Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 29 december 2008 om 21:32
Nogmaals heel knap hoor dat je zoveel werkt in een welverdiende vakantie, ik zou dat echt nu niet op kunnen brengen (heb ook hele hectische baan en ben zooo blij om t even van me af te kunnen zetten en mn baas heeft maar 1x gebeld voor een wissewasje).
Fijne avond met VM weer dus! maarre, waarom doet ie zo spastisch met oud en nieuw? nu moet jij je dus afhankelijk gaan opstellen (ok, daar ben je wel goed in . Waarom zegt ie niet gewoon: geen gezeur, we gaan wel rummikubben of een ander leuk spelletje?
Fijne avond met VM weer dus! maarre, waarom doet ie zo spastisch met oud en nieuw? nu moet jij je dus afhankelijk gaan opstellen (ok, daar ben je wel goed in . Waarom zegt ie niet gewoon: geen gezeur, we gaan wel rummikubben of een ander leuk spelletje?
maandag 29 december 2008 om 21:42
Hi allemaal,
Hoe gaat met iedereen? Ik lig weer lekker met dekbed op de bank....ik ben niet echt fit. Beetje in een klotebui en gewoon niet lekker. Hoewel de feestdagen gezellig waren, en oud & nieuw ook best leuk zal worden, had ik toch liever anders gezien. Tja verwachtingen he....goed voornemen voor 2009...GEEN verwachtingen meer hebben
Xenia je bent goed bezig in je vakantie!
WM begrijp ik het nu goed, dat als je niets hebt met Oud en Nieuw dat het dan samen met VM is? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Miran hoe gaat met jou? Net als ik ook aan het werk
Pop fijn om te lezen dat het goed gaat tussen jou en RP2.
BE hoe gaat met al die dates van je....al keuze kunnen maken?
Is de lion asleep tonight?
Hoe gaat met iedereen? Ik lig weer lekker met dekbed op de bank....ik ben niet echt fit. Beetje in een klotebui en gewoon niet lekker. Hoewel de feestdagen gezellig waren, en oud & nieuw ook best leuk zal worden, had ik toch liever anders gezien. Tja verwachtingen he....goed voornemen voor 2009...GEEN verwachtingen meer hebben
Xenia je bent goed bezig in je vakantie!
WM begrijp ik het nu goed, dat als je niets hebt met Oud en Nieuw dat het dan samen met VM is? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Miran hoe gaat met jou? Net als ik ook aan het werk
Pop fijn om te lezen dat het goed gaat tussen jou en RP2.
BE hoe gaat met al die dates van je....al keuze kunnen maken?
Is de lion asleep tonight?
maandag 29 december 2008 om 21:51
Vleer heeft zich ook op de bank genesteld..
LRM is beetje opdringerig.. nodigd zichzelf aldoor uit .. Vleer vind dat niet zo fijn..
Eergisteren zei hij al dat hij de avond er na wel weer wilde komen en toen heb ik gezegd dat we t rustig aan gingen doen.
Vandaag op msn toen ik zei dat ik lekker languit op de bank ging liggen , nodigde hij zichzelf uit door te zeggen dat hij bak koffie kwam doen bij mij. Ook dat afgekapt met de woorden dat ik de laatste daagjes van 2008 graag alleen of met familie en vrienden wil doorbrengen.
Vleer vind dat maar niets dat dwangmatige gedoe
LRM is beetje opdringerig.. nodigd zichzelf aldoor uit .. Vleer vind dat niet zo fijn..
Eergisteren zei hij al dat hij de avond er na wel weer wilde komen en toen heb ik gezegd dat we t rustig aan gingen doen.
Vandaag op msn toen ik zei dat ik lekker languit op de bank ging liggen , nodigde hij zichzelf uit door te zeggen dat hij bak koffie kwam doen bij mij. Ook dat afgekapt met de woorden dat ik de laatste daagjes van 2008 graag alleen of met familie en vrienden wil doorbrengen.
Vleer vind dat maar niets dat dwangmatige gedoe
maandag 29 december 2008 om 21:53
quote:Erykah schreef op 29 december 2008 @ 21:42:
Is de lion asleep tonight?ahwimbowe
Ik heb enorm zitten zingen met vrienden zojuist. Goeie vriendin gaat int voorjaar ene paar maanden stage lopen int buitenland, en omdat zij heel veel doet qua zingen in bands, hadden we bedacht zelf een nummer voor haar in te zingen. Echt lollig zoiets.
Pop; tis ook koud, doe maar lekker die deken over je hoofd!
Knuf 4 all.
Nog een dagje werken en dan weer 5 (!) vrij !
Is de lion asleep tonight?ahwimbowe
Ik heb enorm zitten zingen met vrienden zojuist. Goeie vriendin gaat int voorjaar ene paar maanden stage lopen int buitenland, en omdat zij heel veel doet qua zingen in bands, hadden we bedacht zelf een nummer voor haar in te zingen. Echt lollig zoiets.
Pop; tis ook koud, doe maar lekker die deken over je hoofd!
Knuf 4 all.
Nog een dagje werken en dan weer 5 (!) vrij !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 29 december 2008 om 21:56
KAMPEN - In Kampen is een paard zo geschrokken van vuurwerk dat het beest drie benen heeft gebroken en daarna moest worden afgemaakt. Vier jongens gooiden vuurwerk in de wei waar het jonge paard samen met twee andere paarden stond.
Een voorbijganger zag dat de jongens vuurwerk in de wei gooiden waardoor de paarden op hol sloegen en daardoor uitgleden. Twee van de drie konden weer overeind komen en mankeerden niks, het derde paard bleef zwaargewond liggen.
De politie is op zoek naar de jongens.
Een voorbijganger zag dat de jongens vuurwerk in de wei gooiden waardoor de paarden op hol sloegen en daardoor uitgleden. Twee van de drie konden weer overeind komen en mankeerden niks, het derde paard bleef zwaargewond liggen.
De politie is op zoek naar de jongens.
maandag 29 december 2008 om 21:57
MissPoez...wat heb je gedaan met DMJN?
En inderdaad...het kan ook niet tegenvallen als je niets verwacht, maar alles open laat en ziet wat er gebeurt. Ja het voornemen en het doen zijn 2 verschillende dingen, maar ga mijn best doen!
Vleer...ik heb het idee dat LRM hem niet gaat worden? Of heb ik dat mis? Hahaha het is ook nooit goed he....wil jij het rustig aandoen, wil de ander weer te snel.
En inderdaad...het kan ook niet tegenvallen als je niets verwacht, maar alles open laat en ziet wat er gebeurt. Ja het voornemen en het doen zijn 2 verschillende dingen, maar ga mijn best doen!
Vleer...ik heb het idee dat LRM hem niet gaat worden? Of heb ik dat mis? Hahaha het is ook nooit goed he....wil jij het rustig aandoen, wil de ander weer te snel.
maandag 29 december 2008 om 22:14
Xenia...ja ik denk dat dat misschien wel even goed is ja. Ik denk dat ook vaak: zal ik net als Xenia een datestop inlassen? Gewoon even rust in mijn hoofd. Ik had maanden niet gedate overigens, dit is echt van de laatste tijd.
Ik las net je verhaal van je GL....echt lief en mooi.
MissPoez.. niet in zijn bakfiets? hahahaha explain!!
Ik las net je verhaal van je GL....echt lief en mooi.
MissPoez.. niet in zijn bakfiets? hahahaha explain!!