Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Hey dames!

Ik heb ook een superkerst gehad! Echt genoten, goed gezelschap, fantastisch gegeten en gedronken en hele mooie cadeautjes gekregen!

En nu dus weer aan de lijn hahaha!

Dread ben je al weer een beetje opgewarmd? Waardeloos he, geen verwarming. Zeker als het zo koud is. Wij hebben er patent op. In alle huizen waar we tot nu toe gewoond hebben hebben we wel gedonder met de cv gehad. Zelfs een keer op 1e kerstdag en op nieuwjaarsdag in de kou gezeten omdat de ketel het begaf. Gelukkig kennen we "een mannetje", maar zie anders maar eens een monteur te vinden!

Bloempje ben jij weer beter? Morgen NOD voor jou. You never know.... Zou super zijn, op de valreep nog iemand in 2008. Ik hoop het van harte.

Wat betreft die gekke droom, ik had uberhaupt nooit aan jullie gedacht hoor! Het was een onbekende die mij had "herkend". Maf he?

Ik ben momenteel druk aan het bedenken wat we in de vakantie willen gaan doen. Zwangerschap en kinderen staat even op een heel laag pitje. Ben het een beetje zat aan het worden. Ook al zitten nu wel mijn vruchtbare dagen eraan te komen maar het hoeft van mij gewoon even niet.

Wat zijn jullie oud en nieuw plannen?
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Mijn NOD is vandaag, maar voor mij is dat even niet meer zo spannend allemaal. De kans dat ik op een natuurlijke manier zwanger kan raken is echt nihil..... Maar goed, op dit moment nog niks, vanmorgen wel al wat buikkrampen. Zal waarschijnlijk morgen wel doorzetten. Ik doe dus alleen nog voor spek-en-bonen mee... tenminste zo voelt dat.

Bloem en Inci, ik duim heel hard voor jullie!!

Ik heb gisteravond samen met mijn vriend gewonnen met pokeren (we waren de laatste 2 en hadden geen zin meer om door te gaan).

Ga straks filmpjes kijken samen met vriend. Lekker languit op de bank!
Winterdip, gelukkig hebben wij onze cv niet kapot en hebben we het wèl lekker warm in huis!! De verwarming in de auto deed het niet..... brrrrrrrrrrr...... en we moesten zo'n 3 kwartier rijden (dus stilzitten...).

Oud en Nieuw plannen? Of naar vrienden of gewoon lekker samen thuisblijven en later nog langs vrienden of buren.... zoiets denk ik. Geen wilde plannen verder... En jullie??
Yep, dat had ik begrepen, maar koud is koud, of het nou in de auto of in huis is. Oja, jouw NOD is vandaag. Een kans blijft er altijd maar we zetten in op begin 2009 want dan zijn jullie met heel veel gemak, heel snel geholpen, toch?

Wij hebben voor oud en nieuw twee uitnodigingen. Nogal uiteenlopend, eentje op "het kamp" en eentje bij vrienden in "'t Gooi". Tja.... we begeven ons in verschillende kringen anders wordt het ook zo saai
hey meiden!!!

ook hier hebben we de kerstdagen overleefd! was erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten.

nou bloem en inci.. het wachten is op jullie! ben benieuwd of 2008 toch voor één (of allebei natuurlijk) van jullie een jaar is die je niet snel vergeet!!

dread, lekker dan dat de verwarming kapot was... freezing!!!! ik denk dat jullie nog wel een kleine kans hebben hoor. ergens zullen er toch wel zaadcellen zitten? en je hebt er maar 1 nodig dus als die ene zich nou net naar buiten heeft weten te dringen... tja wie weet... we wachten het af!

winter, ik zou het wel weten hoor! lekker luxe naar 't gooi! maar misschien zijn die vrienden net iets minder leuk dan die andere... in dat geval zeg ik: ga gezellig een biertje drinken in het kamp! zo daar heb je veel aan hè? hihi. wat betreft je droom... heel vreemd. niet te hopen dat het uit gaat komen!

wij gaan met oud en nieuw naar mijn ouders toe, maar pas vanaf een uur of half 11 ongeveer... als youp van 't hek begint! voor die tijd hangen we gewoon samen lekker op de bank. na twaalven zullen we waarschijnlijk met mijn broertje, zus en zwager nog even op stap gaan hier op het dorp. niet veel bijzonders dus... lekker hoor!!

verder wachten we tot het 14 januari is. dan zullen we denk ik ook te horen krijgen wat onze opties zijn. vorige keer hoorde ik de gynaecoloog al over ivf dus dat zal het worden denk ik. en ik altijd maar denken dat je pas ivf mag als het aan de vrouw ligt maar dat is dus niet zo.. nou ja, we zullen het wel horen. ik ben alleen niet zo voor hormonen spuiten.. de kans is groot dat mijn zus of ik rond de overgang (hormonen) borstkanker krijgt en dan ben ik toch wel een beetje bang dat ik het hiermee zal gaan voeren. maar 'gelukkig' krijg ik vanaf volgend jaar 2 keer op een jaar een onderzoek. mammografie en een half jaar later echo van de borst. dus mocht het zo zijn dan zijn we er in ieder geval vroeg bij!!

maar lieve meiden... wat ik me toch echt afvraag: zou 2009 voor de 5 forumvriendinnetjes hèt jaar worden? winter, slaap er eens een nachtje over! of dread, als je pendel afgestoft is dan kan dit je eerste vraag zijn!! kom maar op met jullie theorieën haha!

ps. pluspuntje van mijn hsg: de komende paar maanden ben ik vruchtbaarder dan eerst omdat alles 'schoon' is!!! dus wij gaan weer flink tussen de lakens kruipen! alleen wel jammer dat mijn eisprong 1 januari is... hahah
Troela, jullie moeten 14 januari weer naar het ziekenhuis? Wij dus een dag later... spannend hè!

Bij mijn vriend weten we op dit moment vrijwel zeker dat er geen enkel zaadcelletje eruit komt op een natuurlijke manier, dus daar gaan we ook maar niet vanuit. Ik ben positief, maar wil wel realistisch blijven! Dus jullie waarschijnlijk ivf? Afwachten dus...

Vandaag een lekker aankl**t-dagje! Niks moet, alles mag... hahaha! Moet nog wel wat voor werk doen, waar ik altijd te laat mee begin...
ja zeker spannend!! maar 7 januari moet ik wel eerst met lief nog naar de uroloog... misschien komt daar nog wat uit. maar we hebben al een vermoeden.... sinds deze week zijn we erachter dat hij op 6-jarige leeftijd de bof heeft gehad. laat dat nou net de kinderziekte zijn waardoor je vermindert vruchtbaar kan worden! grrrr!! baal ik als een stekker van, maar ja, kan er niks aan doen. het zij zo...

en aan zijn spataderen wordt hij voorlopig ook nog niet geopereerd... de chirurg is ziek en de andere heeft vakantie en als hij terug is komen eerst de spoedgevallen. dus dat wordt maart of zo denk ik. aan de ene kant erg vervelend natuurlijk maar aan de andere kant ben ik daar ook wel blij om want dan kan de uroloog kijken of hij bij zijn balzak ook spataderen heeft. lief denkt zelf van wel en als dat zo is dan kunnen ze daar misschien ook meteen wat aan doen als hij dan toch onder het mes moet..

vandaag hebben wij net zo'n dag als jou dread! we hebben nog helemaal niks gedaan vandaag... we zijn aan het 'chillen' haha!
De bof heeft volgens mij alleen vanaf de puberteit invloed op de vruchtbaarheid, dus niet als je daarvoor de bof hebt gehad. Tenminste zoiets zei onze huisarts. Dus maak je daar maar niet te druk om.

Dus eerst 7 jan. naar de uroloog... ook spannend! Wij hebben beide afspraken op één dag staan. Gelukkig maar, anders blijven we aan het rijden.

Morgen weer werken, dinsdag heerlijk vrij en woensdag alleen de ochtend werken. Donderdag 1 jan. dus ook weer vrij en vrijdag werken. Zo ziet deze weer er voor mij uit! Hahaha!!
oh gelukkig! daar ben ik wel blij om!! ik had daar op internet niks over gelezen.. over dat het enkel in de puberteit van invloed is. pfff pak van mijn hart!

lekker weekje heb jij!! ik ben morgen nog vrij, dinsdag heel de dag werken, woensdag en vrijdag ochtend en zaterdag middag en avond.

heb je wel enig idee wat ze gaan doen 15 januari? of worden het alleen nog maar gesprekken bij de gynaecoloog en uroloog? ik denk wel dat ze in ieder geval al gaan kijken bij jullie allebei.. maar een hsg zullen ze nog niet doen dan. als ze dat überhaupt bij je gaan doen tenminste..

spannend weekje voor ons dan!!! waarschijnlijk weten we daarna wat er gaat gebeuren... weer wat meer zekerheid. dus we gaan wel gelijk op denk ik. bij ons in het ziekenhuis zijn ze nogal snel vind ik en ik denk dat ze er in nijmegen ook wel vaart achter zetten!! dan zijn we toch een beetje lotgenootjes haha!
Hey lieve meiden!

Inmiddels zijn er weer drie NOD's verstreken. Iemand al nieuws? (We blijven hoop houden he!)

Voor jullie wordt het echt spannend Dreadlokje en Troela!

Hier op het moment nog weinig interesse voor het hele gebeuren. Ik merk ook dat ik af en toe ook even wat minder zin heb om erover te forummen. Er zit geen vaart meer achter. En ik verlies al snel interesse als er niets gebeurt. Maar goed, we blijven hoop houden en zetten alles in op 2009! Het jaar van de os.

Wel heftig trouwens Dread, dat ze bij jullie gelijk aan ivf denken. Maar volgens mij is het daarmee wel heel vaak gelijk raak. Je weet wel vrij snel waar je aan toe bent. Lijkt me prettiger dan spuiten met hormonen en dagelijks je hormonen meten of er een eisprong optreedt en dat soort ellende. En dan is het nog maar een gok. Bij ivf wordt er gewoon een bevrucht eitje terug geplaatst en is het alleen afwachten of het blijft zitten. Maar goed, zal best intensief zijn, zo'n traject.

Ik moest vandaag werken maar heb net opgebeld dat ik vandaag toch maar vrij neem. Morgen weer. Dus ik drink mijn koffie op en duik lekker terug mijn mandje in. Veel lekkerder met dat koude weer!
Oja, oud en nieuw wordt dus op het kamp gevierd, heeft mijn vriend al toegezegd. Wordt vast hartstikke gezellig hahaha!

xxx
Hey Lady's

nou, hier nog niets te zien... (spannend he..)

Toch is het elke maand minder spannend maar zolang ik niet weet of er ij ons iets mis is heb ik ook geen rede om er aan te twijffelen denk ik wel eens (hoezo kop in t zand steken???)

Met andere woorden, ik zie het wel.

Vandaag toch geen tijd om te testen dus dat zal dan op zn vroegst morgen wrden om te testen.

En iedereen hier zal ik het meteen laten weten als het positief is natuurlijk! (mocht ik dus misschien door drukte niet toe komen aan schrijven, dan weet je dat het gewoon negatief is geweest, maar ik denk dat ik hier voor nog wel ff tijd kan maken hoor )

Wij krijgen met O&N loge's en gaan daar gezellig mee stappen. Vandaag dus nog werken en morgen het huis voor ze aan kant maken en boodschappen doen. Dan op woensdag middag nog even langs een paar mensen gezellig Dus wij weten het ook eindelijk!

En dread, bij jou al wat door gekomen? Want jou nod is nu ook al flink voorbij.. Ik weet dat je niets verwacht hoor...

En ivf... Het is toch wel een uitkomst lijkt me, ten opzichte van de alternatieven...

Winter, ik kan me voorstellen dat je nu even meer aan het vakantie plannen bent!!! Ik zit ook al weer stiekum naar verschillende lokaties te kijken... Zat stiekum aan de richting van tokio te denken... Lijkt me een heel bijzondere stad, en dan ook Kioto bezoeken met de geisha wijk enzo...

Troela, wat een nare ziekte is die bof toch!!! Moet eens gaan checken of mijn lief die we of niet heeft gehad...
He Bloem,

Ga je testen morgen! Spannend hoor! Wel laten weten, dan zet je je wekker maar 5 minuten eerder Ben heul benieuwd. Zou een mooie afsluiting van het jaar zijn.

Wanneer willen jullie op vakantie? Japan lijkt me ook super. Hebben we het nog even over gehad ook. Maar wij gaan in februari en dan is het er hartstikke koud. Net als in China, daar had ik ook een leuke route gezien maar daar is het rond het vriespunt of eronder. Dat vindt Winterdippie te koud hoor. Dus het wordt Thailand (toch maar weer ) en vandaaruit kijken we verder. Hong Kong een paar dagen misschien. Of Indonesie of Laos. We willen half januari de tickets naar Bangkok boeken. Die worden nu bijna met de dag goedkoper. En dan rond de 2e/3e week van februari vliegen. Jippie!

Laat je het morgen even weten?

XXX
whoehoeee!! spannend!! hoop het zo voor je bloem.. zou echt een geweldig einde van het jaar zijn!

winter, heb je genoten van je vrije dagje?

ja dread, hoe is het bij jou? al iets te zien?

en bij inci? jouw nod was ook gisteren!

enne... meiden... dat ivf verhaal ging over mij hihi! ik ging al teruglezen of dread ook zei dat ze aan ivf gingen doen, maar nee hoor, het was troela haha. ach, als het erger niet is!

maar dat minder interesse om te forummen herken ik wel.. betrap mezelf er ook wel eens op. op den duur heb je ook niks meer te vertellen. maar ik zou het wel erg jammer vinden als dit ging verwateren!
Nee, hier nog geen rode duivels getraceerd... maar verwacht ze wel. Onze kans is nu 0,0 % dat het raak kan zijn... Zeg nooit nooit, maar moet wel realistich blijven hè. Ik denk dat mijn cycels nu weer iets langer is, gezien ik de vorige keer ook paar dagen later was.

En inderdaad... dat ivf-verhaal ging niet over mij hoor! Wij weten nog niet of er überhaupt een behandeling voor ons is... denk dat we eerder voor icsi in aanmerking komen dan ivf.

Bij beide behandelingmethodes moet er hormonen worden gespoten geloof ik... weet er natuurlijk niet alles vanaf.

Maar we moeten niet op de feiten vooruit lopen meiden, eerst de afspraken in het ziekenhuis afwachten... spannend!
ohhh.... wat spannend bloempje en inci. En wie weet dreadlokje... de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik weet dat het een beetje naïef is, maar toch ga ik voor je duimen, je weet maar nooit!

Succes!
Jeetje, haal ik Troela en Dreadlokje door elkaar. Sorry ladies. Stom zeg!

Bloempje, Bloempje, Bloempje... heb je al getest? Ik ga nu naar mijn werk en ga gelijk kijken als ik daar ben aangekomen. En Dread en Inci, bij jullie al wat?

Trouwens iets creepy's... op mijn enkel merkte ik vanmorgen twee kleine gaatjes. Met beetje bloed. Precies naast elkaar. Had ik gisteravond nog niet. Het lijkt net of ik vannacht door een eng beest (spin!!!) ben gebeten ofzo. Maar ik houd mezelf maar vol dat mijn lief scherpe teennagels heeft. Anders, eng idee! Hahaha!
Kan ik al gaan juichen wordt wel eens een keer weer tijd.

Nou vannacht een kort nachtje gehad ik lag er om half 2 in en Kayne was om kwart voor 6 wakker en toen maar besloten om 6 uur de fles te geven want hij werd niet stil.Dus na de fles weer in bed en om 7uur heb ik het maar opgeven en zijn we naar de kamer gegaan en normaal slaapt hij dan wel in de box maar goed vanmorgen dus niet.Ik ga vriendlief zo maar eens wakker maken die wou toch gaan koffiedrinken bij een collega en dan neemt hij kayne mee en dan kruip ik mijn bed nog wel ff in.Nog een lange dag voor de boeg vanmiddag en vanavond verjaardag dus ik zie mijn bed denk ik niet voor 2 uur.Verder gaat alles goed.
Hoi meiden,

zo de kerstgekte is weer voorbij. Ik heb echt supergezellige dagen achter de rug en ik ben zeker *** kilo aangekomen. Maar die gaan er in januari wel weer af.

Tweede kerstdag werd ik ongesteld dus geen goed kerstnieuws helaas. Maar ik voelde het al aankomen dus deze keer geen grote teleurstelling. Ook ik merk dat ik er momenteel minder mee bezig ben en ik heb momenteel zoiets van ik zie het wel.

Ik kreeg van vriend een mooi zilverkleurig horloge (zo spontaan.....na een duidelijk hint ) die gelijk al kapot bleek te zijn. Dat was jammer want toen moesten we zaterdag meteen weer terug naar de winkel en ik had het echt wel ff gehad met winkelen na al die kerstcadeautjes. Hij kreeg van mij een Wii. Echt een leuk ding joh!

Hoest met Bloem!!!???!!!

ieuw, Winterdip wat eng. Mischien sluipt er een heel enge spin in jouw slaapkamer....Vanavond voor je gaat slapen eerst de hele slaapkamer checken.

Ik ben ooit over een drempel van de slaapkamerdeur getijgerd omdat er een heeeel grote zwarte spin boven mijn deur zat. Gelukkig woonde ik nog thuis zodat mijn mams deze heldhaftig in een keukenrol liet verdwijnen (hulde aan ma).

Dreadje, al iets gearriveerd?

o mijn nieuwe NOD 20 januari. Maar mijn cyclus was nu ineens veel korter als normaal of dit nu dus klopt?

x Inci
Getver Sungirl, kan me voorstellen dat je even wilt bijslapen. Zeker met al die feestelijke toestanden want dan wordt het toch al steeds laat. Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen bijslapen. Verder alles ok? Druk met op hande zijnde verhuizing of valt dat nog wel mee?

Inci, ook ongesteld geworden. Jammer. Ik heb er ook niet zoveel vertrouwen meer in hoor. En ik snap het niet want iedereen wordt maar zwanger. Zelfs mensen waarvan ik denk: "Hoe is het mogelijk!" Ik ken via via wat dames die dus al heel ver in de 30 zijn en een behoorlijk drank- en drugsverleden hebben. Nu hoop ik natuurlijk dat zij op het het goede pad zitten nu, maar dan denk ik wel eens: "Jarenlang je lijf de vernieling in helpen en dan nog zwanger worden! Waarom ik niet?" Nu rook ik zelf ook stevig en lust ik best een wijntje dus ik zou ook gezonder kunnen leven, maar ik heb geen heftig party- en drugsverleden. En ben ook nog geen 38. Lullig he?

Maar goed. Ondanks dat ik er momenteel even klaar me ben hebben we gister toch maar even "de kans benut". Al heb ik het idee dat we te laat zijn want volgens mij had ik zondag een eisprong (ik begin mijn lijf redelijk te kennen). Maar goed, niet geschoten is altijd mis.

BLOEMPJE!!! Waar ben je?!

xxxx
South, lief dat je voor mij duimt!!! Ik geloof ook in wonderen !

Winter, ieuw.... 2 wondjes naast mekaar? Ik denk eerder aan dracula ofzo??? Hahahahaha!! Zal allemaal wel meevallen! Of toch maar ff goed je slaapkamer checken...

Sungirl, ik heb ook zin om te juichen en sta al klaar... nog maar ff geduldig afwachten!! Nog lekker je nest ingekropen?? Ik heb vandaag uitgeslapen tot 11.00 uur! Heerlijk!!

Inci, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar zoals we hier vaak zeggen: nieuwe ronden, nieuwe kansen!! Leuke cadeaus hadden jullie mekaar gegeven voor kerst. Ik ben over een aantal weken jarig en wil waarschijnlijk ook graag een Wii!! Lijkt me zo superleuk!! Je NOD is ook maar een gokdatum, berekend over je laatste cyclessen. Zal je nieuwe NOD in schema zetten!
Echt wel dat ik vanavond mijn slaapkamer check!

Zo hebben we ooit in een bungalow in Thailand een enorme joekel van een tropische spin in de kamer gehad. Zo'n tarantula engerd. Ik heb hem niet gezien maar vriend betrapte hem in de badkamer. Die LUL heeft niets tegen me gezegd! Pas een week later, toen we op het vliegveld stonden. Wel heeft hij iedere avond even stiekem onder het bed gekeken maar hij heeft hem niet meer kunnen vinden. En dus niets tegen mij gezegd. Slim van hem want ik was niet gaan slapen voordat het beest was gevonden en verwijderd. Of voordat ik een andere bungalow had gekregen. Maar het idee dat dat beest misschien wel een week lang iedere nacht over me heen is gekropen... brrrrr....
Brrrrrrrrrrr.... spinnen.... kan daar ook niet zo goed tegen, krijg er altijd gelijk kippenvel van.... brrrrrrrrrrrrr.... vooral als ik denk aan al die enge spinnen overal ter wereld.... ben ik maar wat blij dat in dat koude kikkerlandje woon....
Ik sta nog steeds klaar hoor mijn armen zijn al halverwege.

Nog ff chekken voordat ik weg ga maar nog geen nieuws.

Ik heb tot 11 uur nog geslapen was nog wel ff lekker.

Ik zal vanavond tussen de bedrijven door wel weer ff wat langer posten.
Tja, ik zou, ondanks de spinnen, toch best in tropischer oorden willen wonen hoor. Of daar in ieder geval ieder jaar 5 maanden overwinterdippen.

Waar blijft Bloempje nou, ze zou toch testen vanmorgen? Zou het raak zijn en wil ze eerst haar vriend/familie op de hoogte stellen misschien?

Goeiemorgen Sungirl, lekker uitgeslapen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven