Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ok zoenen mag dus...pfieuw gelukkig
Weet je Pop, ik denk wel eens dat een relatie niet kan werken met dat ZMS gevoel, je maakt t dan altijd mooier dan het daadwerkeljk is. Wat ik ook zei. liefde is loslaten. GL en ik moesten elkaar loslaten vanwege de omstandigehden (net als Miran dus), maar zouden elkaar ook losgelaten hebben als zou bljken dat we eigenlijk geen relatiemateriaal zouden zijn. En obstakel was toen al zijn kinderwens.

En ingel heeft al een date toch?
quote:misspoez schreef op 29 december 2008 @ 23:14:

[...]

Waar zit je ergens Xenia? Ik zit dan in Sneek...of all places
Ik denk dat met elke man anders is, maar als je dat ZMS-gevoel hebt ervaren dan denk ik dat je daar onbewust toch naar op zoek bent, naar dat speciale en bijzondere gevoel?

Hoe zou het met Mozza zijn in Sevilla?
Oh, die date van Ingel heb ik dan even gemist, of niet opgeslagen in mn geheugen!

En erykah, zoenen moet met oud en nieuw, dus ook die lelijkerd, maar zeker ook de leukerds! hihi
Hm das te ver Xenia, om even over te komen om met je te zoenen, anders had ik dat gedaan hoor!
Ik ben niet bewust of onbewust op zoek naar dat gevoel, omdat ik echt denk 'once in a lifetime' en ik ben daarnaast een nuchtere Friezin :-)

Jaaaa Mozza! wanneer komt ze terug? En wanneer zou Appeltje weer down up komen?
ehhhhhh ja maar MP, ik zoen niet met vrouwen, no offence. Wel lief van je hoor!
Oh, dan was dat ook geen oplossing. Pff. Hebben de homo;s geen leuke buurman?
Ja wanneer komt Appel weer terug? En zou ze nog contact hebben met die RP-er die ze vlak voordat ze wegging ontmoet heeft?
Even egopostje: Ik was net aan het bellen met een vriend en vriendin van me (is een stelletje) en die waren heel blij om te horen dat ik er met oud en nieuw ook bij ben (mijn plannen waren wat onzeker, wegens teveel opties). En ik word daar erg gelukkig van. Zo merk je maar weer dat liefde ook uit heel andere hoeken kan komen!
Ben nog nooit ijj deze homo geweest,maar zal t zeker even checken! Goeie tip!

Ze had een andere man virtueel aan de haak geslagen en wilde de oude date niet meer laten overkomen, was haar laatste nieuws
Gevoel hebben we zeker uitgesproken

Maar ik geloofde nooit dat het ooit echt iets zou worden en eigenlijk doe ik dat nog steeds. Het zou echt een soort sprookje zijn haha....en het erge is.....wij komen beide uit dezelfde woonplaats en kennen veel dezelfde mensen.....

zij weten van niets....
Vleer gaat slapen

morgen vroeg op , wil veel doen morgen

oa kerstboom over t balkon heen kwakken hihi
quote:pop1980 schreef op 29 december 2008 @ 23:36:

Even egopostje: Ik was net aan het bellen met een vriend en vriendin van me (is een stelletje) en die waren heel blij om te horen dat ik er met oud en nieuw ook bij ben (mijn plannen waren wat onzeker, wegens teveel opties). En ik word daar erg gelukkig van. Zo merk je maar weer dat liefde ook uit heel andere hoeken kan komen!

en deze liefde is vaak blijvend...heb ik ook met mijn vrienden hoor, mooi gevoel!

Zie je rp2 ook met oud en nieuw? enne...nieuwe naam voor hem?
quote:Miranda01 schreef op 29 december 2008 @ 23:39:

Gevoel hebben we zeker uitgesproken

Maar ik geloofde nooit dat het ooit echt iets zou worden en eigenlijk doe ik dat nog steeds. Het zou echt een soort sprookje zijn haha....en het erge is.....wij komen beide uit dezelfde woonplaats en kennen veel dezelfde mensen.....

zij weten van niets....

Hij is toch niet voor jou gescheiden? Dus als minnares kunnen ze je niet bestempelen.

Wonen jullie in dezelfde woonplaats of zelfde geboorteplaats?
Truste, gekke lieve Vleer!
Beloof je wel dat je TM hier niet tussen laat komen? Focus focus focus :-)
quote:Xenia66 schreef op 29 december 2008 @ 23:08:

[...]

Kutkutkut, ik zit met 7 homo;s en een heterovriendin
quote:Xenia66 schreef op 29 december 2008 @ 23:43:

Beloof je wel dat je TM hier niet tussen laat komen? Focus focus focus :-)TM is nietsssss bij GL
tjezus, ik typ me suf joh.. Ga ook zo richting mijn slaappaleisje....

Truste lieverds, het was weer gezellig (en dat zonder DMJN...ongelooflijk)

lach nog even na....
Ik wil ook slapen..maar moet de film nog even afkijken...

Trusten allemaal!!
ok, dus TM vanaf nu tot juni 2009 buitensluiten...als GL dan nog niets gedaan heeft,
Pop..,dat is heel veel waard zulke vrienden ! Ik ga naar een feestje maar ga daarna ook goede vrienden opzoeken. Wil ze heel graag zien dan!

Miran...is het dan te mooi om waar te zijn, dat je dat denkt dat nooit wat zou worden?

Vleer...slaap lekker!
Ja ik ga ook slapen, morgen weer werken..........

Wie is TM eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven