JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik waseven nieuwsgierig of er nog iets aan het gebeurd was vandaag, hier i.i.g. niks van te lezen, maar waar is Voy? Hier vandaag mijn ouders de hele dag op bezoek, erg gezellig maar ik ben nu moe en mijn buik is echt keihard en hij jeukt... brrr.
Ja, ik ben erg nieuwsgierig naar het geslacht Lily en Chili! Zelf heb ik niet echt een idee wat het wordt. Man denkt dat het een meisje wordt, maar dat is denk ik meer omdat hij het hoopt omdat hij de meisjesnaam die we hebben mooier vind dan de jongensnaam. Hij had vannacht ook gedroomd dat we een meisje kregen. Verder denkt echt iedereen dat het een jongen wordt! Ben benieuwd of ze gelijk krijgen of dat we ze gaan verrassen!

Vanmiddag zijn we de box bij medeforumgenootje Ainne gaan ophalen (zij woont ook in Dublin). Ik heb haar meteen gevraagd of ze as vrijdag als ik bevallen ben op het forum wil melden of we een jongen of meisje hebben (ik heb haar tel.nr.). Zij wil dat wel doen dus jullie hoeven dan geen 5 dagen te wachten. Thanks Ainne!

Marianne, jij wordt wel goed verwend zeg door je familie. Geniet er maar van!

Emms, Lily en Chili, gelukkig allemaal aan de betere hand. Hoop dat het zo blijft tot de bevalling. Lily sterkte morgen bij de controle.

Melloo, ook al zo'n makkelijke baby en wat fijn dat je ook zo geniet van de kraamtijd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier best veel verhalen heb gehoord van mensen die net hun baby hebben en die het best moeilijk vinden. Erg druk, hectisch, weinig slaap etc. maar als ik jou en Helena hoor valt dat allemaal wel mee. Komt dat misschien doordat dit jullie tweede is of hebben jullie gewoon zo'n geluk?

Helena, hier wordt er best snel gevoeld en vliezen gebroken etc maar het gevaar op infecties schijnt dan ook toe te nemen. Misschien is geduld hebben dan toch het beste..... al is dat wel makkelijk gezegd als je zoals ik weet dat je over enkele dagen een baby in je armen hebt.

Wij hebben vandaag verder flink ruimte gemaakt. Spullen die we niet dagelijks gebruiken in dozen gedaan en man gaat morgen naar leegstaand huis op platteland om spullen daar op te slaan. Ondertussen kan ik de kamer dan opruimen en schoonmaken en de babyspullen eindelijk klaarleggen in de kast. Tja, langzaam maar zeker maken we vorderingen. Moet ook wel met een deadline in zicht!
quote:belletje2 schreef op 28 december 2008 @ 21:52:

maar waar is Voy?

Hier ben ik, met baby nog in buik! Ik ben alleen de hele dag zo ziek als een hond geweest en nu nog eigenlijk, ik houd het kort.

Ik ben vreslijk aan het hoesten de hele dag en alles doet me pijn, Ook heb ik steeds van die heftige bloedneuzen, heel erg vervelend. Maak me nu wel een beetje zorgen over de bevalling, want mijn energielevel is echt 0.0 nu..

Enniewee, ik hoop dat het in de loop van vandaag of morgen beter zal gaan en dan zal ik het even wat minder asociaal over mezelf hebben alleen..

Oh Voy dat is wel super klote zeg! Ziek je baby krijgen is wel een beetje jammer :( Ik hoop dat het snel beter gaat!

Bloedneuzen zijn ook jammer, ik heb ze ook maar alleen onder de douche. Heeft dat niet mogelijk iets te maken met je bloeddruk? Ik roep maar wat hoor! En het over jezelf hebben is helemaal niet aso (toch?!)!

Ik ga douchen en mezelf eens laten betasten door de gyn.Ik verwacht er echter weer helemaal niets van.

Jullie horen het!
Voyager, beterschap! Hoop dat de baby nog even blijft zitten totdat je opgeknapt bent. Niet leuk zo.

Lily, ik hoop dat als je terugbent je te melden hebt dat je een paar cm ontsluiting hebt. Ben benieuwd!
Ha meiden,

Dit wordt een spannend weekje volgens mij! Sowieso Kitty as vrijdag, misschien Voyager, Lily en Emms en wie weet wie nog meer!

Ik in ieder geval niet, althans, dat hoop ik niet. Zaterdag ben ik 37 weken, dus ik mag nog even.

Vandaag heb ik weer allerlei koop en regeldingen op t programma staan. In die zin heeft de nesteldrang toegeslagen!

Ik reageer straks wel wat uitgebreider!
Oh Voy, ik had echt gehoopt dat je afwezigheid een andere oorzaak had. Hopelijk voel je je inderdaad binnen niet al te lange tijd wat beter. Hou je maar zo rustig mogelijk en hopelijk knap je snel weer op. Sterkte.

Hopelijk heeft de gyn de goede touch vandaag lily en is er een paar cm, dan heb je dat alvast bereikt.

Fijn dat je snel een berichtje kunt laten sturen als je bevallen bent kitty, toch wel heel spannend als je niet weet wat het geslacht van het kindje is, nog een paar dagen!

Ik heb eigenlijk geen idee of er weleens "zomaar" gevoeld wordt bij ca. 39 weken nikkiet. Bij mijn vorige had ik aan het einde het idee dat er misschien iets begonnen was en toen heeft de vk bij de controle dat inderdaad gedaan en bleek ik 2 cm te hebben. Maar dat was dus wel met een aanleiding, misschien als je aangeeft dat je eht idee hebt dat er al wel het e.e.a. aan het gebeuren is dat ze het dan wel doet.

Fijn om te lezen dat de dames die al bevallen zijn zo lekker op een roze wolk zitten. Ik hoop deze keer ook op een mooie kraamtijd (eerst een soepele bevalling natuurlijk) zodat ik die wolk ook eens van dichtbij kan bekijken.

Gisteren hadden wij mijn ouders op bezoek, mijn moeder komt (zeker nu) bijna iedere week wel een dagje om me te helpen. Zij heeft meer nesteldrang dan ik volgens mij maar deze keer was het gewoon voor het leuk. Mijn vader is vrij handig en die hadden we gevraagd om (net als bij onze oudste) weer een vergroting van een afbeelding van het geboortekaartje te maken om als geboortebord in de tuin te zetten. Het is erg leuk (en groot!) geworden, we hebben allerlei boerderijbeestjes op het kaartje en ook op de schilderijtjes in de babykamer. En op het bord staat dus een paardje, straks denken de mensen nog dat we een pony gekregen hebben ("en we noemen hem Salinero").

Ondanks de dikke buik/grote baby had ik tot een paar dagen terug geen nieuwe striae op mijn buik (wel nog vage lijnen van de vorige zwangerschap) maar de afgelopen dagen zijn er 4 nieuwe scheuren bijgekomen, er staat ook veel spanning op mijn buik, en het jeukt ook vreselijk. Verder voel ik me nog steeds erg goed, alles is klaar het enig wat ik nog moet is een luier/pedaalemmer voor de babykamer kopen en dan kan het grote afwachten beginnen.
Ben dr weer. Met kutterig klote nieuws want er zit véél te weinig schot in de zaak. 2 cm ontsluiting. Dat is opzich de ondergrens van het 'prettig' inleidbare maar er zijn best wel wat mitsen en maren en dan nog mijn eigen twijfels over 'de natuur zn gang laten gaan'. Dat het actieplan nu is: volgende week maandag zit ik wéér in het ziekenhuis en mocht er dan nog steeds geen en of weinig actie down under zijn dan gaan ze eerst kijken of er dmv gel meer verweking/ontsluiting komt en dan of verder met inleiden of kiezen om te wachten tot mijn lijf het zelf oppikt. Dan bepaal ik zelf het tempo zeg maar.

Ik ga dus nog een weekje zuchten/steunen/janken/niets slapen/sjago zijn en dan heb ík genoeg gedaan en gaan we mijn lijf een beetje helpen.

*blah*

Oh en het goede nieuws is uiteraard dat het voor volgende week maandag nog uit zichzelf kan beginnen maar daar ga ik maar niet vanuit.

Zo en dan nu even een potje zwelgen in zelfmedelijden.

*jank*
He Lily het schiet ook niet echt op bij jou he?! Je zit dan dus volgende week net over je uitgerekende datum. Heb je nog wel slaappillen meegekregen voor het geval je wederom nachten niet kunt slapen?

Voy; gatver zeg ziek zijn is niet leuk! Hopelijk heb je niet al te veel last van weeen etc? Dat kan je er dan niet bij hebben! Want eerst beter worden is nu de beste optie. Sterkte meid!

Marianne; echt fijn dat je ouders en zusje je zo erg steunen. Volgens mij moet je wel een hele goede band nu met ze hebben. Is toch wel heel speciaal allemaal.

Belletje; wat een leuk idee zeg! Grappig. Wij hebben een foto gemaakt van het geboortekaartje en willen dit als fotobehang gaan ophangen in de baby kamer.

Lucia; ga maar lekker nestelen. Heb ik ook gedaan de eerste 2 weken. Heerlijk is dat. Daarna kan je lekker relaxen en niksen. Ben ik nu de derde vrije week begint lekker mee bezig ;).

Melloo; ahhh heerlijk! Nog iemand die vol op kan genieten. Hoop ook op zo'n periode. Al hou ik net als Kitty er wel rekening mee dat het ook heel anders kan zijn.

Kitty; hoor ook andere verhalen dan die van Helena en Melloo om me heen dus hou toch rekening met een zware periode. Kan het allen maar mee vallen ;). Mijn vriend hier denkt ook een meisje. Maar voor het evenwicht bij de baby's van januari moeten we toch eigenlijk een jongen krijgen haha

Emms; je klinkt nog wel heel relaxt dus misschien heb je gelijk en blijft de baby nog even zitten. Of je wordt straks heel erg verrast. In ieder geval fijn dat iedereen bijna weer beter is bij jou, dan kan de baby in ieder geval komen.

Wen; hopelijk ben je niet ziek aan het worden?!

Hier weer een slechte nacht. Kon niet slapen en daarna alleen maar korte slaapjes kunnen doen. Vanochtend wakker geworden doordat de buren aan het klussen zijn. Niet fijn dus! Vanavond maar heeeeel vroeg naar bed. Kiespijn is er nog heb het gevoel dat het toch 1 kies is helaas. De pijn heb ik nu alleen met kauwen dus hoop toch dat het vanzelf weer weggaat. Het is een kies die namelijk net voor de zwangerschap op nieuw gevuld is dus zo ok moeten zijn. Dus hoop op de hormonen! Ga zo voor de, denk ik, laatste keer naar mijn ouders. Die wonen op ca. 3 kwartier rijden (pffff). Lekker veel oliebollen eten zodat ik daarna een jaar niet meer hoef! Tot later. xxx
Nikiet, ik vind vandaag wel een leuke datum. En ook ik word een klein beetje zat van het gezeur in mn buik. Maar ik wil er niet over klagen, want het zal zeker een bedoeling hebben. En zo als het bij Voy en Lily is, heb ik het zeker niet. Maar ik zou het echt niet erg vinden als de bevalling al snel zal gaan beginnen. Maar net wat je zegt:het zegt ook niet alles. Voor hetzelfde geldt duurt het nog 3 weken.

Ik vind het ook wel zwaarder worden nu. Ik heb geen echte pijnen of lasten, maar de buik gaat toch echt wel in de weg zitten. Net nog even mn teennagels geknipt, nou dat viel echt niet mee. En het voelt ook steeds of ik een blaasontsteking heb, maar ik denk dat de HA niets vindt. Ben gelukkig niet moe meer, Heb zo'n 11 uur geslapen, Wel een paar keer wakker geweest, maar op zich wel uitgerust.

Kitty, wat leuk dat je dat hebt kunnen regelen. En fijn dat wij dan idd niet 5 dagen hoeven te wachten. Spannend hoor. Het is al bijna vrijdag.

Voy, heel erg beterschap!!! Knuffel voor jou. Ik heb wel ns gehoord dat als je echt ziek bent, dat je niet zult bevallen. Dat schijnt zo geregeld te zijn door de natuur. Hopen maar dat dat klopt, want lijkt me echt niet fijn als je zo ziek bent dat je dan de kracht moet hebben om te bevallen.

Enne ik vind het ook echt niet aso om het over jezelf te hebben hoor. Daar is het forum toch ook voor. Natuurlijk erg lief van je om ook iets te zeggen aan een ander, maar je moet ook aan jezelf denken hoor. Dus zeur maar lekker zoveel als je wilt, Lijkt me alleen maar gezond...

Belletje, wat lief van je moeder. Hahaha, Salinero. Wel een leuk idee om zo'n bord in de tuin te zetten. Ik hoef op zich niets in de tuin, maar ik geloof dat ik daar zelf niet zoveel over te zeggen heb. Dus ik laat het maar over me heen komen.

Een jeukende buik lijkt me niet fijn. Bij mij gaat het gelukkig nog steeds goed wat de striae betreft. Hoop dat dat zo blijft. De druk voel ik wel bij het niezen hoor en dan moet ik wel denken aan wat iemand hier op het forum had verteld. Dat zij iemand kende die na een niesbui het stratenboek op haar buik had. Ik probeer dus zo vrij mogelijk te niezen, voor zover dat mogelijk is, Ik was wat verkouden en moet toch nog wel regelmatig niezen, maar het gaat nog steeds goed. Geen stratenboek hier. En ook geen jeuk. Doet me er aan denken dat ik nog even moet smeren, was ik vanochtend vergeten.

Lily: knuffel voor jou . En echt respect hoor. Heel erg. Ik vind het zo goed van jou, Echt waar. En het zou toch best voor a.s maandag nog kunnen beginnen, want je bent het weekend toch uitgeteld?

Ik ga voor de verandering maar weer ns even naar de wc.
anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 29-12-2008 11:43
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Chili, je hebt nog wel moed om 3 kwartier naar je ouders te rijden en dan ook nog weer terug. Maar voor lekkere oliebollen zou ik ook wel een ritje over hebben hoor. Geniet er lekker van. Een collega van mij vertelde (die was 7 januari uitgeteld) dat bij haar de bevalling vermoedelijk eerder was begonnen door het eten van oliebollen. Door de olie schijnt er van alles te gaan werken in je buik. Dus wie weet...
hahaha ik hoop niet dat ze gaan werken die bollen. Van mij mag de baby nog wel even blijven zitten tot 39 weken (voor mij 7/1). De rit met kerst ook gemaakt naar de familie van mijn vriend. Is wel lang inderdaad maar ja, wil het toch proberen. En dan nieuwjaarsdag nog 1x naar beide families. Hoop dat ik het red! Enne, moet je niet wat meer drinken dan? Ik las laatst in jou stukje dat dat een oorzaak kan zijn van een branderig gevoel. Had dat toen toevallig ook en door meer te drinken is het weggegaan bij mij!
Zó! Heb even een uurtje flink hard gejankt en mezelf heel zielig gevonden maar ben er nu alweer klaar mee. Het is goed zo. Ja het is heftig zo de laatste week/weken maar dat is het voor iedereen. Daarnaast wil ik héééél graag zo min mogelijk medische toestanden en dus is het nodig dat ik wacht wacht wacht tot de baby klaar is. Zó lang kan het nooit meer duren en zelfs als ze tot week 42 blijft zitten is het niet eens nog 3 weken dus I need to get over myself. En ik ga niet een smeer denken aan inleiden (riep ze nu heel stoer....)

Straks lekker met man naar de hei, lekker lunchen en misschien wat lopen. Ik ben best goed geworden in het functioneren met de nepweeën dus dit is wel lekker.

Ik heb trouwens een enorme informatie behoefte over de geboorte en heb een geweldige site gevonden: My birth een engelse site waar veel filmpjes van thuisbevallingen opstaan. Ze zijn heel erg geruststellend voor mij. Wel erg grafisch maar nergens ranzig. Bovendien een stuk beter voor mijn beeldvorming dat het programma wat sbs6 ooit uitzond.
Chili, ik ben al wat meer aan het drinken. Ik voel me ook al wel iets beter. Mss moet ik 's nachts ook maar wat gaan drinken als ik er toch af ben om naar de wc te gaan. Zal zo trouwens even bellen voor de uitslag.

Lily, lekker om even naar buiten te gaan. Kan me voorstellen dat je niet echt zin in iets medisch hebt hoor. Leuke tip van de internetsite, maar ik geloof dat ik maar niet ga kijken. Brrrr, hou helemaal niet van dat soort filmpjes.
Wel blaasontsteking dus... Zo een kuur halen en morgen gaat er een kweek naar het lab. Balen...
Balen maarrrr het gezeur in je buik gaat nu iig wel over (denk ik) en zo kun je heerlijk naar de 42 weken waggelen ;)

Ik waggel trouwens echt, mijn hemel geen gezicht!
Yep, zieke Wen hier. Ik lig als een dood vogeltje op de bank, de hele dag al aan het slapen.

Meiden die het nodig hebben:

ik meld me weer als ik wat beter ben, voor ik jullie ook aansteek
Ahhh Wen jij ook al ziek... sterkte meid!!

Lily; goed om ff alle frustratie uit te janken en dan lekker even eruit te gaan. Kan je goed doen. Het is heerlijk koud winter weer. Wij zijn ook even lekker gaan wandelen, wel koud maar wel genoten met het zonnetje.

Daarnaast de rit naar mijn ouders overleeft ;). Heerlijk volgegeten met oliebollen dus ben er voorlopig klaar mee haha

Oh Marianne; jij blaasontsteking. Balen! Dus nu helemaal goed blijven drinken hoor. Enne, hoe was de apple crumble trouwens??
Even een snel bezoekje, want ik ga zo lekker even bankhangen, ben moe. Dochter was vandaag zo druk en nadat ze met haar vinger tussen de deur had gezeten was helemaal niets meer goed en toen moest ze vanmiddag ook nog mee naar de gynaecoloog want ik had geen oppas, pfffff.

Bij de gyneacoloog alles weer in orde. Nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week woensdag, als er dan nog niks gebeurd is. Ik krijg dan ook gelijk een CTG, want bij een zwangerschap van 41 weken (volgende week woensdag dus) is er in het ziekenhuis waar ik loop officieel sprake van een overdragen zwangerschap. Eerst was dat nog bij 42 weken, maar sinds kort hanteren ze in dit ziekenhuis dus 41 weken. Ben benieuwd of ik die woensdag ga halen.

Iedereen sterkte met alle vervelende dingen! We hebben Evince trouwens niet meer gezien toch sinds zaterdag? Hoop dat alles goed gaat.
Hier nog een kerstkindje !

Ik had alleen niemand die het voor me op het forum kon zetten, sorry..

26 december om 12:28 is onze Dieke geboren.

Ik stapte smorgens uit mijn bed en stond gelijk in een flinke plas met water, geen twijfel over mogelijk dus

In het ziekenhuis aangekomen gecontroleerd of ze nog in stuit lag en dat was zo.

We konden gelijk achter een ingreep aangepland worden dus lag ik rond 12 uur op de operatie tafel.

Vandaag thuis gekomen en ja...... wat is ze schattig,mooi,lief ehm en soms ook pinnig

Later meer maar nu eerst even lekker in mijn eigen huis zitten en alles nog eens goed door laten dringen.

Ik had hier trouwens al wel meer kindjes verwacht zeg, hoe is het mogelijk dat ik Lily en Voy "ingehaald/verslagen" heb.

Houden jullie het allemaal nog vol ?

Ik zal zo snel mogelijk alles bij lezen maar voor nu wens ik iedereen heel veel sterkte en draagkracht nog.

enne het moment kan dus echt opeens zomaar daar zijn!
Balen zeg, dat sommigen van jullie toch ook wat ziek zijn! Kun je toch net wat minder lekker genieten van je verlof he? Snel wat extra vitamientjes en dan opknappen hoor! Is toch fijn als je kunt bevallen met een neus zonder snot.

Hier is de krampjes-fase al aangebroken. Roze wolk iets minder roze... Lize slaapt al twee nachten pas rond 4:00 's nachts in en voor die tijd huilt ze vaak. Niet aan 1 stuk door, maar wel zo vaak dat je net niet tussendoor kunt slapen. En het is zooo zielig. Ze ligt lekker te liggen en opeens gaat ze met een verkrampt gezichtje echt gillen en met de benen trekken. Sneu, vooral omdat je zo weinig kunt doen.

Ze ligt nu lekker in een draagdoek bij me te slapen. Dat helpt echt heel goed, maar dat kan ik 's nachts in bed niet doen natuurlijk.

Als jullie nog geen draagdoek hebben; KOPEN!!! Echt de oplossing voor alles. En ze liggen er zo schattig in. Lekker dicht bij je, echt heerlijk.

Ach ja, jullie verheugen je vast zelfs op de kramp-fase. In ieder geval degenen die het zwanger zijn zat zijn.

Spannende week inderdaad! Ik hoop op veel nieuwe kleine mede-forummertjes.
Hip! Ik lees nu pas je bericht! Gefeliciteerd meid! Geweldig. Ik hoop dat je je oke voelt en dat alles goed gaat.

Leuke naam!

Geniet van het thuiszijn en natuurlijk van je kleine meisje. Enne..meisjes zijn altijd wat pinnig volgens mij. Die laten wel van zich horen als iets ze niet zint! Jongens schijnen veel meegaander te zijn. Saaaaaaaaaai (grapje!!)
Hallo meiden,

Was ik hier zaterdag voor het laatst?? Wat gaan de dagen toch hard dan...

Vandaag een erg drukke dag gehad, eerst in het ziekenhuis de gyn, die constateerde dat mijn hartslag erg hoog was en toen ze vroeg of ik daar vaker last van had besefte ik mij dat ik dat inderdaad wel heb ja. Ik dacht dat de momenten dat ik mijn hard zo tekeer voelde gaan en ik moest gaan zitten te maken hadden met de lage bloeddruk die ik heb (bij de gyn vandaag (120/50) ) en daar kan je ook wel last van hebben maar schijnbaar niet met de hoge hartslag.

Zij de hartslag van de baby beluisterd en die was ook erg hoog. Meer dan 160, soms zelfs ruim 170. Dus ik moest aan de ctg, maar eerst nog bloed prikken en naar opname om de afspraak voor de keizersnede te maken. Bloed prikken omdat die hoge hartslag en het zo warm hebben waar ik steeds erge last van heb kan wijzen op een niet goed werkende schildklier o.i.d. Morgen krijg ik de uitslag van de bloedtest als het goed is.

De ctg was niet helemaal goed, nog steeds die erg hoge hartslag bij de baby, op het laatst wel wat minder hoog. Maar nu moet ik dus morgenochtend weer voor een ctg...

De afspraak voor de keizersnede staat voor de 16e gepland! Dus nog 2,5 week. De 9e kon helaas echt niet, dat was echt te vroeg.

Een eerder ingeleide bevalling was ook geen optie volgens de gynaecoloog, een keizersnede is gewoon de beste optie, zeker omdat die de vorige keer zo goed bevallen is.

En het is zeker een groot kind zag ze aan de curve die de ck gemaakt had van de 3 echo's die ik al gehad heb, alleen gemeten heeft ze niet, want dat is helemaal niet betrouwbaar meer nu zei ze inderdaad.

Maar goed, ik wil nu even ontspannen, mijn moeder is net de deur uit, die heeft op de kinderen gepast vandaag en later heeft ze nog geholpen met allerlei dingen, heb nu een heerlijk opgeruimd gevoel maar ben wel behoorlijk kapot. Dus vergeef mij mijn ego berichtje, ik moet echt even bankhangen nu!

Wel nog even heel veel beterschap voor jou Wen!

En ook voor Marianne, heel vervelend hoor, een blaasontsteking...

En Lily, heel veel sterkte voor jou! Hopelijk heb je nog wel wat extra pillen gekregen om goed te kunnen slapen!

Ook voor alle andere een dikke knuffel en sterkte met de laatste loodjes!
Ik lees het ook nu pas Hip!! Ben een beetje te lang met mijn berichtje bezig geweest...

GEFELICITEERD! Hip!! Nog een kerstkindje dus toch. Wat leuk zeg!

Lekker dat je weer thuis bent zeker!? Geniet ervan!!

Enne, Helena, als ik jou zo hoor over die krampjes dan weet ik ineens weer hoe vreselijk rot dat kan zijn ja. Dan heb ik weer zoiets van, blijf eigenlijk maar zo lang mogelijk zitten nog. Nu hebben we nog relatief veel rust hier...

Maar goed, wij krijgen nu een jongen, dus hopelijk is ie heel erg saaaaaai wat dat betreft, hihihihi...
sjonge wat schrijven jullie veel!! kan het zowat niet bijhouden! ben zelf eindelijk eens druk met de babykamer, we hebben gisteren en vandaag behangen, schoongemaakt en de meubeltjes erin gezet. het lijkt meteen ergens op en ik ben er helemaal blij mee .

vanmorgen bij de vk geweest en mijn ijzer is weer helemaal oke! ik kan dus stoppen met de pillen en bevallen, fijn! verder was ook alles oke, alles volgens het boekje eigenlijk. ik voel me ook nog erg goed, energiek, ben er nog niet klaar mee ofzo. ik denk ook dat ik niet snel ga bevallen, gewoon eind januari zoals de voorspellingen zeggen.

voy en wen: heel erg beterschap! ben vorige week ziek geweest en ik dacht echt af en toe dat ik erin bleef. veel hoesten, niezen en proesten, en als mijn maag dan vol was spuugde ik de hele boel onder. sorry voor dit onsmakelijke verhaal .

tjee lily, wat een verhaal dit weer. nog even volhouden, als het rommelt rommelt het en ik denk dat je volgende week maandag niet gaat halen. kind valt er straks gewoon uit met al het voorwerk wat je al hebt geleverd. en goed van je dat je gaat wandelen, in beweging blijven kan ook al juist het laatste duwtje geven. net als sex, heb je vast geen zin in, maar uit ervarin gweet ik dat het helpt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven