Zo...lekker jaloers wijf dan!

25-12-2008 16:23 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een telefoon, en daar sms ik gaarne mee. Nu heb ik meerdere mensen uit verschillende sms-groepen een smsje gestuurd met "Merry X-Mas! X ..(naam)..".

Belt er opeens een gruwelijk giftige vrouw op dat ik haar man niet moest smsen en dat ik dood was e.d. Dit allemaal in het Engels. Ik probeerde nog uit te leggen dat zo ongeveer iedereen dat smsje heeft gehad en dat ze niet zo moest stressen...niks hielp. Sindsdien heeft ze me meerdere smsjes gestuurd dat ik dood ben (ik adem trouwens nog, dus ik denk dat ze zich vergist) en dat ik een slet ben (maar dan in het Engels). En meer van dat fraais.

Misschien moet ik even die vreemdganger topics hier vertalen, dat ze weet hoe belachelijk het is om te denken dat uitgerekend ik...

Zijn er hier mensen die dit kennen? Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo is....

Dat ze zo jaloers is, is volkomen...

Totaal aantal stemmen: 156

Terecht (10%)
Belachelijk (11%)
Begrijpelijk (10%)
Gestoord (34%)
Triest (35%)
Minny, zullen we zo samen proosten?
Dus, graag vertellen waarom
18% vindt het heel terecht: kom op 18%, speak up, speak up!
quote:tangerine schreef op 25 december 2008 @ 17:26:

Minny, zullen we zo samen proosten? Op gestoorde wijven die uit het niets tegen me gaan schreeuwen?

Yo biatch, lijkt me een superkewl plan

(Over 20 minuutjes vind ik dat mijn wijn koud genoeg moet zijn... zal ik hem anders ff in de vriezer gooien?)
Hup de vriezer in met die wijn
18% houdt zich stil....
Sorry Minny, ik had gewoon een offday, en ik wist niet dat je zó met mijn smsje zou zitten dat je er een topic over zou openen

PS: WAAG HET NIET OM OOIT NOG EEN SMSJE NAAR MIJN LIEVE POEDELTJE TE STUREN, WANT IK KOM JE ACHTERNA EN IK DRAAI JE JE NEK OM!

So, for now on:

Pleur er anders een paar ijsblokjes in Tang..

Hmm ik denk dat ik mijn fles ook maar opentrek..
Wat kan jij een geslaagd Engelse aso accent opzetten dan Mastermind, ik ben onder de indruk
Zooow, de wijn ligt in de vriezer.

Zeg superstar, we hebben nog steeds geen afspraak he? :o
Ik ga hem dus echt nooit meer smsen en heb m ook uit de sms-groep verwijderd. Hoor de rest van het verhaal wel als ik m een keer zie...
Oh, ik vond het juist zo vermakelijk minny, weet je zeker dat je niet nog even door kan smssen? Doe het voor ons
Zij blijft toch wel smsen, ook al reageer ik niet, In de laatste heb ik een grote fout gemaakt door de kerst van haar kind te verpesten. En zo... Oh ja, en ik ben nog steeds dood, schijnt. Merk er zelf alleen niet zoveel van
18%...vertel mij waarom het terecht is!
Tange, ik ga NU wijn drinken, nu ik nog leef Dus schiet op!
quote:minny schreef op 25 december 2008 @ 17:40:

Zij blijft toch wel smsen, ook al reageer ik niet, In de laatste heb ik een grote fout gemaakt door de kerst van haar kind te verpesten. En zo... Oh ja, en ik ben nog steeds dood, schijnt. Merk er zelf alleen niet zoveel van dat is toch gewoon ziek?
quote:superstar_2 schreef op 25 december 2008 @ 17:45:

[...]

dat is toch gewoon ziek?Vind ik ook...maar sommigen vinden het terecht
tsss, nou dan moet ik die fles ook maar opentrekken minny

**PROOST!**
Zou dit haar visitekaartje zijn?

*Proost*

Dat wij maar nooit zo mogen worden!

*Drinkt daar een flinke slok op*
Sms update: Ik ben een slet en wederom zal ik niet lang meer leven... Whatever...
Lang leve mijn vriezer, het is nog redelijk koud ook.

Dat wijf is echt compléét gestoord. Ik vind het echt volkomen onbegrijpelijk dat je zó over de zeik gaat van een fucking xmas wens. (Om maar ff in de stijl te blijven )

Ik hoop voor haar dat ze zo ongelooflijk dronken is dat ze niet meer weet wat ze doet, maar dan nóg he, dan nóg... ik heb er geen woorden voor.
Ja het is echt bizar...

Zou zo graag iets willen horen van mensen die dit wel begrijpen, want ik snap het niet meer.
Nou ja zeg ! bedoel je het goed, krijg je dit naar je hoofd.

Belachelijk dus !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven