zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Chantilly, ik vind het fijn om te lezen dat je er nu zo rustig onder bent! en wat een bijzondere aanpak qua slapen voor je neefje zeg. Kan me voorstellen dat dat erg vermoeiend was!

Dekentje, wat spannend zeg! Ik duim nog steeds voor je!

Ik ben deze ronde ook met ovulatietesten gestart. Tot nu toe nog geen positieve test gehad. Dus we seksen en relaxen maar gewoon door en we zien wel!
Ongesteld geworden vandaag :(

Bijna een week te laat!

Ik heb ook ovulatietesten besteld vandaag, ik werd echt helemaal nerveus van zo'n lange cyclus ineens! Niks voor mij dit onzekere gedoe, bah!!

Wel blij dat ik nu zekerheid heb! Op naar de volgende ronde, ronde 5

NOD is denk tussen 20 en 25 november.
Balen dekentje
Wat jammer dekentje! Hopelijk heb je de komende cyclus wat meer inzicht.

Ik ga zometeen de tabel even aanpassen. Mocht iemand iets veranderd willen hebben laat het maar even weten.
happiness = reality - expectations
Wil je er voor mij inzetten dat ik 3 juni uitgerekend ben? Of in ieder geval voorlopig. Over 2 weken kunnen ze er meer over zeggen en zal het wel wat veranderen.

Dank je wel!
Oh en 7 november de termijnecho:)
oeps -> verkeerde account
Hallo dames,

Na een lange tijd niets van me te laten horen weer even een gil Bij deze mijn felicitaties voor de zwangeren!!

Gisteren ben ik ongesteld geworden, na een cyclus van 46 dagen. Ik weet niet zo goed wat ik nu van m'n cyclus moet denken. Het is nogal onregelmatig namelijk (sinds het stoppen met de pil 34, 44, 37, 47 dagen). Daarnaast zijn we eigenlijk niet zo heel erg bezig met 'zwanger worden' de laatste tijd, maar daar gaan we verandering in aanbrengen door nu wat meer te gaan klussen .

Vraagje... wanneer komt het moment dat je naar een dokter moet om te checken of 'alles' wel ok is enzo? Ik ben dus in mei gestopt met de pil en sindsdien 4 keer 'echt' (m.u.v. eerste onttrekkingsbloeding) ongesteld geworden.
Wat jammer, Dekentje! Hopelijk geven de ovulatietesten je iets meer inzicht en zekerheid! Vol goede moed naar de volgende ronde.

Juffert, klussen? En volgens mij is het zo dat je na een jaar naar de huisarts kan voor eventuele onderzoeken. Mocht je echt met vragen zitten of een heel onregelmatige cyclus hebben, kun je altijd eerder eens langsgaan voor een gesprek. Wie weet gaat jouw huisarts er anders mee om of heeft hij/zij nog tips. Wel lastig dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Mocht je meer inzicht willen in het verloop van je cyclus zou je ook nog kunnen gaan temperaturen of ovulatietesten gaan gebruiken, zodat je misschien kunt achterhalen of en wanneer je ongeveer je eisprong hebt.
Hoi Juffert! Leuk van je te horen. Balen dat je cyclus zo onregelmatig is. Ik heb ook begrepen van een huisarts-assistente dat ze het niet raar vinden als je binnen een jaar niet zwanger bent. Helaas duurt dat dus best lang, maar je kunt altijd eens bellen om ieder geval je cyclus te bespreken. Zoals Knotje zegt, misschien kun je wel eerder langs.
@juffert

Volgens mij houden de meeste een jaar aan om gewoon te proberen en als dat niet lukt kan je geloof ik naar de huisarts.

Haha ik zie dat er al meer waren die antwoord gaven op je vraag ;)
@ Juffert: ik hak een beetje met hetzelfde bijltje. Eind april is spiraal eruit gegaan en sindsdien nog maar 3x ongesteld geworden na lange cycli (64-46-57).

Vandaag contact gehad met de huisarts. Hij wil dat ik het eerst nog even probeer, maar gaf wel aan dat mijn lange cycli mogelijk zouden kunnen duiden op pcos. Het is, gezien mijn leeftijd, toch zijn advies om het nog even te proberen. Als tips gaf hij regelmatig seks hebben (check!) en gaan temperaturen om te zien of, en zo ja, wanneer ik een eisprong heb. In februari bel ik weer met hem met de laatste stand van zaken.

Ik moet zeggen dat de gedachte van mogelijk pcos me best wel wat doet. Ik acht de kans best groot namelijk... Belangrijkste is dat ik zwanger raak en dat kan met pcos ook gewoon, maar toch.. Had gehoopt dat daar geen medische assistentie bij nodig was. Het is nog niet zeker hoor dat het pcos is, maar mijn gevoel zegt van wel.... Hopelijk komt er voor jou gewoon sneller regelmaat in je cycli.
Dat is inderdaad niet fijn om te horen Swirls... maar zoals je zegt kun je met pcos ook gewoon zwanger raken! Succes in ieder geval, hopelijk ook voor jou snel regelmatige cycli.
Hè wat naar, Swirls! Zou wel heel vervelend zijn als je pcos hebt, maar het zou wel een verklaring kunnen zijn wat misschien iets meer duidelijkheid geeft. Ik hoop voor je dat temperaturen iets meer inzicht geeft en dat je nog ergens het vertrouwen in je lichaam vandaan kunt halen. Ook met pcos kun je zwanger raken, dus hou vast aan die positieve gedachte! En voel je vrij om hier alles van je af te schrijven als je daar behoefte aan hebt hè!
Wat naar Swirls! Lijkt me wel goed om te gaan temperaturen inderdaad. Dan krijg je toch wat duidelijkheid.

Hier gaat het helaas niet zo goed. Met de baby gelukkig wel maar ik ben zo misselijk en heb zo veel moeten spugen dat ik uitgedroogd was en veel te veel afgevallen. Na een bezoek aan de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis en nu aan het infuus. Moet een aantal dagen blijven. valt even tegen.
Sfietje, wat vervelend dat je nu in het ziekenhuis ligt! Hopelijk knap je snel weer op. Lijkt me zo dubbel als je zo ziek bent, aan de ene kant ben je super blij met je zwangerschap en aan de andere kant voel je je hondsberoerd door die zwangerschap. Ik duim voor je dat die magische 12 weken grens voor jou de misselijkheid wegneemt!
Dank je wel! Het is inderdaad erg dubbel. Ben echt super blij, maar dat beroerd voelen is gewoon heel lastig. Je weet dat het voor een goed doel is, maar het is wel jammer dat het zo loopt. Ik hou mezelf zo goed mogelijk voor dat het tijdelijk is en weer over gaat. Maar op dit moment duren de dagen eindeloos helaas..
Ach wat vervelend sfietje! Dat zal inderdaad wel dubbel zijn. Heel veel beterschap! Heb je wat afleiding door bezoek / lezen / netflix e.d.?
Mijn man is er bijna de hele dag. Mijn zusje komt straks. Morgen komt ook wat familie. Lezen enzo gaat niet zo goed, moeite om me te concentreren. Dus vooral blij met het bezoek straks. Beetje gezelligheid.
Fijn dat je man bij je kan zijn! En bezoek is een goede afleiding.
Sterkte Sfietje!
Jeetje wat ontzettend rot Sfietje!! Super dikke knuffel voor jou, hopelijk ben je snel weer lekker thuis.
Heel veel sterkte Sfietje!
Dank jullie wel allemaal! Doet me goed
Hoe gaat het Sfietje? Een beetje opgeknapt door de rust en medicijnen (neem aan dat je ook vocht en voedingsstoffen krijgt via infuus)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven