Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 6 november 2016 om 19:46
quote:Pinda-Kaas schreef op 06 november 2016 @ 19:44:
[...]
Maar je weet toch wel wat voor dingen jij altijd in voorraad hebt die anderen niet in de 'basis' hebben
zo heb ik bijvoorbeeld altijd 10 blikken kokosmelk staan, en standaard zeewier en edamame in de vriezer.Ik heb geen idee wat een ander wel of niet op voorraad heeft. Ik heb veel kookgekken in mn omgeving, wij vinden al snel iets basis.
[...]
Maar je weet toch wel wat voor dingen jij altijd in voorraad hebt die anderen niet in de 'basis' hebben
zo heb ik bijvoorbeeld altijd 10 blikken kokosmelk staan, en standaard zeewier en edamame in de vriezer.Ik heb geen idee wat een ander wel of niet op voorraad heeft. Ik heb veel kookgekken in mn omgeving, wij vinden al snel iets basis.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 6 november 2016 om 19:47
quote:Philae schreef op 06 november 2016 @ 19:20:
Ot? Ontopic
Op actueel wordt toch niet gemodereerd.Nee daar kunnen mensen vuil spuiten onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Maar oh wee als je het woord patat post dan heb je zo een ban aan je broek.
Ot? Ontopic
Op actueel wordt toch niet gemodereerd.Nee daar kunnen mensen vuil spuiten onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Maar oh wee als je het woord patat post dan heb je zo een ban aan je broek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 6 november 2016 om 19:47
quote:Pinda-Kaas schreef op 06 november 2016 @ 19:44:
[...]
zo heb ik bijvoorbeeld altijd 10 blikken kokosmelk staan, en standaard zeewier en edamame in de vriezer.Edamame ?
[...]
zo heb ik bijvoorbeeld altijd 10 blikken kokosmelk staan, en standaard zeewier en edamame in de vriezer.Edamame ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 6 november 2016 om 19:49
quote:hatsetats schreef op 06 november 2016 @ 19:42:
Ik heb laatst Arabisch gom gekocht voor n stoofgerecht. Dat was lekker!!! En het ruikt naar de zon Kun je er ook een beetje goed bellen mee blazen en blijft het lang kleven onderaan je tafelblad ?
Ik heb laatst Arabisch gom gekocht voor n stoofgerecht. Dat was lekker!!! En het ruikt naar de zon Kun je er ook een beetje goed bellen mee blazen en blijft het lang kleven onderaan je tafelblad ?
zondag 6 november 2016 om 20:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2016 @ 19:32:
[...]
Maar dan nog : iedereen kookt toch totaal anders en houdt er dan toch ook een compleet andere basis op na ? Mijn vriendin heeft dingen in voorraad waarvan ik niet eens weet wat het is, laat staan hoe ik het zou moeten gebruiken.
Weet je, ik denk dat dit soort topics vaak minder over de concrete vraag gaan, dan over "waar het hart van vol is..."
To heeft na lang zoeken een eigen woonst gevonden, staat voor een heel nieuwe levensfase.
in gedachten is ze waarschijnlijk haar woonst aan het inrichten, haar eerste maaltijd aan t bereiden in haar eigen keuken...
En dan kan het fijn zijn om daarover te spreken, al is het via een triviale vraag.
[...]
Maar dan nog : iedereen kookt toch totaal anders en houdt er dan toch ook een compleet andere basis op na ? Mijn vriendin heeft dingen in voorraad waarvan ik niet eens weet wat het is, laat staan hoe ik het zou moeten gebruiken.
Weet je, ik denk dat dit soort topics vaak minder over de concrete vraag gaan, dan over "waar het hart van vol is..."
To heeft na lang zoeken een eigen woonst gevonden, staat voor een heel nieuwe levensfase.
in gedachten is ze waarschijnlijk haar woonst aan het inrichten, haar eerste maaltijd aan t bereiden in haar eigen keuken...
En dan kan het fijn zijn om daarover te spreken, al is het via een triviale vraag.
zondag 6 november 2016 om 20:08
quote:aliva schreef op 06 november 2016 @ 20:05:
[...]
En dan kan het fijn zijn om daarover te spreken, al is het via een triviale vraag.heeft drie kinderen dan is het koken van de maaltijd toch routine, dan weet je toch uit je hoofd wat je nodig hebt in de kastjes?
[...]
En dan kan het fijn zijn om daarover te spreken, al is het via een triviale vraag.heeft drie kinderen dan is het koken van de maaltijd toch routine, dan weet je toch uit je hoofd wat je nodig hebt in de kastjes?
zondag 6 november 2016 om 20:12
zondag 6 november 2016 om 20:13
quote:aliva schreef op 06 november 2016 @ 20:05:
[...]
Ik las " woonst " en toen kon ik alleen nog maar denken " waarom schrijft dat mens niet gewoon HUIS ? "
Bij mij werkt dat dus net ff anders, denk ik.
[...]
Ik las " woonst " en toen kon ik alleen nog maar denken " waarom schrijft dat mens niet gewoon HUIS ? "
Bij mij werkt dat dus net ff anders, denk ik.
zondag 6 november 2016 om 20:18