Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Morning everyone. Ik zei net ook tegen collega dat ik die donkere ochtend wel heftig vind hoor, zeker op maandagmorgen. KING, weer helemaal opgeknapt?

Kinderen ook weer naar school, oudste meteen aan de proefwerken. Hoppa, we zijn d'r weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2016 @ 08:45:

Graag afschaffen inderdaad zomer/wintertijd.

Ik heb geen last van dat uur, niet heen en niet weer, maar mijn dieren en kind wel.

Van mijn man weet ik het niet, dat is sowieso een rare slaper.Van mij mag het ook afgeschaft worden. Mijn man maakt het niks uit. Die slaapt toch wel. Altijd en overal behalve in het vliegtuig helaas.
Hier is het nu herfstvakantie, dat merk je wel aan de rustige maandagmorgen qua verkeer hier in de straat.
quote:dolfje schreef op 24 oktober 2016 @ 09:20:

Hier is het nu herfstvakantie, dat merk je wel aan de rustige maandagmorgen qua verkeer hier in de straat.

Oh, ik wist niet dat die vakantie ook verschilde per regio, dacht alleen de zomervakantie? Wel lekker dat het dan overal wat rustiger is!

O jezus jongens, wat heb ík geen zin....
Ja omdat Zuid ook laat zomervakantie had nu ook laat herfst. Voorjaars en meivakantie is ook niet tegelijk dacht ik. Voorjaarsvakantie is hier altijd met carnaval en dat is altijd 7 weken voor Pasen geloof ik dus dat is ook altijd anders.
Gelukkig wonen de neefjes en nichtjes in dezelfde regio als wij, anders zou het knap ongezellig zijn met die spreiding...
quote:Star schreef op 24 oktober 2016 @ 08:54:

[...]

Ok dan was je het dus niet. Viel me op hoeveel oudblonde vrouwen er waren
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 09:44:

Gelukkig wonen de neefjes en nichtjes in dezelfde regio als wij, anders zou het knap ongezellig zijn met die spreiding...Hier wonen een neefje en nichtje zelfs in het zelfde dorp en toch soms ongelijk vakantie. We wonen op de regiogrens, en neef en nicht zitten in de andere regio op school. Ik werkte afgelopen voorjaar ook in de andere regio en tien hadden mijn kinderen vrij en ik niet en daarna andersom.
Ooit zaten mijn kinderen in verschillende regio's op school. In het 'ergste' geval hadden ze maar 3 weken tegelijk zomervakantie.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
hunniebunnie; ja hoor, ik ben weer helemaal in orde, tnx!
very metal
een haar tussen mijn broodje, hij zat al om alle kiezen gewikkeld voordat ik het door had.
very metal
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2016 @ 10:05:

Ooit zaten mijn kinderen in verschillende regio's op school. In het 'ergste' geval hadden ze maar 3 weken tegelijk zomervakantie.

Daar is nu verandering in gekomen, een paar jaar geleden is die heel vroege week van de zomervakantie komen te vervallen.

Eerst kreeg de eerste regio vrij en dan twee weken later de tweede en dan één week later de derde. Nu is het allemaal een week na elkaar. Dan heb je altijd vier weken samen. Het jammere daarvan is dat je nooit meer die heel vroeger week hebt waarin het nog echt laagseizoen is op veel buitenlandse adressen.
.
quote:-KING- schreef op 24 oktober 2016 @ 10:12:

een haar tussen mijn broodje, hij zat al om alle kiezen gewikkeld voordat ik het door had.Oh bah!
ja ik stond meteen boven de prullenbak, brr.
very metal
Getver KING, wat goor! Of was het je eigen haar?

een haar tussen mijn broodje, hij zat al om alle kiezen gewikkeld voordat ik het door had.

Oooohhhh dat vind ik altijd zo vies!

Als ik zie dat er een (katten)haar in mijn eten valt en ik kan hem niet vinden, hoef ik mijn eten niet meer. Brrrr.

Was het je eigen haar?

Of een gekocht broodje met vreemde haar?
Kan iemand asjeblieft ff de zon aanzetten?

een haar tussen mijn broodje, hij zat al om alle kiezen gewikkeld voordat ik het door had.Reden genoeg om over he nek te gaan.
Een paar maanden terug had ik in een eetcafé een haar in mijn eend. Ik zei er uiteraard wat van en als reactie kreeg ik te horen 'hè bah, ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is.' Excuse me??
het was gelukkig mijn eigen haar en ik had het net gewassen

idd reden genoeg om over je nek te gaan, ik kan me voorstellen dat dat gebeurt als je hem niet los krijgt.
very metal
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 10:46:

Een paar maanden terug had ik in een eetcafé een haar in mijn eend. Ik zei er uiteraard wat van en als reactie kreeg ik te horen 'hè bah, ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is.' Excuse me??haha!
very metal
quote:Hunniebunnie schreef op 24 oktober 2016 @ 10:46:

Een paar maanden terug had ik in een eetcafé een haar in mijn eend. Ik zei er uiteraard wat van en als reactie kreeg ik te horen 'hè bah, ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is.' Excuse me??Waarom is die reactie raar?
Nou, het was de énige reactie. Geen 'sorry' of iets. Alleen 'o ja, dat zou ik ook vervelend vinden'. Dat vond ik wel apart...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven