VRLK
zaterdag 27 december 2008 om 22:46
hahahaha,leuk he!!
Inderdaad in augustus uitgerekend. 18e tot nog toe, maar ik verwacht dat daar wel wat daagjes bij komen.
Beetje hetzelfde als met Zeefje en Zootje, in februari
Twee weken terug een test gedaan, maar door teleurstelling bij zwangerschap voor Zeefje, even gewacht met vertellen.
Ik ben helemaal blij. Wel hondsberoerd.
Maar gelukkig heb ik nu een verklaring voor mijn jankbuien, twijfels etc. Was voor een deel dus hormoongerelateerd. Met de rest gaan we aan de slag.
Maar een kleintje er bij.....zo leuk!
Inderdaad in augustus uitgerekend. 18e tot nog toe, maar ik verwacht dat daar wel wat daagjes bij komen.
Beetje hetzelfde als met Zeefje en Zootje, in februari
Twee weken terug een test gedaan, maar door teleurstelling bij zwangerschap voor Zeefje, even gewacht met vertellen.
Ik ben helemaal blij. Wel hondsberoerd.
Maar gelukkig heb ik nu een verklaring voor mijn jankbuien, twijfels etc. Was voor een deel dus hormoongerelateerd. Met de rest gaan we aan de slag.
Maar een kleintje er bij.....zo leuk!
zaterdag 27 december 2008 om 22:50
Ooooh, wat leuk! Heerlijk zeg een vierde! Ik moest ook even denken aan je twijfels en onzekerheden van een tijdje terug. Die hormonen helpen dan ook niet. Nu dat lekker proberen achter je te laten hoor. Je bent een fantastische moeder en echtgenoot met heel veel liefde!
En hmmm augustus dan zijn gebreide sokken niet zo handig hahaha
En hmmm augustus dan zijn gebreide sokken niet zo handig hahaha
zaterdag 27 december 2008 om 22:54
Ja, die werkperikelen zijn er nog wel hoor, maar gun mezelf rustig de tijd om daar keuzes in te maken.
Heb daar straks lekker verlof voor
Trouwens, wellicht ten overvloede, maar ik hoop niet dat jullie felicitaties op hyves gaan doen ofzo.
Alleen een paar vriendinnen, en naaste familie is namelijk op de hoogte. En mijn forumvriendinnetjes dus
Heb daar straks lekker verlof voor
Trouwens, wellicht ten overvloede, maar ik hoop niet dat jullie felicitaties op hyves gaan doen ofzo.
Alleen een paar vriendinnen, en naaste familie is namelijk op de hoogte. En mijn forumvriendinnetjes dus
zaterdag 27 december 2008 om 23:02
Waaaaaaaaaaaaaaaaat????
Ik krijg een complete rolberoerte hier. Log ik even in om bij te lezen en te beppen, maar ben nu helemaal flabbergasted door Elyanes nieuws.
Meid wat leuk, gefeliciteerd (f) !!! Rottig dat je zo beroerd bent, maar ook wel weer goed dat je twijfels en emoties van de laatste tijd waarschijnlijk deels daaraan te wijten zijn.
Ben echt helemaal confuus nu en vergeten wat ik allemaal over kerst wilde typen...
Ik krijg een complete rolberoerte hier. Log ik even in om bij te lezen en te beppen, maar ben nu helemaal flabbergasted door Elyanes nieuws.
Meid wat leuk, gefeliciteerd (f) !!! Rottig dat je zo beroerd bent, maar ook wel weer goed dat je twijfels en emoties van de laatste tijd waarschijnlijk deels daaraan te wijten zijn.
Ben echt helemaal confuus nu en vergeten wat ik allemaal over kerst wilde typen...
zaterdag 27 december 2008 om 23:05
Ja, dat geloof ik ook Nathje. Ik denk ook dat ik doordat we in ons hoofd al met een vierde bezig waren, al dingen anders ben gaan zien.
Of beter gezegd..wat nu niet werkt met drie kinderen, werkt straks helemaal niet met 4.
Ik vind mijn werk erg belangrijk voor mezelf. Maar ik krijg in de eerste plaats een goed gevoel over mezelf als ik een goede moeder ben.
Dus moet het moederschap ook belangrijker voor mij zijn, dan mijn werk. En die verhoudingen liggen gewoon scheef nu.
Wat niet wil zeggen, dat ik niet wil werken hoor, maar niet meer op deze manier, met deze stress.
En ben inderdaad heel erg misselijk. Jammer, maar gaat vast over. En het is niet heel dramatisch, want ik hang niet boven de pot,maar het is gewoon de hele dag, zo'n naar gevoel in je buik.
Maar tot zover zwangerschapsgeneuzel hoor, haha.
Of beter gezegd..wat nu niet werkt met drie kinderen, werkt straks helemaal niet met 4.
Ik vind mijn werk erg belangrijk voor mezelf. Maar ik krijg in de eerste plaats een goed gevoel over mezelf als ik een goede moeder ben.
Dus moet het moederschap ook belangrijker voor mij zijn, dan mijn werk. En die verhoudingen liggen gewoon scheef nu.
Wat niet wil zeggen, dat ik niet wil werken hoor, maar niet meer op deze manier, met deze stress.
En ben inderdaad heel erg misselijk. Jammer, maar gaat vast over. En het is niet heel dramatisch, want ik hang niet boven de pot,maar het is gewoon de hele dag, zo'n naar gevoel in je buik.
Maar tot zover zwangerschapsgeneuzel hoor, haha.
zaterdag 27 december 2008 om 23:13
Leuk hè Athena om zo blij verrast te worden!
Klinkt helemaal helder Ely, hoe je een evenwicht probeert te vinden tussen werk en het moederschap. Ik heb het volste vertrouwen in dat het evenwicht snel zal komen! Het komt goed!
Gek idee dat kleine Zootje straks een grote zus zal worden
Nou, ik kruip letterlijk en figuurlijk onder de wol. Aap is stappen dus die zal wel morgenochtend vroeg pas thuiskomen, verwacht ik.
Klinkt helemaal helder Ely, hoe je een evenwicht probeert te vinden tussen werk en het moederschap. Ik heb het volste vertrouwen in dat het evenwicht snel zal komen! Het komt goed!
Gek idee dat kleine Zootje straks een grote zus zal worden
Nou, ik kruip letterlijk en figuurlijk onder de wol. Aap is stappen dus die zal wel morgenochtend vroeg pas thuiskomen, verwacht ik.
zaterdag 27 december 2008 om 23:17
Duidelijk uitgelegd Ely, die combinatie werk-kinderen zoals je die omschrijft. Ik hoop dat je er rustig aan kan werken en goeie oplossingen kunt verzinnen.
Men, ben nog steeds ondersteboven. Op een of andere manier had ik de indruk gekregen dat je/jullie na Zeefje wel 'klaar' waren. Superleuk nieuws hoor, ben helemaal blij voor jullie!
Vertelde het net helemaal blij aan vent en (naast ook felicitaties van hem) die neemt zijn hoed diep voor jullie af! Hier 2 jochies die elkaar momenteel voortdurend in de haren zitten en een boef die slecht in zijn vel zit (ik ga - zodra de feestdagen over zijn - met hem naar de dokter) en dan heb ik echt enorm respect voor mensen die dat met het dubbele aantal nog weten te bolwerken!
Morrie, jouw kerst klinkt trouwens heel erg gezellig! Grappig trouwens, dat verhaal over opruimwoede als je ergens anders bent geweest. Ik heb het wel eens als ik bij mijn ouders vandaan kom en dan mijn huis (en vooral woonkamer) vol troep in stap.
En hi mams en koeka!
Men, ben nog steeds ondersteboven. Op een of andere manier had ik de indruk gekregen dat je/jullie na Zeefje wel 'klaar' waren. Superleuk nieuws hoor, ben helemaal blij voor jullie!
Vertelde het net helemaal blij aan vent en (naast ook felicitaties van hem) die neemt zijn hoed diep voor jullie af! Hier 2 jochies die elkaar momenteel voortdurend in de haren zitten en een boef die slecht in zijn vel zit (ik ga - zodra de feestdagen over zijn - met hem naar de dokter) en dan heb ik echt enorm respect voor mensen die dat met het dubbele aantal nog weten te bolwerken!
Morrie, jouw kerst klinkt trouwens heel erg gezellig! Grappig trouwens, dat verhaal over opruimwoede als je ergens anders bent geweest. Ik heb het wel eens als ik bij mijn ouders vandaan kom en dan mijn huis (en vooral woonkamer) vol troep in stap.
En hi mams en koeka!
zaterdag 27 december 2008 om 23:20
zaterdag 27 december 2008 om 23:28
en toen was iedereen naar bed geloof ik. Nu weet ik hoe Dropje zich vaak voelt: zie je eindelijk kans om die crypte uit te komen, is de rest net alweer klaar .
Dan ga ik ook maar mijn bed in met mijn nieuwe boek. Ben aan nieuwe reeks begonnen en moet nog 2 delen voor 5-1, dus doorwerken geblazen.
Slaap lekker allemaal.
Dan ga ik ook maar mijn bed in met mijn nieuwe boek. Ben aan nieuwe reeks begonnen en moet nog 2 delen voor 5-1, dus doorwerken geblazen.
Slaap lekker allemaal.
zaterdag 27 december 2008 om 23:46
zaterdag 27 december 2008 om 23:49
Enne, I feel your pain Athena, nu is vast weer iedereen weg. En ik naar bed. Manman, wat zijn we hier ziek geweest zeg. Leuk weekend weg geweest, maar daarna begon de ellende. Laat ik maar niet teveel in details treden, voldoende om te zeggen dat we in totaal van maandag tot en met gisteren en eigenlijk nog steeds ziek zijn geweest, S&W koorts, hoesten, verkouden en ellende, ik hoge koorts (tegen 40graden) en nu snipverkouden, en vent ook wat koorts maar vooral gillende hoofdpijn, en nu allebei heel dunne... laat maar. Moet maandag weer werken, ik hoop dat ik me dan oke voel. Kerst is dus aardig in duigen gevallen. Ach, een crackertje met thee als kerstdiner is weer eens wat anders.
zaterdag 27 december 2008 om 23:58
Aaahgos drop, dat klinkt als onze lappenmand (maar dan hadden wij hem gelukkig een paar weken geleden) en ook deheerzijgeloofdengeprezen zonder spetterp**p. Wat zullen jullie een beroerde kerst hebben gehad! Blegh. Zijn jullie nu wel weer een beetje op de been of eigenlijk nog niet? Wat ik zo raar vond was dat ik (en veel mensen om me heen) nog weken nadien moemoemoe waren en echt benen van stopverf hadden. Wil je nergens bang voor maken, maar kan echt lang blijven hangen, dus probeer zo goed mogelijk uit te zieken hoor!
Ik ga je ook verlaten. Tandjes poetsen en naar bed.
Ik ga je ook verlaten. Tandjes poetsen en naar bed.