Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 26 december 2008 @ 13:45:

Maar misschien is WM zelf ook niet erg duidelijk en neemt VM automatisch ook een onduidelijke vage houding aan.

Ik denk dat dat wel meevalt. WM heeft al vaker onzekerheid aangegeven bij VM en tot nu toe was dat bespreekbaar en kwam dat altijd goed.

Dus ik denk nu ook......succes met het gesprekje WM!
We formuleren t anders, maar zeggen hetzelfde Vleer :-)

Mn laatste stukje kerstbrood aan t eten. Vriendinnetje, waar ik strax mee ga slettebakken..eh....stappen, even gebeld. Die is al helemaal gescrubd, gemaskerd, geschoren (ik zei nog...niet doen!) en ik zit nog in mn joggingbroek...

heb nog 3 uurtjes hoor, eerst afwas maar even wegwerken.

WM; ik leef met je mee hoor! Weet je al hoe je t gaat brengen? (ik durf geen tips meer te geven, luister maar naar Vleer, dus duidelijk aangeven wat je wilt, hou t bij jezelf)
En eigenlijk is Vleer's motto erg van toepasing nu....
Miran.. tja ik ben er niet bij wanneer WM en VM gesprekken met elkaar voeren..

Ik kijk dan even naar mij zelf, ik kan ook heel erg onzeker zijn en dan heb ik wel in mijn hoofd wat ik wil gaan zeggen tegen mijn luffer.. Maar uiteindelijk komt er iets half gebakken uit en ben ik niet duidelijk genoeg tegen de ander. Want he op dat moment is t net gezellig , wil ik de gezellige sfeer niet verkloten of hij is net heel lief voor mij en tja dan kan ik toch niet met MIJN problemen/gedachtengang aan komen zetten. Straks vind ie mij niet meer leuk als ik om duidelijkheid/zekerheid vraag, vind ie mij een zeur etc.

Ik kan mij voorstellen dat de man op dat moment , wanneer t er half gebakken uitkomt ook zoiets heeft van : ze vind het wel prima zo. Ik heb ook moeten leren om wel duidelijker te zijn en wat er op dat moment in mijn hoofd zit ook dat te zeggen en niet elk woordje moeten gaan afwegen en afvragen of hij dat wel kan handelen..
Oh men, ik krijg toch een leuk mailtje van iemand...

Was mn laatste paiq contact voor mijn afscheid en ik heb hem dus ook verteld dat ik pauze nam. Hij is degene die aan de overkant bij mij werkt.

Had dus de paaldansende kerstman naar hele groep mensen verstuurd, waaronder hem.

Nu mail terug, moet ook ff copy paste doen hoor..haal details wel weg.

He hallo *****

Wat leuk!!

Weet je; zat gisteravond nog aan 'ons' te denken, je was toch mijn eerste contact via paiq, schept toch een bijzondere band, vanuit mijn optiek. Maar goed, jij was daar al veel verder in en stond op het punt te kappen. Ik nu dus ook, het heeft me niks gebracht, behalve dat ik nu weet dat er aan de andere kant van de brug iemand werkt ******. Ja, het leven is ...

Maar goed, genoeg sentimenteel geneuzel, op deze mooie zonnige kerstdag.

Zeer bedankt voor je kerstgroet!!

Ik heb natuurlijk niet zoiets grappigs om te versturen, daarom maar zo:

Xenia; een gezellige kerst verder en een goede en spetterende jaarwisseling!!!! En dat 2009 je veel goeds mag brengen!!

Toedeloe, **
aah wat lief Xenia !
Wat onwijs leuk en attent!!!
WM kop op !! dikke knuffel
Xenia wat een leuke mail. Heeft hij geen potentie tot eventuele date? Of hou je echt vast aan je datestop?

Ik ga zo ook de grote douche-scrub-(tochmaarwel)scheersessie doen. Ik ben ongesteld dus ik kan met gerust hart scheren hahahaha..
maar erykah, je kent t gezegde toch...een goede schipper...:-)

Ik vind hem heel leuk, maar hij is 46 (en dat past gewoon niet bij mij). En idd, ik hou ook vast aan mijn datestop, zegt ze heel heldhaftig..
tjezus, ben wel erg op dreef vandaag. Belooft nog wat voor straks...NIET SCHEREN NIET SCHEREN NIET SCHEREN
Hahahaha ja Xenia i know

Ja ik vind oudere mannen ook niet leuk, trekt me gewoon niet. Dat heb jij dus ook Xenia?
bij mij idem dito..maar ja er zijn wel uitzonderingen natuurlijk.

Heb dit jaar 3x gedate met iemand van 47-jarige, heel aantrekkelijke man, maar hij had t allemaal zo perfect voor elkaar en lachte alle ellende altijd weg, net of ie de perfecte hoofdrol speelde in zn eigen toneelstuk. Moeilijk uit te leggen, maar echt zon mr. perfect (met bijpassend keurig gestreken overhemd met sjaaltje....jakkes). Ik hou meer van de jonge honden zeg maar, die nog wat eager zijn, avontuurlijk..
haha, leuke mail van hem Xen !!!
Voorbeeldje: waren we aan t bellen, ging t piepje van zn wasmachine...moest ie gewoon meteen die was eruit halen en hing dan gewoon op.....zo typisch.

En hij hield zo van proseccootjes drinken...altijd die verkleinwoordjes..gggrrrr wees een kerel!
ik heb dat ook....alleen die jonge honden hebben me HET tot nu toe niet gebracht, dus wellicht moet ik eens wat meer "naar boven" kijken.....haha
bier en wijven....zon man wil ik! grote bek, klein hartje
haha Miran, dat dacht ik ook toen ik met hem ging daten..maar ja dat leverde ook niets op. Leukste date was toch wel met de dubbele naam uit Z, die ook 42 was...

mn griekse god is maandje jonger dan ik...perfecte klik

Mannen uit 1966: verzamelen!
TM is ook zo netjes.........schopte ik m'n laarzen uit, ging hij ze in de gang zetten........en niet gaan slapen voordat vaatwasser was uitgeruimd....pffff.....

ja verkleinwoordjes: "veel plezier met je vriendinneTjes"
haha Miran! herkenbaaaaaaaaar! tm is het echt niet!
Grote liefde met Kinderen is uit 69........mag ook toch? :-)
TM is zelfs jonger dan ik, je zou het niet zeggen !
denk dat ik de overkantman op 1 maart (opening nieuw jachtseizoen) uitnodig op de brug voor een lunch..
owww romantisch !! .....

maar jij gaat echt niet meer wachten tot 1 maart
het cijfer is goed

van welk jaar ben jij dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven