Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 01 november 2016 @ 22:18:

Ik haat sneeuw.Ik ook! Daarom doe ik mijn zomervakantie maar in december (naar de zon)
Daarom gaan wij over 2 dagen.meer ideaal zou zijn van november tot april
Goedemorgen.

Kittens, fijn!
Goedemorgen!
Goedemorgen! Werken en vandaag heel hard duimen voor iemand en in gedachten kaarsjes voor aansteken... Niet dat de moeilijke situatie na vandaag over is maar dan is er weer een stap voorbij en hopelijk vooruit.
Hoi!

Sinds gisteren heb ik hier dankzij drie zieke kinderen een overload aan irritante computerspelletjes, domme animatieseries, dramatische koreaanse smartlappen, schreeuwende YouTubers en dochters die jankend anime kijken.

Nog even en ik laat me opnemen.
Sterkte, Dolf!
Getver Yet, niet leuk, hang in there...

Kittens, wat fijn dat je ws. wat meer vastigheid hebt voorlopig, en nog om de hoek ook. Ik werk zelf ook op 7 min. fietsafstand van huis en dat is zó fijn!

Dolfje, ik ben ook niet dol op vliegen, maar ben er gelukkig nog nooit echt ziek door geworden. Vervelend voor je man (en vooruit, ook voor jou), maar ik hoop dat de vakantie het ruimschoots goedmaakt!

Even een meteorologisch tegengeluid: ik ben dol op sneeuw! IJs, ijzel, hagel en koude nattigheid daarentegen vind ik dan weer wel vreselijk. Maar mooie, dikke, droge sneeuw word ik wel blij van. Dat er 's nachts verse sneeuw bijkomt en overdag de zon knalhard schijnt.
quote:Philae schreef op 01 november 2016 @ 22:20:

[...]

[afbeelding]

Mijn leger staat klaar
Hunnie, dat van de sneeuw en zo'n deel ik!

Dolfje, naar voor je man en ook voor jou. Hopelijk wordt het een super fijne vakantie!
Ik ga naar een 'gevaarlijke' winkel. Messenset scoren. Maar in de kookwinkel ga ik meestal helemaal los
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 02 november 2016 @ 09:33:

Ik ga naar een 'gevaarlijke' winkel. Messenset scoren. Maar in de kookwinkel ga ik meestal helemaal los Oh, heerlijk! Hier zit ook een mooie zaak. En mijn zus woont in A'dam vlakbij Duikelman. Da's voor mij echt een snoepjeswinkel. (Alleen duizend keer duurder.)
Ik ga inderdaad o.a. bij Duikelman kijken. Maar eerst in west naar een hele grote winkel. Daar staat elke zaterdag een messenslijper voor de deur. Heb jij dat ook dat alle spullen in zo'n zaak naar je roepen: 'Kies mij, kies mij!'. Man gaat mee en die wordt helemaal een tv-kok in zo'n winkel
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 02 november 2016 @ 10:05:

Ik ga inderdaad o.a. bij Duikelman kijken. Maar eerst in west naar een hele grote winkel. Daar staat elke zaterdag een messenslijper voor de deur. Heb jij dat ook dat alle spullen in zo'n zaak naar je roepen: 'Kies mij, kies mij!'. Man gaat mee en die wordt helemaal een tv-kok in zo'n winkel

Ja precies. Het ziet er allemaal zo gaaf en mooi uit! Nu nog het huis waar het allemaal in past

Waar ik deze zomer nou ook weer heel blij van werd: bij een troc vond ik een prachtige koperen schuimspaan. Bij Sissy-Boy kosten die dingen een klein fortuin, en hier vond ik zomaar een originele voor een fractie van die prijs. Daar word ik dan zó blij van! Kookmuts die ik dan ben...
Onze oudste gaat helemaal los in zulke winkels. Zijn laatste aanwinst: een mooie rooie Kenwood
quote:yette schreef op 02 november 2016 @ 10:25:

Onze oudste gaat helemaal los in zulke winkels. Zijn laatste aanwinst: een mooie rooie Kenwood Die ken ik alleen als het merk van mijn eerste versterker....
Koreaanse smartlappen klinkt wel heel goed. Heb je een tip?
quote:barbaracartland schreef op 02 november 2016 @ 11:09:

Koreaanse smartlappen klinkt wel heel goed. Heb je een tip?Got7, BTS en Seventeen?!
quote:yette schreef op 02 november 2016 @ 11:16:

[...]

Got7, BTS en Seventeen?!Wow! Wat geweldig. Ik luister nu Got7, wat een feestje . Dankjewel! Ik voelde al zo'n leegte na penpineappleapplepen.
Wat is Got7? Klinkt als een mierzoet drankje.
quote:Hunniebunnie schreef op 02 november 2016 @ 10:59:

[...]

Die ken ik alleen als het merk van mijn eerste versterker....

Het is deze jongen, hij bakt er brood en pizza's mee.

en nu wil hij er een gehaktmolen bij
O haha, maken ze ook zulke dingen? Nou, je kind heeft wel smaak heur!
quote:Hunniebunnie schreef op 02 november 2016 @ 11:21:

Wat is Got7? Klinkt als een mierzoet drankje.Al sla je me dood. Het is Kpop. .
Saai maar wel even lekker rustig om alleen te pauzeren.

Nog een nachtje thuis en morgen tot 16.00 werken en dan de laatste dingetjes inpakken.

Morgen wordt een kort nachtje maar ja kan daarna lang zitten en niks doen.

Vanavond komt er nog een vriend van ons een travelcache brengen die we daar ergens moeten verstoppen. Hij legt het ons vanavond uit.. Nog nooit gedaan geochace nl..
Hier spuit elf weer: wat is nou weer een travelcache? Ik geloof dat ik soms het contact met de werkelijkheid kwijtraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven