Gezondheid alle pijlers

Kan ik naar HAP?

29-10-2016 17:31 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste: Ik zoek geen diagnose, en ik ga sowieso maandag naar de huisarts. Maar ik maak me toch een beetje zorgen, dus vandaar de vraag of ik met mijn klacht naar de huisartsenpost kan gaan.

Ik heb enorme schouderpijn. Ik kan mijn linkerschouder niet meer optillen, en zelfs in rust blijft het pijn doen, en kloppen. Ondertussen begin ik ook last te krijgen van tintelende vingers. Ook lijkt de pijn soms door te trekken naar mijn elleboog.

That's it! Wachten tot maandag om de HA te bellen, of nu bellen naar HAP??
Ik zou nu bellen met de HAP. Overleggen kan altijd, kunnen zij met je meedenken of het verstandig is te komen. Dat tintelen van je vingers lijkt me niet goed.
Hap, anders verga je straks helemaal van de pijn
Bellen met de HAP en overleggen of je langs moet komen of niet?
Gewoon even de HAP bellen om advies. Dan schatten zij wel in of je kan wachten tot maandag of dat je toch even langs moet komen.

Bij twijfel bel ik altijd eventjes. Zeg ik wel meteen dat ik tot na het weekeinde kan en wil wachten, maar dat ik wel even advies wil ovet wat nu wijsheid is.
Bellen kan altijd, ze geven zelf aan of je dan mag komen of niet.
Bellen, en dan vertellen zij je wel of je beter langs kunt komen of niet.
Nu bellen met de hap natuurlijk.
Ik kan werkelijk niet één reden bedenken waarom je niet zou kunnen overleggen met de HAP als je pijnklachten hebt. Die mensen staan je gewoon vriendelijk te woord en als het hun inschatting is dat je tot maandag kan wachten om naar de HA te gaan, dan hoor je dat wel.

Snap echt niet wat een topic openen hier voor nuttigs aan kan toevoegen. Je had al 3x kunnen bellen in die tijd
Gewoon de hap bellen, ik heb dit al 37 keer gehad in mijn hele leven en echt beter om naar de hap te gaan dan door te blijven lopen.
Bel nu gewoon je hap..
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Niet de hap bellen hoor
heb je al pijnstillers geprobeerd? Dat zou ik doen en dan maandag naar de huisarts.
Tintelende vingers zou ik nooit betrouwen.

Da's teken dat er iets serieus mis is, dat waarschijnlijk toch echt geen 2 dagen kan wachten.
Uitstralende schouderpijn en tintepingen zouden op iets kunnen wijzen, maar hoeft niet. Ze gaan verder doorvragen. Wel bellen!
Tintelende vingers zou voor mij een reden zijn de hap te bellen. Succes!
Computer says nooooo
Bedankt voor de antwoorden! Ik ga bellen
Laat je het nog even terughoren? beterschap !
quote:Mietrot schreef op 29 oktober 2016 @ 17:50:

Tintelende vingers zou ik nooit betrouwen.

Da's teken dat er iets serieus mis is, dat waarschijnlijk toch echt geen 2 dagen kan wachten.huh? dat kan gewoon wijzen op een slijmbeursontsteking hoor, of carpaal tunnelsyndroom of een tenniselleboog of een nekhernia etc etc etc.
quote:MevrouwMina schreef op 29 oktober 2016 @ 17:42:

Niet de hap bellen hoorEn waarom dan niet?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:S-Meds schreef op 29 oktober 2016 @ 17:58:

[...]

huh? dat kan gewoon wijzen op een slijmbeursontsteking hoor, of carpaal tunnelsyndroom of een tenniselleboog of een nekhernia etc etc etc.

Kan evengoed wijzen op dat er dingen knel zitten / aan 't afsterven zijn.

Als je op tijd reageert is het perfect te redden, als je dagen gaat wachten mogelijk niet of maar gedeeltelijk.
Even tussendoor: De man van het bandje heeft wel een hele zwoele stem
quote:Mepi schreef op 29 oktober 2016 @ 18:07:

Even tussendoor: De man van het bandje heeft wel een hele zwoele stem

Gaat er nu vast wat meer tintelen bij je

Succes! Goed dat je gebeld hebt.
Okee, ze denken een slijmbeursontsteking. Ik hoef niet langs te komen, maar moet wel mijn paracetamol nog gaan bijvullen met ook ibuprofen. En eventueel volgende week nog even langs bij de huisarts. Gelukkig niks ergs
Even een niet-diagnose, maar omdat er vaak niet aan gedacht wordt (vooral door patiënt niet): het kan ook een teken zijn van een paniekaanval, weet ik uit ervaring. Dus wie weet doet dat een belletje rinkelen of kan het helpen om te bedenken waardoor het zou kunnen komen. Beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven