Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
maandag 7 november 2016 om 11:12
dinsdag 8 november 2016 om 22:31
oei das vrij rampzalig...
Hier ook bleeehhh.. beetje dipperig vanaf vorige week, tot vandaag,
was bij mn BFF. Hij snapt me helemaal... ook irritant want hij weet gelijk de rede, die ik diep van binnen ook weet maar angstvallig eehh weg probeer te werken.
En ik heb nog geen halve zin gezegd, of hij heeft het al door .
Fijn maar ook irritant..
Anyway, mn dip is wel over geloof ik
Hier ook bleeehhh.. beetje dipperig vanaf vorige week, tot vandaag,
was bij mn BFF. Hij snapt me helemaal... ook irritant want hij weet gelijk de rede, die ik diep van binnen ook weet maar angstvallig eehh weg probeer te werken.
En ik heb nog geen halve zin gezegd, of hij heeft het al door .
Fijn maar ook irritant..
Anyway, mn dip is wel over geloof ik
woensdag 9 november 2016 om 05:58
Oww dat was ook weer niet de bedoeling...
Het hielp ook wel dat ik zangles had gister, opera zingen is zo leuk... heerlijk overdrijven en zingen dat je het licht haat en de lucht en jezelf
Heerlijk drama allemaal, ik hou ervan
Ik kan trouwens ff niet slapen... Amerikaanse verkiezingen zijn bloedje spannend!
Echt het kan toch niet zo zijn dat die griezel gaat winnen he... brrrrrrr...
Het hielp ook wel dat ik zangles had gister, opera zingen is zo leuk... heerlijk overdrijven en zingen dat je het licht haat en de lucht en jezelf
Heerlijk drama allemaal, ik hou ervan
Ik kan trouwens ff niet slapen... Amerikaanse verkiezingen zijn bloedje spannend!
Echt het kan toch niet zo zijn dat die griezel gaat winnen he... brrrrrrr...
woensdag 9 november 2016 om 19:45
quote:nijntje021 schreef op 09 november 2016 @ 10:04:
its happened
Ik was er vanmorgen echt kapot van en was zo katerig ervan dat ik uit protest patat gehaald heb ...
Het ergste is dat er absoluut nog chocola tegenaan moet MAAR DAT IS OOOPHOOOHOOP en ik heb het koud en toch echt geen zin om nu nog helemaal door de regen naar de appie hier om te hoek te gaan...
its happened
Ik was er vanmorgen echt kapot van en was zo katerig ervan dat ik uit protest patat gehaald heb ...
Het ergste is dat er absoluut nog chocola tegenaan moet MAAR DAT IS OOOPHOOOHOOP en ik heb het koud en toch echt geen zin om nu nog helemaal door de regen naar de appie hier om te hoek te gaan...
woensdag 9 november 2016 om 21:55
donderdag 10 november 2016 om 22:42