man het best uitkomt op 6+2 en anders pas 7+ (ivm werk) maar ik ben een beetje bang dat 6+2 te vroeg is en dat we dan nog geen hartje zullen zien.
Ik had afgelopen maandag 6.5 een echo en duidelijk hartje te zien dus met 6.2 moet het wel te doen zijn hoor maar dan moet je wel ongeveer zeker zijn van je aantal weken zwanger als je week ernaast zit dan zie je het misschien net niet.
Musketi wat ontzettend mooi geschreven! Ik kan niet wachten om die mooie dingen allemaal mee te maken.. Ik ben erg benieuwd.

@ Vikamust: Een vriendin van mij had ook een echo met ongeveer 6 weken. Zij had ook een kloppend hartje. Dus het moet geen probleem zijn, zeker als je er zeker van ben dat je dan 6 weken bent. Maar ik denk dat de kans wel aanwezig zou kunnen zijn dat je nog geen hartje ziet kloppen. Maar dat weet ik niet zeker. Je zou het best met de verloskundige kunnen overleggen. Ik snap dat je natuurlijk liever eerder een echo heb..

Ik heb mijn eerste echo met 7.1.. Als het van de verloskundige eerder had gemogen, dan had ik dat gedaan ivm met mijn eerdere mk.. Maar dat deed ze liever niet, omdat ze wil voorkomen dat er nog geen kloppend hartje zou zijn en ik dan natuurlijk volledig in de stress schiet. Ik heb het kunnen schuiven naar 7 weken i.p.v. 8 die zij wilde. Ze begreep ook wel dat ik geen 4 weken wilde wachten. Ik kan niet wachten tot 3 november!

@Vertellen: Ik ga het binnen kort, wanneer er zich een goede gelegenheid voordoet, vertellen aan mijn ouders.. De vorige keer had ik een slabbetje gekocht, met jullie worden opa en oma. Dat was zo leuk om het ze op deze manier te vertellen, want ze wisten helemaal niet dat wij bezig waren. Ze dachten dat mijn vriend nog niet wilde. Dus ze waren helemaal in shock.. haha.

Deze keer heb ik een kaart gekocht en een fototje ingeplakt van twee positieve testen met de tekst ernaast 'jullie worden opa en oma, hopelijk eind juni'.. Ik denk dat mijn ouders geweldige grootouders worden en ik wil het ze daarom ook zo graag vertellen, ook al heb ik de eerste echo nog niet gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven