Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Alle reacties Link kopieren
Ik een zacht broodje met pate.

Afbakbroodjes zijn altijd handig!

Ja stomme films haha soms heb je dan zo erg zin in iets. En als ik het dan in huis heb dan smaakt het me niet meer..
quote:Keukenkast schreef op 21 oktober 2016 @ 10:38:

Ik een zacht broodje met pate.

Afbakbroodjes zijn altijd handig!

Ja stomme films haha soms heb je dan zo erg zin in iets. En als ik het dan in huis heb dan smaakt het me niet meer..

Nou dat risico neem ik dan maar....

Grrrrr nou heb ik nog honger want maar 1 bammetje op
Haha ja ik neem dat risico ook altijd. Maar wat een teleurstelling als het dan gewoon niet smaakt

Nog een bammetje eten dan?

Ik heb nu ook zin in een lekker stokbroodje met zalm of brie. Had ik maar een grotere maag.
ik heb croisantjes gehaald, had daar gister enorm veel trek in
Lekker!!! Alleen is altijd zo'n geknoei met eten
Nou hij is binnen hoor, vers stuk stokbrood met brie, heerlijk!

Ik eet nooit franse kaas ibm mijn prikkelbare darmsyndroom, maar ik had er zo'n trek in dat het me even niks kon schelen
Ohh lekker! Met honing en walnoten erop?

Geen buikpijn nu?

Mweh.. ik heb chips gegeten. Buik begint al te zwellen.
Nee maar had ook een buscopannetje ingenomen. (Das tegen buikkramp)
quote:Alicemorgan82 schreef op 21 oktober 2016 @ 23:24:

Nee maar had ook een buscopannetje ingenomen. (Das tegen buikkramp)I know i know.. ook vaste klant van die pillen
quote:Keukenkast schreef op 21 oktober 2016 @ 23:28:

[...]

I know i know.. ook vaste klant van die pillen
Leuk he die darmen

Goedemorgen dames

Nog leuke dingen op de planning vandaag?
Ja... zielig zijn en twijfelen of ik vandaag pizza maak en morgen wat haal of omgekeere.

En als ik wat haal wat dat dan wordt.. sushi of chinees of patat of een hamburger of...

Hey.. ik krijg ineens een idee... als ik durf kan ik natuurlijk een vriend van mij appen of die zin heeft om wat te drinken... als ik durf..
Zo meteen appie ff verstuurd anders ga ik nadenken en durf ik niet meer...
goed van je!

En? En? En?
gewoon een collegaatje, vriend van me hoor... maar hij neemt zelf niet heel veel initiatief. Zo is hij gewoon (of cultuurverschil, is ook goed mogelijk)

En daar word ik onzeker van. (Is denk ik onnodig bij hem, is een lieve gozer..)

Hij wilde graag, heeft een etentje en weet niet of hij dat red, wel als het niet zo lang duurt,

Hij laat het me nog weten.

Fijn van het centrum is dat je dat last minute af kan spreken...
Ja dat is ideaal inderdaad! Nou hopelijk is het een kort etentje, kun je nog een drankje met hem doen.
Leuk Alice, gewoon dingen durven te doen en je hebt gelijk een veel leuker leven!

Ik zal gelijk even een update geven: ik heb mijn vriendin vandaag gesproken en mijn dilemma voorgelegd en ze was verrassend begripvol. Wij gaan nu in mei naar Verweggistan en ik kan met de feestdagen met mijn lief naar Cuba .
Ja idd.

Hij kon niet maar achteraf was dat niet erg want ik was moe, had het koud en meer zin om nutteloos op de bank te hangen....

Wordt waarschijnlijk vandaag...

Goed dat je het gewoon uitgesproken hebt!!!

Cuba, gaaf!!!
Cuba is zo gaaf!! Ik wil terug!
En ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Ff een goede smoes verzinnen....
Ik heb nog wel een vriendin in de aanbieding voor je die vast graag mee wil .

Ze zei dat je nooit meer die sfeer van prille verliefdheid terug krijgt en dat ik er maar goed van moest genieten. Lief hè.
Ik heb het trouwens bizar druk op het werk. Ik doe nu rechtszaken en dat is supergaaf, maar wel bakken werk .

Geen tijd meer om nog uren op het forum te hangen hahaha.

Jullie ook leuk werk?
Jaaaa wat lief!

Ja ik heb geweldig werk met hele leuke mensen, maar ook erg druk momenteel.
Gaaf Iris en wat een lieve vriendin

mwah ik heb 2 banen en eentje is best wel kut soms en die andere is wel heeel leuk maar heb net niet genoeg klanten om fulltime te werken.

ben je advocaat iris?
Wat lief van je vriendin iris!! En nu heb je zelfs 2 keer een leuke vakantie

Ik heb ook leuk werk, zie het meer als mijn hobby. En lieve en leuke collega's, dat scheelt ook al zoveel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven