Blij topic over samenwonen.

16-10-2016 20:52 558 berichten
Ik wil het graag met de wereld delen: ik ben gaan samenwonen!

Maar om familie/vrienden niet verder 'lastig' te vallen met hoe leuk het is en hoe we ons nog niet ergeren aan kleine dingen, heb ik maar even dit topic gemaakt.

We wonen ook echt nog pas net-net samen, sinds vorige week ergens. We zijn nog spullen aan het verplaatsen en verhuizen van mijn plek naar zijn/onze plek (we zijn gaan wonen in zijn huis).

maar het bevalt goed.

Nog meer mensen die net zijn samenwonen/getrouwd/etc?
Is ook geen hol aan, cybermeisje, hoewel soms wel heel lekker kan zijn hoor het huis voor jezelf. En bedenk maar dat het in zicht is dat je samenwoont, voor t zelfde geld was je single zonder dit perspectief, nou dan heb je t goed geregeld nu toch!

(Dat dacht ik als ik me zielig voelde als ik hem een paar avonden / dagen niet zag voordat we samenwoonden.... En herinner me ook nog heel goed m'n single tijd)

Nu zien we elkaar soms ook maar 1 of 2 avonden door de week maar slapen iig samen en dat scheelt al zoveel! Nog heel even en dan hebben jullie dat ook

Leuk, daremanda, die post voor samen! Ik was zo blij met t eerste kaartje voor ons samen laatst (van vriendin van me, superlief)

En een rekening samen is echt handig!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het meeste moeite met het feit dat ik hem nu helemaal niet zie tot donderdag, voor onze vakantie zagen we elkaar elke dag (ja, wij behoren tot de statistieken ). Dus dan is het verschil nu wel heel erg groot zeg maar.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
.
Samenwonen is ook wachten tot hij thuiskomt van overwerken. Het eten staat al klaar, hij was wat laat met melden dat ie ging overwerken, maar ik mis hem.
Haha, ik snap wat je bedoelt Daremanda. Mijne is vanavond eten met een vriend, dus ik mis hem ook :( maar ben zelf wat ziekjes dus ergens is t dan eigenlijk heel erg lekker om rustig alleen te zijn.
quote:Iertje94 schreef op 31 oktober 2016 @ 19:31:

Cybermeisje dat is ook zeker niet leuk. En alleen eten verschrikkelijk. Zeker als je veel bij elkaar bent geweest is het afkicken.Wij waren voor die vakantie ook niet vaak 'samen samen', maar wel de hele dag bij elkaar in hetzelfde gebouw. Gelukkig zien we elkaar morgen weer.
Hoe komt het cybermeisje dat t nu paar dagen niet was?

Mijn vriend kwam net onverwacht vroeg binnen, dus ik ga me nog even laven aan wat knuffels en hopelijk een zachte massage
quote:Stormkraft schreef op 02 november 2016 @ 20:58:

Hoe komt het cybermeisje dat t nu paar dagen niet was?

Ik heb een nieuwe baan ;)
Werk je nu onregelmatig dan?

Enne... Gefeliciteerd met je baan!!
Wij wonen nu nog niet samen, dat gaan we in januari doen.
.
Dat is bij ons ook vaak zo Iertje. Werk onregelmatig dus ook met regelmaat avonden en dan is het zo fijn als ik dan kan blijven liggen, vriend staat op gaat aankleden ontbijten enz maar dan komt ie vlak voor hij gaat nog even naar boven om een kus te geven

Dan draai ik me nog even om.

Wel is het zo dat als hij weg is ik vaak niet zo lang blijf liggen. Ik denk dan oh ik wil nog dit dit dit en dat doen in huis hihi.

Ik zit nu alleen te eten omdat vriend is uit eten met collega's. Gisteren ook al niet samen gegeten omdat ik avonddienst had. Beetje ongezellig dus.

Ik kijk wel uit naar het moment dat ie straks weer thuis is en we met een wijntje de bank op kruipen voor expeditie robinson
Tralalalala
Vanochtend kropen we ook tegen elkaar aan tot zijn wekker op snooze ging

Nu gaat hij voetbal kijken en ga ik lekker wat forummen. :-)
Ik sta nu bij het station te wachten tot zijn trein aan komt, dan lekker naar huis, eten en dan ga ik hem plat knuffelen...
Fijn cybermeisje! Geniet ervan na dat lange wachten
Tralalalala
Wij zijn al bijna 9 jaar samen en ik heb het nooit eenzaam of alleen gevonden. Er zijn genoeg periodes geweest dat we elkaar maar 1 of 2 dagen in de week zagen, vanwege de afstand en ons drukke leven. Maar dan at ik gewoon met een vriendin of een collega bijvoorbeeld. En vaak 's avonds ook sporten of een hobby met anderen.

Ik snap wel dat je elkaar heel erg mist (ik heb mijn vriend sinds zaterdag niet gezien, dus ik mis hem ook), maar ik heb wel altijd geprobeerd om tussendoor heel erg mijn eigen leven te leiden en leuke dingen te blijven doen met anderen. Zodat ik niet op hem zit te wachten. Dat ging soms moeilijk en soms makkelijk, maar ik denk dat het alles wel draaglijker maakt.

Hoop niet dat je dit als kritiek of aanval ziet Cybermeisje, maar zou er voor waken dat je de komende maanden echt gaat zitten wachten. Want dat is slopend.
Omdat er hele logische redenen zijn om te wachten, nu omdat ik een nieuwe baan heb en december is nu ook niet de beste maand om te verhuizen. Daarnaast hebben we nu 'voorpret', dus spullen opruimen en uitzoeken wat we willen.

Ik heb echt nog wel mijn eigen leven, dat vinden we juist allebei heel belangrijk. Dat is juist een van de redenen dat we nu al gaan samenwonen, omdat het anders gewoon gaat gebeuren dat we elkaar in sommige weken maar 1 dag in het weekend zouden zien. Maar ik zat gisteren niet zo lekker in mijn vel, dus daarom was ik zo blij om hem te zien. Normaal gesproken zou hij gewoon zelf vanuit het station komen, ben geen taxi.
Vanaf gisteren hebben we wifi in het nieuwe huis. Vriendlief is ook druk met zn spullen inpakken dus ik hoop volgend weekend over te kunnen.
Spannend Iertje!

Hier hebben rustig weekend ''eindelijk'' een weekend zonder afspraken buiten de deur dus we nemen extra de tijd te genieten van elkaar
Woehoe ik heb lang weekend. En schoonouders zijn ook weg paar dagen. Heerlijk hun huis en ons huis alleen. Vriendlief heeft mijn auto vandaag gemaakt dus ga maandag lekker koken voor als hij uit werk komt. Altijd fijn dat hij zo handig is.

Lekker Daremanda zulke weekenden zullen nu wel zeldzaam zijn. Altijd al die verplichtingen.
Hoihoi! Gezellig hier al die kneuterige weekenden. Wij hebben ook een rustig weekend, 1 van de zeer weinige de laatste (& komende) tijd. Maar goed ook want ik ben niet helemaal fit. Gelukkig inmiddels wel aan de beterende hand.

Fijne zondag nog allemaal!
Ik heb dit weekend werkweekend en ook nog eens avonden tot 23.00. Vriend vind dat altijd minder leuk... alleen eten niet echt iets samen kunnen ondernemen en alleen op de bankhangen, maar hij vermaakt zich gelukkig prima en zorgt dan voor mijn hond

Fijne zondag nog voor jullie
Tralalalala
Beterschap Stormkraft!
Vandaag lekker in het nieuwe huis terwijl vriendlief bij vrienden is. Moet alleen enorm wennen aan alle geluiden. Wilde veel gaan doen maar heb amper iets gedaan.

Beterschap Stormkraft. Natuurlijk net als het niet uitkomt.
Beterschap Stormkraft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven