Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 31 oktober 2016 om 21:16
maandag 31 oktober 2016 om 21:18
quote:barbaracartland schreef op 31 oktober 2016 @ 21:15:
[...]
Die met het schietbrevet. Die zoekt echte boter in de supermarkt.Doe smokkel je toch over de grens? *hopende dat er geen smelgtedoe gebeurt wegens de warme smokkelregieonen*
[...]
Die met het schietbrevet. Die zoekt echte boter in de supermarkt.Doe smokkel je toch over de grens? *hopende dat er geen smelgtedoe gebeurt wegens de warme smokkelregieonen*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 31 oktober 2016 om 21:20
quote:Oudblond schreef op 31 oktober 2016 @ 21:18:
[...]
Doe smokkel je toch over de grens? *hopende dat er geen smelgedoe gebeurt wegens de warme smokkelregieonen*Botersmokkel, zo'n gaaf onderwerp. Ik draag het elk jaar aan voor de profielwerkstukken, maar er is nooit een leerling die het sexy vindt. Koffiesmokkel idem dito, terwijl het er echt heftig aan toe ging, met moord en diefstal en oplichting.
[...]
Doe smokkel je toch over de grens? *hopende dat er geen smelgedoe gebeurt wegens de warme smokkelregieonen*Botersmokkel, zo'n gaaf onderwerp. Ik draag het elk jaar aan voor de profielwerkstukken, maar er is nooit een leerling die het sexy vindt. Koffiesmokkel idem dito, terwijl het er echt heftig aan toe ging, met moord en diefstal en oplichting.
maandag 31 oktober 2016 om 21:28
maandag 31 oktober 2016 om 21:31
quote:Eleonora-1 schreef op 31 oktober 2016 @ 21:29:
[...]
Wat zei Meds dan wat zo provocerend was?
Zag er heel normaal uit wat in dat topic besproken werd.
Niemand maakte een opmerking over wat dan provocerend was.Ze zei " patat " . Want ; plantaardig en niet duur. Was provocerend. Ban.
[...]
Wat zei Meds dan wat zo provocerend was?
Zag er heel normaal uit wat in dat topic besproken werd.
Niemand maakte een opmerking over wat dan provocerend was.Ze zei " patat " . Want ; plantaardig en niet duur. Was provocerend. Ban.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 31 oktober 2016 om 21:35
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2016 @ 21:31:
[...]
Ze zei " patat " . Want ; plantaardig en niet duur. Was provocerend. Ban.Wat kinderachtig een ban voor het woord patat.
[...]
Ze zei " patat " . Want ; plantaardig en niet duur. Was provocerend. Ban.Wat kinderachtig een ban voor het woord patat.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 31 oktober 2016 om 21:37
quote:Eleonora-1 schreef op 31 oktober 2016 @ 21:36:
[...]
Waar slaat dat nou op?
Het topic gaat over plantaardig eten.
Wat is er niet plantaardig aan patat?
Belachelijke ban dus.Ik gok dat de Pavlovmod dienst had en dat er iemand gestaft heeft waar ze het wel vaker ( over eten ) aan de stok heeft gehad.
[...]
Waar slaat dat nou op?
Het topic gaat over plantaardig eten.
Wat is er niet plantaardig aan patat?
Belachelijke ban dus.Ik gok dat de Pavlovmod dienst had en dat er iemand gestaft heeft waar ze het wel vaker ( over eten ) aan de stok heeft gehad.
maandag 31 oktober 2016 om 21:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2016 @ 21:31:
[...]
Ze zei " patat " . Want ; plantaardig en niet duur. Was provocerend. Ban.
Ja maar de mod had juist laten weten dat er recepten uitgewisseld moesten worden toch?
En patat is een eindproduct, dat weet Smeds best. Ze had gewoon ook over aardappels schillen, snijden en frituren moeten beginnen.
Dat kortaffe to the Point is ook provocerend voor de mensen die juist om recepten vragen.
[...]
Ze zei " patat " . Want ; plantaardig en niet duur. Was provocerend. Ban.
Ja maar de mod had juist laten weten dat er recepten uitgewisseld moesten worden toch?
En patat is een eindproduct, dat weet Smeds best. Ze had gewoon ook over aardappels schillen, snijden en frituren moeten beginnen.
Dat kortaffe to the Point is ook provocerend voor de mensen die juist om recepten vragen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 31 oktober 2016 om 21:38
quote:shisha schreef op 31 oktober 2016 @ 21:37:
Klinkt alsof het niet waar kan zijn, hoe moet ik nu zoiets geloven?
Als je al een ban kunt krijgen voor het typen en daarna op "enter" drukken van het woord: patat...wat zou mij dan nu kunnen gebeuren? Lijfstraf, denk ik.
Klinkt alsof het niet waar kan zijn, hoe moet ik nu zoiets geloven?
Als je al een ban kunt krijgen voor het typen en daarna op "enter" drukken van het woord: patat...wat zou mij dan nu kunnen gebeuren? Lijfstraf, denk ik.