Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 19:54:

[...]

Dan heb je niets te klagen. Mijn relatiestatus wordt nooit erkend.

Zware druk op je relatie!
Ik heb een 'lege' FB. Man heeft geen FB maar moest een paar weken geleden wel (werk)verplicht aan de app. Mopperenend en wel dat FB nu toch zijn gegevens heeft! Volgens het boekje zijn we getrouwd, maar zonder relatiestatus op FB moet ik de geldigheid daarvan toch nog maar eens goed checken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:dolfje schreef op 25 oktober 2016 @ 19:55:

[...]

Zware druk op je relatie!Ja, ik weet niet of ik hier wel mee door moet gaan. Ik bedoel, het is wel een totale ontkenning van onze verbinding zo.
quote:MissMillicent schreef op 25 oktober 2016 @ 19:32:

Save Angie, is dat spannend: narcos? Hij staat op mijn lijstje, maar trekt me niet zo heel erg.

Ik kijk nu The Code. Tweede reeks van een serie uit Australia (nu op bbc 4) Spannende, je kunt niemand vertrouwen, zeker je overheid niet, thriller met verschillende verhaallijnen. Ik vind hem echt goed.Ik vind het een supergoede serie. Het is natuurlijk gebaseerd op de werkelijkheid dus het besef dat dit echt gaande was toendertijd is best bizar. Het het af en toe echte filmfragmenten en dat maakt het documentaire-achtig.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:dolfje schreef op 25 oktober 2016 @ 19:43:

In heb wel facebook en mijn man ook maar hij liked dus gewoon nooit iets wat ik post. Ik denk tijd voor een goed gesprek. Of ik ga er een topic over openen Dat ik niet goed hoor Dolfje die man van jou, je moet je serieus zorgen maken nu.
Ik vind Facebook enig.

Op mijn Facebook is het altijd gezellig.
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 19:57:

[...]

Ja, ik weet niet of ik hier wel mee door moet gaan. Ik bedoel, het is wel een totale ontkenning van onze verbinding zo.Ja dat kan dus echt niet.
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 19:54:

[...]

Dan heb je niets te klagen. Mijn relatiestatus wordt nooit erkend.Zelfs niet door parkeerbeheer! Ik heb me in mijn pauzes vermaakt met je topic. En diegene die je een standje kwam geven dat je alle oplossingen van de tafel veegde. Ik lag in een deuk.
quote:Inkie12345 schreef op 25 oktober 2016 @ 19:58:

[...]

Dat ik niet goed hoor Dolfje die man van jou, je moet je serieus zorgen maken nu. Volgende week gaan we op vakantie. Ik ga de hele dag door posten en hem taggen!
quote:Oudblond schreef op 25 oktober 2016 @ 19:59:

[...]

Zelfs niet door parkeerbeheer! Ik heb me in mijn pauzes vermaakt met je topic. En diegene die je een standje kwam geven dat je alle oplossingen van de tafel veegde. Ik lag in een deuk.Daar moest ik zo om lachen. Alsof ik even een garage koop.
Mijn hij heeft geen fb. Ik heb dus wel een relatie maar met een grote onbekende.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:dolfje schreef op 25 oktober 2016 @ 19:59:

[...]

Ja dat kan dus echt niet.Tsa, hoe nu verder.
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 20:01:

[...]

Tsa, hoe nu verder.Ik zou een topic openen

[...]

Tsa, hoe nu verder.Niet natuurlijk.
Life is short. Eat dessert first.
quote:dolfje schreef op 25 oktober 2016 @ 20:02:

[...]

Ik zou een topic openen O dat is best grappig!!

[...]

Daar moest ik zo om lachen. Alsof ik even een garage koop.Ja dat was een fantastische oplossing! Ik heb het twee keer moeten lezen voor ik door had dat ze het ernstig bedoelde.
Man en ik hebben beide geen fb.
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 20:03:

[...]

O dat is best grappig!!Misschien komen er wel leuke oplossingen
quote:Elfje112 schreef op 25 oktober 2016 @ 20:04:

Man en ik hebben beide geen fb.
quote:SaveAngie schreef op 25 oktober 2016 @ 20:01:

Mijn hij heeft geen fb. Ik heb dus wel een relatie maar met een grote onbekende. Is die bruidegom op de jouwe verzonnen/AKA/Vermomd/een model of is de hele foto een stockfoto?
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 20:03:

[...]

O dat is best grappig!!Doen!
quote:Oudblond schreef op 25 oktober 2016 @ 20:03:

[...]

Ja dat was een fantastische oplossing! Ik heb het twee keer moeten lezen voor ik door had dat ze het ernstig bedoelde.En dan boos worden als ik zeg dat die er niet zijn. Ik woon in een oeroud deel van de stad. In 1600 hadden ze nog geen garages
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 20:08:

[...]

En dan boos worden als ik zeg dat die er niet zijn. Ik woon in een oeroud deel van de stad. In 1600 hadden ze nog geen garages Nou ja, dan gooi je toch gewoon even het naburige rijksmonument plat en dan zet je daar zo'n prefab garage neer? Je moet er wel wat voor over hebben om de vivadames tevreden te houden hoor.
Welk topic hebben jullie het over?
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 oktober 2016 @ 20:14:

[...]

Nou ja, dan gooi je toch gewoon even het naburige rijksmonument plat en dan zet je daar zo'n prefab garage neer? Je moet er wel wat voor over hebben om de vivadames tevreden te houden hoor.Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik zet vannacht wel het grachtenpandje hier om de hoek in de fik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven