Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 30 oktober 2016 @ 10:56:

[...]

Ben ik echt geen voorstander van om elkaar medicatie te proberen. Wel probeer ik te besparen door soms iets door te schuiven. Dochter kreeg ooit iets voorgeschreven en ik wist dat ik dat nog had liggen. Dan vraag ik aan de huisarts of dat dezelfde dosering is en dan maakt dochter die van mij eerst op.ja, maar dan overleg je dat met de arts, vind ik toch wat anders dan gewoon doorgeven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:sssssst schreef op 30 oktober 2016 @ 10:56:

[...]

Ben ik echt geen voorstander van om elkaar medicatie te proberen. Wel probeer ik te besparen door soms iets door te schuiven. Dochter kreeg ooit iets voorgeschreven en ik wist dat ik dat nog had liggen. Dan vraag ik aan de huisarts of dat dezelfde dosering is en dan maakt dochter die van mij eerst op.Ik ben daar vrij makkelijk in hoor. Op een gegeven moment lag hier voor n weeshuis aan diclofenac en andere spierverslappers vanwege afwisselend spit bij hem en mij. Werd echt te gek om daar steeds nieuwe voorgeschreven te krijgen. In overleg kon dat prima.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik doe er niet aan mee die hele wintertijd. Vanavond landen we op Lanzarote en dan is het weer een uur later. Onze oude tijd dus.

Alleen voor de vorm de nieuwe tijd even in de smiezen houden om het vliegtuig niet te missen
Fijne reis Puss! *wurmt zich in PIB-rugzak, gnagnagna*.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 oktober 2016 @ 11:06:

Ik doe er niet aan mee die hele wintertijd. Vanavond landen we op Lanzarote en dan is het weer een uur later. Onze oude tijd dus.

Alleen voor de vorm de nieuwe tijd even in de smiezen houden om het vliegtuig niet te missen Veel plezier!
Heel veel plezier, Boots!
Life is short. Eat dessert first.
Ik word dus gewoon nu pas wakker. Zo laat was het niet eens. Voel me een stuk beter gelukkig.
Veel plezier op Lanzarote Puss!
Kan je rustig aan doen vandaag Dolfje?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wie wil mij even een schop onder mijn kont geven?

Ik moet boodschappen doen, maar zit nog in mijn pyjama op de bank
quote:Philae schreef op 30 oktober 2016 @ 11:41:

Wie wil mij even een schop onder mijn kont geven?

Ik moet boodschappen doen, maar zit nog in mijn pyjama op de bank

Ik ben principieel tegenstander van schoppen onder de kont.

Zie ook mijn onderschrift.

Maar ik kan je wel aanraden om even boodschappen te gaan doen, zodat je wat te eten hebt.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Fijne vakantie Boots.
Zo de man is, huis schoon, huiswerk gemaakt. Ik heb álle tijd voor het VF! Gezellie!
quote:hatsetats schreef op 30 oktober 2016 @ 12:02:

Zo de man is, huis schoon, huiswerk gemaakt. Ik heb álle tijd voor het VF! Gezellie!

Beetje eng zo.

Wát is de man?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hele fijne vakantie Puss!!!

Gisteren een hele leuke verjaardag gehad bij nichtje van 18. En 'ineens' is neef van 12 ook echt in de pubertijd, inclusief overslaande stem

Vanmiddag weer op verjaardag, nu naar de jongste telg van de familie. Neefje wordt 4 jaar dus echt heel lang zullen we niet blijven gok ik; er komen verder allemaal mensen !et kinderen in de zelfde leeftijd. Dat vind ik na een uur al niet meer leuk, zoveel kleine kinderen bij elkaar
quote:feow schreef op 30 oktober 2016 @ 12:10:

[...]

Beetje eng zo.

Wát is de man? kaarten met de mannen
quote:Solomio schreef op 30 oktober 2016 @ 11:44:

[...]

Ik ben principieel tegenstander van schoppen onder de kont.

Zie ook mijn onderschrift.

Maar ik kan je wel aanraden om even boodschappen te gaan doen, zodat je wat te eten hebt.Ik zie geen onderschriften . Ik forum mobiel.
'middag

Welkom in 'de normale' tijd.
quote:Oudblond schreef op 30 oktober 2016 @ 11:40:

Kan je rustig aan doen vandaag Dolfje?

Ja op zich wel. Hebben net de koffers ingepakt en gewogen. De ene is 18,5 kilo en de andere 21,5 dus ik ga van de week nog iets schuiven.

Straks paar boodschappen halen en vanavond even naar vrienden.
quote:dolfje schreef op 30 oktober 2016 @ 13:31:

[...]

Ja op zich wel. Hebben net de koffers ingepakt en gewogen. De ene is 18,5 kilo en de andere 21,5 dus ik ga van de week nog iets schuiven.

Straks paar boodschappen halen en vanavond even naar vrienden.

Voor drie weken vakantie is dat wel veel

Toen ik naar het buitenland vertrok voor minimaal 2 jaar had ik alleen een koffer van 23kilo mee
quote:Philae schreef op 30 oktober 2016 @ 13:39:

[...]

Voor drie weken vakantie is dat wel veel

Toen ik naar het buitenland vertrok voor minimaal 2 jaar had ik alleen een koffer van 23kilo mee Ik heb voor 2/3 weken een koffer van bijna 20kg bij me!
Echt? Voor twee/drie weken neem ik alleen een handbagage rugzak mee
quote:dolfje schreef op 30 oktober 2016 @ 13:31:

[...]

Straks paar boodschappen halen en vanavond even naar vrienden.Ja dat max gewicht van die koffers heb je zo bereikt
quote:Philae schreef op 30 oktober 2016 @ 13:42:

Echt? Voor twee/drie weken neem ik alleen een handbagage rugzak mee Daar zou alleen mijn toilettas inpassen.
quote:Philae schreef op 30 oktober 2016 @ 13:42:

Echt? Voor twee/drie weken neem ik alleen een handbagage rugzak mee Laatste vakantie, één koffer van 18kg voor twee personen. Bij terugkomst 12kg.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven