Zalig zondagtopic

30-10-2016 11:06 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag was er het vrolijke vrijdagavondtopic, op zaterdag natuurlijk de zaterdagmorgentopics.

Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.

Wat zijn jouw plannen vandaag?

Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?

Ga je iets speciaals doen of lekker niks?

Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
668, the neighbour of the Beast
Ik lig op de bank, moet rust nemen van de vlos. Ze heeft t steeds over dat onze knul "een kleintje" is. Moet volgende week voor de 3e keer terug voor de groei echo. Ik hou me maar voor dat de wereld groot genoeg is om te groeien.
Marels, ik heb de kikkers/muizen + schuimpjes van Kruidvat (beide 79 ct per zak) en de vulling van de kikkers en muizen is heerlijk zacht en smelt in de mond. En de schuimpjes lijkt een soort heel dun laagje omheen te zitten waardoor ze zo lekker zacht blijven.

GateKeeper, sterkte met je rustig houden. Hoe ver ben je?
Thee, inmiddels 34 weken geweest dus nog heel even. Ik ben van ellende maar meer gaan eten of althans vaker, in de hoop dat hij dan wat bijkomt maar heb daardoor wel weer een plofkop gekregen

Nou ja ik denk maar zo alles voor de baby en verkering heb ik toch al
Ah, dan zijn het nog bijna 'de laatste loodjes'. Voel je je verder wel goed?
Oeh, dat schiet al op Gate, spannend!

Thee, ik wil het niet weten want ik mag ze niet kopen van mezelf
Ik ben klaar om een stukje tattoo te posten, niet quoten zo a.u.b. want ik haal het later weg.
Zie dit topic nu pas.

Hou ervan, van die weekend-kletstopics.

Nu op de bank. Manlief kijkt F1. Ik forum een beetje en struin Marktplaats af naar leuke dingetjes in de buurt.

Succes met rust houden GK.

En voor de rest.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:thee schreef op 30 oktober 2016 @ 21:15:

Ah, dan zijn het nog bijna 'de laatste loodjes'. Voel je je verder wel goed?Ja prima, alleen een beetje onzeker. Zal je net zien is t een 8 ponder
Ja dat gezeik lijkt van alle tijden Marels dus leuk dat je zo'n klets topic hebt geopend.

Succes ermee Gatekeeper!

Net in een stuip gelegen om de kat met vriend. Ze liep zichzelf weer te vermaken op ons bed, met van die meppende klauwen het dekbed over totdat ze gek van zichzelf wordt en de trap af sjeest. Alleen deze keer iets te hard want het ging echt KADUNKKADUNKKADUNK de trap af. Huilennn.
Poef!
anoniem_256159 wijzigde dit bericht op 30-10-2016 22:17
Reden: Void
% gewijzigd
Leuk zeg!
Gaaf vanille!! Wat is het verhaal erachter?
Netjes gedaan hoor. Mooi
Mooi vanille! Het was toch een referentie naar Sappho? Vind ik leuk altijd, als een tattoo meer betekent dan "ik vond het plaatje gewoon leuk."
Goddorie ik ben me toch moe....
Ik lig al in bed!
Ik hang nog een film te kijken.

Daarna naar bed.
Ik kan officieel niet meer tegen alcohol.
quote:Marels schreef op 30 oktober 2016 @ 21:34:

Gaaf vanille!! Wat is het verhaal erachter?Ik ben lesbisch en de dichter Sappho (bekend als lesbisch, maar waarschijnlijk bisexueel) beschreef in een van haar gedichten dat zij en haar lover een krans van viooltjes droegen. Op basis daarvan gaven lesbische/biseksuele vrouwen elkaar vroeger een viooltje als een soort subtiel signaal.
Mooi, een viooltje!

Ik ben de deur niet uit geweest vandaag. Alleen even naar de berging. In huis opgeruimd ben ben ook begonnen aan een doos uit een periode dat het niet zo goed ging. Kan grotendeels naar de kringloop en ik zal blij zijn als het weg is!
Je kunt méér.
Wat mooi!!

Sappho ken ik uiteraard wel maar dat had ik eerder in het topic gemist.

Zulk soort symboliek zoek ik dus ook als ik ooit een tattoo zou nemen.
quote:Moon-Alisa schreef op 30 oktober 2016 @ 22:04:

Mooi, een viooltje!

Ik ben de deur niet uit geweest vandaag. Alleen even naar de berging. In huis opgeruimd ben ben ook begonnen aan een doos uit een periode dat het niet zo goed ging. Kan grotendeels naar de kringloop en ik zal blij zijn als het weg is!Ik alleen naar de chinees
Mooi VanilleNoir!
Oh wauw wat een mooie betekenis erachter zeg.
Wat een mooie betekenis VanilleNoir. En vind het viooltje ook mooi gezet.

Hoezo kun je er niet meer tegen Marels? Mocht je het toch een keer willen halen in de Sintperiode dan is Kruidvat aanrader.

He Ingelke hoe gaat het met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven