Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 3 november 2016 om 21:42
donderdag 3 november 2016 om 21:42
quote:S-Meds schreef op 03 november 2016 @ 21:40:
[...]
ruzie vreemdgaan vechtscheiding patat
geen kijkers, geen bod, geen kopers, executieverkoop, patat
man op facebook in de war, man op facebook agressief, man van facebook staat aan de deur met bijl, patatJij gaat voor een weekendje geen forum?
[...]
man op facebook in de war, man op facebook agressief, man van facebook staat aan de deur met bijl, patatJij gaat voor een weekendje geen forum?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 3 november 2016 om 21:43
quote:-Kia-Ora- schreef op 03 november 2016 @ 21:40:
[...]
De laatste in iedere zin is de ergste! Dat zeg je toch niet Bianca .Ik ga m erin houden : als een TO schrijft dat haar vent ervandoor is met haar beste vriendin, dat ze haar baan kwijt is, haar huis net is overstroomd en haar rollator in vlammen is opgegaan dan zeg ik " het had nog veel erger kunnen zijn : je had ook patat kunnen eten " .
[...]
De laatste in iedere zin is de ergste! Dat zeg je toch niet Bianca .Ik ga m erin houden : als een TO schrijft dat haar vent ervandoor is met haar beste vriendin, dat ze haar baan kwijt is, haar huis net is overstroomd en haar rollator in vlammen is opgegaan dan zeg ik " het had nog veel erger kunnen zijn : je had ook patat kunnen eten " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 3 november 2016 om 21:45
[...]
man op facebook in de war, man op facebook agressief, man van facebook staat aan de deur met bijl, patat
[...]
man op facebook in de war, man op facebook agressief, man van facebook staat aan de deur met bijl, patat
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 3 november 2016 om 21:47
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:43:
[...]
Ik ga m erin houden : als een TO schrijft dat haar vent ervandoor is met haar beste vriendin, dat ze haar baan kwijt is, haar huis net is overstroomd en haar rollator in vlammen is opgegaan dan zeg ik " het had nog veel erger kunnen zijn : je had ook patat kunnen eten " .
Lijkt me een prima plan. En ipv popcorn plakken in een 'popcorn topic' een zakje friet .
[...]
Ik ga m erin houden : als een TO schrijft dat haar vent ervandoor is met haar beste vriendin, dat ze haar baan kwijt is, haar huis net is overstroomd en haar rollator in vlammen is opgegaan dan zeg ik " het had nog veel erger kunnen zijn : je had ook patat kunnen eten " .
Lijkt me een prima plan. En ipv popcorn plakken in een 'popcorn topic' een zakje friet .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 3 november 2016 om 21:48
[...]
man op facebook in de war, man op facebook agressief, man van facebook staat aan de deur met bijl, patat Godsamme haha
[...]
man op facebook in de war, man op facebook agressief, man van facebook staat aan de deur met bijl, patat Godsamme haha
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
donderdag 3 november 2016 om 21:48
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 november 2016 @ 21:11:
[...]
Ik vroeg op het modtopic of grof en ongeenst ome was. Dat werd gewist. Toen heb ik een bericht geplaatst a la dat van NYC ( willen jullie kijken naar reactie van....op.... ) dat werd gewist met vermelding van " je moet staffen " . Dus dat laatste quote ik met " heb ik allang gedaan heeft dat nut om iets nog eens te staffen ? "En dat was zwaar off topic dus waarschuwing. "Dat zou ik ook wissen als ik de mod was.
[...]
Ik vroeg op het modtopic of grof en ongeenst ome was. Dat werd gewist. Toen heb ik een bericht geplaatst a la dat van NYC ( willen jullie kijken naar reactie van....op.... ) dat werd gewist met vermelding van " je moet staffen " . Dus dat laatste quote ik met " heb ik allang gedaan heeft dat nut om iets nog eens te staffen ? "En dat was zwaar off topic dus waarschuwing. "Dat zou ik ook wissen als ik de mod was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 3 november 2016 om 21:50