Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Dat is lief Sari!! Leuk dat je ff berichtje achterlaat hier! Hoe gaat het met jou en Laure??

Wij zijn vandaag helemaal nergens heen geweest, hadden we geen zin in. Vanavond vroeg ons nest in, want moet morgenochtend werken.

Ik vind het nieuwe jaar ook wel een beetje spannend... wat zal het ons gaan brengen?? En over 2 weken naar het ziekenhuis..... denk dat wij die dag niet veel wijzer zullen worden, dat horen we later allemaal pas, na alle onderzoeken.
Ik zie trouwens in schema dat Kaatje vandaag uitgerekend is... ben benieuwd hoe het met haar gaat en of ze al bevallen is of niet???
Ja.... het is 2009! We beginnen gewoon weer opnieuw!

Gisteravond was super. Ik kom pas net mijn bed uit. Morgen meer, ben zo gaar als een klontje!

Kus en de beste wensen voor iedereen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ik had vannacht zo'n heerlijke droom ik moest het even met jullie delen......ik droomde dat ik zwanger was en ik was zo blij! Ik voelde in mijn droom ook echt mijn baarmoeder groter worden en het kind in mijn buik bewegen en ik was zo gelukkig. Wat gek he? O ja en had geen klachtjes, alleen bezorgd of iemand te hard tegen mijn buik aan zou stoten. Ik vond het jammer dat het maar een droom was toen ik wakker werd want het voelde zo echt. Hopelijk is het een voorspellende droom...
Hey Inci,

Da's een mooie droom! Wie is het inderdaad een voorspellende.

Kan maar zo hoor, heb ik ook wel eens gehad. Ook mbt zwangerschappen, helaas ging het dan nooit om mijn zwangerschappen maar om die van vriendinnen hahaha! Maar wie weet!

Zo, hier weer een beetje bijgetrokken. Oud en nieuw was super leuk. Maar ik was voor 0.00 uur al hartstikke dronken. Ik heb echt liters champagne gedronken. Ik weet niet wat me bezielde maar ik heb ook nog aan een joint staan hijsen van een vriend. Terwijl ik dus echt nooit blow (al sinds mijn 16e niet meer in ieder geval...) Gevolg: Om 02.00 uur kon ik gewoon niet meer op mijn benen staan en ben ik naar huis gewaggeld. De volgende dag heb ik tot ver in de avond in bed doorgebracht. Om een uur of 17.00 ben ik er even uit gegaan omdat ik naar de wc moest. Toen had ik dorst en heb ik 2 slokken vivit drank genomen. Gevolg: tien minuten later hing ik kotsend boven de plee, van 2 slokjes yoghurtdrank hahaha!

En een HOOFDPIJN.... echt zeldzaam. Maar goed, ook dat is uiteindelijk weg gegaan. Toen zijn we gister om 22.30 uur nog een uur gaan wandelen want we hadden echt frisse lucht nodig. En toen heb ik nog even mijn galgenmaal gehaald bij de snackbar. Friet en kaassoufflees want vandaag ga ik weer rigoreus aan de Atkins shakes en repen. Ik heb nog tot half februari ongeveer en ik wil er echt minimaal 7 kilo vanaf hebben. Ambitieus he?

Maar goed, al met al een super feestje gehad.
Hoi lieve meiden!

Allemaal een gelukkig nieuwjaar met veel liefde, gezondheid en gezelligheid.

liefs kusje
Hahahaha die Winter..... goed dronken geweest zo te lezen... die Vifit-drank was vast over datum... Hahahaha!! En het lag ècht niet aan de alcohol hè!? Is je hoofdpijn alweer gezakt? Ik had gisteren ook hoofdpijn... nu niet meer gelukkig! Succes met afvallen!!! Ik wil er eigenlijk ook wel 15 kg af hebben...

Inci, wat een mooie droom! Ik heb ook eens gedroomd dat ik een zoontje had van 2 jr. en daarmee stond ik te dansen, terwijl mijn vriend lachend toekeek, samen met mijn zusje en moeder! Werd ook zo gelukkig wakker... helaas het was maar een droom...
Nou Dreadje, ik voel me nu wel weer ok maar het was echt ernstig hoor! Ik snap ook niet waarom ik ineens stond te blowen... het zag er ook zo gezellig uit. Dus deed ik maar mee, tssss.... Onverantwoordelijk gedrag voor een 32-jarige

En die vivitdrank was niet eens over datum hoor hahahaha!

Dus jij wilt 15 kilo afvallen? Ook flink zeg. Hoe ga je het doen, heb je al een plan van aanpak?

En die dromen ladies, zijn "glimpses of our future". Vertrouw daar maar op.

KUS!
Hey meiden!

Lang geleden, maar ik ben nog steeds een trouwe meelezer hoor!

Ook ik wil jullie graag een fantastisch 2009 toewensen! Ik hoop dat al jullie dromen in het nieuwe jaar uit mogen komen...

Vind het soms best moeilijk om te zien dat jullie nog "met lege handen staan", maar jullie steunen elkaar super en kunnen echt je ei bij elkaar kwijt.

Ik ben inderdaad officieel 'over de datum', maar ik voel me nog steeds super en ben het zwanger-zijn eigenlijk nog helemaal niet beu, dus we wachten het rustig af... Ik laat het jullie weten als het zover is...

Heel veel liefs Kaatje
Hoi Kaatje, leuk van jou te horen!!! Dus je huppelt nog vrolijk rond met je zwangere buik? Fijn dat alles zo goed verloopt! Wij gaan er hier met ons allen vanuit dat 2009 ons jaar gaat worden!!!! Wij hebben alleen wat meer tijd nodig dan anderen... hihihi! Komt dus goed... daar geloof ik in!

Hoi Winterdippie! Fijn dat jij je weer beter voelt! Ik heb alleen nog maar bedacht dat ik 15 kilo kwijt wil... nog niet hoe en wat... hahahaha! Maar dat ga ik aankomende week eens doen... Wil het wel op een gezonde, verantwoorde manier.

Morgen ga ik misschien eens even mijn schaatsen tevoorschijn halen en een rondje maken hier vlakbij... dat is lang geleden hoor, Dreadje on ice...

FIJN WEEKEND MEIDEN!!
Hahahaha.... Dread on ice, klinkt als een B-horrorfilm hahahaha!

Ben je al terug van schaatsen? Was het leuk? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst geschaatst heb. Althans, geschaatst... ik heb het nooit gekund. Dus begin er ook maar niet aan. Zeker niet nu, als ik nu met die dikke derriere omkukel dan hebben we gelijk een wak dus voor ieders veiligheid blijf ik er ver vandaan.

Kaatje, goed van je te horen! Ja joh, de laatste loodjes, time flies. Fijn voor je dat het nog niet zat bent. Vaak hoor je vrouwen de laatste weken toch wel zeggen dat ze het beu zijn. Lijkt me heerlijk om tot aan je bevalling er van te genieten. We wachten in spanning af!

Kusje, jij was ook nog even langsgekomen. Voor jullie ook de allerbeste wensen! Hoe voel jij je?

En hoe is het met Bloem en Troela?

Ik las vandaag op internet dat vanaf woensdag de ticketprijzen flink gaan zakken dus we wachten nog 1 tot 2 weken met boeken. Maar we gaan we in februari (volgende maand al!!)
hey even een kort berichtje, ben namelijk lekker ziek (keel ontsteking) dus dan hoeven jullie geen enge dingen te denken... verder heb ik even nog niet de puf om alles te lezen, komt later wel... ik ga lekker mijn bed weer in!
Bloem, heel veel beterschap!!

Winter, Dreadje is niet on ice geweest... we zijn naar mijn schoonmoeder geweest. Ze gaat vandaag op vakantie en we vonden het wel leuk om nog ff langs te gaan. Vandaag wordt schaatsen ook niet wat... het dooit, dus natte boel... Hahaha!! Als jij valt, dan ontstaat er een wak?? Hahaha!! Kun je mooi gaan ijsvissen ofzo!
Inderdaad Dreadje! En als ik dan zelf ook nog in het water blijf liggen hebben we gelijk een Nederlandse primeur. Ik zie de krantenkoppen al voor me: "Orka gesignaleerd in Nederlandse binnenwateren" Hahahaha...

Bloempje, jij ook al ziek? Half Nederland volgens mij. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Klote voor je.
hey meiden!

ben al een paar dagen een beetje chago, dus daarom reageer ik niet.. heb ik weinig zin in. man en ik hebben een beetje mot de laatste dagen en dat is vrijdag goed eruit gekomen! al mijn frustratie van de afgelopen maanden kwamen eruit. ben zooo moe de laatste tijd. ik kan om alles janken als ik alleen ben en nu moest ik dat toen hij erbij was... omdat het me gewoon best zeer doet dat ik nog steeds niet zwanger ben, omdat we nu echt wel de medische molen in moeten enz enz... het kost me zoveel energie en aan het eind van de dag ben ik kapot!!!

dus ik moest huilen en ik vertelde hoe ik me voelde en hij liet ook één traan maar zei of deed niks. toen ging hij douchen en naar bed zonder iets te zeggen... en ik zat al die tijd nog beneden een beetje na te snikken toen ik me bedacht dat hij wel heel lang boven bleef (ik wist niet dat hij naar bed was). dus ik ga kijken, ligt meneer te snurken!!! toen heb ik het hem maar eens goed laten weten wat ik er van dacht. op zo'n moment, als ik helemaal breek, heb ik hem het hardst nodig en dan gaat ie naar bed! maar hij wist dus niet wat ie moest zeggen en hij kon er niet mee omgaan... ik wil helemaal niet dat ie wat zegt, hij hoeft alleen maar een arm rond me te slaan. en hij vond het wel eens goed voor me dat ik verdriet had en toen kreeg ik nog allemaal verwijten naar mijn hoofd over wat ik in zijn ogen niet goed doe!! dus ik leg heel mijn ziel op tafel en hij schopt er nog even tegen!!! ik ben echt heel erg boos en heb het gevoel dat hij me een beetje in de steek laat.. dat doet pijn! en nu weet ik het gewoon niet meer... hij zegt dat ie om me geeft maar dat laat ie verdomd weinig merken!!

maar goed, ik zal wel zelf een beetje in mijn sop gaar koken en mijn eigen gang gaan... en voortaan zal ik, als ik verdriet heb, het niet meer aan hem laten zien. want dat maakt het alleen nog maar erger...

dus nu weten jullie de stand van zaken en ook de reden dat ik zo weinig reageer want ik wil jullie hier niet hele dagen mee opzadelen. ik zal er zelf wel uitkomen.. maar gelukkig is zijn vakantie voorbij en kan hij weer lekker gaan werken!!

xxx
Ach lieve Troela.

Kan me voorstellen dat je je erg alleen voelt nu. Gatver wat een horkerige actie van je man zeg. Eigenlijk kan hij niet zo goed zijn gevoelens uiten en krijg jij de deksel op je neus omdat jij dat wel kan, en doet. Mijn vriend is daar ook niet zo goed in en eens in de zoveel tijd krijg ik, voor mij totaal onverwachts, een enorme shitload met klachten over me heen. Komt dan volledig onverwachts en later blijkt dat hij er dan al een tijd mee heeft gelopen. Stom toch? Zeg dat dan gelijk!

Je man kan zijn gevoelens misschien niet goed onder woorden brengen maar alleen de zin: "Sorry maar ik kan het niet goed onder woorden brengen" of "Ik weet gewoon even niet wat ik hiermee aan moet", is dan al voldoende. Stomme kerels, hoe moeilijk kan het zijn?

Dikke kus voor jou hoor Troela. Ik begrijp goed wat je bedoelt en hoe je je voelt. Bah.
zo herkenbaar winter!! dit is bij ons ook zo eens in de zoveel tijd en dan krijg ik ook alles over me heen! dan krijg ik dingen te horen waar hij zich 4 maanden geleden aan ergerde... nou ja!! en inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn om het op dat moment te zeggen?

pfff het waait wel weer over. maar op deze momenten baal ik echt van hem... dan krijg ik het gevoel dat ik er alleen ben voor de leuke dingen maar als ik dan iets nodig heb, zoals een klein beetje liefde of een troostend woord/gebaar (dat is toch niet zoveel gevraagd), dan kost dat heel veel pijn en moeite en komt het erop neer dat ik degene ben die fout zit en dat het mijn eigen schuld is dat hij me niet troost.

grrr mannen!!!! je kan beter kippen houden... daar heb je tenminste nog eieren van!
Hahahaha....

Mars en Venus. Tja, cliche maar wel waar.

Het waait ook wel over lieverd, echt. Gewoon van je af laten glijden. Het is namelijk een mannending. Heeft niets met jou persoonlijk te maken. Maar dat weet je al lang.

KUS!
Ach hè Troela... Het is soms wat... een relatie... hard werken hoor!! Vervelend dat jullie zo'n ruzie hebben gehad... hopenlijk komen jullie er samen wel uit! Ruzies hebben helden nodig, helden die zeggen dat ze geen ruzie willen en de ander accepteren zoals ze zijn... maar ja, is niet makkelijk!

Wanneer ik verdrietig ben of boos, dan blijft mijn vriend nu wel bij me zitten, hij is ook weleens wat anders gaan doen... nu snapt hij dat hij niets voor me op hoeft te lossen (dat wou hij altijd graag), maar dat zijn aanwezigheid en arm om me heen voldoende is. Maar daar hebben wij ook jaren over gedaan hoor!! Praat het uit met hem en geef ook aan hoe hij op jou overkomt en wat jij wèl prettig vind... lastig hè!

Hoe gaat 't met Bloem dan? Nog ziek??

Hier alles okidoki!! Geen bijzonderheden, alles zijn gangetje... ofzoiets! Deze week giga-druk... bah! Dus jullie zullen me waarschijnlijk weinig lezen hier...
toevallig hebben we net onder het eten zo'n gesprek gehad.. ik heb hem verteld dat ik me erg in de steek gelaten voelde en dat ik gewoon aan een arm en een troostend woord genoeg heb. hij zei die bewuste avond ook: "ja wat wil je dan? ik kan het niet oplossen voor je en ik kan ook niet tegen je zeggen dat het goed komt, want dat weet ik namelijk niet." maar zoals je zegt dread, er hoeft niks opgelost te worden...

dus winter... het is al een eind overgewaaid!!! en laat dat mars en venus verhaal dan een cliché zijn, het klopt als een bus!

bloempje, voel je je al iets beter?

volgen jullie trouwens het yammini-topic van yamuna? dat is bijna een live bevalling op het forum!!
Hey troela, wat naar zeg! maar helaas hier ook wel herkenbaar...

Soms lijken ze wel allemaal het zelfde he!!!

Maar het is erg belangrijk om hem te vertellen wat je dan wel verwacht, en misschiena 10 keer het verteld te hebben, zal hij wel die arm om je heen leggen!!!

Want ook die van mij wil het dan graag oplossen voor me en hij voelt zich dan er niet fijn bij als hij het niet kan oplossen. Hij voelt zich dan machteloos, en geen ene vent vind dat fijn...

Ik volg dat topic niet, is het leuk om te volgen?

Met mij gaat het intussen weer beter, ik ben ook al vanaf maandag op mijn werk, maar ben dan thuis niet veel waart om eerlik te zijn. Maar ook dat gaat nu weer beter en het is ook weer wat rustiger op mijn werk dus meteen ff een berichtje posten natuurlijk!

Hoe is t verder met de dames? Het is best wel stil hier geweest dinsdag!!!

En zijn er nog mensen gaan schaatsen? (of wakjes gaan maken?)

Ik neem morgen mijn schaatsen mee naat t werk en ga dan hier op een ijsbaan ff wat rondjes maken!
hey!

ben blij dat je je weer beter voelt!! leuk dat je morgen gaat schaatsen! zou ik ook wel willen maar het is al 16 jaar geleden geloof ik dat ik dat gedaan heb... ik ga me er niet aan wagen want winter veroorzaakt dan misschien een wak, ik zak er meteen doorheen en veroorzaak een tsunami haha. maar veel plezier alvast bloem!!

wij zijn vanmiddag naar de uroloog geweest en lief moet de komende 4 weken antibiotica slikken want zijn slechte zaadkwaliteit kan gepaard gaan met een ontsteking. een week nadat ie klaar is met de antibiotica moet hij weer een potje met sperma inleveren en een week daarna moeten we weer terug. dan horen we de uitslag van het zaadonderzoek (dat zou dan beter moeten zijn) en de uitslag van zijn bloed wat vandaag ook geprikt is. en hij had overduidelijk een spatader daar zitten dus die gaan ze ook nog weghalen daarna. dus even op een rijtje:

14 januari: troela naar de gynaecoloog

20 januari: lief naar de cardioloog voor zijn hart. 18 januari vorig jaar (precies een week na onze bruiloft) kreeg hij hartritmestoornissen en moest onmiddelijk naar het ziekenhuis. allerlei medicijnen gehad en een nachtje in het ziekenhuis en nu moet ie elk jaar op controle.

9 februari: moet hij een echo laten maken van die spatader in zijn balzak.

11 februari: sperma inleveren.

18 februari: terug naar de uroloog voor de uitslagen.

niet normaal toch? we kunnen er bijna gaan wonen! en dan komt daar tussendoor misschien nog wel de operatie van de spataderen in zijn benen en ik moet misschien ook nog wel tussendoor naar de gynaecoloog... wat een drukte! het is officieel nu (alsof het dat nog niet was): we zitten in de medische molen!

hoe is het verder met de meiden?
Jee troela, dat zal schrikken zijn geweest vorig jaar zo net na het trouwen!!!

En het geeft in totaal voor de komende weken een behoorlijk druk schema, kan alles niet gewoon tegelijk zou je bijna denken!

Maar dr wordt wel voor een goed doel hard aan gewerkt en dat scheelt dan wel weer lijkt mij...
Poehee Troela, wat een ziekenhuis bezoeken! Maak je borst maar nat. Wel fijn want zo wordt er wel flink de vaart achter gezet. Dan gebeurt er gewoon snel wat! Inderdaad schrikken van die hartritmestoornissen zeg. Eng hoor.

Bloempje, fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent. Ik hoor zoveel mensen die ziek zijn. Schijnt ook nogal hardnekkig te zijn, dan is het klote, gaat het weer een dagje goed, komt het weer terug. Heel irritant. Ik hoop dat ik er van gevrijwaard blijf want ik kan het echt niet gebruiken.

Heb een onwijs belangrijke deadline eind januari en ben enorm gestresst. Moet alles alleen doen en het is VEEL werk. Gaat om een groot evenement dat ik organiseer. En als het niet allemaal tot in de puntjes geregeld is.... tja, dan wijzen de vingertjes naar ondergetekende. En het is zo enorm veel geregel....

Dan ook nog andere werkzaamheden tussendoor, ik ben net pas een half uurtje thuis! En maandag weer zo'n dag, tot 21.00/21.30 uur. Ik werk in principe nooit op vrijdagen maar tot eind van de maand iedere vrijdag wel. Kortom, ik maak zo gerust weken van 50 uur. En dan hoop ik dus maar dat ik alles afkrijg.

M.a.w. ik als ik ziek word heb ik een HUGE probleem.

Een ding scheelt, vakantie duurt niet lang meer. Tweede of derde week februari zit ik in de zon. Daar houd ik me maar aan vast.

*stress-modus uit*

Dat Yamuna topic heb ik niet gevolgd. 95 pagina's sinds zaterdag, zie dat maar eens te volgen hahaha! Ik heb wel meegekregen dat ze een dochter heeft en er is een foto geplaatst. Ik ken Yamuna niet maar ik begrijp dat het bij hun ook wat voeten in aarde heeft gehad dus ik vind het erg fijn voor ze. Ook leuk dat er zo onwijs wordt meegeleefd op haar eigen topic. Wat een reacties zeg! Echt leuk voor ze.

Anyhow, ik duik onder de douche, heb het koud en moet morgen weer de hele dag op pad.

Dag meiden!
Ikke drukke week... dus ff snel gelezen hier, maar ben ook alweer weg!! Vandaag gewerkt en had vanavond een cursus tot 22.00 uur...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven