Kan ik naar HAP?
zaterdag 29 oktober 2016 om 17:31
Ten eerste: Ik zoek geen diagnose, en ik ga sowieso maandag naar de huisarts. Maar ik maak me toch een beetje zorgen, dus vandaar de vraag of ik met mijn klacht naar de huisartsenpost kan gaan.
Ik heb enorme schouderpijn. Ik kan mijn linkerschouder niet meer optillen, en zelfs in rust blijft het pijn doen, en kloppen. Ondertussen begin ik ook last te krijgen van tintelende vingers. Ook lijkt de pijn soms door te trekken naar mijn elleboog.
That's it! Wachten tot maandag om de HA te bellen, of nu bellen naar HAP??
Ik heb enorme schouderpijn. Ik kan mijn linkerschouder niet meer optillen, en zelfs in rust blijft het pijn doen, en kloppen. Ondertussen begin ik ook last te krijgen van tintelende vingers. Ook lijkt de pijn soms door te trekken naar mijn elleboog.
That's it! Wachten tot maandag om de HA te bellen, of nu bellen naar HAP??
zaterdag 29 oktober 2016 om 17:33
zaterdag 29 oktober 2016 om 17:35
Ik kan werkelijk niet één reden bedenken waarom je niet zou kunnen overleggen met de HAP als je pijnklachten hebt. Die mensen staan je gewoon vriendelijk te woord en als het hun inschatting is dat je tot maandag kan wachten om naar de HA te gaan, dan hoor je dat wel.
Snap echt niet wat een topic openen hier voor nuttigs aan kan toevoegen. Je had al 3x kunnen bellen in die tijd
Snap echt niet wat een topic openen hier voor nuttigs aan kan toevoegen. Je had al 3x kunnen bellen in die tijd
zaterdag 29 oktober 2016 om 17:58
quote:Mietrot schreef op 29 oktober 2016 @ 17:50:
Tintelende vingers zou ik nooit betrouwen.
Da's teken dat er iets serieus mis is, dat waarschijnlijk toch echt geen 2 dagen kan wachten.huh? dat kan gewoon wijzen op een slijmbeursontsteking hoor, of carpaal tunnelsyndroom of een tenniselleboog of een nekhernia etc etc etc.
Tintelende vingers zou ik nooit betrouwen.
Da's teken dat er iets serieus mis is, dat waarschijnlijk toch echt geen 2 dagen kan wachten.huh? dat kan gewoon wijzen op een slijmbeursontsteking hoor, of carpaal tunnelsyndroom of een tenniselleboog of een nekhernia etc etc etc.
zaterdag 29 oktober 2016 om 18:00
quote:S-Meds schreef op 29 oktober 2016 @ 17:58:
[...]
huh? dat kan gewoon wijzen op een slijmbeursontsteking hoor, of carpaal tunnelsyndroom of een tenniselleboog of een nekhernia etc etc etc.
Kan evengoed wijzen op dat er dingen knel zitten / aan 't afsterven zijn.
Als je op tijd reageert is het perfect te redden, als je dagen gaat wachten mogelijk niet of maar gedeeltelijk.
[...]
huh? dat kan gewoon wijzen op een slijmbeursontsteking hoor, of carpaal tunnelsyndroom of een tenniselleboog of een nekhernia etc etc etc.
Kan evengoed wijzen op dat er dingen knel zitten / aan 't afsterven zijn.
Als je op tijd reageert is het perfect te redden, als je dagen gaat wachten mogelijk niet of maar gedeeltelijk.
zaterdag 29 oktober 2016 om 18:45