Good Luck!
dinsdag 30 december 2008 om 16:41
Leuke schaatsfoto's Star! Was het op een ondergelopen veldje? Wij waren op een sloot, vond het doodeng. Als het kraakt begin in al te gillen. Ik had geen schaatsen maar lief wel. Maar die kreeg een beetje pijn in z'n rug van het duwen van Laurens, dus ik ging lopend. Nou, ik zag een dikke scheur en ik hoord krrrr. Ik heb spierpijn in m'n benen van het shaken, ha ha!
Held die ik ben...
Held die ik ben...
dinsdag 30 december 2008 om 20:32
Starrrrrrrr, van harte gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws zo op de dinsdag!
Kevin, ook alweer 3, van harte hoor!
(CD, hoest?)
Hellus, zoooo al weer up and about begrijp ik? Mooi man! Zullen wij eens even een date plannen? Volgend weekend misschien? Kan je dan?
Jinster, fijn dat je vandaag wel weer kon werken. Alles goed met de jongens? En fijn dat je niet boos was ()
Amalia, Star, wij waren ook op de ijsbaan vandaag maar Jeetje wilde echt niet schaatsen. Die wilde alleen maar keihard mensen uitlachen...
Maar misschien moet ik ook maar even van die kekke roze schaatsjes halen, zal vast schelen!
ff posten
Kevin, ook alweer 3, van harte hoor!
(CD, hoest?)
Hellus, zoooo al weer up and about begrijp ik? Mooi man! Zullen wij eens even een date plannen? Volgend weekend misschien? Kan je dan?
Jinster, fijn dat je vandaag wel weer kon werken. Alles goed met de jongens? En fijn dat je niet boos was ()
Amalia, Star, wij waren ook op de ijsbaan vandaag maar Jeetje wilde echt niet schaatsen. Die wilde alleen maar keihard mensen uitlachen...
Maar misschien moet ik ook maar even van die kekke roze schaatsjes halen, zal vast schelen!
ff posten
dinsdag 30 december 2008 om 20:58
Oh jaaaaaa, rode zooltjes die wil ik ook!!!
Na volgens mij hebben we voor morgen stuk of 12 halve en 3 hele loten dus laat maar komen die miljoenen
Bam mailde al weer terug dat ze druk is met balans idd.
Weet je trouwens wat irritant is? Geen fatsoenlijke nagelsalon te vinden hiero. Wel pedicures maar dan moet ik weer bedenken dat ik een afspraak moet maken enzo... Mijn voeten zien er niet uit! In Adam scheurde ik dan ff naar de BenLweg en was ik een uur later en 25 euro lichter weer helemaal het vrouwtje. (tsja, bij gebrek aan echte problemen he... )
Na volgens mij hebben we voor morgen stuk of 12 halve en 3 hele loten dus laat maar komen die miljoenen
Bam mailde al weer terug dat ze druk is met balans idd.
Weet je trouwens wat irritant is? Geen fatsoenlijke nagelsalon te vinden hiero. Wel pedicures maar dan moet ik weer bedenken dat ik een afspraak moet maken enzo... Mijn voeten zien er niet uit! In Adam scheurde ik dan ff naar de BenLweg en was ik een uur later en 25 euro lichter weer helemaal het vrouwtje. (tsja, bij gebrek aan echte problemen he... )
dinsdag 30 december 2008 om 21:08
dinsdag 30 december 2008 om 21:22
dinsdag 30 december 2008 om 21:36
dinsdag 30 december 2008 om 21:37