Zalig zondagtopic
zondag 30 oktober 2016 om 11:06
Vrijdag was er het vrolijke vrijdagavondtopic, op zaterdag natuurlijk de zaterdagmorgentopics.
Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.
Wat zijn jouw plannen vandaag?
Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?
Ga je iets speciaals doen of lekker niks?
Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
Vandaag het zalige zondagtopic, omdat ik er zin in heb en om lekker te forummen over niks.
Wat zijn jouw plannen vandaag?
Ben je helemaal uitgeslapen nu de wintertijd in gegaan is?
Ga je iets speciaals doen of lekker niks?
Brandt los en kom gezellig mee forummen hier
668, the neighbour of the Beast
zondag 30 oktober 2016 om 20:58
Marels, ik heb de kikkers/muizen + schuimpjes van Kruidvat (beide 79 ct per zak) en de vulling van de kikkers en muizen is heerlijk zacht en smelt in de mond. En de schuimpjes lijkt een soort heel dun laagje omheen te zitten waardoor ze zo lekker zacht blijven.
GateKeeper, sterkte met je rustig houden. Hoe ver ben je?
GateKeeper, sterkte met je rustig houden. Hoe ver ben je?
zondag 30 oktober 2016 om 21:02
zondag 30 oktober 2016 om 21:26
zondag 30 oktober 2016 om 21:30
Ja dat gezeik lijkt van alle tijden Marels dus leuk dat je zo'n klets topic hebt geopend.
Succes ermee Gatekeeper!
Net in een stuip gelegen om de kat met vriend. Ze liep zichzelf weer te vermaken op ons bed, met van die meppende klauwen het dekbed over totdat ze gek van zichzelf wordt en de trap af sjeest. Alleen deze keer iets te hard want het ging echt KADUNKKADUNKKADUNK de trap af. Huilennn.
Succes ermee Gatekeeper!
Net in een stuip gelegen om de kat met vriend. Ze liep zichzelf weer te vermaken op ons bed, met van die meppende klauwen het dekbed over totdat ze gek van zichzelf wordt en de trap af sjeest. Alleen deze keer iets te hard want het ging echt KADUNKKADUNKKADUNK de trap af. Huilennn.
zondag 30 oktober 2016 om 22:01
quote:Marels schreef op 30 oktober 2016 @ 21:34:
Gaaf vanille!! Wat is het verhaal erachter?Ik ben lesbisch en de dichter Sappho (bekend als lesbisch, maar waarschijnlijk bisexueel) beschreef in een van haar gedichten dat zij en haar lover een krans van viooltjes droegen. Op basis daarvan gaven lesbische/biseksuele vrouwen elkaar vroeger een viooltje als een soort subtiel signaal.
Gaaf vanille!! Wat is het verhaal erachter?Ik ben lesbisch en de dichter Sappho (bekend als lesbisch, maar waarschijnlijk bisexueel) beschreef in een van haar gedichten dat zij en haar lover een krans van viooltjes droegen. Op basis daarvan gaven lesbische/biseksuele vrouwen elkaar vroeger een viooltje als een soort subtiel signaal.
zondag 30 oktober 2016 om 22:04
zondag 30 oktober 2016 om 22:05
quote:Moon-Alisa schreef op 30 oktober 2016 @ 22:04:
Mooi, een viooltje!
Ik ben de deur niet uit geweest vandaag. Alleen even naar de berging. In huis opgeruimd ben ben ook begonnen aan een doos uit een periode dat het niet zo goed ging. Kan grotendeels naar de kringloop en ik zal blij zijn als het weg is!Ik alleen naar de chinees
Mooi, een viooltje!
Ik ben de deur niet uit geweest vandaag. Alleen even naar de berging. In huis opgeruimd ben ben ook begonnen aan een doos uit een periode dat het niet zo goed ging. Kan grotendeels naar de kringloop en ik zal blij zijn als het weg is!Ik alleen naar de chinees
668, the neighbour of the Beast