Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 november 2016 @ 16:16:

[...]

Van dat ontsporen krijgen altijd altijd dezelfden ( de oude garde ) de schuld. Die waren helemaal niet aanwezig toen ze zo belachelijk postte.

Ze kan makkelijk van alles roepen : 9 van de 10 topics die ze ooit geopend heeft zijn weg. Lijkt het net of " wij " van alles verzinnen.Wie, wie , wie?
Y nog wat..
Y asmijn zelf? Ja dat dacht ik al.
quote:yasmijn schreef op 07 november 2016 @ 18:07:

[...]

Je reageert gewoon op die onzin die zij uitkraamt. Volkomen terecht. Misselijke postings en domme opmerkingen. Maar dan ineens ben je

OT Uiteraard. Gelukkig heb je het banwaardige woord patat niet gepost
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hahaha, neen!

Die andere Y. Op het topic actueel over de bijstand/uitkeringen.
Pardon, op Geld en Recht: makkelijk rondkomen van een uitkering.
quote:yajes schreef op 07 november 2016 @ 18:26:

Hahaha, neen!

Die andere Y. Op het topic actueel over de bijstand/uitkeringen.

Ow. Dan ga ik daar wel ff kijken wie er nog meer Y en nog iets is.

Sorry Yas.
quote:Pumps_italiaans schreef op 07 november 2016 @ 17:05:

Patricia Paay getrouwd. Leuk. En nu een jongere man die vader kon zijn van haar toy boys.

Ik lees het wel. Iemand leuke recepten met pompoen? Die ligt al een week in de koelkast. Is die nog eetbaar?

Pumps! Hallo! ween!

Zolang ie ligt en niet loopt, kun je 'm eten.

Geen idee, zie, ruik je er wat aan?

Geen recepten, nog nooit iets van gemaakt. Soep kan altijd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Pumps_italiaans schreef op 07 november 2016 @ 17:05:

Patricia Paay getrouwd. Leuk. En nu een jongere man die vader kon zijn van haar toy boys.

Ik lees het wel. Iemand leuke recepten met pompoen? Die ligt al een week in de koelkast. Is die nog eetbaar?Ik heb net pompoensoep opstaan. Lekker, snel en makkelijk.
quote:charlottew88 schreef op 07 november 2016 @ 17:17:

[...]

Ik heb de posts niet gelezen maar aan de reacties in dat topic kan ik wel opmaken wat ze ongeveer gepost heeft. Weghalen van gemene postings vind ik laf. Als je vrouw genoeg bent om gemene postings te posten wees dan ook vrouw genoeg om het te laten staan.

Helemaal eens.

Misschien dacht ze dat ze meer bijval zou krijgen ofzo.

Of ze bedacht zich ineens dat er vast wel iemand ging staffen en dat ze het maar beter weg kon halen en net doen alsof ze lief gespeeld had. Net zoals een kind dat stiekem een enorme pestkop is.

Kinderachtig en laf...bah.
quote:*-_lilith_-* schreef op 07 november 2016 @ 18:42:

[...]

Helemaal eens.

Of ze bedacht zich ineens dat er vast wel iemand ging staffen en dat ze het maar beter weg kon halen en net doen alsof ze lief gespeeld had. Net zoals een kind dat stiekem een enorme pestkop is.

Kinderachtig en laf...bah.en dan ook nog huilie doen tegen yasmijn, dat iedereen haar onterecht behandeld enzo

[...]

Helemaal eens.

Kinderachtig en laf...bah.Daarmee de Mods ontwijken lukt toch niet. Die kunnen gewoon lezen wat je weghaalt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

[...]

Helemaal eens.

Kinderachtig en laf...bah.Ja ik denk inderdaad dat zij meer bijval zou krijgen. Jaren geleden had ik een kennis die altijd oordeelde over mensen in de bijstand niet die een uitkering kregen. En toen raakte zij en haar man hun goedbetaalde baan kwijt. Het kan iedereen overkomen. Natuurlijk zijn er mensen die niet willen werken maar de meesten zitten niet in de bijstand voor hun lol. Het zal je maar overkomen. Ik denk dat mensen die zo hard oordelen denken dat het hen niet overkomt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:-Kia-Ora- schreef op 07 november 2016 @ 18:52:

[...]

Daarmee de Mods ontwijken lukt toch niet. Die kunnen gewoon lezen wat je weghaalt.Hopelijk blijft dat bij het nieuwe forum ook zo.
quote:S-Meds schreef op 07 november 2016 @ 18:46:

[...]

en dan ook nog huilie doen tegen yasmijn, dat iedereen haar onterecht behandeld enzo

Ja walgelijk!

En dat terwijl ze eerder tegen iemand die niet kan werken zegt dat ze niet zo huilie moet doen en haar beschuldigd van slachtoffergedrag
quote:Courage-- schreef op 07 november 2016 @ 18:57:

[...]

Hopelijk blijft dat bij het nieuwe forum ook zo.Vast wel .
quote:-Kia-Ora- schreef op 07 november 2016 @ 19:02:

[...]

Vast wel .
Welk nieuwe forum???
quote:yasmijn schreef op 07 november 2016 @ 19:07:

Welk nieuwe forum??? Voor jou de vraag, voor mij, Kia en 48 anderen een weet.
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2016 @ 19:08:

[...]

Voor jou de vraag, voor mij, Kia en 48 anderen een weet.Psst je vergeet nog wat mensen .
quote:charlottew88 schreef op 07 november 2016 @ 18:53:

[...]

Ja ik denk inderdaad dat zij meer bijval zou krijgen. Jaren geleden had ik een kennis die altijd oordeelde over mensen in de bijstand niet die een uitkering kregen. En toen raakte zij en haar man hun goedbetaalde baan kwijt. Het kan iedereen overkomen. Natuurlijk zijn er mensen die niet willen werken maar de meesten zitten niet in de bijstand voor hun lol. Het zal je maar overkomen. Ik denk dat mensen die zo hard oordelen denken dat het hen niet overkomt.

Ik weet er alles van, heb er ook een stukje over geschreven in dat topic. Hoop er nooit meer gebruik van te hoeven maken. Ik snap niet wat zulke mensen zich in hun hoofd halen. Zien die geen nieuws? Nooit gehoord van de hoge werkloosheid? Raar toch?

Mja het is gewoon lekker makkelijk naar beneden trappen denk ik.
quote:ThunderassMan schreef op 07 november 2016 @ 19:08:

[...]

Voor jou de vraag, voor mij, Kia en 48 anderen een weet.

LV, bridget, star en ik zitten er ook bij

En Pejeka natuurlijk
quote:yasmijn schreef op 07 november 2016 @ 19:07:

Welk nieuwe forum??? Had je het berichtje in de whatsapp-groep gemist?
quote:-Kia-Ora- schreef op 07 november 2016 @ 19:10:

[...]

Psst je vergeet nog wat mensen .Weet ik toch. Dat zijn dus die 48 anderen. (veel 'bekendere' forummers trouwens, behalve Yasmijn dan hè.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven