Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
[quote]Erykah schreef op 29 december 2008 @ 23:57:

[...]

Ja is zeker compliment! Ik vind jou een heel warm en mooi mens, zo kom je over bij me. Ik waardeer jouw directheid en je wijsheid hier. Vind ik erg prettig en fijn.

Inderdaad nieuw jaar, nieuw begin!

jeetje....ontroerd.....wat fijn om te horen. Idem dito gevoel bij jou (klinkt wel afgezaagd - ik hou van jou, ik ook van jou blabla - maar wel gemeend). Alleen die wijsheid heb ik niet hoor (misschien wel eens voor anderen, maar voor mezelf...daar werk ik nog hard aan)

(f)
quote:ladylion schreef op 30 december 2008 @ 00:52:

[...]

Sorry maar hij is niet *up for adoption*..... beetje vrijheid mag... maarehhh... hij hoort toch echt in en bij de vijver.... maarehh... als hij weer eens met zijn grote poten muil poten op lange kleine teentjes gaat staan, horen we het wel toch?Heeft leeuwtje zelf ook nog een stem? Ik denk dat ie het beste van both worlds wil. Platheid bij jullie en diepgang bij ons
Absoluut dat is waar. Die diepgang is bij jullie beter te vinden
Zo ben geslaagd 4 nieuwe truitjes voor 100 euro en een zwarte adidas trainingsbroek voor een tientje...

Was een naad los dus mooi wat geld afgepingeld.. En zojuist bij zusje ff de naad laten maken onder de naaimachine..

Hatzeee mooi geregeld weer.

Nu alleen nog ff broodrooster bij ouders ophalen..

Bekeek mijn bankrekening dacht wat eeen geeeeeeeeeeeeeld staat er op mijn rekening.. Blijkt pa geld te hebben gestort maar wil t wel 2 jan weer terug hebben.. Belastingtechnisch moest t ff verdeeld worden over rekeningen van mij broertje en zusje.. hehe

Had mezelf al mooi rijk gerekend..

Dit jaar nl geen 25miljoen voor Vleer.. Alle Loten in t hele dorp UITVERKOCHT !!
de 27.9 miljoen is in Den Haag gevallen 1 jan weten we pas welke straat. 2593 is de postcode (bezuidenhout)

Iemand van hier die daar woont ?
quote:ladylion schreef op 30 december 2008 @ 13:40:

Absoluut dat is waar. Die diepgang is bij jullie beter te vinden
Hey Vleer, goed geslaagd dus! ik ga er nu op uit!

Laterrrrrrr
DMJN, ik had niet in de gaten dat je groetjes alleen voor mij bedoeld waren, dat spijt me erg hoor!

Hallo lieve sektezusters! Fijne dag allemaal en tot snel weer hoor!
Hoi Allemaal!

Ben verdrietig..

Koel en zakelijk mailtje van ex terug gekregen omdat ik hem een kerstkaart heb gestuurd. Daar kan ik op het moment helemaaaaaaaaaal niet tegen. Ik mis 'm en dat wil ik niet meer...bah
He jakkes... *dikke kuf voor indi mailt*.

Mannen ...
Indi .. ex dus maar niets meer sturen , dan weet je ook zeker dat je geen rare of zakelijke dingen terug gestuurd krijgt.

Xenia : geslaagd ? wat heb je allemaal gekoopt ?

Heeft een flauw vermoeden dat DMJN een oude bekende is oftewel iemand met een nieuwe nickname ??????
Ach Vleer..Het antwoord wat hij me stuurde was gewoon niet wat ik wilde hebben...En dan doel ik vooral op de manier van schrijven.Het verhaal wat ik in het kerstkaartje heb gezet was van mijn kant heel oprecht en best met veel emotie geschreven. Ik heb het ook ondertekend met "veel liefs". Hij schrijft mij iets terug met als ondertekening "groetjes"en dan denk ik gelijk dat de hele situatie hem niets meer doet...Of misschien is ie wel bang om valse hoop te wekken..

Ik weet wel dat ik behoorlijk labiel ben op het moment.
gaat ff met broertje naar opa & oma toe ... laatste keer dit jaar..

Volgend jaar hopelijk ook nog regelmatig naar ze toe kunnen gaan.

Leuk dat ze samen zijn met oud&nieuw. Kerst was dan voor hen wel niet zoals alle andere jaren, maar volgens oma was het ook fijn in t verpleeghuis. Zusters en broeders zijn reuze lief voor ze.
Indi : Knuffff 2009 wordt ons jaar ;)
Dank je wel, Vleer! 2009 wordt echt ons jaar!

Wat fijn voor je opa en oma dat ze samen kunnen zijn! Ik hoop dat ze er lekker van genieten!
Vleer; hoe is het nog met je oma? Een tijdje terug ging het toch helemaal niet goed he?

Over DMJN; zou best kunnen. Ik kan me nog vaag herinneren dat hier eens iemand rondzwierf waarvan iedereen ging stijgeren, ben alleen zn naam kwijt...

Xen; wat heerlijk zon bed !!!

TP; over alleen willen slapen omdat je goed wilt slapen; mijn ex had er ook een handje van. Hij vond het indd belangrijker nachtrust te hebben dan knuffelig in slaap te vallen.....

Miran; mn date is niet muziekantenman. Had er geen moeite mee gehad als hij het wel was geweest. Ik heb nog geen naam voor deze meneer bedacht.....

Scheelt dat we die voor RP2 ook nog moeten bedenken

En nee; ik weiger me te voegen bij de date-stop-sekte. Alleen al vanwege die belachelijke jurken
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goedenavond dames en heren.....

Prikvlieg, welkom thuis en leuk dat je er weer bent.

Tefal is er ook weer. Leuk !

En DMJN, kom maar op met die wijn !

Indi, zeker niet leuk!

Kan me voorstellen dat je daar ff treurig van wordt.

rest: zwaai !
Zo...ik ben weer uit de huilmodus..

Sorry dat ik even niet op anderen gereageerd heb. Ik ga eens even een soepje voor mezelf opwarmen en een broodje maken!
quote:Indi schreef op 30 december 2008 @ 18:48:

Zo...ik ben weer uit de huilmodus..
Moet je er om lachen, Miran?
Indi: dikke knuf! Wat een domper he. had ie beter niets kunnen laten horen. En dat na zoveel jaren samen lief en leed te hebben gedeeld. Weet je waarom hjj zo koel doet?

Anyway, logisch dat je er zo van slag door bent!

Ik ben weer thuis, had leuk middagje, geeindigd met warme choco met slagroom samen met vriend. Niet zoveel gekocht hoor behalve fohn, quichevorm en aansluitdingetjes voor tv boven.

Hoe was jouw werkdag, Miran?

En TP; ik vind het ook niet raar dat hij alleen wilde slapen, maar kan me je teleurstelling wel voorstellen hoor, vooral na een vrijpartij is het toch raar dat je weer naar huis moet.
quote:Indi schreef op 30 december 2008 @ 19:00:

Moet je er om lachen, Miran?

het was een smiley dat ik blij ben dat je je weer beter voelt

hai Xen, ja lekker gewerkt, het is toch ook een gezellige tijd om te werken en je kan van alles opruimen........ben je nou nog steeds druk met die quiche?
Hee Xen,

Klinkt als een gezellige middag! Ik heb ook aan de warme choco gezeten vandaag en heerlijke bodybutter gekocht bij The Bodyshop..

Tja..en waarom hij zo afstandelijk doet? Ik denk dat hij bang is om me weer hoop te geven. Dat ik denk dat het weer goed komt (wat ik overigens niet wil..) en hij wil me absoluut geen verdriet doen,maar dat doet ie op deze manier des te meer..

Hij kan niet met zijn gevoelens om gaan.
Snap het hoor, Miran!!
erg mannelijk.......toch?......dus trek het je maar niet aan dan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven