Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
vrijdag 21 oktober 2016 om 10:45
quote:Keukenkast schreef op 21 oktober 2016 @ 10:38:
Ik een zacht broodje met pate.
Afbakbroodjes zijn altijd handig!
Ja stomme films haha soms heb je dan zo erg zin in iets. En als ik het dan in huis heb dan smaakt het me niet meer..
Nou dat risico neem ik dan maar....
Grrrrr nou heb ik nog honger want maar 1 bammetje op
Ik een zacht broodje met pate.
Afbakbroodjes zijn altijd handig!
Ja stomme films haha soms heb je dan zo erg zin in iets. En als ik het dan in huis heb dan smaakt het me niet meer..
Nou dat risico neem ik dan maar....
Grrrrr nou heb ik nog honger want maar 1 bammetje op
zaterdag 22 oktober 2016 om 15:22
Ja... zielig zijn en twijfelen of ik vandaag pizza maak en morgen wat haal of omgekeere.
En als ik wat haal wat dat dan wordt.. sushi of chinees of patat of een hamburger of...
Hey.. ik krijg ineens een idee... als ik durf kan ik natuurlijk een vriend van mij appen of die zin heeft om wat te drinken... als ik durf..
En als ik wat haal wat dat dan wordt.. sushi of chinees of patat of een hamburger of...
Hey.. ik krijg ineens een idee... als ik durf kan ik natuurlijk een vriend van mij appen of die zin heeft om wat te drinken... als ik durf..
zaterdag 22 oktober 2016 om 16:53
gewoon een collegaatje, vriend van me hoor... maar hij neemt zelf niet heel veel initiatief. Zo is hij gewoon (of cultuurverschil, is ook goed mogelijk)
En daar word ik onzeker van. (Is denk ik onnodig bij hem, is een lieve gozer..)
Hij wilde graag, heeft een etentje en weet niet of hij dat red, wel als het niet zo lang duurt,
Hij laat het me nog weten.
Fijn van het centrum is dat je dat last minute af kan spreken...
En daar word ik onzeker van. (Is denk ik onnodig bij hem, is een lieve gozer..)
Hij wilde graag, heeft een etentje en weet niet of hij dat red, wel als het niet zo lang duurt,
Hij laat het me nog weten.
Fijn van het centrum is dat je dat last minute af kan spreken...
zaterdag 22 oktober 2016 om 23:34
Leuk Alice, gewoon dingen durven te doen en je hebt gelijk een veel leuker leven!
Ik zal gelijk even een update geven: ik heb mijn vriendin vandaag gesproken en mijn dilemma voorgelegd en ze was verrassend begripvol. Wij gaan nu in mei naar Verweggistan en ik kan met de feestdagen met mijn lief naar Cuba .
Ik zal gelijk even een update geven: ik heb mijn vriendin vandaag gesproken en mijn dilemma voorgelegd en ze was verrassend begripvol. Wij gaan nu in mei naar Verweggistan en ik kan met de feestdagen met mijn lief naar Cuba .