Zo...lekker jaloers wijf dan!

25-12-2008 16:23 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een telefoon, en daar sms ik gaarne mee. Nu heb ik meerdere mensen uit verschillende sms-groepen een smsje gestuurd met "Merry X-Mas! X ..(naam)..".

Belt er opeens een gruwelijk giftige vrouw op dat ik haar man niet moest smsen en dat ik dood was e.d. Dit allemaal in het Engels. Ik probeerde nog uit te leggen dat zo ongeveer iedereen dat smsje heeft gehad en dat ze niet zo moest stressen...niks hielp. Sindsdien heeft ze me meerdere smsjes gestuurd dat ik dood ben (ik adem trouwens nog, dus ik denk dat ze zich vergist) en dat ik een slet ben (maar dan in het Engels). En meer van dat fraais.

Misschien moet ik even die vreemdganger topics hier vertalen, dat ze weet hoe belachelijk het is om te denken dat uitgerekend ik...

Zijn er hier mensen die dit kennen? Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo is....

Dat ze zo jaloers is, is volkomen...

Totaal aantal stemmen: 156

Terecht (10%)
Belachelijk (11%)
Begrijpelijk (10%)
Gestoord (34%)
Triest (35%)
Minny, ik voel me juist heftig achtergesteld omdat ik niet zo'n lief smsje heb gehad! Dusseeeh.. you can't hide .
Dus jij bent het Tange, en maar doen alsof jij de vrouw van bent...!
Ik ga ff een film kijken, dus wees niet ongerust als ik een paar uurtjes weg ben. Zal me straks nog komen melden
Ik ben ongerust! Leef je nog, leef je nog?
Ja, nog net
typisch weer wat voor jou minny
Hoezo dat dan?
Arme man,.. zijn hele kerst vergald Tsja... ik moet eerlijk zeggen dat ik hier vrouwen om minder dan een SMSje met X (naam) er in uit hun panty heb zien gaan en dan geeft het halve viva forum ze gelijk, dus ik kijk nergens meer van op...
Jammer dat ze hier waarschijnlijk geen topic opent met "Slet smst prettige kerst naar man en moet dus dood" als titel...
Minny misschien kun jij zijn nummer hier ff neerplanten gaan we hem massaal sms'en

I love yooeee ect
quote:minny schreef op 25 december 2008 @ 21:05:

Jammer dat ze hier waarschijnlijk geen topic opent met "Slet smst prettige kerst naar man en moet dus dood" als titel...

Ik geef toe: even dacht ik erover een topic te openen: "H** texts my husband Merry X-Mas. Now what?"

Ik denk dat het 'm in die twee X'en zit. Ik bedoel, niet één, maar zelfs twee. Daar moet toch wel iets achter zitten?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
quote:mika65 schreef op 25 december 2008 @ 21:25:

Minny misschien kun jij zijn nummer hier ff neerplanten gaan we hem massaal sms'en

I love yooeee ect
Verleidelijk voorstel Mika...heeeel verleidelijk
quote:Daffodil schreef op 25 december 2008 @ 21:29:

[...]

Ik geef toe: even dacht ik erover een topic te openen: "H** texts my husband Merry X-Mas. Now what?"

Ik denk dat het 'm in die twee X'en zit. Ik bedoel, niet één, maar zelfs twee. Daar moet toch wel iets achter zitten? Welk woord is H**?

Enne...doen!
whahahahhhahaa ik zie nu pas die poll hahahahhahahhahhaa je kan me weg dragen
Een ho (en dan nr. 2 of 3) natuurlijk.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Ik was er al bang voor

Maar wie oh wie zijn toch die mensen die het terecht danwel begrijplijk vinden? Daar hoor ik dan weer niks van...
Me! I don't see how you can think it's not completely ridiculous!
Oh, and I voted "terecht".
quote:minny schreef op 25 december 2008 @ 21:48:

Ik was er al bang voor

Maar wie oh wie zijn toch die mensen die het terecht danwel begrijplijk vinden? Daar hoor ik dan weer niks van... Ik heb terecht gestemd. Ik vind zoiets echt niet kunnen! Een x stuur je niet naar de man van een ander.
echt Ivy? Ik stuur altijd xx mee, ook naar gebonden vrienden. hell, zelfs mn vader krijgt een xx mee!
Je vader okay, maar gebonden vrienden. Je ziet wat het teweeg kan brengen...
quote:IvyRosa schreef op 25 december 2008 @ 22:17:

Je vader okay, maar gebonden vrienden. Je ziet wat het teweeg kan brengen...

nah, als mijn vrienden er zulke kutwijven op na houden ben ik blij als ik kan bijdragen aan de breuk heur.

Vind het doodnormaal en zij sturen mij ook xx, mijn man krijgt van onze vriendinnen ook xx, jeezes zeg..

xje, xx, standaard afsluitert, zal wel een heel kleffe vriendenkring hebben I guess.
kleffe vriendenkring? jullie lenen elkaars partner ook om even lekker te tongworstelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven