Mode & Beauty alle pijlers

Basic t-shirts

29-10-2016 18:51 55 berichten
Met welke basic T-shirts hebben jullie goede ervaringen?

Wat ik zoek:

-niet te lange shirts

-niet doorschijnend bij een lichte kleur

-soepel vallend

-mooie halslijn, mag ook v-hals zijn

Hema? H&M? Zara? Vera Moda? Of..
Ik was vroeger heel tevreden over de Hema, maar ze zijn sinds dit jaar bezig met alle kledingstukken duurder en van minder goede kwaliteit te maken.

Beschouw deze post maar als een TVP.
C&a had er wat liggen voor €8
Alle reacties Link kopieren
McGregor. Goede kwaliteit katoen, blijven mooi in vorm en mooi van kleur. Plus nette afwerking aan hals en mouwen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
WE
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh, en Zeeman!
quote:magneetstrip schreef op 29 oktober 2016 @ 18:55:

Ik was vroeger heel tevreden over de Hema, maar ze zijn sinds dit jaar bezig met alle kledingstukken duurder en van minder goede kwaliteit te maken.

Beschouw deze post maar als een TVP.

Juist, de Hema holt achteruit

(Dito qua tvp )
quote:Tickel schreef op 29 oktober 2016 @ 18:55:

Oh, en Zeeman!Weet je het zeker? Ik heb daar laatst een legging gekocht, en ik verbaasde me over hoe klein die viel en dat die ook doorscheen + kraakte bij dat elastiek. Is dat met de shirts echt anders? Ik ben wel benieuwd.
quote:magneetstrip schreef op 29 oktober 2016 @ 18:57:

[...]

Weet je het zeker? Ik heb daar laatst een legging gekocht, en ik verbaasde me over hoe klein die viel en dat die ook doorscheen + kraakte bij dat elastiek. Is dat met de shirts echt anders? Ik ben wel benieuwd.

Ja, ben ik zeker van. Mooie afwerking langs de hals. Per seizoen wisselende kleuren en in ronde en v hals.

Ik zag dat ze nu ook long sleeves hadden. Maar je moet het even in de winkel gaan bekijken.

http://www.zeemanshop.com ... roducts/dames-t-shirt--77
Zeeman, Kruidvat (Anna Rolfi), Kik en last but zeker not least.......Action.

Die laatste longsleeves zijn zo fijn! Blijven mooi qua vorm en kleur en kosten 3,79 euro.
quote:Tickel schreef op 29 oktober 2016 @ 18:59:

[...]

Ja, ben ik zeker van. Mooie afwerking langs de hals. Per seizoen wisselende kleuren en in ronde en v hals.

Ik zag dat ze nu ook long sleeves hadden. Maar je moet het even in de winkel gaan bekijken.

http://www.zeemanshop.com ... roducts/dames-t-shirt--77Nou de Hema is tegenwoordig niks en je kan altijd iets terugbrengen bij de Zeeman als het tegenvalt, toch? Misschien toch het overwegen waard. :D
Ik ga eens rondstruinen.

Dank!
quote:magneetstrip schreef op 29 oktober 2016 @ 19:03:

[...]

Nou de Hema is tegenwoordig niks en je kan altijd iets terugbrengen bij de Zeeman als het tegenvalt, toch? Misschien toch het overwegen waard. :DDe t-shirts met korte mouw uit de basic collection kosten 3 euro. Voor dat geld kun je het wel proberen denk ik.
C&A
WE
Miss Etam
quote:Tickel schreef op 29 oktober 2016 @ 18:59:

[...]

http://www.zeemanshop.com ... roducts/dames-t-shirt--77Ik heb er de singlets van, heel mooi en zacht materiaal. Ik heb ze alleen nog niet zo lang, maar na een paar keer wassen zien ze er nog goed uit tot dusver. Die singlets zijn alleen wel vrij lang (vind ik zelf wel fijn), maar ik weet niet hoe de shirts vallen. Voor die prijs kan je je er geen buil aan vallen.
Zalando basics lijn.
quote:magneetstrip schreef op 29 oktober 2016 @ 19:03:

[...]

Nou de Hema is tegenwoordig niks en je kan altijd iets terugbrengen bij de Zeeman als het tegenvalt, toch? Misschien toch het overwegen waard. :DBlijkbaar hebben ze dat zelf ook gemerkt. Ik kocht er een paar weken geleden twee shirts voor mijn dochter. Omdat ze als pyama worden gedragen maakte de kwaliteit wat minder uit. Maar het materiaal is echt mooi. Mooier dan van afgelopen winter.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik heb goede ervaringen met de C&A voor basic shirtjes, is al wel een paar seizoenen geleden dat ik die gekocht heb, dus ik weet niet of het inmiddels misschien veranderd is.
Zeeman t-shirts en longsleeves blijven mooi.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Nou, ik heb onlangs anders een paar hele fijne gekocht bij HEMA. In zwart, ijsblauw en oudroze. Bevielen zó goed dat ik ze dubbel gekocht heb, €12,50 per stuk. Heb ze al gewassen en blijven erg mooi. Hebben een V-hals overigens en 3-kwarts mouw, achterkant is iets langer dan de voorkant.
Zeeman inderdaad
Ab imo pectore
quote:Troeteltje schreef op 29 oktober 2016 @ 19:03:

Zeeman, Kruidvat (Anna Rolfi), Kik en last but zeker not least.......Action.

Die laatste longsleeves zijn zo fijn! Blijven mooi qua vorm en kleur en kosten 3,79 euro.Verkopen ze ook kleding bij de Action? Ik ben de laatste persoon van Nederland die nog nooit bij de Action geweest is denk ik. In mijn hoofd is dat een soort Kruidvat/Blokker rotzooi winkel
quote:pejeka schreef op 29 oktober 2016 @ 18:55:

McGregor. Goede kwaliteit katoen, blijven mooi in vorm en mooi van kleur. Plus nette afwerking aan hals en mouwen.Jezus ja, dat mag ik hopen. Gezien de prijs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven