Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

quote:-Kittens- schreef op 23 oktober 2016 @ 09:43:

Ik heb geen idee welke boeken er op mijn literatuurlijsten stonden. Ik ben een zeef.Ik weet er nog één. Marga Minco, Het bittere kruid. Die had bijna iedereen op zijn lijst, lekker dun boekje.
Alle reacties Link kopieren
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goedemorgen
quote:sssssst schreef op 23 oktober 2016 @ 10:03:

[...]

Ik weet er nog één. Marga Minco, Het bittere kruid. Die had bijna iedereen op zijn lijst, lekker dun boekje.De herberg en het hoefijzer, ook zo'n populaire.
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2016 @ 10:12:

Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!wat een vrolijkheid
very metal
quote:-KING- schreef op 23 oktober 2016 @ 10:24:

[...]

wat een vrolijkheidJe kent me toch!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lijmen/Het been. Ook zo'n kutboek.
quote:Star schreef op 23 oktober 2016 @ 09:40:

[...]

Ja hoor, ik heb King gelezen voor Engels.Oh het is gewoon niet eerlijk. Die leraren deden dus ook maar zo wat
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2016 @ 10:28:

[...]

Je kent me toch! mijn zonnetje
very metal
quote:sssssst schreef op 23 oktober 2016 @ 10:03:

[...]

Ik weet er nog één. Marga Minco, Het bittere kruid. Die had bijna iedereen op zijn lijst, lekker dun boekje.Eline Vere
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik weet niet ens meer wat ik voor Engels gelezen heb, nou ja George Orwell natuurlijk dat was bijna net zo standaard als Marga MInco bij Nederlands, maar verder geen idee meer.
quote:Inkie12345 schreef op 23 oktober 2016 @ 10:41:

Ik weet niet ens meer wat ik voor Engels gelezen heb, nou ja George Orwell natuurlijk dat was bijna net zo standaard als Marga MInco bij Nederlands, maar verder geen idee meer.Oh ja, Animal Farm
Campert
Ik vond de Engelse boekenlijsten veel leuker. Animal Farm, 1984, I never promised you a rosegarden. Duits ook, Kafka
Het verotte leven van Floortje nogwat.
Max Havelaar

The catcher in the rye
Het gouden ei!
A farwell to arms.
Pygmalion
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Ik kon kiezen, heb alles verslonden waar letters op standen. Melkpakken, pindakaaspotten. Ik moest wat te lezen hebben.
Dochter heeft hier voor vmbo-t De Rest van Arras gelezen van Adriasn van Dis. Dat is pas een K-boek. Dat moesten ze allemaal lezen. Hun school kiest tegenwoordig de boeken zodat je geen uittreksels van internet kan halen. Ze moesten ook geen boekverslag maken maar een door school gemaakte vragenlijst beantwoorden. Allemaal flut details uit de tekst halen zodat je het boek wel moest lezen.

Nou Help ik zelden met huiswerk maar dit boek heb ik ook gelezen om haar te kunnen helpen. Meerdere ouders hebben dat gedaan.
quote:-KING- schreef op 23 oktober 2016 @ 09:17:

[...]

hee! jij bent wel heel lang weggeweest zeker?Yep. Gevalletje ban wegens vinger op den zere plek gelegd. Dan wordt er gestaft he
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:sssssst schreef op 23 oktober 2016 @ 10:52:

Dochter heeft hier voor vmbo-t De Rest van Arras gelezen van Adriasn van Dis. Dat is pas een K-boek. Dat moesten ze allemaal lezen. Hun school kiest tegenwoordig de boeken zodat je geen uittreksels van internet kan halen. Ze moesten ook geen boekverslag maken maar een door school gemaakte vragenlijst beantwoorden. Allemaal flut details uit de tekst halen zodat je het boek wel moest lezen.

Nou Help ik zelden met huiswerk maar dit boek heb ik ook gelezen om haar te kunnen helpen. Meerdere ouders hebben dat gedaan.Bij ons op school hoefde je ook niet aan te komen met zo'n uittreksel uit een boekje. Lijkt me heel logisch dat een school daarvoor waakt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen. Wakker en overal spierpijn van het de hele slenteren gisteren.

Hoef vandaag gelukkig niks.

Leuk al die gesprekken over boeken, is mijn werk he

Literaire thriller is volgens mij net als wat missmillicent zegt idd marketing trucje bedacht door uitgevers. Het staat nl ook op de boeken van Suzanne Vermeer en als er iets geen literatuur is is het dat wel.
quote:SaveAngie schreef op 23 oktober 2016 @ 10:44:

Het verotte leven van Floortje nogwat.

Bloem.

Was mijn schrikbeeld, nooit drugs aangeraakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven