Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
hahhaha, ik stuur die van mij meteen mee, kreng houd me nu al 3dagen uit me slaap
Ja naar een onbewoond eiland ajb...

Mw de dramaqueen heeft vanaf half6 vanmorgen zitten schreeuwen omdat ze naar buiten wilde...

Ik doe oordoppen in vannacht.. (begin echt zin te krijgen in mn nieuwe huis. Duurt helaas nog wel ff....
hahaha, van mij slaapt vannacht op de gang, hopelijk snapt hij dan de hint.
Oww ik zal je nu al vertellen van niet Nijn, zo werkt dat niet bij katjes ;)
Alle reacties Link kopieren
En? Hebben ze zich gedragen?
potver iemand het nr van een kattenfluisteraar.

nh hij begon goed maar stak hij zijn poot in me gezicht en toen werd ik gewoon woest en heb ik hem opgesloten
lag je al te slapen?

Ik lach nu wel maar lijkt me wel vervelend als dat iedere keer gebeurd
en hoe, was wat gaan drinken met oud collega's en ik had aardig wat op dus was meteen weg, vervolgens steekt hij zijn poot bijna in me oog
quote:nijntje021 schreef op 19 oktober 2016 @ 14:19:

potver iemand het nr van een kattenfluisteraar.

nh hij begon goed maar stak hij zijn poot in me gezicht en toen werd ik gewoon woest en heb ik hem opgesloten

Ja, Iris! Zij is kattengedragsdekundige ;)

Zo poepoe... drukke bedoeling op kantoor, hele systeem lag er uit, was erg gezellig maar heb het op een gegeven moment maar voor gezien gehouden....
lieve zeurtjes!

Even een kort berichtje tussendoor, want ik heb dringend wat te zeuren .

Ik heb afgesproken om met de feestdagen twee weekjes met mijn vriendin op vakantie te gaan (we denken aan Cuba ofzo), maar nu heeft mijn nieuwe vriend gevraagd of ik met hem wil gaan.

Afspraak is natuurlijk afspraak, maar ik wil zooooo graag met hem weg .

Wat zouden jullie doen?
Hmz.. lastig..

Cuba is trouwens geweldig

Ik zou kiezen voor de vriendin en dan een leuk weekend weg met nieuwe vlam. Vriendin heb je waarschijnlijk al een tijdje en je hebt natuurlijk kans dat vriendin zich op de 2e plek geplaatst voeldt en het niet ten goede van de vriendschap kan komen.

Maar aan de andere kant.. heb je het al met je vriendin besproken? Mischien heeft ze nog wel iemand anders die met haar meekan.

En wij weten niet hoe je vriendin is he, mischien heeft ze stiekem niet zoveel zin en is ze al lang blij.. leg je dilemma eens aan haar uit..

Snap heel goed dat je heel graag met je nieuwe vlam weg wilt. Lastige keuze..
Iris

idd lastig, ik zou het echt niet weten
Ja ik vind het ook lastig. Zij heeft ook een vriend, maar die heeft geen tijd en geld, dus kan ze niet met hem gaan.

Ik snap dat ze op me rekent en ik zou me ook gepasseerd voelen in haar plaats, maar ik ben verliefd (en dus nu stiekem ook heel egoïstisch ) en zie ons al samen heerlijk toeren door Cuba

Bleh echt vervelend dit
Gewoon doen.
is ook lastig. En ik zou ook liever met mn nieuwe vlam op het strand liggen en cocktails drinken.
quote:Keukenkast schreef op 19 oktober 2016 @ 20:23:

is ook lastig. En ik zou ook liever met mn nieuwe vlam op het strand liggen en cocktails drinken.Precies, maar dat kost me dan wel een vriendschap vrees ik .
Nou, als dat een breuk zou veroorzaken dan zat het niet diep.
Een eerdere afspraak laten schieten voor je nieuwe vlam zou ik ook niet op prijs stellen. Bovendien heeft zij dan niemand om mee op reis te gaan tijdens de feestdagen en ze verheugt zich erop om dan lekker weg te zijn. Ik snap best dat ze woest is. Zou ik, denk ik, ook zijn.

Ik moet dus kiezen tussen wat goed is (verstand) en wat goed voelt (gevoel). En niet achteloos over haar gevoelens heen stappen, omdat ik een beter aanbod heb gekregen.
Dan kun je hier wel weer wat schrijven over dat je vriendin het heel gemeen vind dat je met vriend weg gaat i.p.v. Met vriendin.

Het kan ook zijn dat je vriendin hier gaat schrijven over dat zij het niet leuk vind dat haar vriendin waar ze al jaren mee bevriend is haar laat zitten voor een vriend.
quote:pink1966 schreef op 19 oktober 2016 @ 20:39:

Dan kun je hier wel weer wat schrijven over dat je vriendin het heel gemeen vind dat je met vriend weg gaat i.p.v. Met vriendin.

Het kan ook zijn dat je vriendin hier gaat schrijven over dat zij het niet leuk vind dat haar vriendin waar ze al jaren mee bevriend is haar laat zitten voor een vriend.

Wat een rare reactie.

Nee ik ga niet schrijven over haar reactie, want ik snap haar helemaal en ik denk ook dat ik gewoon met haar ga, omdat die afspraak al staat, maar ik mag er wel van balen toch?

Overigens ken ik haar nu bijna een jaar, dus het is geen jarenlange vriendin. Niet dat verder iets uitmaakt voor de afspraak die we hebben gemaakt.
quote:iris1969 schreef op 19 oktober 2016 @ 20:45:

[...]

Wat een rare reactie.

Nee ik ga niet schrijven over haar reactie, want ik snap haar helemaal en ik denk ook dat ik gewoon met haar ga, omdat die afspraak al staat, maar ik mag er wel van balen toch?

Overigens ken ik haar nu bijna een jaar, dus het is geen jarenlange vriendin. Niet dat verder iets uitmaakt voor de afspraak die we hebben gemaakt.

Jij mag er zeker van balen!! Dat zou toch iedereen die een nieuwe vlam heeft doen (toch?).

Is gewoon lastig!
Yep, vooral Oud en Nieuw samen leek me romantisch

Hoe is het verder met jullie? Las ik nu goed dat de romance van Alice voorbij is?
gaat goed, al maakt kattenbeest me gek af en toe
dubbel
Hier wel ok hoor. Veel te zeuren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven