Goedkope groepsaccomodatie

09-11-2016 09:13 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor een groep van 4 gezinnen (totaal 16 personen) zijn wij opzoek naar een groepsaccomodatie voor een weekend in april.

We hebben al gebruik gemaakt van scouting accommodaties dat beviel goed. We zoeken nu alleen een gebouw waar we overdag niet weg hoeven (of kort), de toiletten zich in hetzelfde gebouw bevinden als de slaapzalen en waar bedden beschikbaar zijn. De bedden hoeven absoluut niet luxe te zijn.

We weten dat deze lokaties bestaan maar het is heel lastig zoeken op de site dus hoop ik dat iemand hier bekend is met zo een scouting vereniging die dit ons kan bieden.

Of misschien weet iemand een leuke lokatie die niet te duur is. Ons budget is 500 euro.

Alvast bedankt!
Welke regio zoek je? Wij hebben ooit in de ardennen een oude watermolen gehad met de hele familie. Dat was gewoon een groot huis zeg maar.
http://www.deriegheide.nl ... derij/47-tarieven-marieke
Zoek eens op Nivon Natuurkampeerterreinen en dan kijken naar de Natuurvriendenhuizen.
Christiaanshof te Exloo. Echt geweldig.
quote:Blondie68 schreef op 09 november 2016 @ 09:39:

Christiaanshof te Exloo. Echt geweldig.En te duur. 680 Euro voor een weekend in april.
Kampeerboerderij Erve Aaftink in Lemele is leuk. Ik zag alleen geen prijzen op hun site, die zijn op aanvraag.
Met zo'n klein budget kun je maar beter gaan kamperen. Dan kom je nog wel uit met die 500 euro. Ook veel meer keuze dan.
Ik vind het budget ook wat krap, als je per gezin €100.- meer uitgeeft kom je denk makkelijker aan een huis. Voor €500.- lukt het zowat niet om een huisje voor 4 personen te vinden.
summer is a state of mind
http://www.onderschey.nl

In zuid Limburg. Simpel maar zeker toereikend. 4 slaapruimtes en een mooie buitenruimte. Wij hebben er met de familie een heerlijk weekend gehad. Wel iets duurder dan jullie budget denk ik maar toch het goedkoopste dat wij toen konden vinden (wij zochten dan ook voor 40 personen). Wij konden met de eigenaar prima (prijs) afspraken maken...
Je link klopt niet gsleutel.
Bedankt voor de reacties. Ik ga ze bekijken!

Het budget is zeker haalbaar. Afgelopen jaar zaten we voor nog geen 200 Euro in een huis van een scouting vereniging. We zoeken alleen nu net iets meer. We weten dat er huizen zijn die dat bieden maar het is heel lastig zoeken.
Ik kan 'zeker haalbaar' en 'heel lastig zoeken' niet zo goed met elkaar rijmen.
Wat eten we vanavond?
quote:groenebroek schreef op 09 november 2016 @ 11:42:

Je link klopt niet gsleutel.Oeps daar was iets mis gegaan met knippen-plakken. Opgelost
https://www.jezoektietsle ... =&search=1#locationsearch Staat daar wat voor je bij?
Denk dat Ada's hoeve in Ommen dan wel een goede is.. is een buitencentrum van scouting, maar er staat in ieder geval 1 groot gebouw met (stapel)bedden erin.
Buitenzorg Baarn is trouwens ook een goede optie. Heeft ook een gebouw met stapelbedden erin, ook een labelterrein van scouting met dus 1 of 2 gebouwen voor groepen.
Chocoladeaardbei, dank je wel. Ik heb ze gemaild.
quote:makreel schreef op 09 november 2016 @ 12:15:

Ik kan 'zeker haalbaar' en 'heel lastig zoeken' niet zo goed met elkaar rijmen.Er zijn meerdere lokaties die bieden wat wij zoeken. Ik kan alleen niet zoeken op onze wensen en moet dan 831 sites uitpluizen. Ik had de hoop dat het zo sneller zou gaan. En het gaat al goed want er zijn leuke lokaties voorbij gekomen.
Heb je al via airbnb gekeken? Daar staan ook wel grotere huizen op.
Misschien is dit wat?

http://scoutcentrumdelft.nl/

De prijzen kan ik zo snel niet vinden, dus ik denk dat je daarvoor even contact met ze op moet nemen, maar volgens mij zou het binnen jullie budget moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven