Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Ik voel bij mij de menstruatie al aankomen hoor, dus geen hoera hier!
quote:dreadlokje schreef op 30 december 2008 @ 14:18:

Ik voel bij mij de menstruatie al aankomen hoor, dus geen hoera hier!

Dan toch een 2009 baby.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ja, dat hoop ik wel, Winter!!! 2009 wordt een jaar voor ons van erop of eronder... spannend...

De 15e zijn mijn vriend en ik allebei vrij, dus kunnen we op ons gemakje naar Nijmegen en eerst het ziekenhuis gaan verkennen...

Vandaag vrij! Heb voornamelijk gerelaxed vandaag en zostraks nog ff samen met vriend door het huis geweest met stofzuiger. Ook heb ik gedweild. Dus weer lekker fris voor het nieuwe jaar! Verder geen plannen vandaag. Morgen alleen de ochtend werken! 's Middags gaan wij oliebollen bakken (doen we al zolang we samenwonen, dus 10 jr.), ik vind zelfgemaakte altijd heerlijk! Hmmmmmmmmm...
ah nog steeds niks van bloem? dan heb ik een vermoeden dat het negatief was want ze zou het komen laten weten als het positief zou zijn... en we horen niks dus ik vrees...

wat een enge verhalen over spinnen zeg brrrr! niks voor mij...

ik ga even niet op iedereen reageren, sorry. heb hoofdpijn en ben net klaar met werken van kwart voor 7 vanochtend. 3 zieken op het werk dus ik had het erg druk!! ben kapot nu..

xxx
Troela, doe maar kalm aan dan... wat een lange werkdag heb jij achter de rug... Nu lekker met de beentjes omhoog!

De menstruatie heeft bij mij doorgezet. Was te verwachten uiteraard!

Ben ook erg benieuwd naar Bloem... hopenlijk wèl goed nieuws... who knows!
Yep troela, goed gelezen...

Als het positief was had je het wel door de bekabeling van de pc gehoord denk ik...

Ik ben dus ongesteld geworden..

Maar wel super lief dat iedereen blijft cheken hier!

Pf, maar ik kan dus zonder zorgen lekker gaan feesten morgen, ik heb lekkere champagne gekocht vandaag en een lekker bier pakketje! Tja, ik kan het maar beter goed gaan vieren!

Meiden, 2009 wordt echt voor ons allemaal! Ik weet het zeker!!!!

Ah, en die spinnen op de kamer! Ik kan er heel goed tegen hoor, maar van die grote moet ik ook niets hebben! Ik ben ook in Thailand geweest, maar ben er gelukkig geen 1 tegen gekomen!

Liefs!
Jammer Bloem... jij ook op naar de volgende rond!!

Ik wil jullie allemaal (zo vlak voor het nieuwe jaar) even enorm bedanken voor alle steun en begrip!! Jullie lieve woorden en grappige teksten! Het meeleven en duimen!!! Jullie hebben mij er ook een beetje doorheen gesleept! Ik hoop dat 2009 voor ons allemaal een topjaar mag worden!! Met veel gezonde zwangerschappen en kindjes... Ik ga ervoor!! Jullie ook?? Zo... dit wou ik even kwijt!

Big van Dreadlokje!
zo de hoofdpijn is weer iets gezakt met behulp van een flinke pijnstiller! tijdje op de bank gelegen met de oogjes dicht en net van onder een warme douche.. voel me al een beetje beter en ik kon het niet laten om te kijken of bloem al gereageerd had.

maar helaas... ik dacht het al. was het er vanochtend al? of heb je nog wel een test gedaan? nou meid, vol goeie moed weer verder!!

2009 wordt echt ons jaar! ik weet zeker dat we dan allemaal zwanger worden! of we ook allemaal een kindje krijgen dat betwijfel want dan moeten we voor maart allemaal zwanger zijn.. zou mooi zijn, maar laten we er niet teveel hoop op hebben!

erg lief dread!!! dan ga ik ook maar zeker?

ik wil jullie bedanken voor alle steun als ik het even niet meer zag zitten, voor al het meeroddelen over die 'leuke' vriendin van me die zo snel zwanger werd (ben trouwens al een week of 4 niet meer bij haar langs geweest), voor de momenten dat ik op de grond lag te rollen van het lachen en voor alle lieve woorden die we op dat moment even nodig hadden...

kortom: jullie zijn echt mijn vriendinnetjes geworden! en ik hoop dat dit nog heel lang stand mag houden.. dus ook als we zwanger zijn!

xxx

(wist je trouwens dat een mens in zijn leven gemiddeld elke 14 jaar een spin opeet in zijn slaap? blèh!)
ik had nog wel een test gedaan, deze was lekker vaag. ik had een controle streep en daar onder leek een wazige vlek te ontstaan ipv niets of een streep. Toen had ik nog een beetje hoop. Tot ik later het opeens voelde komen, en ja hoor...

Dus vandaag maar meteen naar de winkel voor tampons, want ik had die amper meer liggen! Tja, ergens dacht ik: als ik ze de komende tijd niet nodig zal hebben, ga ik ze niet kopen ook!!

Maarja, moest dus wel...

Oh, wat een lieve berichten voor elkaar hier!!!

Nou, ik wil jullie ook bedanken voor al het geduld en lieve woorden. De goede adviezen en super steun! het is voor mij uniek om zo lang forum trouw te zijn, en dat zecht veel over jullie! ik ben dus nog nooit zo lang bij een forum blijven hangen en dat maakt het heel bijzonder!

ik heb zeker het idee dat ik er een paar goede vriendinnetjes bij heb, ook al zijn jullie verspreid door het land en heb ik jullie nog nooit in het echt gezien (wel via hyves natuurlijk)...

Lieve meiden, bedankt voor alles en ik hoop voor jullie dr ook te kunnen zijn weer in 2009!!!!!!

(gadver troela, dát had ik nou niet willen weten!!!! hahahaha!)

(oh, en ook wel een beetje zielig voor die spinnen!)
He jammer Bloempje en

Dreadje (blijf toch hoop voor je houden hoor!).

Wat een meiden met gouden harten zijn jullie toch, snif, sorry ik werd even sentimenteel van al die lieve woorden over forumvriendinnetjes enzo....

En is zeker fijn om je verhaal kwijt te kunnen enne ik vind het erg gezellig hier.

daarom een dikke knuffel aan jullie

x Inci
Ahhh..... GROUPHUG - GROUPHUG!!!

Liefjes.

Voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik waardeer jullie echt enorm. Ik vind ook dat we echt een band hebben gekregen. Het is net of ik jullie gewoon heel goed ken. Maar als ik aan jullie denk, dan denk ik aan jullie nick. Maf he? Vanmorgen dacht ik op mijn werk: "Even kijken of Bloempje al iets heeft laten horen!"

Jullie zijn de enigen waar ik zo mijn ei kwijt kan. Bij wie ik echt lekker kan zeuren over vriend die niet meewerkt, twijfels die bij mij zelf de kop af en toe opsteken, roddels aanhoren, frustraties of lyrische vakantieverhalen. En ook meeleven en interesse tonen. Jullie zijn gouden meiden!

Van de week bedacht ik me ineens, stel je voor dat ik nou (ik ben het niet van plan hoor), dood zou neervallen. Dan is er niemand die mijn forumvriendinnen daarvan op de hoogte stelt. Jullie zouden het waarschijnlijk uiteindelijk wel vernomen hebben, misschien wel via Hyves ofzo... maar goed, jullie snappen vast wat ik bedoel.

Nouja, geen gelul over dood maar over leven. Nieuw leven in 2009. Voor ons allemaal!!!!

Dikke kus voor Dread, Troela, Bloem en Inci. En natuurlijk ook voor de lieve (bijna-) moeders die regelmatig nog even komen kijken hoe het met ons is.
Bloempje: echt jammer zeg! Ik heb hier dagenlang lopen duimendraaien voor alle NOD-ers, maar het heeft helaas niet mogen helpen...

Winterdip: ik dacht ook meteen aan een vampier ofzo Ik zou ook echt niet slapen als ik wist dat er een of ander beest in mijn slaapkamer rondwandelde. Ik heb laatst al een keer vriendlief in paniek opgebeld omdat er een enorme spin op de muur zat...

Meiden, ik wens voor jullie allemaal een heel gelukkig 2009, met hopelijk veel gezonde baby's!!!
heel gek winter.. een tijdje terug had ik dezelfde gedachte! toen dacht ik: als ik er nou ineens niet meer ben dan zal lief toch wel doorhebben dat ie even naar de viva-site moet om het te vertellen.. ik zag al allemaal berichtjes voor me van jullie "troela, waar zit je?!" enz. maar toen bedacht ik me ook dat er waarschijnlijk wel iemand (dat hoop ik tenminste hihi) een berichtje op hyves zou achterlaten om mijn familie te condoleren.

nou ja!!!! wat een rare gedachtes!! dat we daar even snel mee stoppen!

ik ken jullie wel goed bij naam hoor! maar er zijn nogal wat reclames waar de echte naam van bloempje in voorkomt en dan denk ik wel "hé, das bloem".

hihih inci, hoef je niet sentimenteel van te worden hoor! jouw woorden doen mij ook goed.. gouden harten..... aaaawwwhhhh zo lief!

bloempje, ik ken het.. die vage zwangerschapstesten.. wat een ellende!! zullen we met z'n allen voor volgende keer afspreken dat we pas gaan testen als we ruim een week overtijd zijn? dan pas is het echt duidelijk! (ik weet nu al dat we ons daar niet aan gaan houden haha),

lode, ik wens jou ook een heel mooi en gelukkig 2009 met je kleine bram! die ondertussen ook al weer bijna 2 maanden is.. enne..... als je aan een tweede begint, kom je dan weer gezellig bij ons?

*troela beëindigt de grouphug, het heeft nu wel weer lang genoeg geduurt haha*
Hey gezellig! Daar is Lode! Ook een van die goude meiden die blijven langskomen. Super hoor. Voor jou en Bram (en je vriend natuurlijk), ook een heel mooi 2009! En inderdaad, misschien kunnen we tzt samen verder schrijven als jij zwanger bent van je 2e en wij net van onze eerste hahahaha! Kun je ons alles vertellen en voorbereiden op wat er komen gaat.

Stom he Troela, zulke gedachten? Voor mij zou hier niemand komen omdat (bij mijn weten), niemand weet dat ik hier te vinden ben. Mijn vriend weet wel dat ik "af en toe" op het viva forum zit, maar die zou niet weten hoe of wat. Sterker nog, hij zou er niet eens bij stil staan. Dit is echt helemaal mijn ding. En dat wil houd ik ook zo.

Morgen als ik uit mijn werk kom doen vriend en ik nog een laatste poging tot "bevruchting in 2008" meer op de valreep kan echt niet hahaha! Dus die "date" staat vast.

Ik ga nu weer even zoeken op hotels in Thailand en Indonesie en goedkope tickets naar Bangkok. We willen in januari gaan boeken en dan rond half februari lekker een maand naar de zon. Mooie vooruitzichten. En inmiddels alweer de zoveelste vakantie waarvan ik hoop zwanger thuis te komen...

KUS!
oh ja lief weet het wel hoor, ik vertel regelmatig iets over jullie! vandaag hebben we het nog over bloempje gehad..

heerlijk joh, een maandje weg!! kunnen wij niet mee met z'n allen? maar mocht je na deze vakantie nog niet zwanger zijn dan gingen jullie toch verder kijken?

wij doen morgenmiddag/avond ook nog een laatste poging in 2008! waarschijnlijk heb ik morgen of donderdag mijn eisprong. maar ik denk dat oud en nieuw niet echt een tijd is om als eitje te springen... met al die sigaretten en alcohol. maar goed, wie weet! hoeveel mensen zijn er wel niet zwanger geworden door in een dronken bui met iemand naar bed te gaan? hoop doet leven!!!
Ja precies!

Dat zeg ik ook altijd.... al die mensen die in een onbezonnen zatte bui zwanger raken. Waarom moet ik nu gelijk alles wat ik leuk/lekker vind aan de wilgen hangen?! (Struisvogelredenatie natuurlijk...) Maar goed. Ik heb meestal mijn eisprong rond dag 11. Dat was zondag. Maar ook wel eens later dus proberen we nu dag 12 en 14 en dan ben ik er weer even klaar mee hahaha!

Nou Troela, morgen samen aan de bak dus

Met zijn allen op vakantie, van mij mag iedereen mee hoor!

En als het na deze vakantie nog niet raak is dan ga ik inderdaad een verwijsbrief halen want dan duurt het me echt veel te lang. Maar ik denk dat ik dan ook echt moet zorgen dat ik gestopt ben met roken. Want dat gaat dan ook het eerste zijn wat de huisarts/gyneacoloog tegen me zullen zeggen.

Maar goed, in ergens in 2009 ben ik gewoon zwanger. En blijf ik zwanger. En jullie ook. Dat heeft Winterdippie besloten dus. Punt.
He ik zei net tegen vriendlief ff chekken of bloempje zwanger is.En weer gvd niet,

Dread ik ga ff de domme doos uithangen wat is het verschil tussen ivf en wat jullie ook kunnen ben de naam ff kwijt.Dan nog maar een domme vraag er achter aan komtie zitten er ook geen zaadcellen in zijn ballen die je dus er wel gewoon kunt uithalen zonder dat hij klaar komt en dan bij jou dus inplanten ff kort gezegd.Sorry ik ben hiervan (gelukkig) niet zo op de hoogte.

Meiden alvast een heel gelukkig en vruchtbaar 2009!!!!!
He... gedverdemme... weer niet gelukt....

Wat ontzettend balen...

Evengoed heel veel plezier vanavond en drink maar lekker een extra glaasje champagne! Veel geluk voor 2009!
Hey wat een gezellig gebabbel hier! er was zoveel te lezen dat ik al bijna kwijt ben waar ik allemaal op terug wou reageren!

Ik ben ook een kop vol snot vandaag, dus dat schiet ook niet echt op. Ik onthoud dat echt niets, net of het allemaal in het snot blijft hangen! hahahaha!

Maar ik ga ff mijn best dien op iedereen te reageren...

Troela, ik ben echt heel benieuwd waar jullie dan thuis allemaal over (ons) zitten te babbelen! Want bij mij thuis weet ook niemand dat ik hier op het forum bij jullie een vaste schrijver ben hoor! Mocht ik komen te overlijden (en we gaan er idd even uit van niet) dan zou hij wel in mijn mailbox kunnen gaan kijken en daar dus allemaal reacties van jullie in terug kunnen vinden. Dat is de enige manier denk ik. En verder zouden jullie het via hyves idd teweten kunnen komen eventueel. Maar laten we het daar allemaal maar niet meer over hebben!!!

Ik moet zeggen dat als ik aan jullie denk, dan denk ik wel alleen aan de nicknames... Als ik dan een van jullie online zie komen bij hyves, moet ik echt heel erg nadenken welke nick er dan bij hoort... ik ben dan ook niet zo goed in namen om eerlijk te zijn... Maar voor mij blijven jullie troela, winterdip, Dreadlok, inci, etc...!!!

South, sungirl & lode, thanx ook voor het mee leven! Erg leuk ook dat jullie regelmatig ff wat posten!

Sungigl, ik weet ook het verschil niet precies! Dus ik ben ook wel benieuwd! Normaal ga ik t ook wel ff googlen, maar dus ben ik daar iets te duf voor...

Zooo, winter, een maand!!! ik heb maar 4 en een halve week in totaal aan vakantie dagen! Dan heb jij er voor een jaar wel meer lijkt mij.. Heerlijk lijkt me dat! Ik ga "volgend jaar" wel weer kijken voor een vakantie voor in mei ofzo denk ik... (Leuk joh, nu het net nog het oude jaar is, kan ik dat lekker zeggen!!!)

Nou, ik hoop dat ik vanavond niet in slaap val met het feesten!!! Alcohol dood de bacterien toch??? Dan moet ik maar lekker zuipen en ben ik morgen misschien beter! hahaha!
Hahaha meiden, want een ge- hier! WOW!! Jullie zijn ook allemaal mijn forumvriendinnetjes hoor! Echt wel!

Sungirl, er bestaan geen domme vragen... dus hierbij de antwoorden ... Verschil tussen ivf en icsi is dat bij ivf een eicel met meerdere zaadcellen worden losgelaten in een schaaltje om bevrucht te worden, bij icsi wordt de eicel geïnjecteerd met één zaadcel. Zoiets geloof ik. Wij weten op dit moment nog niet of mijn vriend überhapt wel zaadcellen heeft (in zijn ballen), dus dat gaat allemaal nog zeker wel onderzocht worden. Heeft hij helemaal geen zaadcellen, dan houdt het voor ons op. Heeft hij ze wel, maar kunnen ze er op een natuurlijke manier er niet uit, dan zullen ze eruit gehaald worden d.m.v. een punctie of biopsie (mesa/pesa/tese ofzoiets...). Het ligt, geloof ik, aan de hoeveelheid zaadcellen welke methode ze gaan gebruiken, ivf, icsi, noem maar op. Maar dit is wat ik heb begrepen van wat ik allemaal gelezen heb.

De champagne staat al koud! Dat wordt lekker pimpelen vanavond!! Cheers meiden, op 2009!!!!
hey meiden!!!

ik ben de eerste in 2009 die jullie een heel gelukkig nieuwjaar wenst! en ik geef jullie 3 hele dikke kussen!

dan ga ik nu mijn bed opzoeken!

xxx
Ook allemaal 3 gelukkig-nieuwjaar-kussen van mij!! Dat al onze wensen uit mogen komen!!!!!!!!

Jullie een leuke avond/nacht gehad? Van ons was niet echt spectaculair... maar wel gezellig! Tot 0.00 uur mijn vriend en ik alleen, was wel knus! En na 0.00 uur de straat op en daarna nog bij ons thuis met vrienden en buren een tijd gezeten. Rond 3.30 uur naar bed gegaan. Rond 12.00 rolden wij ons bed weer uit... ikke gelijk onder de douche, want ik had flink doorgelekt... bah!! Maar ja, doe je niks aan... Vandaag niet echt plannen, we zien wel!
hoi hoi!

onze avond was ook wel gezellig... niet echt om over naar huis te schrijven maar gewoon... gezellig.. tot half 11 lekker samen op de bank gezeten en een filmpje gekeken, daarna naar mijn ouders en naar youpie gekeken. rond 1 uur naar het café maar daar was het zo druk dat we rond 2 uur naar een ander café gegaan zijn en daar was het wel leuk! en vandaag ben ik om kwart voor 1 uit bed gekomen, héérlijk!!!

nu moeten we nog op visite bij mijn schoonmoeder... ow wat een fun. nou jaaaaaa........ zal moeten hè. ach over een uurtje zijn we misschien wel weer thuis!
Heeee meiden,

Happy New Year!!!!

Bij ons was het een rustig maar gezellig avondje. We waren uitgenodigd bij mijn zus en mijn pa en ma waren er ook. Zij had een heerlijke steengrill georganiseerd en voor later in de avond hebben we nog oliebollen op. (Dus mijn nieuwe voornemen voor het nieuwe jaar zeker 15 kilo afvallen)(da's niet alleen van deze dagen hoor).

Dacht ik dat het babyvirus ff wat minder aanwezig was, kreeg ik vandaag al weer volop de kriebels: dit jaar gaat het lukken! Ik zat zelfs tegen de poes in een soort cousicousicousi taaltje te praten. Ik zei nog tegen mijn vriend; dit is wel heel erg he? Dat ik al tegen de poes zo ga praten.....

x inc
Lieve meisjes, Ik wil jullie eventjes een heel gelukkig gezond maar vooral een vruchtbaar nieuwjaar wensen! Heel veel geluk voor 2009.

Liefs Sari.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven