Het Stamcafé XXV
dinsdag 8 november 2016 om 21:39
quote:barbaracartland schreef op 08 november 2016 @ 21:21:
Gert Verhulst was bij Ivo Niehe. Ik ben nog een beetje verliefder op hem geworden. (Gertje. Niet Ivo. Laat dat duidelijk zijn)ieuww ik vind ze allebei eng
stamppot andijvie met spekjes, grijze legging, donkerrood shirt, gele fleecetrui en donkergrijze sokken
Gert Verhulst was bij Ivo Niehe. Ik ben nog een beetje verliefder op hem geworden. (Gertje. Niet Ivo. Laat dat duidelijk zijn)ieuww ik vind ze allebei eng
stamppot andijvie met spekjes, grijze legging, donkerrood shirt, gele fleecetrui en donkergrijze sokken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 8 november 2016 om 21:51
quote:Phaedra_ schreef op 08 november 2016 @ 21:46:
[...]
Bijzondere stamppot.
Ik ben dwars. Heb geen zin in werk, zin in spijbelen, slapen, op de bank hangen. En heb net m'n laatste 2 vakantiedagen opgemaakt vanwege schoolvakantie van de oudste. Ik overweeg bíjna om me ziek te melden vanwege te veel baaldag.
Maar daar ben ik dan weer te braaf voor. Af en toe een snipperdag vanwege niet ziek maar wel grrrrrrr zou wel fijn zijn
[...]
Bijzondere stamppot.
Ik ben dwars. Heb geen zin in werk, zin in spijbelen, slapen, op de bank hangen. En heb net m'n laatste 2 vakantiedagen opgemaakt vanwege schoolvakantie van de oudste. Ik overweeg bíjna om me ziek te melden vanwege te veel baaldag.
Maar daar ben ik dan weer te braaf voor. Af en toe een snipperdag vanwege niet ziek maar wel grrrrrrr zou wel fijn zijn
dinsdag 8 november 2016 om 22:28
quote:barbaracartland schreef op 08 november 2016 @ 21:21:
Gert Verhulst was bij Ivo Niehe. Ik ben nog een beetje verliefder op hem geworden. (Gertje. Niet Ivo. Laat dat duidelijk zijn)
Gudhemeltjelief. Tjonge.
Dit is nu de tweede keer dat jij precies schrijft over een man wat ik ook denk.
Testje:
Youri Mulder
Martin Buitenhuis
Dave Roelvink
Dalai lama
Gert Verhulst was bij Ivo Niehe. Ik ben nog een beetje verliefder op hem geworden. (Gertje. Niet Ivo. Laat dat duidelijk zijn)
Gudhemeltjelief. Tjonge.
Dit is nu de tweede keer dat jij precies schrijft over een man wat ik ook denk.
Testje:
Youri Mulder
Martin Buitenhuis
Dave Roelvink
Dalai lama
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 8 november 2016 om 22:32
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2016 @ 22:28:
Morgen moet ik enorm opruimen, ontzettend lekker koken en vooral 'normaal' doen want mijn dochter neemt een vriendin mee naar huis.
Die blijft eten en daarna mag ik haar naar huis brengen.
Ik oefen nu in normaal doen.
Vermoeiend is dat zeg.Ik ben geoefend. Wil je tips?
Morgen moet ik enorm opruimen, ontzettend lekker koken en vooral 'normaal' doen want mijn dochter neemt een vriendin mee naar huis.
Die blijft eten en daarna mag ik haar naar huis brengen.
Ik oefen nu in normaal doen.
Vermoeiend is dat zeg.Ik ben geoefend. Wil je tips?
dinsdag 8 november 2016 om 22:32
dinsdag 8 november 2016 om 22:35
quote:Eleonora-1 schreef op 08 november 2016 @ 22:33:
& Phaedra
Graag.
Ik heb nog maar weinig tijd, morgen is het al.
Niet steeds in zingen uitbarsten lukt inmiddels maar alleen als ik me concentreer...
1) Maak absoluut geen grappen en grapjes!
2) Stel geen vragen behalve: wil je eten/drinken
3) Maak je onzichtbaar
4) Zwijg
5) Breng af en toe wat eten en drinken. Bij jongens moet dat in grote hoeveelheden, geen idee hoe dat bij meiden is.
6) Niet praten
7) Geen grappen
8) Niets zeggen, dan kan je nooit iets raars zeggen.
Zoiets.
Heb je er wat aan?
& Phaedra
Graag.
Ik heb nog maar weinig tijd, morgen is het al.
Niet steeds in zingen uitbarsten lukt inmiddels maar alleen als ik me concentreer...
1) Maak absoluut geen grappen en grapjes!
2) Stel geen vragen behalve: wil je eten/drinken
3) Maak je onzichtbaar
4) Zwijg
5) Breng af en toe wat eten en drinken. Bij jongens moet dat in grote hoeveelheden, geen idee hoe dat bij meiden is.
6) Niet praten
7) Geen grappen
8) Niets zeggen, dan kan je nooit iets raars zeggen.
Zoiets.
Heb je er wat aan?
dinsdag 8 november 2016 om 22:36
dinsdag 8 november 2016 om 22:38
dinsdag 8 november 2016 om 22:38
quote:hatsetats schreef op 08 november 2016 @ 22:36:
Echt, wat is dat met mannen? Nu uitvergroot in n serie maar ik herken t uit irl. Waarom doen kerels alsof hun groot onrecht is aangedaan wanneer hun vrouw is verkracht? Alsof het voor n man erger is, wat is dat?
Erger niet, maar ik denk dat het ook voor een man erg moeilijk is.
Geen idee over welk programma je het hebt, dus kan de context niet achterhalen.
Echt, wat is dat met mannen? Nu uitvergroot in n serie maar ik herken t uit irl. Waarom doen kerels alsof hun groot onrecht is aangedaan wanneer hun vrouw is verkracht? Alsof het voor n man erger is, wat is dat?
Erger niet, maar ik denk dat het ook voor een man erg moeilijk is.
Geen idee over welk programma je het hebt, dus kan de context niet achterhalen.
dinsdag 8 november 2016 om 22:42
dinsdag 8 november 2016 om 22:43
quote:hatsetats schreef op 08 november 2016 @ 22:36:
IRL?
Omdat woede de uiting is van onmacht, verdriet, de drang om iets te doen/vergelden.
Omdat het op jezelf betrekken soms minder pijn doet dan meeleven
IRL?
Omdat woede de uiting is van onmacht, verdriet, de drang om iets te doen/vergelden.
Omdat het op jezelf betrekken soms minder pijn doet dan meeleven
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 8 november 2016 om 22:44
quote:LadyL0101 schreef op 08 november 2016 @ 22:38:
Chinees gehaald, met compensatie-atjar
Nu vroeg naar bed want keelpijn en hoofdpijn en duf... ik hoop dat ik niet (al te) ziek wordt. Al is stiekum een ziek/baaldagje best welkom. Heb jij ook niet een kuchje ofzo linjmh?
Wij hadden compensatiepiza want de Chinees was dicht en de lekkere Italiaan niet
Geen kuchje. Geen hoofdpijn. Alleen moe en spierpijn van t fietsen naar t zwembad en terug (7 km enkele reis).
Voor zover ik weet geen reden tot ziekmelden.
Chinees gehaald, met compensatie-atjar
Nu vroeg naar bed want keelpijn en hoofdpijn en duf... ik hoop dat ik niet (al te) ziek wordt. Al is stiekum een ziek/baaldagje best welkom. Heb jij ook niet een kuchje ofzo linjmh?
Wij hadden compensatiepiza want de Chinees was dicht en de lekkere Italiaan niet
Geen kuchje. Geen hoofdpijn. Alleen moe en spierpijn van t fietsen naar t zwembad en terug (7 km enkele reis).
Voor zover ik weet geen reden tot ziekmelden.