Zo...lekker jaloers wijf dan!

25-12-2008 16:23 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een telefoon, en daar sms ik gaarne mee. Nu heb ik meerdere mensen uit verschillende sms-groepen een smsje gestuurd met "Merry X-Mas! X ..(naam)..".

Belt er opeens een gruwelijk giftige vrouw op dat ik haar man niet moest smsen en dat ik dood was e.d. Dit allemaal in het Engels. Ik probeerde nog uit te leggen dat zo ongeveer iedereen dat smsje heeft gehad en dat ze niet zo moest stressen...niks hielp. Sindsdien heeft ze me meerdere smsjes gestuurd dat ik dood ben (ik adem trouwens nog, dus ik denk dat ze zich vergist) en dat ik een slet ben (maar dan in het Engels). En meer van dat fraais.

Misschien moet ik even die vreemdganger topics hier vertalen, dat ze weet hoe belachelijk het is om te denken dat uitgerekend ik...

Zijn er hier mensen die dit kennen? Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo is....

Dat ze zo jaloers is, is volkomen...

Totaal aantal stemmen: 156

Terecht (10%)
Belachelijk (11%)
Begrijpelijk (10%)
Gestoord (34%)
Triest (35%)
quote:IvyRosa schreef op 25 december 2008 @ 22:17:

Je vader okay, maar gebonden vrienden. Je ziet wat het teweeg kan brengen...Als iemand daar zo'n drama van maakt en zelfs doodsbedreigingen gaat sturen is ze rijp voor dr Phill..
Het is gewoon beleefdheid dat je dat soort dingen niet naar bezette mannen stuurt lijkt me.
Iedereen kreeg een X dus hij ook. Ga het niet voor 1 persoon veranderen omdat ie een gestoord wijf heeft, wat ik nu dus pas weet...
Zou jij serieus een probleem maken van een standaard X in een smsje Ivy? Sorry hoor, maar dat vind ik echt een beetje ziekelijk...
quote:IvyRosa schreef op 25 december 2008 @ 22:27:

Het is gewoon beleefdheid dat je dat soort dingen niet naar bezette mannen stuurt lijkt me.Ik vind het getuigen van onzekerheid en weinig vertrouwen in hun vent als vrouwen daar zo'n drama van maken.
quote:minny schreef op 25 december 2008 @ 22:28:

Zou jij serieus een probleem maken van een standaard X in een smsje Ivy?...Nee
Ah!
quote:courageux schreef op 25 december 2008 @ 22:24:

kleffe vriendenkring? jullie lenen elkaars partner ook om even lekker te tongworstelen?

welnee, maar we xx-en elkaar wel in een smsje hoor!

en bij begroeting ook vaak een zoen op de mond, wel lekker snel ipv de brabantse drieklapper.
Fijne sms-kring heb je dan. Ik zou overwegen die adressenlijst even op te schonen.
kun je zijn nummer hier niet neer zetten, dan kunen we hem allemala smsen, haha

nee, ik vind het wel een beetje gestoord hoe die vrouw reageert. Ze had je ook kunnen bellen met de vraag waarom je zo iets stuurt....
Haha, nou, bellen om te vragen waarom je dat stuurt??? Sorry, maar kom op, jongens. Ik ben er 1 van de meest jaloerse soort. Maar zelfs ik zou hier niet van wakker liggen.

En mijn vraag is, wie heeft er op HAAR poll aangegeven dat ze het met haar eens zijn??? Ik dacht echt dat mensen hebben gereageerd in de veronderstelling dat het om haar topic ging, wilde zelf ook bijna ridiculous invullen.... haha...
Nou ja, dat andere topic is natuurlijk onzin, dus de antwoorden ook
quote:minny schreef op 25 december 2008 @ 23:32:

Nou ja, dat andere topic is natuurlijk onzin, dus de antwoorden ook Wat nou, onzin?
MerryChristmas, off the record, wie ben je?
Ik gok op Superstar.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Off the record, niet zo lastig te raden, toch?

On the record, I'm a female scientist at a prestigious British university.
quote:Bruja78 schreef op 26 december 2008 @ 00:04:

Ik gok op Superstar.

Haha, mis!

En het verdere gokwerk wordt niet beloond. Dadelijk word ik nog geband vanwege dubbelnicken.
Damn it, lees je zoveel jaar mee, steek je er nog geen kont van op
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Hèhè, het kwartje is bij Olijf ook gevallen hoor . Ik las eerst het andere topic en toen pas deze en ik snapte er al geen hol van (*hips*)

Zwaar triest (en eng) trouwens hoe dat mens reageert.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Gestoord in elk geval...iemand die gewoon een prettige kerst wenst, vervolgens met de dood bedreigen...
Ik ben pas op pagina 4 met lezen, maar ligt nu al zó gigantisch in een deuk, dat ik nú al moest reageren. Maar meid, enerzijds zó herkenbaar. Ik had het jaaaaaren geleden meegemaakt toen (mijn toenmalige) vriendlief en ik bij elkaar waren. Stuurde een algemene SMS, kreeg ik me toch een reactie terug! Maar in mijn geval bleek bleek ik op dat moment het verkeerde nummer van iemand in mijn telefoon te hebben staan...
Listen Minny,je bent gewoon een 3 dubbele Ho**

You know what i mean b*tch

Season greatings from Mormel
**toevoeging** my englisch is not zo good
quote:blij_meisje schreef op 26 december 2008 @ 01:38:

Ik ben pas op pagina 4 met lezen, maar ligt nu al zó gigantisch in een deuk, dat ik nú al moest reageren. Maar meid, enerzijds zó herkenbaar. Ik had het jaaaaaren geleden meegemaakt toen (mijn toenmalige) vriendlief en ik bij elkaar waren. Stuurde een algemene SMS, kreeg ik me toch een reactie terug! Maar in mijn geval bleek bleek ik op dat moment het verkeerde nummer van iemand in mijn telefoon te hebben staan...Toen ik nog samen was met mijn ex, stuurde ik 'm eens een sms met daarin dat 't spannend was afgelopen nacht, dat ik zin had in meer en verder nog wat expliciete dingen. Tenminste dat dacht ik. Eén van z'n beste vrienden antwoordde me dat hij dan toch wel erg selectief geheugenverlies had maar dat dat "meer" wel ingewilligd kon worden. Kijk, je kunt er natuurlijk ook de humor van inzien. (En ik was allang blij dat ik niet m'n vader ge-sms't had.)
If at first you don’t succeed, call it version 1.0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven